Marko Anttilan 203 cm rinnalla Tanssii Tähtien Kanssa -opettajana nähdään Kia Lehmuskoski 165 cm. Tsemppiä Markolle ja Kialle!
Lue Marko Anttilan haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/voi-ei-marko-morko-anttila-ja-kia-ope-ison-haasteen-edessa-ttk-ssa-meillahan-on-siis?s24
Voi ei! Marko Mörkö Anttila ja Kia-ope ison haasteen edessä TTK:ssa: "Meillähän on siis...!"

3
139
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Uusi tuulia olis ovinut olla, samoja tanssinopettajia, tuomareita ja juontajia vuodesta toiseen.
Miten tämä Pimiä on joka ohjelmassa eikä suomess aole uusia, raikkaita kasvoja? Mihin on kadonnut empaattinen Tuija Pehkonen.
Tämä Pimiä on tykyttämässä joka sarjassa vaihtaka aihmeessä alka olla jo aikansa elänyt ja mummoiässä eikä MTV3 lla oel muita uusia kasvoja ja juontajissakin heillä olisi hyviä juontomaan ohjelmaa.
Tämä Pimiä kuuelmma myy oman firmansa kautta kuuelmma kalliilla hinnalla juontopalveluita ja muille maksetaa tois huonosti. Hän on jo miljoonansa tienannyt eikä jo Mtv3lla osata vaihtaa vai huonoa tuotantoa heillä.
Myös tuomarit tulee uudistaa ja bvanhat kääkät eläkeekkelle ja uutta raikasta tuomarointia. Jormakin jo 75 eli eikö vois nauttia eläkeestään vai onko kyseessä vain ahneus. Häenlläkin on iso eläke kyllä sillä pärjää yksi vanha ukko. - AnonyymiUUSI
Tuomarit vaihtoon.Juontajat vaihtoon.
Saihan V appu Pimiä aikoinaan Bisnesfinlandilta 100 000 € koronatukea,
jotakin sopansotkemis & taikinan vatkaamis kirjaansa varten. - AnonyymiUUSI
Nyt Mörkö joka ohjelmassa ettei kansa unohda😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147384
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434704- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301820- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307