Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

61

  1. Kissa ei juo

    Tuo kolli on puolivuotias, enkä koskaan ole sitä tavannut vesikupilla. Märkäruokaa olen sille aina syöttänyt ja siitä s
    Kissat
    13
    982
  2. Rekrytointi

    Onko minun otettava asiakaspalvelualalle henkilö, joka on sotketuttanut käsivartensa ja yleensä koko vartalonsa tatuoinn
    Tasa-arvo
    0
    190
  3. kotieläimet

    Jään kohta eläkkeelle töistäni. Olen ajatellut ottaa itselleni koiran, muija haukkui minut jo aikaisemmin eroon. Millai
    Kysy koirien hoidosta
    3
    118
  4. Saa riittää

    Vastahan edellisestä joulusta on päästy, taas sama touhu edessä, jopa jo meneillään. Jos tässä on järkeä, niin millaist
    Joulu
    4
    99
  5. Miksi kisu näin tekee?

    Olen tuore ja kokematon, kotikissan ottanut eläkepäivilleni. Tarjosin 4 kk kollilleni tuoretta lohi/katkarapuhyytelöä.
    Lemmikit
    1
    94
  6. Ulkomaalaistaustainen?

    Mihin rasisti rajaa rakastamansa lemmikkinsä? Onko ulkomaalaistaustainen ruotsalainen vai missä maan raja kulkee? Ovat
    Lemmikit
    3
    58
  7. Kissa ei juo

    Tuo kolli on puolivuotias, enkä koskaan ole sitä tavannut vesikupilla. Märkäruokaa olen sille aina syöttänyt ja siitä s
    Kissat
    2
    49
  8. Rekisterikilvet ennen

    Muistaakseni rekisterikilvet olivat mustia vuoteen -73 asti. Läänitunnus oli tunnuksen ensimmäinen kirjain, esim. X Kesk
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    48
  9. Muitakin on

    Terroristien epäilyjen myötä viranomaiset laiminlyövät myös kantasuomalaisten päihteiden käytön valvomisen. Perkele jos
    Terrorismi
    0
    46
  10. Sukupuolineutraali maamme.

    Miksi isänmaa? Eikö Suomi ole myös äitiemme maa? Olemme isänmaallisia muttemme äidinmaallisia. Suomi on vanhempaimme ma
    Yhteiskunta
    0
    46
  11. Television viihdeohjelmat

    Aina kun avaan tv:n on alkuillasta englanninkielinen joku elokuva jossa riidellään ja tapellaan. Ei tämä ole mukavaa. U
    Ajanviete
    0
    27
  12. Oikeinkirjoitus

    Kertokaa minulle tyhmälle, milloin käytän kirjoituksessani sanaa enää, tai milloin laitan n:n perään, eli enään?
    Yhteiskunta
    1
    27