Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Miksi koko tämä asia piti ottaa esille? On kai jo Maalaisjärjellä ajateltuna asia selvä, Mistä ja miten yhteiskunnassa tämä asia on ilmennyt että joku ei välttämättä mies nykyisin tulee ja sanoo "Vien sinut tuonne asuntoon tai autoon Panolle koska sinun velvollisuus on näin ollen totella." Onko kyse jostain Heimolaisuudesta joka on tullut Suomeen? Minä en eikä kukaan miespuolinen tuttuni takuulla sanoisi naiselle kuin sen leikin varjolla "Alat sä oleen"ja kyllä siinäkin tietysti on takana toive voida alkaa tutustua niissä merkeissä mutta Pöksyt pois ei tule kysymykseenkään. Oma käytäntöni on jopa niin että jos toinen haluaa seksiä mutta ei vaivaudu huolehtimaan puhtaudesta ja vaatii minua jopa vaikkapa kimppa suihkussa riisumaan hänetkin pitäen kätensä visusti irti minusta,,peseydyn kyllä vain itse ellei joku syy ole naisen pyyntö ja vaikka kiihottuminen. Sängyssä makaava Lahna jää minun puolesta sinne.Kyllä se on kahden kauppa ja ilman velvollisuuksia. Uuusi laki myös on tajuton siinäkin vatvotaan Maalaisjärjellä ajateltavia juttuja? Luulin vanha laki sanoo jos työnnät Sormen johonkin reikään on se raiskaus ja se pitää tajuta vieläkin. Seksi on kaunista ja alkaa Ruoho Niityllä käsikkäin selällään katsellaan kun Pilvet vaeltaa taivaalla ja kehittyy puheissa ja miten kelläkin(on siis toive kahden kaupasta ja pitkän ystävyyden alusta). Avioliitossa saa raha mammona lentää ikkunasta ulos jos on voinut saada 100% luottamuksen kumppaniin. Eli jos olet pitkään pois kotoa etkä tiedä mitä kaverisi puuhaa ja joku tulee sanomaan vakavalla naamalla" Sinun Muijasi huorasi ja juhli koko ajan kun olit poissa" Jos voit ohittaa moisen juorun ja sanoa en usko eikä minun tarvitse koska kumppanini on minulle uskollinen. Silloin olet kai saanut myös Rakkauden mitä minä en,,enkä siis sitä ymmärrä otan luottauksen paljon ennemmin. Käyttäkää tietysti Maalaisjärkeä,,,voihan kaveri tietty olla anteeksipyynnon velkaa mitä minä en ikinä lunastaisi,,se jäisi tajuntaan ja jopa väkivaltaan jos sitä käytetään koko ajan Aisankantajan rooli pelissä. Ei vetele.
  2. Vai suuret korotukset? Kun olin työelämässä Teknikon metalli palkoilla tuli loppu kun meni terveys ja alle 23v. Eli sitä huomiotu eläkkeeseen silloin ja työssä ylityöt joista meni jopa 50% veroa kun oli pakko painaa urakka loppuun. Laivat ei odota joten tee tai ulos. Nyt Eläke n. 1370e/kk joten tuntuuko se liialta? Me maksettiin Veroja kyllä mielestäni ja Liiton maksuja ihan itseämme varten,,niin ainakin luulimme. En ikinä olisi uskonut että tämän päivän Monnit huutaa olevansa elättäjiä,me maksoimme lasten koulutuksen esim. itse suoritin 4 Teknikon tutkintoa ja Luokka Hitsarin paperit ja Työttömyys kortissa sanottiin lopettavat maksut kun en ole kykenevä työhön siis mihinkään. Sossu maksoi ja kun sain pienen 640e/kk eläkkeen ensin maksoin niistä Sossulle joka pennin takaisin(ei olisi tarvinnut) kun en kerjuu rahaa halua. Tein sen 4kk hanttihommia että yleen sain työeläkkeen joka sitten nosti tuohon yli tonniin ja nämä INDEKSI korotukset kyllä Verottaja on aina puljannut niin että saan vitosen ja menetän sen saman tie Veroina. Nyt menee asumis tuesta ja yleis tuesta noin puolet. Kasvatin lapset yhteiskunta kelpoisiksi eivät räkytä minun ikäluokan elättämisestä. Luuletko että täällä tuota 6,8% korotusta vesikielellä odotertaan? nyt vero % eläkkeestä on 14 ja alun alkaen Verottaja niisti 40% tuloista pois jotka määräsi eläkkeen suuruuden,nyt olen 61v. ja Kansaneläke tulee vasta jotain 65 vuotiaana en ole varma enkä ole varma elänkö edes niin vanhaksi. Yksinkertaisesti ota selvyyv ennen kun alat aukomaan me ollaan joka ikäluokka maksettu ja kirottu pieniä tilipusseja,,ja minne ne Eläkekassat on menny kai niillä pelattiin Firmojen osakkeita ostamalla Miljardeilla ja kas Perseelleen meni taas yksi jota et tainnut tajuta että Valtio olemme myös me vanhat veron maksajat!
  3. Nuo virkavapaalla loisivat ei tarvi työtä ja ennen oli "Maatila Metsurit"joka nyt ajaa saman kuin Eläkkeellä olevat tai olisivat päässeet Eläkkeelle vaan eivät häivy Työmaialta pois Nuorten edestä! Työtön nuori 1-3vuotta voipi olla Juoppo tai muuten ei enää opinlahjat tallessa Nuori jopa X-nuori jos oppi haettu aikuis koulutuksen kautta. Vanhukset antakaa jo olla,teette vielä puolipäivää tai sen koko päivä työn ja sitten olette jopa Lehtien sivuilla kehumassa miten oli ennen ja on työtä vieläkin,iso osa oli teidän syytä myös Sairaanhoitajien palkoissa tehän ette enää tarvinnut Rahaa? Hän on se kokenut Lapsenpäästäjä sanottiin kun lähes kävelemään kykenemätön Mummo tuli Synnytys saliin ottamaan kopin lapsestani,,ei en ollut uskoa. Kunnat palkkaa myös kaikki vanhukset etenkin Sysmän meininki oli Hammaslääkäri töistä hautaan ja potilas menetti hampaansa kun Konjakki Mummo Lääkärin valtuuksin sanoi syy on potilaan elämän tavat ei Krooninen Ientulehdus ei kun hammaslankaa ja kovaa harjaa yli 3kk ja sitten oli myöhäistä kuolema niitti Hammasjuuret ikenet ei tullu 3 kertaa 7pvä suun kautta lääke ja Sinivalohoito suuvesi ,ne olis riittäny ja ne olisi tullut jos Lääkäri olisi ollut ajan tasalla. Sinivalohoito nauroi koko ryhmä on tulevaisuuden Utopiaa vaan nyt taitaa olla Apteekin hyllyllä jokaiselle myynissä! Näilläkin ihmisillä joihin lekurit kuuluu ja käyvät kylän kerman kokouksissa kerran viikossa niitä Asuntojaan vertailemassa,olin 12 kertaa kuskina Papparaiselle joka vuokrasi kahta taloa ja näin kun tekivät asukkaista vaihtokauppaa kun ei jaksa niitten lasten kanssa,tapiseeraukset menee ja nurmikot,,ota sinä ne sinne Asfaltille ja kun maaliseinätkin? Tämä tosi vaikka seinään naulaisitte. Ps. Diabeetikko ei saa käyttää hammaslankaa eikä kovaa harjaa ja on sääntö Asunto ei saa olla kiristys väline!