Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

402

1. Olisin vastustanut Savuton Suomi 2030 huijausta,sehän etenee jättämällä kaiken myrkyllisen Tupakan myyntiin. Punaiset Smart,Nort State ym. Nuoriso polttaa ja rykii kun ei enää myydä valkoista,sinistä oikeaa ne on pelkkää +NikotiiniTerva ja oksia lehtien suonisto kertoo joku vei mehut Kasvista,,Nicorette! Höyryimuke on turvallinen,itse päätät,Höyry+maku,moni ei käytä Nikotiinia ei Tervaa? Joten kertokaa nuorille he polttavat ja Tervaavat Keuhkonsa. Näin monen kuolevan Venäjän Mahorkka pussi tuotteisiin ja valmis. Ne maksaa Rahaa,valita pitää voida. Myykööt Perämetsien Pontikkaa laatu viinana miten pitkään menisi kun Vatsavaivaiset tukkisi lääkärin ajat? Normaalia Kevyt Savukkeita ja heti! Höyry imukkeelle sen tieto että Keuhko tulehdus lääkkeet sai Vauvatkin höyrystä,,oma valinta. Minä Höyry ja Tupakan maku kun poistivat muut,,lapsellista. Sairastuvat niin lopettavat,,kuin erään Digtaattorin suusta,, Nicorette esiin?,!
  2. toinen lapsi,,kiusattu
  3. Siunattu hulluus.
  4. Olkoon mies tai nainen minä tunnen kaksi Oliota joita ei ihmisiksi voi puhutella. Esim.Venäjän Ex-sotilaat tappoivat kahden talon asukkaat ja polttivat ok-talot ,oliko Etelä-Karjala? Entä kun ilmestyvät pihaasi ? Lahtaatko kuin hullun Koiran vai käytkö kättelemässä,,jos ne siis varmasti tunnistat?