Tojoe
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
61
Rekrytointi
Onko minun otettava asiakaspalvelualalle henkilö, joka on sotketuttanut käsivartensa ja yleensä koko vartalonsa tatuoinn0210Rekisterikilvet ennen
Muistaakseni rekisterikilvet olivat mustia vuoteen -73 asti. Läänitunnus oli tunnuksen ensimmäinen kirjain, esim. X Kesk078Kissa ei juo
Tuo kolli on puolivuotias, enkä koskaan ole sitä tavannut vesikupilla. Märkäruokaa olen sille aina syöttänyt ja siitä s131041Kissa ei juo
Tuo kolli on puolivuotias, enkä koskaan ole sitä tavannut vesikupilla. Märkäruokaa olen sille aina syöttänyt ja siitä s275Sukupuolineutraali maamme.
Miksi isänmaa? Eikö Suomi ole myös äitiemme maa? Olemme isänmaallisia muttemme äidinmaallisia. Suomi on vanhempaimme ma065Saa riittää
Vastahan edellisestä joulusta on päästy, taas sama touhu edessä, jopa jo meneillään. Jos tässä on järkeä, niin millaist4122Miksi kisu näin tekee?
Olen tuore ja kokematon, kotikissan ottanut eläkepäivilleni. Tarjosin 4 kk kollilleni tuoretta lohi/katkarapuhyytelöä.1153Ulkomaalaistaustainen?
Mihin rasisti rajaa rakastamansa lemmikkinsä? Onko ulkomaalaistaustainen ruotsalainen vai missä maan raja kulkee? Ovat379Muitakin on
Terroristien epäilyjen myötä viranomaiset laiminlyövät myös kantasuomalaisten päihteiden käytön valvomisen. Perkele jos063kotieläimet
Jään kohta eläkkeelle töistäni. Olen ajatellut ottaa itselleni koiran, muija haukkui minut jo aikaisemmin eroon. Millai3155Television viihdeohjelmat
Aina kun avaan tv:n on alkuillasta englanninkielinen joku elokuva jossa riidellään ja tapellaan. Ei tämä ole mukavaa. U044Oikeinkirjoitus
Kertokaa minulle tyhmälle, milloin käytän kirjoituksessani sanaa enää, tai milloin laitan n:n perään, eli enään?144