Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pyhän.Hengen.puhetta
profiilit
Pyhän.Hengen.puhetta
Pyhän.Hengen.puhetta
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
93
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Uskovainen+kristitty"+on+itse+luotu+harha+omasta+paremmuudesta+Jumalan+edessä+toisiin,+jopa+Jumalaan+verranna.+Miksi+ihmisen+täytyisi+olla+tuollainen+järjetön+hihhuli?
04.11.2016 16:58
Niitä+kunnollisia+kristillisiä+ei+ole+maailman+historiassa+ollut+kuin+yksi.+Tiedät+varmasti+ketä+tarkoitan.
03.11.2016 21:46
Empä+ihmettele+yhtään,+että+Aito+Avioliitto+ry:n+porukka+on+lähtenyt+jälleen+sotakirveet+ojossa+vihakampanjaa+tekemään.+On+aiemminkin+nähty,+että+se+porukka+ei+kykene+dialogiin+tai+toimimaan+asiallisesti+edes+täällä.+Saati+sitten+keskustelemaan.+Hyvä,+että+edustaja+Biadet+tuli+raapaisseeksi+taas+pintaa,+niin+nähtiin,+mitä+vihaa+Aito+Avioliitto+ry:n+kuoren+alta+paljastui.+Näiden+sitten+pitäisi+vielä+kyetä+rakastamaan+lapsia.
03.11.2016 19:53
Että+tämä+Ahvion+sankari!!!
03.11.2016 01:09
Eikö+Raamattu+olekaan+totta?
02.11.2016 21:15
Suomen+evankelisluterilaisen+kirkon+vallasta+taistelee+saatanan+kehittämä+kristofasismi+ja+Jeesuksen+antama+Rakkauden+kaksoiskäsky.+Veikatkaapa+nyt+kumpi+voittaa?+Pahuuden+sanoma+vai+Hyvä+Sanoma?+Amerikkalaisfundamentalistinen+hihhulointi+ei+ole+tehnyt+Suomessa+läpimurtoa+vaikka+sitä+on+tyrkytetty+40+vuotta.
01.11.2016 16:32
Luinko+oikein,+että+Seppo+Kivistön+laiton+erottaminen+oli+syy+Setan+toiminnan+aktivoitumiselle?+Mitä+väärää+on+puollustaa+heikompiosaisia+ja+sorrettuja?+Jeesushan+oli+siinä+hyvä+esikuva!
01.11.2016 12:33
Tarkoittaako+tuo,+että+106+tuhatta+ihmistä+on+huijattu+kirjoittamaan+nimensä+roskapaperiin?+Aikasmoisia+typeryksiä?
01.11.2016 01:11
Aidosti+tasa-arvoinen+avioliitto+on+mahdollista+ensi+vuoden+maaliskuusta.+Se+on+johdonmukaista+Pyhän+Hengen+johdatusta,+jonka+vuoksi+Suomen+eduskunnan+kansanedustajat+ja+tasavallan+presidentti+Sauli+Niinistö+ovat+Jumalan+mielisuosiossa.+Jumala+lupaa+hyviä+aikoja+ja+taloudellista+menestystä,+sillä+kansalaisilla+ja+yrityksillä+tulee+olemaan+riemuvuosi.+Suomi+100+vuotta+itsenäisyyttä+kehittyvässä+ja+yhdenvertaisessa,+demokraattisessa+tasa-vallassa.
01.11.2016 00:50
Onnea+homoseksuaalinen+Suomi+100+v!
24.10.2016 21:48
No,+nyt+on+Puoimatksn+blogi+poissa,+mutta+sen+sijaan+kannattaakin+lukea+tämä+http://maxstenbck.puheenvuoro.uusisuomi.fi/224941-ideologian-vaikutus-argumentointiin+vastine+Puolimatkan+viljelemään+ideologiaan.+
Puoimatkahan+on+Patmoksen+hihhulien+puolijamalinen+profeetta.
24.10.2016 21:25
Kyse+on+oikeudesta.+Ei+Venäjälläkään+ollut+oikeutta+vallata+Suomen+maata+ja+viedä+alueita.+Samalla+tavalla+roistomaisesti+Israel+rikkoo+palestiinalaisten+oikeuksia+vieden+heidän+maansa+ilman+oikeutta.++Kai+tunnustat,+että+siirtokunnat+on+perustettu+laittomasti+palestiinalaisten+maille?
24.10.2016 11:58
Farisealaiset+uskovat+olevansa+voideltuja+ja+kuulevansa+Pyhän+Hengen+ääntä.+Itsekin+olen+uskonut.+On+kuin+Suuri+Marabu+oisi+antanut+taiotun+talismaninsa+käyttööni.+Saan+usein+onnea+ja+menestystä,+jonka+uskon+Pyhän+Hengen+johdatukseksi,+vaikken+ole+mitenkään+ihmeellinen+ja+elän+ihan+normieloa.+On+lottovoittoja+ja+menestystä+siihen+mihin+jaksan+puuttua.+Olen+onnellinen+eikä+minun+tarvitse+edes+korostaa+uskonnollisuuttani+tai+uskoani.+Pidän+sitä+Pyhän+Hengen+ansiona.+Saan+ennakkoaavistuksen+siitä,+mikä+kannattaa+sekä+lyhyellä+että+pitkällä+tähtäimellä+niin+ihmissuhteissa,+terveydessä,+raha-asioissa+ja+elämänkokemuksen+hankkimisessa.+Olen+onnellinen.
22.10.2016 23:08
5 / 5