Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+sama+mulle+jos+et+halua+sanoa+pedaria+pedariksi+jos+hyväksyt+sen+että+kaikille+pedofiiliaan+syyllistyneille+kuitenkin+lasautetaan+nappi+otsaan,+eivätpähän+sitten+ainakaan+"yllättäen"+uusi+rikostaan+tai+luikertele+tekosistaan+selityksillä+etteivät+oikeasti+olekaan+pedofiileja.
19.02.2017 20:02
Kyllä+homo+homo+vaikka+naisiakin+välillä+käyttäisi.+Normaali+heteromies+ei+kykene+homostelemaan,+vain+homo+siihen+pystyy.
19.02.2017 19:59
No+joo+totta,+ei+tuokaan+hyvä+vaihtoehto+vaikka+jos+se+lapsen+isä+olisi+järkimies+sen+kanssa+olisi+varmaan+helpompi+sopia+asioista+kuin+sen+äidin+kanssa+mutta+koska+naisten+valinnat+ei+se+kuitenkaan+olisi+järki-+vaan+jännämies+jonka+kanssa+saisi+vääntää+joka+asiasta+ja+joka+tapauksessa+siinä+olisi+itse+aina+se+ulkopuolinen+jolla+ei+ole+mitään+päätäntävaltaa+mihinkään.
Isihän+tottakai+noteerattaisiin+aina+korkeammalle+koska+se+on+"oikee+isä"+vaikka+hylkäsikin+perheensä+ja+varasisä+toimisi+lähinnä+kaikessa+arkielämän+ikävässä+asiassa+muistuttajana+kuten+vaikkapa+läksyjen+teossa.+Niin+ja+se+nainenkinhan+olisi+joka+tapauksessa+hankalana+koska+kyllä+hän+tietää+miten+kasvattaa+lastaan+vaikka+se+ei+ihan+oikein+menisikään.
Tuosta+epäsopivuudesta+olen+aikalailla+samaa+mieltä,+siksihän+en+yyhoota+haluakaan+ja+se+onkin+aika+käsittämätöntä+että+sitten+kun+ei+halua+siitä+ikäänkuin+tuomitaan+vaikka+kaikkien+parhaaksihan+se+on.+Joo,+en+ole+uusioperhettä+koskaan+itselleni+ajatellutkaan,+se+vaan+harmittaa+kun+niin+moni+muuten+hyvä+nainen+on+itsensä+parisuhdekelvottomaksi+tehnyt+niillä+aiemmilla+valinnoillaan+joita+ei+sitten+kyennytkään+viemään+loppuun.
19.02.2017 19:34
Tottakai+se+lapsi+on+syytön+ja+ansaitsisi+onnellisen+lapsuuden+rakastavien+vanhempien+huomassa,+tästä+ollaan+ihan+samaa+mieltä.+Sehän+se+surullista+onkin+kun+naiset+tekee+hätiköiden+lapsia+jännämiehille+ja+sitten+eroavatkin+ja+se+lapsi+siitä+eniten+kärsii.+Kärsiikö+jännäisä?+Ei+koska+yhteiskunta+maksaa+elarit+niin+se+voi+huoletta+jatkaa+lisääntymistä+muiden+naisten+kanssa.+Kärsiikö+nainen?+Ei+vaan+se+jatkaa+uusien+isäehdokkaiden+etsimistä,+paneskelee+ympriinsä+ja+ehkä+jonkun+aisurin+sitten+löytääkin.+Kärsiikö+löydetty+aisuri?+Ihan+varmasti+koska+se+joutuu+ottamaan+siitä+toisen+miehen+lapsesta+vastuuta+ja+huolehtimaan+sen+elatuksesta+vaikkei+sillä+olekaan+mitään+isän+oikeuksia.+Summa+summarum,+kärsimään+joutuvat+viattomat+lapsi+ja+aisuri+kun+taas+tilanteen+aiheuttaneet+jännäisä+ja+lapsen+äiti+luikahtavat+kuin+koira+veräjästä.
19.02.2017 15:10
Joo+siis+en+tuomitsekaan+sinun+käytöstä+tuossa+asiassa+koska+se+on+juurikin+oikein,+ei+parisuhde+kestä+tuollaista+toimintaa+pitkässä+juoksussa+kun+jos+se+tapahtuu+kerran+ja+siitä+selittelemällä+selvitään+se+tapahtuu+vain+sitten+uudestaan+jossain+vaiheessa.+
Sitä+minä+vaan+kun+tuolla+aiemmassa+kommentissasi+tuomitsit+avaajan+vitutuksen+siitä+että+joutuu+ryhtymään+aisuriksi++jos+aikoo+naisen+saada.+Se+vaan+ikävä+kyllä+on+meille+miehille+tässä+ajassa+tosiasia+että+suunnilleen+jos+et+tuomitse+itseäsi+yksinäisyyteen+sitten+joudut+aisuriksi+kun+niin+useilla+naisilla+on+menneisyys+mistä+värikkäät+paneskelukokemukset++ja/tai+muistona+lapsi/lapsia.+Minusta+avaaja+on+vain+realisti+sen+suhteen+miten+käy+jos+ei+aio+olla+yksin+loppuelämäänsä.
19.02.2017 13:09
Noinhan+se+on+että+aisuruus+on+pitänyt+määritellä+uudestaan+koska+ajat+ovat+muuttuneet.+Perinteisessä+ajatuksessa+aisurista+on+tietysti+voitu+olettaa+että+lähtökohtaisesti+suhteeseen+alkaessaan+mies+saa+kunnollisen+naisen+joka+ei+ole+itseään+jakanut+ympäriinsä+ja+siis+vasta+jos+suhteessa+nainen+alkaa+pettämään+mies+muuttuu+aisuriksi.+Päivitetyssä+nykykäsittyksessä+taas+kun+"meillä+kaikilla+on+historia"+on+se+pakko+ottaa+huomioon+mikä+valitettavasti+tekee+lähes+kaikista+vakavasti+sitoutuvista+miehistä+aisureita+koska+naisen+historia.
19.02.2017 11:48
Olet+ihan+oikeassa+tuossa+mitä+kirjoitat,+minustakin+on+ihan+oikein+että+jos+ei+luottoa+ole+turha+sitä+suhdetta+sitten+on+jatkaa+mutta+sitä+wen+oikein+ymmärrä+että+toisaalta+sitten+tuomitse+ap:n+siitä+ettei+hän+täysin+tunnu+sulattavan+naisen+petollisuutta+aiemmassa+elämässään+vaan+että+menneisyyden+pitäisi+olla+pois+pyyhitty+sillä+sekunnilla+kun+suhde+aloitetaan.
19.02.2017 11:43
Aika+paksusti+sanottu.+Miksiköhän+ne+kiinni+jääneet+pedofiilit+usein+on+sitten+rikoksen+uusijoita?+Sinäkö+voisit+jättää+lapsesi+hoitoon+pedofiilituomion+kärsineelle+kun+se+sanoo+ettei+se+oikeasti+ole+pedofiili+ja+on+rikoksensa+jo+sovittanut+tuomion+istumalla?
19.02.2017 11:34
Noinhan+se+on.+Takeissa+itse+kyllä+tykkään+että+on+vähän+muutakin+väriä+kuin+tummaa,+juuri+siksi+kokeilin+kun+se+vanha+mitä+nyt+tänä+talvena+pitänyt+lauhan+talven+vuoksi+enimmäkseen+on+minusta+turhan+synkkä+kun+on+niin+tumma+väriltään.+Makuasioitahan+nuo+pitkälti+ovat+mutta+jos+näet+sadan+miehen+joukon+niistä+ainakin+yhdeksälläkymmenellä+on+musta,+tummansininen+tai+harmaa+takki+niin+itse+mieluummin+pidän+vähän+värikkäämpää+ettei+huku+massaan.
19.02.2017 11:27
Ei+ne+ole+heteromiehiä+van+homomiehiä.+Heteromies+ei+harrasta+seksiä+muiden+kuin+naisten+kanssa.+piste.
19.02.2017 10:58
Se+varmaan+on+juurikin+noin+kuin+sanot.+Asiassa+on+hupaisaa+on+se+että+tuo+soijaproteiinimies+varmaan+on+vieläpä+suvakki,+itse+uskoo+olevansa+hyvinkin+avarakatseinen+ja+salliva+sielu,+avaa+rajat+kenelle+tahansa+ja+uskoo+kaikesta/kaikista+pelkkää+hyvää+niin+kauan+kunnes+sattuu+istahtamaan+samaan+pöytään+ja+syntyy+asioista+keskustelua.+
Minusta+tuo+Norskin+loma+kuulostaa+ihan+hauskalta+eikä+miltään+todistelulta.+Kaivosta+löytyy+hukkuneen+tytön+sijaan+ehkä+myyrä+mutta+se+nyt+ei+varmaan+niin+vaarallista+ole,+erämökillä+kannattaa+keittää+vesi+ennen+kuin+juo+sitä.
19.02.2017 10:56
Minä+taas+sovitin+yhtä+takkia+päivällä+ja+oikein+hämmästyin+miten+komea+olenkaan,+oli+siisti+takki+siis+mutta+jäi+vielä+narikkaan+kun+oli+liian+vähän+taskuja.
19.02.2017 00:03
Joo+siis+onhan+erilaisissa+halluusinaatioissa+luotu+vaikka+minkälaista+taidetta+niin+kyllä+kai+jonkinlainen+"mielen+avautuminen"+edesauttaa+ainakin+luovuutta+monessa+suhteessa.+Tuossa+jutussa+lähinnä+tuo+"Ymmärsin+yhtäkkiä+mitä+ehdoton+rakkaus+on:+antamista+ilman+salattuakaan+toivetta+siitä,+että+saisi+jotain+takaisin.+Onnea+toisen+hyvinvoinnista.+Tuon+jälkeen+olen+yrittänyt+oppia+rakastamaan+ehdoitta,+ja+tulla+rakastetuksi+ilman+menettämisen+pelkoa,+hän+kuvailee."+on+kiinnostavaa+kun+vähän+tuntuu+että+maailma+on+opettanut+turhan+realistiseksi.+Olisi+mukavaa+saada+takaisin+usko+tuollaiseen+pyyteettömään+rakkauteen+vaikka+se+sitten+aikaa+myöten+ehkä+tuhoisaksi+osoittautuisikin.
19.02.2017 00:00
"sängyni"+jakaminen+on+kieliopillinen+virhe+mutta+lompakon+jakaminen+on+totaalinen+virhe.
18.02.2017 23:41
Yksi+neuvo+riittäisi+ja+se+olisi+"Ole+itsekkäämpi!"
18.02.2017 22:28
Ehkäpä+siksi+kun+niin+arvaamalla+useimmiten+osuu+oikeaan?+(ainakin+espoossa)
18.02.2017 21:05
Niin,+sehän+tuon+naisen+kertomuksessa+kai+traagisinta+on+että+hän+itse+kai+olisikin+valmis+eroamaan+ja+haluaisikin+sitä+mutta+"ei+pysty"+jättämään+miestään+kun+se+ei+kestäisi+sitä+eli+se+joka+jo+nyt+kärsii+eniten+tilanteesta+haluaa+edelleenkin+roikkua+tuossa+liitossaan.+Ei+tuo+kai+helppo+tilanne+ole+kummallekaan+osapuolelle+kun+kummallakaan+ei+ole+rphkeutta+ottaa+ratkaisevaa+ero-askelta.
18.02.2017 18:47
Mitäpä+veikkaat,+haluaakohan+työkseen+lentokenttiä+koluava+koluta+niitä+myös+lomillaan?+veikkaan+että+lentäjän+vaimon+on+aika+turha+haaveilla+ainakaan+yhdessä+matkailusta.+Kunkahan+realistisia+nup+haaveet+sitten+ovat?+Profiilinsa+mukaan+ap+on+hoikka+ja+ehkä+kauniskin+mikä+tietysti+hyvä+mutta+yksi+lapsi+aika+iso+miinus+ja+"Tällä+hetkellä+olen+luova-alan+opiskelija."+käytännössä+varmaan+tarkoittaa+että+oikeasti+suunnitelmana+on+että+kun+lentäjäsankari+löytyy+hankkiudutaan+raskaaksi+sille+kun+töitäkään+tuskin+löytyy+luova-aloilta.+
Mikähän+saisi+lentskarimiehen+kiinnostumaan+ap:stä+kun+se+töissään+kuitenkin+jatkuvasti+törmää+kauniisiin,+nuorempiin+ja+lapsettomiin+naisiiin?+Ainahan+saa+toki+yrittää+mutta+veikkaan+että+laajentamalla+miehen+ammattikuvaa+löytyisi+helpommin,+niitä+vapaita+lentäjiä+kun+kuitenkin+aika+vähän+varmaan+suhteessa+siihen+miten+paljon+on+naisia+niitä+tavoittelemassa.
18.02.2017 18:06
Voihan+se+toki+sitäkin+olla+että+pyrkii+tekemään+itsestään+enemmän+tavoittelemisen+arvoista+viestimällä+sitä+että+sinä+olet+ihan+p..kaa+ja+tässä+nyt+vain+säälistä+sulle+viestittelen+kun+on+ihan+tylsää+muutenkin,+se+vaan+on+niin+riskialtis+veto+että+luulisi+todellisen+pelimiehen+tekevän+itsensä+jollain+muulla+tavalla+haluttavaksi.+
Tuo+oli+hyvä+että+vastailit+vain+lyhyesti,+se+on+varmaan+aika+ärsyttävää+ja+toiseksi+paras+vaihtoehto,+paras+olisi+ollut+olla+ollenkaan+vastaamatta+niin+siinäpähän+olisi+tylsyyksissään+sitten+kihissyt.+Sitten+jos+olisi+alkanut+inisemään+jossain+viestissä+niin+vastaus+sulta+"ai,+sorry+en+ollut+huomannut+niitä+sun+viestejä"+olis+viestinyt+että+sulla+ainakaan+ei+oo+tylsää+ja+olisit+kääntänyt+ikäänkuin+homman+toisinpäin+niin+että+pelimies+itse+olisikin+tavallaan+dissattu+alemmalle+tasolle.
18.02.2017 15:14
Mun+kommentti+oli+vaan+vastaus+siihen+kun+yritetään+houkutella+miehiä+häpäisemään+itseään+temppuilemalla,+se+ehkä+joihinkin+miehiin+toimii+muttei+kaikkiin.
18.02.2017 11:38
1015 / 1041