Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina+nää+jaksaa.++Mutta+kiitokset+timosuomelle+taas+uudesta+huumoripläjäyksestä!++Nämä+ovatkin+olleet+nyt+harvassa+kun+koinismi+on+kuollut.
Uutta+kusetusta+odottaessa+...
MUAHAHAMAUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
06.12.2017 11:35
Onko+muuten+hassisen+penasta+mitään+havaintoa?++Vieläkö+lienee+elävien+kirjoissa?++Vai+onko+kuollut+kuppaan+tms.+sukupuolitautiin.++Sen+sortin+veijari+tuntuu+olevan+...
06.12.2017 10:52
Mikä+siinä+on+kun+ne+on+aina+samat+tyypit+jotka+häviää+ja+saa+turpaansa+niin+että+tukka+lähtee?++Koskaan+ei+tule+onnistumisia.++Kaikki+mihin+on+ryhtynyt+katoaa+kuin+tuhka+tuuleen.++Tuskin+menee+kovin+kauan+kun+Kartsa+on+-+taas+-+sossun+luukulla.
06.12.2017 10:45
Olet+TODELLAKIN+oikeassa!++On+järjetöntä+säästää+muutama+kymppi+(muutamakymppi?)+väärässä+paikassa+(väärässäpaikassa?+paikassa?).++Mutta+kyllä+sen+täytyy+olla+JÄRJETÖNTÄ!++On+PAKKO+olla!++Minäkin+haluaisin+kovasti+oppia+TREIDAAMAAN+ja+ennen+kaikkea+KOTIUTTAMAAN!!++Mutta+en+haluaisi+kuluttaa+AIKAA!++Minulla+on+ONECOINEJA,+voisinko+TERIDATA+niitä?++Minulla+on+JÄRJETTÖMÄSTI+onecoineja,+itse+asiassa+niitä+on+TOLKUTTOMASTI!!
Kryptot+ovat+tosiaan+KONNIEN+temmellyskenttä.++Onneksi+onecoin+ei+ole+krypto+(puhutaanko+tässä+hei+sanaristikoista+Häh?+Pitääkö+olla+VAROVAINEN?)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
05.12.2017 17:22
KARTSA!+KARTSA!+KARTSA!
Tule+pitämään+meille+taas+SIOITUSLUENTOJA!!++Voin+maksaa+pääsylipustakin!++Jos+onecoinit+käy+niin+maksan+mitä+tahansa!!
Voisitko+ottaa+SAUNASEPON+mukaan?++Jos+otat,+maksan+pääsylipusta+vielä+enemmän,+sillä+SAUNASEPPOA+parempaa+KOO-MIKKOA+ei+tällä+planeetalla+olekaan!!++MUAHAHAMUAHAHAA
Poijjaat!!++Taasen!
05.12.2017 17:15
SINÄ+olet+kenties+ASIANTUNTIA!!++Tiedätkö+sinä+mikä+on+ASIANTUNTIA?++
Minä+vastaan+sinulle!++Ja+tämä+on+FAKTA+TIETOA!++Luota+minuun,+minulla+on+näet+KORKEA+KOULU+TUTKINTO,+joka+perustuu+FAKTA+TIETOON!++
ASIANTUNTIA+on+sellainen+joka+ymmärtää+mitä+...+(jatkuu+ensi+numerossa...)
Poijjaat!!++Taasen!
05.12.2017 17:11
Etkö+käsitä+sarkasmia?++Tiedätkö+mitä+on+SARKASMI?++MUAHAHAMUAHHAAA
Olet+ilmiselvästi+vähä-älyinen.++Oletko+kenties+heikkolahjainen,+matala+koulutustaso?
05.12.2017 17:08
Kartsalla+on+nyt+tiukat+paikat.++Uskaltaneeko+käydä+paikallisessa+marketissa?
Toisaalta,+miten+lie+saunasepon+tilanne.++seppometsäläksi+itseään+kutsuva+huijari.++Sepeteus+on+keksinyt+nimimerkkinsä+ovelasti,+sillä+tämäsaunaseppo+on+tunnettu+menestyvä+tuote+jonka+kanssa+mainitulla+metsälällä+ei+ole+mitään+tekemistä.++Tämä+huijari+kauppaa+vitamiineja,+ultra-+ja+infrasaunoja+ja+aktiivisuusrannekkeita+yms.+hilavitkuttimia.
05.12.2017 17:05
No+"omatuntohan"+riippuu+aina+tilanteesta,+MUAHAHAMUAHAHAHAMUAHHAAA
Toisaalta+voi+kysyä+onko+eläimellä,+sialla,+lehmällä,+sudella+jne.+omaatuntoa.++Itse+pidän+verkostomarkkinointiin+mukaan+lähteviä+niin+heikkolahjaisina+ihmisinä,+että+omatunnon+kysyminen+näiden+kohdalla+on+lähinnä+sarkasmia.+
http://verkostomarkkinointi.blogspot.fi/2006/02/verkostoijan-mielenliikkeet.html
Tuollaisen+vanhan+kirjoituksen+löysin,+mutta+kyllä+se+erittäin+hyvin+täsmää+tänäkin+päivänä+verkostomarkkinoijan+-+vaikka+koinistinkin+-+sielunelämään.
No,+kysymyshän+oli+alunperinkin+retorinen...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
04.12.2017 21:48
Niinhän+se+oli+että+onecointunkistit+-+johtavat+sellaiset+-+julistivat+vuosi+pari+sitten+että+"bitcoin+on+meidän+päävastustajamme+ja+me+menemme+siitä+ohi".+++Jostain+syystä+ei+enää+aikoihin+ole+kuultu+tunkisteilta+tällaista+retoriikkaa+missään,+ei+edes+näiden+"mega-eventtien"+youtube-videoissa.++Eikä+niiden+tapahtumissa+missään+enää+edes+mainita+bitcoinia.
Miksiköhän?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
04.12.2017 21:32
Homma+ei+kasva,+vaan+kuihtuu+ja+kääntyy+sisäänpäin.
Kolikolla+ei+ole+koskaan+ollut+mitään+käytettävyyttä.++DealShaker+on+vain+sumuverho+kusetuksen+päällä,+ei+siellä+oikeasti+mitään+huomattavissa+olevaa+kauppaa+käydä.++Dealit+ovat+toistensa+kopioita.
Autoja+ei+ole+koskaan+voinut+ostaa+coineilla.++Kyseisistä+autoista+on+pyydetty+normimäärä+euroja+ja+sen+päälle+on+pitänyt+antaa+coineja.
Väsynyt+trolli+oli+tämäkin+...
04.12.2017 10:53
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA
Ei+minua+ainakaan+kiinnosta+lukeeko+minun+kirjoituksiani+kukaan.++Minä+kirjoitan+ITSELLENI
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
04.12.2017 10:49
Ruja+Ignatova+on+jo+jättänyt+uppoavan+laivan
03.12.2017 15:05
Koinistit+-+kuten+verkostomarkkinoijat+ylipäätään+-+ovat+niin+heikkolahjaisia,+että+he+eivät+edes+tajua+mitä+"identiteettivarkaus"+tarkoittaa.++Tuollaiset+termit+ovat+heille+täyttä+hepreaa.++Ymmärtäähän+sen,+matala+koulutustaso,+olisi+edes+se+amis+kannattanut+käydä+loppuun.++Ehkä+siitä+olisi+ollut+apua,+ehkä+ei.
02.12.2017 11:45
HIIHAA!++Hymiövekkuli+on+palannut+takaisin!++Tämä+alhaisen+koulutustason+omaava,+hymiöitä+joka+lauseensa+perään+liittävä+vähä-älyinen!
Mutta+missä+luuraavat+koinistit?++On+tainnut+valtaosa+jo+unohtaa+koko+hankkeen.++Mutta+mikä+mielenkiintoista,+nyt+kun+onecoin+on+ohi+niin+eikös+nämä+heikkolahjaiset+ryntää+heti+seuraavaan+kusetukseen!!!++Se+on+erikoista+että+nämä+veitikat+-+VEKKULIT+-+kuittaavat+tyyliin+"ei+se+onecoin+ollutkaan+mun+juttu"+ja+välittömästi+ollaan+mukana+kustantamassa+seuraavaa+kusetusta!++Erikoista,+kertakaikkiaan+erikoista.
Taisi+olla+koiranhammas-WALLU+todellakin+kokemustensa+perusteella+oikeassa+sanoessaan+että+5%+populaatiosta+on+niitä+jotka+uskovat+ja+nielevät+kaiken.++Keskittykää+kusettamaan+vain+niitä+ja+unohtakaa+muut.
02.12.2017 11:42
Jaa,+minä+kyllä+enemmän+odottaisin+monopolipelin+uutta+netissä+pelattavaa+reaaliaikaista+versiota,+jossa+pelivaluutta+on+tämä+maanmainio+leikkivaluutta+ONECOIN!
Ja+lähtöruudussa+louhitaan+aina+joka+kerralla+4000+ONECOINIa+lisää.++
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Mene+vankilaan.+Mene+suoraan+vankilaan+käymättä+lähtöruudun+kautta.+
Poijjaat!!+++Taasen!
01.12.2017 14:45
Täältä+löytyy+kanssa+hyvää+keskustelua+zinzinosta.
https://murobbs.muropaketti.com/threads/zinzino-uusi-verkostohuijaus-syyttaejae-esitutkinta-lopetettu.870759/page-1040
Aikamoista+huuhaata+on+touhu.++Myydään+rihkamaa+ja+muka-terveyslääkkeitä+törkeään+hintaan.
Ja+jokainen+kaupustelija+on+tietenkin+voitolla.++Eikä+kukaan+ainakaan+ole+tappiolla.++Hauska+yhtälö+eikös+vaan?++Tähänkin+pajatsoon+raha+tulee+kuitenkin+vain+yhdestä+reiästä.++Ja+kun+ottaa+huomioon+myynnin+olemattoman+volyymin,+siitä+ei+matemaattisesti+mitenkään+riitä+jaettavaksi+kaikille.
Sivuilla+oli+myös+verotietoja+joistakin+"johtajista".++Ei+kovin+kummoisia+tienestejä.++Eikä+missään+tapauksessa+sellaisia+joita+zinzinon+materiaaleissa+hehkutetaan.
Notta+tämmöönen+kusetus+...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
01.12.2017 10:27
Ei+nää+MASSIPÄÄLLIKÖT+ja+TURPAUUNOT+niitä+oikeasti+minnekään+kaupaksi+saa.++Kuka+tuollaista+ostaisi?!?++Jos+joku+kokeilisi+mennä+torille+myymään+niitä+vapaasti,+niin+kukaan+ei+ostaisi.
Sama+kuin+muissakin+verkostokusetuksissa.++Ne+ostavat+niitä+itse+"omaan+käyttöönsä"+ja+kaapit+ja+varastot+on+täynnä+öljyjä+ja+kahvinpapuja.++Niidenhän+on+pakko+ostaa+niitä+itse+"muka-myyntinä"+että+saavat+näytettyä+"myyntilukuja"+että+pääsee+riman+yli+bonuksille+=>+ja+tappiolle+jäädään+raskaasti
MUAHAHAMAUAMUAHAHAMUAHAHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
29.11.2017 10:54
No,+kerro+nyt+mitä+ostettavaa+siellä+"kauppa+paikassa"+on?++Onko+Suomesta+enää+yhtään+tarjousta?++Tarjoukset+siellä+ovat+toistensa+kopioita,+jotta+lukumäärä+saataisiin+näyttämään+paremmalta.++Jos+ilmoitetut+lukemat+pitävät+paikkansa,+niin+siellä+on+50000+kauppiasta+ja+jos+duplikaatit+karsii+pois,+niin+jotain+10000+tarjousta.++Vaikka+jokainen+kauppias+tekisi+vain+yhden+tarjouksen,+niin+80%+kauppiaista+ei+ole+myymässä+mitään.
Kauppiaiden+jakauma+on+vääristynyt.++Muutamat+yksittäiset+kauppiaat+omistavat+peräti+10%+kaikista+tarjouksista.
Varsinainen+"kauppa+paikka"+tosiaan.
Se+taitaa+taas+olla+meidän+hymiögeneraattorimme+liikenteessä.++Tämä+on+se+heikkolahjainen+henkilö+joka+liittää+hymiön+kaikkien+lauseidensa+perään.++Vaikka+eipä+se+mitään+haittaa,+ei+hänellä+ole+mihinkään+koskaan+mitään+sanottavaakaan,+muuta+kuin+se+hymiö+jota+hän+viljelee.
28.11.2017 18:03
Tosiaan,+johtoporras+toisaalta+opastaa+asennoitumaan+"samaa+perhettä"+meiningillä.++Ja+taas+toisaalla+korostetaan+kunkin+kaupustelijan+asemaa+"itsenäisenä+yrittäjänä"+ja+kuinka+koko+homma+on+kiinni+vain+siitä+kuinka+paljon+"itse+paiskii+hommia"+ja+"käärii+hihat+ja+alkaa+töihin".++Menestys+tulee+vain+"omalla+työllä".
Siinä+on+tosiaan+intressit+ristiriidassa.++Mutta+mikäpä+asia+verkostomarkkinoinnissa+ei+olisi+ristiriidassa+jonkin+toisen+VM:ään+liittyvän+asian+kanssa+...
28.11.2017 17:54
88 / 160