Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpsistä!++
Tulos+vuodelta+-97+on+737+
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yleisurheilun_sisäratojen_Suomen-mestaruuskilpailut_1997
Eli+eipäs+liioitella.++MAAJOHTAJAn+oli+ollut+paras+pysyä+rehellisellä+polulla+sen+sijaan+että+lähtee+kalastelemaan+elantoa+rikollisuudella!
Poijjaat!!
17.02.2018 17:09
Se+on+NÖTKÖTTIÄ!++NÖTKÖTTIÄ+sano!++NÖTKÖTTIÄ+tarjoaa+KARVAKÄSI.
Mutta+missä+lienee+Mehmetin+SPONSORI?+Hän+on+sentään+MAAJOHTAJAN+veli.++
Mitenkähän+muuten+lienee+MAAJOHTAJAn+tulevaisuuden+prospektit?++Hän+on+Suomessa+menettänyt+maineensa+TOTAALISESTI.++Tämmöinen+keskinkertainen+karikatyyritaiteilija+kuitenkin+tarvitsisi+tiettyä+suosiota+taakseen+saadakseen+myytyä+TEKELEITÄÄN.++Mutta+MAAJOHTAJA+on+kuluttanut+pisteensä+väärään+kohteeseen,+MUAHAHAMUAHAHAA.
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
17.02.2018 12:58
Mutta+miten+on?+Minä+kaipaan+VEKKULIa+ja+KOINISTI-INSSIä+kommentoimaan+näitä+tietoja+onekoinin+kosahtamisesta.
Minä+väitän+että+se+on+oikeasti+KOSAHTANUT.+
Ja+nyt+paljastan+salaisuuden:+en+ole+hävinnyt+onecoinissa+ropoakaan.+++Paitsi+että+jouduin+kiinnittämään+Korkeavuorenkadun.++Ehkä.
Koinisti-inssi:+paljonko+olen+näin+ollen+SIOITTANUT?++(kysymys+taas+retorinen)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
17.02.2018 12:52
Heh+heh,+mitä+lie+liikkunee+KARTSAn+mielessä+tällä+hetkellä?++Heh+heh+...
Onko+mahdollisesti+ylpeä+urastaan+tässä+"elämässä",++MUAHAHAMUAHAHAAA
Noh,+kysymys+oli+retorinen+...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
17.02.2018 12:46
voi+helvata,+hymiö+unohtui+:)
Ja+kerta+kiellon+päälle+VEKKULIlle+:)
Nyt+on+taas+niin+VEKKULIa+:)
16.02.2018 11:15
Helvata,+olis+kannattanu+SIOITTAA+silloin+kun+siihen+oli+mahdollisuus.++Mutta+kun+olen+suurimman+osan+ajasta+SULJETULLA+niin+hankalaa+pukkaa+olemaan+...
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2018/01/onecoin-ja-miten-kaikki-on-viela-aivan.html?m=1
Em.+linkissä+taas+sellaista+tekstiä+joka+saa+koinistin+heittämään+kärrynpyörää+takaperin+kerien.++Ei+siitä+syystä+että+koinisti+ymmärtäisi+sanaakaan,+vaan+siitä+syystä+että+taas+suolimurot+ovat+laittamassa+hiekkaa+rattaisiin+tähän+maailman+nopeimmin+(NOPEITEN,+TÄÄLÄ)+kasvavaan+yritykseen.
MUAHAHAMUAHAHAMAUAHAHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
16.02.2018 11:14
On+se+harmi.++On+se+niin+harmi.++Minkä+takia+suolimurot+hyökkää+rehellisen+maailman+NOPEITEN+kasvavan+yrityksen+kimppuun+ja+kaataa+sen
15.02.2018 22:08
Ei+mutta,+sehän+on+meidän+KOINISTI-INSSI+tullut+taas+takaisin!
Ou+je!++MAUAHAHAA!!
Tervetuloa,+sinua+onkin+kaivattu!!
Nyt+pääsemme+asiaan:+laillisuuslausunto+on+tärkeä+(LAILISUUS+TÄÄLÄ)++koska+se+muodostaa+(TÄÄLÄ)+perustan++toiminnalle+(TÄÄLÄ,+KLOPAALISTI)
Ymmärtänet+ettei+sillä+ole+väliä+onko+se+jo+kosahtanut.+Nyt+puidaan+sen+LAILLISUUTTA.++Niin+kuin+vainajienkin+omaisuutta+kun+jaetaan+sitä+perillisille
Käsitätkö,+INSSI,+täällä+(TÄÄLÄ)+yleensä+(KLOPAALISTI)
MUAHAHAMUAHHHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
14.02.2018 23:01
Se+on+helppoa,+kun+on+TÄÄLÄ+ja+VEKKULIa+:)
Ai+niin,+piti+muistaa+hymiö+:)
Meillä+on+VEKKULIa
:)
TÄÄLÄ
14.02.2018 22:55
No+niin,+MUAHAHAMUAHHAA.++Kysymys+on+alkujaankin+retorinen+tai+epärelevantti.
Meillä+Niuvanniemessä+on+hyvin+rajalliset+vapaudet,+eikä+niihin+kuulu+SIOITTAMINEN+lainkaan,+MUAHAHAMUAHHAA
Kuten+edellä+sanoin,+onecoinissa+häviämisen+todennäköisyys+on+1.+Joten+jos+minulla+olisi+koskaan+ollut+siihen+mahdollisuus+SIOITTAA,+olisin+hävinnyt+kaiken.++Mutta+kun+minulle+ei+täällä+Niuvanniemessä+anneta+mahdollisuutta+SIOITTAA,+niin+en+ole+myöskään++voinut+hävitä+mitään.
MUAHAHMUAHAHAMUHHA
Poijjaat!!++Taasen!
PS.+Mistä+täällä+TAASEN+keskusteltiinkaan.+Olin+taas+huonon+käytöksen+vuoksi+SULJETULLA+viikon+niin+en+tiedä,+MUAHAHAMUAHAHAHAA
14.02.2018 22:18
Kylläpäs+sitä+nyt+kysellään.++Häviämisen+todennäköisyys+onecoinissa+on+yksi.++Näin+ollen+olen+SIOITTANUT+siihen+juuri+niin+paljon+kuin+olen+hävinnyt.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAA
Poijjaat!!+++Taasen!
14.02.2018 12:18
Legendaarinen+ja+perinteinen+koinistin/heikkolahjaisen+vastaus.++Mitään+asiaa+nimimerkillä+ei+-+tietenkään+-+ole.++Mutta+sen+sijaan+löytyy+"...+kannattaa+ensin+perehtyä+asiaan+..."
Niinpä+niin,+kuolemattomia+viisauksia.++"Kannattaa+perehtyä+asiaan",+MUAHAHAMUAHAHAMUAHA
12.02.2018 10:07
Mehemettiin+voi+aina+luottaa.++Kuten+aina+kunnon+onecoinilaiseen!!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
PS.+Onko+nyt+VEKKULIa+:)
11.02.2018 17:05
Lisää!++We+want+more!++We+want+more!
11.02.2018 10:42
Heh+heh
11.02.2018 10:41
VEKKULI!
Onko+nyt+VEKKULIA+:)
HIIHOO!
VEKKULI,+mitä+kuuluu+vai+kuuluuko+mitään?+Onko+VEKKULIa?
Onko+ruja+puhunut+VEKKULIlle+taas+uusia+juttua?++MAUAMAUUAUAAAAA
Onko+nyt+VEKKULIA+:)
MUAMUAUAUAMMUAAUUAAAAAAAHAHHAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
11.02.2018 10:37
Koinistit!++Syöttekö+paskaa+hatusta?++Ulosteet+ja+päähineet+ovat+teille+tunnetusti+hengen+asia.++Syöttekö+paskaa+hatusta?
MUAHAHAMUAHHAHAHAAAAAAAA
09.02.2018 17:35
Koinistit!++Missä+olette?++TÄÄLÄ+on+VEKKULIa
MUAHAHAUUAMUAHAHAHAHAAAA
VEKKULI+;)+
ja+kerta+kiellon+päälle+:)
Onko+muuten+Ruja+ollut+viime+aikoina+yhteyksissä+VEKKULIn+kanssa.++VEKKULI+julisti+kuukausi+tai+pari+taaksepäin+että+kyllä+ruja+on+coinilaisten+kanssa+säännöllisissä+yhteyksissä.++Minkähänlaisista+"yhteyksistä"+on+VEKKULIn+tapauksessa+ollut+kyse?++Ei+suinkaan+"kakkoseen"+sentään+:)+MUAHAHMAUHAAA
++:)++Onko+nyt+VEKKULIa+:)+
TÄÄLÄ,+KLOPAALISTI!!
MUAHAHAMUAHAHAMUUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
09.02.2018 17:26
Oliko+se+niin+että+PITUUSHYPPY+oli+ainoa+asia+tässä+maailmassa+missä+MAAJOHTAJA+on+saavuttanut+menestystä?++MUAHAHAMUAHAHAHA
Maajohtaja,+hyppää+pituutta!!++MUAHAHAMUAHAHAHA!!!!++Maajohtaja!!++MUAHHAMUAHAHAA!++Hyppää!!
09.02.2018 17:16
Olen+käsittänyt+että+pukukoodi+on+nimenomaan+tuulipuku!
08.02.2018 09:24
76 / 160