Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

61

  1. Rekrytointi

    Onko minun otettava asiakaspalvelualalle henkilö, joka on sotketuttanut käsivartensa ja yleensä koko vartalonsa tatuoinn
    Tasa-arvo
    0
    187
  2. Rekisterikilvet ennen

    Muistaakseni rekisterikilvet olivat mustia vuoteen -73 asti. Läänitunnus oli tunnuksen ensimmäinen kirjain, esim. X Kesk
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    46
  3. Kissa ei juo

    Tuo kolli on puolivuotias, enkä koskaan ole sitä tavannut vesikupilla. Märkäruokaa olen sille aina syöttänyt ja siitä s
    Kissat
    13
    981
  4. Kissa ei juo

    Tuo kolli on puolivuotias, enkä koskaan ole sitä tavannut vesikupilla. Märkäruokaa olen sille aina syöttänyt ja siitä s
    Kissat
    2
    48
  5. Sukupuolineutraali maamme.

    Miksi isänmaa? Eikö Suomi ole myös äitiemme maa? Olemme isänmaallisia muttemme äidinmaallisia. Suomi on vanhempaimme ma
    Yhteiskunta
    0
    44
  6. Saa riittää

    Vastahan edellisestä joulusta on päästy, taas sama touhu edessä, jopa jo meneillään. Jos tässä on järkeä, niin millaist
    Joulu
    4
    98
  7. Miksi kisu näin tekee?

    Olen tuore ja kokematon, kotikissan ottanut eläkepäivilleni. Tarjosin 4 kk kollilleni tuoretta lohi/katkarapuhyytelöä.
    Lemmikit
    1
    93
  8. Ulkomaalaistaustainen?

    Mihin rasisti rajaa rakastamansa lemmikkinsä? Onko ulkomaalaistaustainen ruotsalainen vai missä maan raja kulkee? Ovat
    Lemmikit
    3
    57
  9. Muitakin on

    Terroristien epäilyjen myötä viranomaiset laiminlyövät myös kantasuomalaisten päihteiden käytön valvomisen. Perkele jos
    Terrorismi
    0
    44
  10. kotieläimet

    Jään kohta eläkkeelle töistäni. Olen ajatellut ottaa itselleni koiran, muija haukkui minut jo aikaisemmin eroon. Millai
    Kysy koirien hoidosta
    3
    116
  11. Television viihdeohjelmat

    Aina kun avaan tv:n on alkuillasta englanninkielinen joku elokuva jossa riidellään ja tapellaan. Ei tämä ole mukavaa. U
    Ajanviete
    0
    26
  12. Oikeinkirjoitus

    Kertokaa minulle tyhmälle, milloin käytän kirjoituksessani sanaa enää, tai milloin laitan n:n perään, eli enään?
    Yhteiskunta
    1
    26