Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Joutuessaan mahdollisesti tekemisiin psykologin tai psykiatrin kanssa, narsistit kietovat heidätkin sormensa ympärille."
Varmasti näin, jos ei ole ns. tyhmä narsisti vaan älykäs......tyhmä narsisti jää kiinni koska ei osaa pitää roolia 100%:sesti tai sitten sortuu heille tyypilliseen ylimielisyyteen liian selvästi...ja nämä tapailuthan ovat niin lyhkäisiä ja todellisesta elämästä irrotettuja, niin tämä on ihan sanomattakin selvä.
"Miten siis tavallinen ihminen voisi tunnistaa."
En tiedä pystyykö tavallinen ihminen kuinka hyvin, mutta ainakin jotkut ihmiset pystyvät varsinkin sen jälkeen, kun ovat kohdanneet tarpeeksi näitä ja saaneet hieman tietoa asioista, eli osaavat nimetä asioita jne....uskoisin, että jotkut luonteen ja persoonan piirteet auttavat myös tunnistamaan näitä.....vaikka nopeasti ja luotettavasti ei pysty aina sanomaan, onko kyse narsistinen persoona vai yksilö jolla on enemmän tai vähemmän narsistista käytöstä...
Eli mitä paremmin pääsee tutustumaan ja seuraamaan käytöstä, niin sitä varmemmin pääsee perille mistä on kysymys......mutta sen tiedän, että yrittävät aina peittää mahdollisimman hyvin jälkensä ja niin, ettei jäisi todisteita heidän käytöksestään....mutta sillä ei ole väliä tunnistamis prosessissa, jos olet itse sen narsistisen käytöksen kohteena.....sillä peittäminenhän on vain ulkopuolisia varten...
29.04.2016 00:03
"Mutta kiltit ovat magneetteja narsistisesti häiriintyneille ihmisille."
Näinhän tämä on ja niitä molempia persoonallisuus tyyppejä on sekä miehissä ja naisissa....IkisM ei tiedä mistä puhuu ja olen jo joskus aikoinaan yrittänyt saada hänet ymmärtämään....mutta ei se tunnu onnistuvan... ;P
Toivon vain, että näistä asioista puhuttaisiin ja varoitettaisiin aktiivisemmin joka puolella.....surkuhupaisaa on monesti ollut myös huomata, kun narsisti tekeytyy uhriksi, sekä kiltiksi ja empaattiseksi....väittäen sitä toista narsistiksi....mutta niiden persoonallisuus paljastaa kyllä totuuden, koska eivät pysty aidosti näyttelemään sellaista mitä eivät aidosti ole....varsinkaan sellaiselle joka sitä itse aidosti on... ;P
28.04.2016 23:41
Uskolla&Toivolla on järisyttävä voima.....harmi vain, että suunnan tietää vasta ihan lopussa.....mutta silloin on jo myöhäistä, kun ne on menetetty.......eli absurdia on se, että mitä vahvempi ihminen olet/olit sitä syvemmälle pääset sukeltamaan....jopa todella pohjalle... :(
28.04.2016 23:29
"mutta kiltti ihminen haluaa oikeasti viimeiseen saakka uskoa, että toinen on parantanut tapansa, eikä enää riko lupauksiaan."
Jeps,....osaavat aina sopivassa kohtaa antaa toivoa ja lupauksia ja aina keksitään syitä käytökselle stressistä ties mihin ja vedotaan siihen empaattiseen osapuoleen jolloin sitä voi uskoa, että toisen käytös olisi jollain tavalla perusteltua vaikka olisi kuinka luokatonta.....Uskossa&Toivossa on hirmuinen voima joka vie pitkälle....niin hyvässä, kuin pahassakin....
Huonot persoonat ovat täyttä myrkkyä varsinkin täysin heistä poikkeaville ihmisille.......
28.04.2016 23:23
Et sinä ole ainakaan minun kirjoissani tehnyt mitään vastaavaa.....olet vain prosessoinut asioita ja terapioinut itseäsi....niin kuin meistä itse kukin... ;P
Hyvää yötä myös sulle... =)
28.04.2016 22:42
Tämä on ihan totta.....on se kumma miksi asioista pitäisi tehdä aina entistäkin vaikeampaa...jopa yksinkertaisista ja helpoista... ;P
28.04.2016 21:55
" ja talvella töppöset olisivat piilossa."
Tätä ohjetta jotkut pappasti auliisti tarjoavat ja sitä myös monet miehet vielä nykyisinkin käyttävät.... ;P
Eli resurssien säätelystä kyse......naisilla on sitten se toinen säätelytapa ja molemmissa tavoissa kyse säälittävästä alistamisesta, kontrolloinnista ja "palkitsemisesta".....tosin niin kuin sanoin tosi monessa suhteessa nämä säälittävät käytännöt ovat käytössä....silloin asiassa ei ole mitään vikaa jos molemmat harrastavat sitä, mutta monesti siihen syyllistyy vain jompikumpi, jolloin suhde on epätasapainoinen....jolloin se toinen on kärsijä ja hän on vääränlaisen persoonan kanssa suhteessa...
28.04.2016 21:39
No onko ikä vai joku muu asia este sille, ettet enää lasta voisi saada?...
28.04.2016 20:44
Aika paljon olen samoilla linjoilla kuin sinäkin, mutta en tosin pidä väliä kuka tervehtii ja ketä ensin.....samaan vanhaan ohjeeseen taitaa perustua sekin, että "ylempi arvoinen" tervehtii ensin "alempi arvoista".....esim. työympäristössä....
En ole huomannut silloin tervehtimis eroavaisuuksia eri ikäryhmissä, kun itse tervehtii ensin...pääsääntöisesti kaikki tervehtivät takaisin.... oli ikä tai yhteiskuntaluokka mikä tahansa....
28.04.2016 20:27
Sitä tilaa voisi kutsua vaikka "alisteiseksi tilaksi".....ihminen alistuu pikku hiljaa yhä enemmän huomaamattaan ja epänormaaleista asioistakin voi tulla osittain normaalia.....sen lisäksi häpeän tunteita ja muitakin voi olla, kun on antanut asioiden mennä niin pitkälle tai ei aina ole edes välttämättä mahdollisuutta asioihin puuttua kunnolla.... :(
Jotkut huonot persoonat ovat hyviä saamaan tietyt hyvät persoonat sellaiseen asemaan, ettei asiat ole yksinkertaisia....päinvastoin.....kun ovat saaneet toisen itsetunnon murrettua, niin jatkavat välittämättä siitä vaikka toinen olisi kuinka maassa ja jopa masennuksessa.....hassua siinä on se, että kun huomaavat heikkoutta, niin sitä kovemmaksi meno yltyy...... :(
28.04.2016 20:02
Joo en käynyt lukemassa, enkä käy.....mutta osan tapauksista ymmärrän, mutta en näin, että siitä tehdään "bisnestä" omalla nimellä.....palkkiona se mitä ollaan hakemassa... :(
28.04.2016 19:55
Ja henkinen väkivalta voi olla sadistisempaa ja jopa pahempaa, kuin fyysinen...eikä se näy ulkopuolelle niin helposti välttämättä....syitä on niin monia, kuin tarinoitakin ja jokainen tapaus on liikaa....varsinkin ne pahimmat... :(
28.04.2016 19:52
:(.......paha sanoa mitään, kun ei tiedä tilannetta ja mitä on tapahtunut.....eikä välttis ole hyvä niitä täällä puida, jos on sellaisia ettet halua käydä niitä läpi koko maailman nähden...
Toivottavasti sulla kuitenkin jo edes hieman parempi olo....
28.04.2016 18:40
Joo ei ne ihan itsestään monesti tule.....vaan yleensä joku asia sairastuttaa, mutta jostain syystä ongelmista ei haluta puhua, koska ei ole tietyn väen indressien mukaista....ja juu puhun niistä yksilöistä, jotka minun oman mielipiteen mukaan kuuluu ns. "huonoihin persooniin" tai sitten yksilöihin jotka voisivat olla ehkä muutakin, mutta jostain syystä narsismi on heissäkin lisääntynyt vahvasti.... ;P
28.04.2016 18:36
Hyvää Yötä sullekin MuskettiSoturi Toverini..... ;P
Ja Kauniita Unia TietenGii... =)
26.04.2016 23:57
Sulla ei nyt tuo hinta täsmää.....ainakaan pelkästä kotivakuutuksesta... ;P
26.04.2016 23:23
Ei naisten Rakkautta ole ainakaan sen enempää kuin miehienkään....50/50.....perustuu Mutuun Joka on sekoitettuna Diplomatiaan.... ;P
26.04.2016 23:16
Olipas onnelliSeksi tekevä BiisiValinta..... ;P
Mä en Sais Kyl Kuunnella Tälläsii, Ku Mä Oon Tauol.....liian Herkkiä ja tiettyjä tunteita nostattavia.... ;P
26.04.2016 23:10
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.....Mottona vois olla Avoimuus, Rehellisyys ja Totuus... ;P
Mut ei se toimi kun on liian sekalainen joukko.... :(....mut jos me saatais se toimimaan niin samalla reseptillä saatais NooBelinRauhanPalkinto, kun sitä reseptiä vois soveltaa ympäri maapallon ja kaikki Sodat&Riidat Loppuis..... ;P
Ei ois ennää mitään riitoi, eikä tappelui Sit... ;D
26.04.2016 23:07
Miksi kukaan juo viinaa? Miksi kukaan syö liikaa? Miksi kukaan ei liiku tarpeeksi? Miksi kukaan syö epäterveellisesti? Miksi kukaan sitä ja tätä?....jne...jne... ;P
26.04.2016 09:53
647 / 651