Ei+pidä+epäillä,+onhan+selvää+että+miehillä+joiden+pitää+epätoivoisesti+valkoritaroida+palstalla+naisten+suosiota+saavuttakseen+on+jopa+kongolaisia+ytmejä+isommat+mailat+*tirsk*
"Mutta+sun+tekstiäsi+lukiessani...+sinä+kyllä+olet+kaksinaismoralisti,+mikä+on+sulle+sallittua,+onkin+naiselta+kiellettyä!On+jokaisen+oma+asia+mitä+tekee+tai+ajattelee...+mutt+tuon+sortin+moraalia+mun+on+vaikea+hyväksyä!"Te+palstanaiset+olette+kyllä+mainioita,+vaikka+olen+lukemattomia+kertoja+täällä+kertonut+miksi+en+nettideittaile+te+toistuvasti+aina+näissä+syytätte+että+hakisin+jotain+panoseuraa+nettideiteistä,+sallisin+sen+itselleni+enkä+muille.+Sinä+olet+kyllä+sen+aikaa+palstalla+ollut+että+olet+perusteluni+lukenut+joskus,+en+ala+tässä+toistamaan+mutta+tuo+mainintani+"minun+omat+kokemukset+vähäisen+kokeilun+perusteella..."+todellakin+on+sitä+kun+kerran+olen+vähän+nettideittejä+kokeillut.+About+5:ttä+naista+olen+treffannut+nettideittien+kautta+ja+kahdelta+sain+seksiä,+en+tosin+sikamaisesti+hyväksikäyttänyt+vaan+toisen+kanssa+katselin+jokusen+viikon+tulisiko+siitä+mitään+ja+sen+toisen+kanssa+seukkailusta+voidaan+vuosissa.+Että+semmoinen+sika+ja+kasinaismoralisti+on+allekirjoittanut.+Kokemus+siis+nettideiteistä+vähäinen+mutta+semmoinen+että+"asiat+vain+tapahtuu"+ja+johtaneet+seksiin+minun+kohdalla+ainakin+melkoisen+hyvällä+prosentilla.+Siksi+juuri+lopetin+kun+tajusin+jo+noiden+kokemusten+perusteella+että+p..ua+kyllä+saa+mutta+en+välttämättä+löydä+sitä+mitä+haluan,+minusta+pitkässä+juoksussa+tosiaankin+tulisi+naisia+hyväksikäyttävä+sika+tai+vähintäänkin+saattaisin+siinä+leikissä+ajautua+johonkin+"ihan+ok"+suhteeseen+kiltteyttäni.+Siinä+siis+tuosta+"mikä+on+sulle+sallittua,+onkin+naiselta+kiellettyä!",+en+todellakaan+salli+itselleni+mitään+panorinkelöintiä+mutta+se+siinä+mielessä+tavallaan+harmittaa+kun+nettideittailut+on+multa+pois+suljettu+mutta+toisaalta+siellä+saattaisi+olla+jokunen+hyväkin+nainen,+en+vaan+halua+alkaa+etsimään+kun+matkalla+löytämiseeen+muuttuisin+itse+liikaa.