Olisin vastustanut Savuton Suomi 2030 huijausta,sehän etenee jättämällä kaiken myrkyllisen Tupakan myyntiin. Punaiset Smart,Nort State ym. Nuoriso polttaa ja rykii kun ei enää myydä valkoista,sinistä oikeaa ne on pelkkää +NikotiiniTerva ja oksia lehtien suonisto kertoo joku vei mehut Kasvista,,Nicorette! Höyryimuke on turvallinen,itse päätät,Höyry+maku,moni ei käytä Nikotiinia ei Tervaa? Joten kertokaa nuorille he polttavat ja Tervaavat Keuhkonsa. Näin monen kuolevan Venäjän Mahorkka pussi tuotteisiin ja valmis. Ne maksaa Rahaa,valita pitää voida. Myykööt Perämetsien Pontikkaa laatu viinana miten pitkään menisi kun Vatsavaivaiset tukkisi lääkärin ajat? Normaalia Kevyt Savukkeita ja heti! Höyry imukkeelle sen tieto että Keuhko tulehdus lääkkeet sai Vauvatkin höyrystä,,oma valinta. Minä Höyry ja Tupakan maku kun poistivat muut,,lapsellista. Sairastuvat niin lopettavat,,kuin erään Digtaattorin suusta,, Nicorette esiin?,!
toinen lapsi,,kiusattu
Siunattu hulluus.
Kerrankin joku teki asialle jotain eikä vain mennyt mukaan alakanttiin törmäävään ns.keskusteluun. Hyvät Herrat teidät on haastettu minä olen jo vanha ja ruma mutta en kyllä ala aukomaan naisille tyhmiä tai jopa valehtele kuten eräs täällä.