Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin
145
2749
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi kävellen
- Anonyymi
Kirjoittaisin, että oli sovittu! 😇
- Anonyymi
Olisin syöksynyt ennenaikaisesti isini s*ittimestä ulos. Maailma olisi parempi paikka ilman minua. Edes oma kaivattu ei rakasta minua.
Mieheltä- Anonyymi
Noh ei kai nyt sentään 💔 nainen sivusta
- Anonyymi
Voi olla että rakastaakin. Ei kannata negan kautta miettiä asioita. Kyllä sinä olet rakkauden arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että rakastaakin. Ei kannata negan kautta miettiä asioita. Kyllä sinä olet rakkauden arvoinen.
Niin olet sinäkin! Paina se mieleesi ja muistele tätä kun elämä heittelee rapaa päällesi 💚🩷💜💙🧡💛
- Anonyymi
Olisin vaihtanut ajoissa harrastuspaikkaa.
- Anonyymi
Sinä voit pitää sen. Minulla on uusi paikka.
- Anonyymi
En tykkää jossittelusta.
Ensi kerralla, kun nainen alkaa puhua useista miehistä, nousen, kiitän illasta ja poistun paikalta sopivampaa seuraa etsimään. - Anonyymi
En olisi hakenut siihen työpaikkaan.
- Anonyymi
Ampunut jo ensimmäisellä kerralla.
- Anonyymi
😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😮
😲
- Anonyymi
en ois nukkunu sillon ku he lähtivät lenkille
- Anonyymi
😔 mitä tapahtui?
- Anonyymi
En antaisi niin montaa mahdollisuutta.
- Anonyymi
Olisin tehnyt toisenlaisia valintoja jo lukioiässä.
- Anonyymi
En ois lähteny eräästä paikasta erääseen paikkaan missä koko pakka levis vttu täysin
- Anonyymi
Olisin jättänyt sen baariteissun väliin 🙃
- Anonyymi
Puheesi sammaltaa jo siihen malliin, että parempi laittaa korkki kiinni tältä illalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheesi sammaltaa jo siihen malliin, että parempi laittaa korkki kiinni tältä illalta?
Kylläpä oli naseva heitto taas palstasedän mongerrukseen, vähän monotoninen, mutta jaksaa jaksaa
- Anonyymi
Sitä en tänne kerro
- Anonyymi
En ois ollunnii antava aina
- Anonyymi
En olisi tuhlannut huomiota väärälle ihmiselle
- Anonyymi
Mitä ikinä tarkoittaakaan.
- Anonyymi
Olisin jättänyt sen ensimmäisen paskan avioliiton väliin, mutta onneksi minun ELÄMÄ on KUNNIANLOUKKAUS viimisen ex-mieheni ja hänen uuden vaimonsa mielestä!
- Anonyymi
Harmi kun näissä sinun jutuissa ei ole mitään langanpäätä mistä saada kiinni, naisena esiintyvä äijä
- Anonyymi
Kaikki menee kuten pitääkin ❤️ ylä ja alamäessä
- Anonyymi
Olisin ollut silloin selvinpäin 🩷
- Anonyymi
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että en olisi oppinut ilman tiettyjä tapahtumia varmaan mitään. Eli en mieti tuolla lailla ollenkaan, jossittelu on maailman turhinta ajan haaskausta. Olen jälkeenpäin miettinyt joskus, miten olisin toiminut toisin. Ja sitten ymmärtänyt, että ilman tiettyä kokemusta en olisi asiaa oppinut. Enkä siis olisi voinut toimia muulla tavalla, kuin mitä toimin. No yksi asia on vähän jäänyt harmittamaan. Olen paluumuuttaja seudulle, missä asun. Pari kertaa miettinyt, että miksi tulin takaisin.
- Anonyymi
olisin ollut kohteliaampi ja huomioinut hänet viisaammin.
https://www.youtube.com/watch?v=Kf5iT31fZN8- Anonyymi
Rakas!
- Anonyymi
Kaivattuni on kyllä huomaavainen ja kiltein ihminen jonka tiedän ❤️ Aina olen kokenut, että voin hälle soittaa jos tarvitsen apua, tai jos minua alkaa pelottamaan liikaa. Kynnys vain ollut liian korkea persjalkaiselle...
- Anonyymi
En kertoisi hänestä kenellekään
- Anonyymi
Yksi ei riitä mihinkään. Tarvitsisin ainakin kymmenen mahdollisuutta...
mies - Anonyymi
Tein virheen rakastuessani häneen , jolla ei ole tunteita. Nyt kaikki on selvää.
- Anonyymi
Ei kannata miettiä kokemuksia virheinä. Ei ylipäätään saa tuomita itseään, kun noin on käynyt. On jo itsessään raskasta odottaa vastarakkautta, kannattaa olla omalle itselleen armollinen. Ja hyvä puoli on se, että pystyy ainakin itse tuntemaan tunteita. Se on lahja, joka tuntuu joskus kiroukselta. Tsemppiä 🧡
- Anonyymi
Kaipaan joskus sillä tuskallisella tavalla, jolla romantisoi elämää, jota ei tullut valinneeksi. Mutta tässä nyt tiedän, että jos olisin hyväksynyt erään ehdotuksen olisin tullut katumaan sitäkin. Valitsin katumuksen, jonka kanssa pystyin parhaiten elämään, siinä kaikki. Elämän, johon kuulun.
- Anonyymi
Jäit vaimokullan luokse?
- Anonyymi
En olisi soittanut silloin syyskuussa, olisi pitänyt antaa olla.
- Anonyymi
Se oli lokakuussa muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajattele noin. 😅
Sivusta, lokakuussa soittanut.
- Anonyymi
Olisin keventänyt sen verran että olisi jäänyt kapasiteettia hänen huomioimiseensa. Olin kirjaimellisesti niin kuormittunut etten vaan pystynyt. Hän käsitti ehkä väärin, tai mielenkiinto loppui sen vuoksi.. tai muun vuoksi.. ja hän katosi. Ei mahda mitään, touche.
- Anonyymi
Ei käsittänyt väärin.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat huomioimisella?
- Anonyymi
Mä oon niin miettinyt tätä, mut mitään en muuttais.
- Anonyymi
Niih
- Anonyymi
Olisin kertonut itsestäni vähemmän ja kysynyt häneltä enemmän.
- Anonyymi
eipä ole itse voinut vaikuttaa muuta kuin taistella vastaan. ja onhan elämän puolesta. taudin voittaa, mutta älkää olko oshillanje saitte vuosi hausta, nöyryyttää, pilata elämää, varastaa ja tehdä mitä hirveimpiä asioita. ne tulevat eteen vielä kaikki ja tässä elämässä.
- Anonyymi
Olisin hakenut silloin toiseen kouluun.Olisihan nämä hyvätkin asiat jääneet saamatta mitä sain mutta silti.
- Anonyymi
Olisin paneutunut tarkemmin erääseen yksityiskohtaan, jolloin olisin saattanut aikaisemmin päästä jäljille, eikä mitään olisi tapahtunut.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Olenpa hauska ihan yrittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenpa hauska ihan yrittämättä.
Lähinnä maaninen ja hysteerinen, mutta ok
- Anonyymi
En tiedä olisinko tehnyt missään vaiheessa toisin. Kaikki valinnat nousivat siitä tilanteesta ja mielentilasta, jossa silloin olin, ja jokainen valinta opettaa lopulta jotain. Elämä on vaikeaa ja varmasti se olisi helpomminkin voinut mennä toisin valitessa, mutta minä olen minä, ja minä valitsen kuten valitsen.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Valinnat ja ajatukset tosiaan nousevat yleensä siitä hetkestä, sen hetkisistä tunteista ja tilanteista. Jälkeenpäin hyvä jossitella, mutta siinä hetkessä joku asia on voinut tuntua hyvältä.
- Anonyymi
Olisin pyyhkinyt pois hänet pois elämästä kokonaan. En olisi ikinä löytänyt tänne palstalle ja kaikki nämä vuodet olisin ajatellut ihan muita asioita kuin ihmistä, jolla oli täysin muut kuviot ja intressit mielessä kuin minä.
En olisi ikinä tiennyt edes olemassaolostaan. Tämän muuttaisin. - Anonyymi
Olen miettinyt asiaa, mutta sellaisena kuin olin silloin, en olisi voinut toimia toisin. Nykyisin yrittäisin kaikkeni että nainen ymmärtäisi minun haluavan hänet omakseni. Olin tosi arka enkä osannut rakastaa.
- Anonyymi
En olisi ottanut ensimmäistäkään ryyppyä. Olen tehnyt vääriä valintoja humalassa. Se on aiheuttanut masennusta.
- Anonyymi
"Moi, mitä kuuluu. Haluaisin jutella, lähtisitkö vaikka kävelylle.
- Anonyymi
Pätevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätevää.
Niin. Mutta en uskaltanut ja se siitä.
- Anonyymi
Ihan missä vaan niistä olisi pitänyt yrittää vähän enemmän, jotta asiat olisivat selvinneet. Mut toisaalta tein kyl jotakin ja kun se ei riittänyt, ehkä se tarkoittaa sitä, ettei kannata yrittää enempää.
- Anonyymi
Lisäys: Juttelin, hymyilin, menin lähelle ja keksin tikusta asiaa.
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.Miten nuo eroaa perus kommunikaatiosta???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo eroaa perus kommunikaatiosta???
Kyllä ne saa siitä erottumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.Ehkä teit tuota muidenkin kanssa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä teit tuota muidenkin kanssa 😅
En. Toki se saattoi näyttää siltä. Tää on hyvä pointti, jos joskus vielä olen vastaavassa tilanteessa. Kuinka näyttää jollekin, että hän on muita tärkeämpi?
- Anonyymi
Missä niistä? Kenelle tarkoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niistä? Kenelle tarkoitettu?
Niissä tilanteissa. Ei sillä ole väliä kenelle tämä on, koska ei tällä mikään selviä.
- Anonyymi
Kaikkee on leikattu paitti mua itteä.
- Anonyymi
Kaikki on jo myöhäistä
- Anonyymi
Olisin jättänyt tietopyynnön hakematta. Ei vaiskaan never, kymmenen vuoden ahdistelu ja vaino sekä isojen ihmisten cry on cue ihan wörttiä
- Anonyymi
Hän söi myös ananakseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän söi myös ananakseni
😂 No sitä ei voi antaa ikinä anteeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 No sitä ei voi antaa ikinä anteeksi!
Juu ja jos tuntuu että tämä ei tehoa kannattaa keksiä oikea rikos hatusta-lakista
- Anonyymi
Miksi minun pitäisi toimia toisin muiden suunnittelemassa maailmassa? Voin toimia oikein vain omassa maailmassani.
- Anonyymi
Olisin ottanut vaimokseni minua 40v nuoremman nuorikon. Mutta en tiennyt vaihdevuosivaivoista saati wanhusnaisen biologiasta yhtään mitään niin tuli otettua minua vain 10v nuorempi wanhakko.
- Anonyymi
Hmmm en missään ei tarvi edes miettiä ilman kokemuksiani en olisi elämästä oppinu yhtään mitään
- Anonyymi
Olisin pyytänyt numeroa ja kysynyt nähdäänkö sen paikan ulkopuolella
- Anonyymi
Voisitko vieläkin tehdä niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vieläkin tehdä niin?
Voisin, mutta en siellä paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä paikassa on vialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tee?
Hmm. Kysyisin kyllä, mutta ei olla nähty? En tiedä missä kysyä. En tiedä onko täällä, tai onko fb profiilia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä paikassa on vialla?
Ei paikassa vikaa olekkaan. Ei vaan nähdä siellä enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paikassa vikaa olekkaan. Ei vaan nähdä siellä enään.
Sitten vois unohtaa.
- Anonyymi
Tein oman kiinnostukseni tosi selväksi ja se hävettää jälkikäteen, mutta en silti muuttaisi sitä
- Anonyymi
Sulla ei ole mitään hävettävää. Olet ollut harvinaisen rohkea kun uskalsit näyttää kiinnostusta. Harmi jos se ei edennyt.
- Anonyymi
Ei sitä kannata hävetä. Tehty mikä tehty. Minä en ollut ns. samalla aaltopituudella tietyn minua usein lähestyneen miehen kanssa, koska koin hänet vain kaverina. Minulla ei ollut sellaisia lämpimiä tunteita häntä kohtaan, koska koin hänet hänen ikänsä takia vain kaveriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kannata hävetä. Tehty mikä tehty. Minä en ollut ns. samalla aaltopituudella tietyn minua usein lähestyneen miehen kanssa, koska koin hänet vain kaverina. Minulla ei ollut sellaisia lämpimiä tunteita häntä kohtaan, koska koin hänet hänen ikänsä takia vain kaveriksi.
Sinulla useita eri naishahmoja täällä larppaava tämä teema taas päällä, onpa kiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla useita eri naishahmoja täällä larppaava tämä teema taas päällä, onpa kiva
Palstasetä haluais ilmeisesti olla nainen ja nauttia kaikista upeista runsaista etuisuuksista sekä ilmaisista lounaista
- Anonyymi
Jokaisessa. Olisin mennyt ulos, auttanut köyhiä, orpoja ja leskiä, halannut kadunmiehiä. Tehnyt vapaaehtoistyötä, mutta en voi, koska olen ilmeisesti vähän henkipatto ja mammanhousukin siihen päälle lisäksi.
- Anonyymi
Älä vaan tee mitään oikein, joojoomieheile ku huomista ei ois
- Anonyymi
Oisin mennyt jo aiemmin tiettyyn paikkaan, tosin en kyllä tiedä kauanko hän on siellä ollut mutta kuitenkin 🤭🤓🤩
- Anonyymi
Ehkä olisi pitänyt kieltää tiettyä miestä enää lähestymästä minua!
- Anonyymi
No voi että naisia esittävä setä, mitä toivoa sulla enää olis
- Anonyymi
Näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin nuorempana olisi vaan pitänyt tulla sisälle.
Mutta tuolloin ajattettelin että naiset haluavat vain lisääntyä.
Vanhana tiedän. - Anonyymi
Olisin antanut E-naiselle yhteystietoni ja kysynyt hänen, sen sijaan että sanoin: "Eiköhän me nähdä paikassa x tai y sitten ensi vuoden puolella." No eipä nähty koko keväänä!
- Anonyymi
Olisin niellyt sen mitä ajattelin ja jättänyt kirjoittamatta.
Olisin vastustanut Savuton Suomi 2030 huijausta,sehän etenee jättämällä kaiken myrkyllisen Tupakan myyntiin. Punaiset Smart,Nort State ym. Nuoriso polttaa ja rykii kun ei enää myydä valkoista,sinistä oikeaa ne on pelkkää +NikotiiniTerva ja oksia lehtien suonisto kertoo joku vei mehut Kasvista,,Nicorette! Höyryimuke on turvallinen,itse päätät,Höyry+maku,moni ei käytä Nikotiinia ei Tervaa? Joten kertokaa nuorille he polttavat ja Tervaavat Keuhkonsa. Näin monen kuolevan Venäjän Mahorkka pussi tuotteisiin ja valmis. Ne maksaa Rahaa,valita pitää voida. Myykööt Perämetsien Pontikkaa laatu viinana miten pitkään menisi kun Vatsavaivaiset tukkisi lääkärin ajat? Normaalia Kevyt Savukkeita ja heti! Höyry imukkeelle sen tieto että Keuhko tulehdus lääkkeet sai Vauvatkin höyrystä,,oma valinta. Minä Höyry ja Tupakan maku kun poistivat muut,,lapsellista. Sairastuvat niin lopettavat,,kuin erään Digtaattorin suusta,, Nicorette esiin?,!
- Anonyymi
Olisin sanonut hänelle, että tule pois sieltä oven suusta ja anna halaus!
- Anonyymi
Olisin uskonut omiin tuntemuksiin, enkä olisi antanut vedättää ja satuttaa itseäni.
- Anonyymi
Jättäisin menemättä väärän naisen juttusille.
- Anonyymi
Millä tavalla värä nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla värä nainen?
Käynti optikolla auttaa.
- Anonyymi
Hänet tavatessani olisin halannut lämpimästi.
- Anonyymi
Ei tule mieleen mitään sellaista tilannetta. Jokainen tapaaminen on sujunut hyvin. En usko että toisin toimimalla olisi voinut saavuttaa jotain, ei ainakaan tässä vaiheessa vielä.
- Anonyymi
Jos voisin asian perua niin en missään nimessä alkaisi huolehtia vanhusvanhemmistani. Antaisin yhteiskunnan pitää heistä huolta. Näin mulla olisi vielä oma elämä.
- Anonyymi
Voi olla äärettömän kuormittavaa. Onhan tuohon vaihtoehtoja mm. Kotipalvelu jne.
- Anonyymi
Kyllä voi perua. Yhteys vanhussosiaalityöhön.
- Anonyymi
Kun olin lentokentällä lähdössä koneeseen, olisin kysynyt, voinko jäädä.
- Anonyymi
Missään tilanteessa ei olis pitäny tehä mitään, olis säästynyt paljolta. Aina kun jotain tekee niin pieleen menee.
- Anonyymi
Äläs nyt, taatusti olet onnistunut monessa asiassa erinomaisesti!!!! Katoppa vähän taaksepäin.
- Anonyymi
Niinpä. Asiat menee paremmin kun ei tee mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Asiat menee paremmin kun ei tee mitään.
Hyvä motto: Älä kysy, sano tai tee mitään!
- Anonyymi
Olisin jäänyt sinne missä nähtiin vielä toviksi.
Olisin kertonut että minäkin asuin siellä hetki sitten, missä kertoi asuvansa.
Olisin hymyillyt ja ottanut aurinkolasit pois.
Olin vaan niin uuvatti silloin.
Kiitos letuista! 😙 - Anonyymi
Mikä se tilanne oli?
- Anonyymi
Olisin pyytänyt saattamaan ja kysynyt numeroa sen päätteeksi.
- Anonyymi
En uskoisi epätodennäköisiä signaaleja.
- Anonyymi
Oletko varma, että olit väärässä?
- Anonyymi
En olisi ikinä tullut tänne palstalle
- Anonyymi
Joo, ei tästä kyllä oikein mitään hyvää ole seurannut.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Olisi pitänyt vastata yhden toisen lähestymiseen, eikä jäädä odottamaan, että joku toimisi!
- Anonyymi
Öööh ... ottija tuota .... en nyt enkä ikuna rasvais niitä "rantakiviä" jolla anoppi pyykkiä pesi...leikki leikkinä .. näitä helle viikon vitsejä
- Anonyymi
En olisi koskaan osoittanut häneen kiinnostusta, en viestillä enkä soittamalla. Olisi pitänyt jättää hänet rauhaan, mutta toisaalta sai kuitenkin selkoa hänen ajatuksestaan kohtaani silloin. No ne on menneitä juttuja.
- Anonyymi
Paljon parempi on saada selvää asioista kuin että ne jää kesken loppuelämän ajaksi. Mutta tajuan kyllä mitä haet tuolla, itsekin monesta asiasta ajattelen noin. Se on katumista.
- Anonyymi
En olisi ikinä alkanut haaveilla kaivatustani. Alusta asti käyttänyt järkeä. Tajunnu että turhaa edes yrittää. 🌺💓🌺
- Anonyymi
Olisin valinnut toisen heti alkuunsa, liikaa luurankoja kaapissa.
- Anonyymi
No, parempi myöhään kun ei silloinkaan 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, parempi myöhään kun ei silloinkaan 👍🏻
Nooooo...valittu mikä valittu.
- Anonyymi
Oissin yökylässä ollessani tullut sinun viereesi sänkyyn ihana P...a
- Anonyymi
En olisi pyytänyt häntä juttelemaan. Sain minulle todella tärkeän henkilön inhoamaan/välttelemään minua, enkä aidosti kestä sitä.
- Anonyymi
Siis senkö, jota pyysit juttelemaan?🤔
- Anonyymi
Ei kai yksi juttelu maailmaa kaada?
- Anonyymi
Mistä juttelitte kun noin kävi? Sanoiko hän inhoavansa sen jälkeen?
- Anonyymi
Mulle kävi vähän samalla lailla. En juttelua kadu, se oli pakko tehdä. Mutta eri asioista olisi pitänyt puhua, tai eri lailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis senkö, jota pyysit juttelemaan?🤔
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä juttelitte kun noin kävi? Sanoiko hän inhoavansa sen jälkeen?
En viitsi avata. Ei sanonut, mutta osoitti sen tänään kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi avata. Ei sanonut, mutta osoitti sen tänään kyllä.
Tänään tapahtunut juttu? No nyt oli nopeaa toimintaa, ja heti raporttia palstalle🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään tapahtunut juttu? No nyt oli nopeaa toimintaa, ja heti raporttia palstalle🤭
Kai tästä on tullut jonkin sortin purkamis paikka viime päivinä. Ei oikein ole ketään, jolla asiasta haluaisin jutella. Vähän kai päiväkirjan virkaa ajaa.
- Anonyymi
Olisin voinut pysähtyä juttelemaan, ei vaan ole kiva keskeyttää toisen hikilenkkiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380