Miksi bussikuskit pitävät matkustajia tyhminä

HARMImutta

Niin ihmettelen: Miksi bussikuskit (ainakin Espoossa) pitävät matkustajia tyhminä ? Täytyy asialle olla joku selitys. Kertokaa.

14

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereella ne on kaikki mamuja

    • 1217

      Koska matkustaja ovat tyhmiä.

    • niinniinniin

      Ehkä eivät kaikki matkustajat tyhmiä ole. Jotkut ovat epäkohteliaita eli tyhmiä, mutta niitä on todella vähän. Tosin ne vähätkin pilaavat matkustajien maineen.

    • Tymä.matkustaja

      Eniten ärsyttää liian kuumat bussit, talvella posotetaan lämppärit täysillä ja kesällä ilmastointi ei toimi. Tietysti bussissa ei saa ikkunoita auki koska siinä on ilmastointi mitä ei ole viitsitty huoltaa. Näin ainakin pk-seudulla seutubussissa millä kuljen.

    • Kulj

      Miettikääpä asiaa...

    • Ehkäpä siksi kun niin arvaamalla useimmiten osuu oikeaan? (ainakin espoossa)

      • sösööö

        Espoossa on niin omituinen väestö, pelokkaan näköisiä neurootikkoja, että en yhtään ihmettele, jos bussinkuskit pitävät heitä ääliöinä. Lällätilää ja sössön sössön..


      • Crcfcfcfcfcfc
        sösööö kirjoitti:

        Espoossa on niin omituinen väestö, pelokkaan näköisiä neurootikkoja, että en yhtään ihmettele, jos bussinkuskit pitävät heitä ääliöinä. Lällätilää ja sössön sössön..

        Espoolaiset ovat suurelta osin maaseudulta muuttaneita hyvätuloisia, toki joukossa on myös entisiä helsinkiläisiä.


      • noooooooo

        Hyvätuloiset taitavat kulkea aika paljon henkilöautolla. Tosin kyllä busseissa kulkee myös sivistyneitä, älykkäitä ihmisiä, jotka tervehtivät kuskia ja sanovat kuskille matkan päätyttyä kiitos-sanan. - Ne pelokkaan näköiset neurootikot ovat pieni vähemmistö.


      • Sivuhmjgf
        noooooooo kirjoitti:

        Hyvätuloiset taitavat kulkea aika paljon henkilöautolla. Tosin kyllä busseissa kulkee myös sivistyneitä, älykkäitä ihmisiä, jotka tervehtivät kuskia ja sanovat kuskille matkan päätyttyä kiitos-sanan. - Ne pelokkaan näköiset neurootikot ovat pieni vähemmistö.

        Pelollaan näköinen neurootikko voi myös omistaa käytöstavat...


      • espoovantaahki

        Espoolaiset on Vantaalaisia ja Helsinkiläisiä itsekkäämpiä snobeja ja huomaavaisuus liikenteessä on pk-seudun heikointa. Minäminäminä ensin sanoo Espoolainen.

        T. Entinen Espoolainen


    • YksiAasiakas

      Olen pari kertaa nähnyt asiakkaitten haukkuvan kuskin lyttyyn. Kerrankin hirveässä lumimyräkässä bussi oli 5min myöhässä niin jonkun akan piti sitten haukkua kuskia siitä ja seisottaa koko bussia vielä toisetkin 5min.

      En yhtään ihmettele jos kuskeja välillä vituttaa. Heille rähjäävät myös juopot pummilla matkustajat. Jotkut maksamatta jättävät huutavat vittua kun kuski ei suostu lähtemään ilman maksua. Toiset selittelevät että pysäkillä xyz maksaja odottaa ja mitä kaikkea... kaikki myöhästyminen aiheuttaa kuskille stressiä tiukoissa aikatauluissa.

      Onhan niitä vittumaisia kuskejakin mutta enemmän olen nähnyt aasiakkaita.

      • KuriaMatkustajille

        Hei, jos "asiakas" (siis kyydinhimoitsija) haukkuu kuljettajaa, niin kuljettajan kannattaa tehdä RIKOSILMOITUS poliisille sellaisesta jätelihakasasta, joka haukkuu kuljettajaa. Kuljettajan työrauhan häiritseminen on RIKOS. Harmi vain, että kuljettajan häiritsijä selviää pelkillä sakoilla, koska täällä Suomessa ei ole riittävän ankaraa kuria.


      • Mennään.bussilla
        KuriaMatkustajille kirjoitti:

        Hei, jos "asiakas" (siis kyydinhimoitsija) haukkuu kuljettajaa, niin kuljettajan kannattaa tehdä RIKOSILMOITUS poliisille sellaisesta jätelihakasasta, joka haukkuu kuljettajaa. Kuljettajan työrauhan häiritseminen on RIKOS. Harmi vain, että kuljettajan häiritsijä selviää pelkillä sakoilla, koska täällä Suomessa ei ole riittävän ankaraa kuria.

        Siinä tapauksessa poliisiin pitäisi perustaa oma yksikkö käsittelemään niitä ilmoituksia. Niin yleistä kuljettajien haukkuminen on nykyään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe