Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+ei+siinä+mitään.+Itsepähän+olet+osasi+valinnut+ihan+niin+kuin+useimmat+muutkin+naiset.+Se+hoivakodissa+vittuileva+ätmi+on+itse+syytön+osaansa+niin+se+varmaan+antaa+sitten+tulla+täysin+rinnoin+kuittia.+Tilaa+ehkä+joskus+itselleen+prostituutin+kylään+ja+antaa+käytettyjen+mummeleiden+kärvistellä+munanpuutteessaan.
13.02.2017 22:00
Totta.+oletko+muuten+huomannut+sitäkin+hupaisaa+seikkaa+että+siinä+vaiheessa+kun+naiset+alkaa+olla+menneen+talven+lumia+ne+alkaa+markkinoimaan+itseään+seksuaalisella+riehakkuudella?+Tuossa+yksi+semmoinen:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/neljan-vuoden-selibaatin-jalkeen-rajahtavaa-seksia-minna-marsh-loysi
Palstalla+puhutuistahan+Kirsi+Salo+tantrailuineen+ja+Rosa+Meriläinenhän+ovat+kanssa+tuollaisia,+kurppaannuttuaan+kuvittelevat+että+estottomuus+ja+seksuaaliset+puheet+saisivat+vielä+jonkun+houkuteltua+niitäkin+panemaan.
13.02.2017 21:55
Lähinnähän+ongelma+ap:tä+vastaavilla+oikean+elämän+naisilla+on+tosiaan+siinä+että+aletaan+etsimään+sitä+hyvää+miestä+vasta+siinä+vaiheessa+kun+itse+ollaan+jo+huonoja+naisia+parisuhdetta+ajatellen.+Hyvälle+hyvä+ja+huonolle+huono+kun+on+kuitenkin+se+loogisin+ja+toimivin+symbioosi.
13.02.2017 21:48
Ne+muistojenne+onnelliset+päivät+toimii+esteenä+kaikille+miehille+ottaa+teitä+vakavasti,+kai+nyt+kuka+tahansa+täysijärkinen+tajuaa+ettei+voi+kilvoitella+ajan+kultaamien+muistojen+kanssa.+Niitä+kullattuja+muistoja+on+sitten+kiva+kiikkustuolissa+muistella+yksin.+Hyvällä+tuurilla+samaan+hoitokotiin+sattuu+vielä+entinen+ätmi+joka+hieroo+suolaa+haavoihin+kyselemällä+"Monenko+mihen+käyttämä+olet",+siinä+on+mummo+ihmeissään.
13.02.2017 21:35
Taitaa+olla+käytettyä+torttua,+jos+olis+prinsessa-kääretorttua+se+kai+ainakin+teoriassa+voisi+olla+neitseellisen+korkkaamatonta.
13.02.2017 20:35
Voithan+sä+olla+täälläkin+omalla+kuvalla+ja+nimellä,+ei+kukaan+kiellä.
13.02.2017 20:32
Kyllä+suoraan+sanottuna+jos+alkaisin+suhteeseen+ja+sitten+selviäisikin+että+nainen+käykin+wc:ssä+kakalla+eikä+vaan+vienosti+vettä+laskemassa+hanasta+niin+kyllähän+se+semmoinen+suhteen+kipupiste+olisi,+pitäisi+todellakin+miettiä+että+kannattaako+jatkaa+jos+naisesta+tuollaisia+iljettävyyksiä+kävisi+ilmi.
13.02.2017 20:04
Sorry+minunkin+puolesta+vaikka+en+nyt+niin+hirveän+pahoillani+ole+kuitenkaan+:D+sovitaan+vaikka+niin+että+19.11+kommentoi+sitten+johonkin+muuhun+ketjuun+ensi+kerralla+missä+mun+kommenttia+tai+sitten+minä+hänen+jossain+muussa+ketjussa+olevaan+kommenttiin+niin+ongelma+poistuu.
19.11:lle,+ei+tarvii+mulle+pahoitella+ollenkaan,+ei+tässä+ole+kuinkaan+pahemmin+kuitenkaan+kenellekään+käynyt+ja+pääasia+että+pääsit+nyt+sitten+kotiin,+ilmeisesti+siis+kaikki+kunnossa+sairaalakeikan+osalta+ja+toivottavasti+ei+tarvii+sinne+ihan+heti+petipotilaaksi+palata.+Itse+olen+tyytyväinen+jos+omalta+osalta+olen+saanut+hieman+sun+kurjuutta+siellä+helpotettua+rupattelemalla+eikä+ole+ollut+ollenkaan+vaivaa+siitä,+pelkästään+mukavaahan+se+on+täällä+jutustella.+Mukavaa+iltaa+myös+teille+molemmille+osallisille+&+jatketaan+jossain+toisessa+ketjussa+taas+kun+asiantynkää+tulee+:)
13.02.2017 16:42
Tuolla+juttua:
http://happierendings.blogspot.fi/2013/04/miksi-vihreasta-teesta-tulee-aklo-olo.html
Eli+varmaan+ne+tanniinit+ja+tyhjä+vatsa.+Googlaile+itse+lisää+mutta+varmaankin+jos+syöt+vähän+jotain+alle+oksetuksen+tunnetta+ei+niin+helposti+tule.
13.02.2017 00:09
Enpä+taida+äänestää+ketään.+Haaviston+pääseminen+pressaksi+oikeastaan+kyllä+sinetöisi+tämän+yhteiskunnassa+vallassa+olevan+homotusmamutuspaskan+kyllä+mainiosti,+olisi+ikäänkuin+viimeinen+niitti+niin+siiä+mielessä+olisi+sekin+ihme+hauska+nähdä.+Tässä+ollaan+jo+niin+pohjalla+muutenkin+ja+maailman+silmissä+täysiä+pellejä+kun+ei+ole+mitään+arvoja+niin+kyllä+kai+se+tuokin+häpeä+vielä+menisi+ja+siitä+voisi+olla+jopa+hyötyä,+ehkä+muutamat+kunnialliset+muslimit+jättäisivät+tulematta+homopressan+maahan.
12.02.2017 23:58
Niin+no+jos+ne+parikymppiset+akateemiset+ei+tiedä+jotain+kumilätkän+jahtaamisesta+elämänuran+tehnyttä+niin+sehän+on+vain+positiivista,+ehkä+ne+lukee+kirjoja+ja+hankkivat+tietoa+semmoisista+asioista+joilla+oikeasti+on+merkitystä.
12.02.2017 23:53
Ei+hitto,+nuo+on+oikeasti+sketsihahmoja+silloinkin+kun+eivät+yritä+olla:
https://www.youtube.com/watch?v=UHvaqh4URiI
Roosa+näytti+tuossa+ihan+mummolta+:D++Ja+tuo+karmea+tekonaurun+hörötys,+uppoaako+tuo+todella+naisiin+niin+että+ne+ottaa+ihan+tosissaan+noiden+jutut?
12.02.2017 23:42
Niin+ja+tähän+vielä.+Kun+MGTOW-aate+nyt+mukavasti+jo+leviää+niin+joutuu+yhä+useampi+nelikymppinen+nainen+ihan+soolona+kuulatwerkkailemaan+ihan+niin+kuin+tuo+sketsihahmokin+(paitsi+ei+ole+edes+sketsi):
https://www.youtube.com/watch?v=he3xbsu73EY
Joo,+että+kylläpä+meitä+miehiä+hirveästi+harmittaa+:D
12.02.2017 23:35
Tuota+tinjamia+ei+ole+tullutkaan+kokeiltua,+varmaan+siksi+kun+ei+mulla+mausteista+taida+sitä+löytyäkään+:D,+mutta+tosiaan+mausteista+tuli+mieleen+että+että+itse+ropsauttelen+jotain+pippuria+sekaan+usein+ja+sitä+naudan+jauhelihaa+suosittelen,+minusta+melkeinpä+parempi+tulee+sen+kuin+pekonin+kanssa+ja+sinappia+tosiaan+tulee+laitettua+aina.
Isolle+porukalle+varmaan+tosiaan+kannattaa+tuo+kattilallinen+tehdä+ihan+"oikein"+varmaan+kelpaa+kun+kotona+varmaan+harvemmin+tulee+laitettua+kun+on+ne+keittoajat+kuitenkin+pitkiä.+Ehkä+jos+joskus+saan+hankittua+haudutuspadan+niin+sitten+varmaan+alan+itsekin+tekemään+ihan+"oikeaa""+hernaria.
Nuo+after-eightit+on+aika+koukuttavia,+ei+mullakaan+tuossa+joulun+aikaan+tainnut+kestää+kuin+pari+päivää+päksi.+Jostain+syystä+vaikkei+ihan+suosikkisuklaata,+periaatteessa+tykkään+jostain+pähkinäsuklaasta+enemmän,+katosi+ne+afteritkin+aika+äkkiä+:)+Näkyillään.
12.02.2017 22:09
On+siinä+toki+totuutta+että+länsimaisten+naisten+pilaantuminen+noin+yleisenä+ilmiönä+harmittaa+vietävästi++mutta+sitten+taas+joku+ap:n+kaltainen+yksittäistapaus+leuhkimisellaan+herättää+lähinnä+myötähäpeää.+Tuossa+pari+nelikymppistä+miehiä+saavaa+naista:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/rosa-merilainen-tarttui-arkaan-aiheeseen-olen-kertonut-lapselleni-etta-muna-on-kanan-menkat-24235390/
Arvaa+panisinko+kun+toinen+näyttää+peruukkiin+pukeutuneelta+mieheltä+ja+toinen+muuten+vaan+vastenmielinen,+räikeä+huulipuna+noilla+on+lähinnä+irvokasta.+Tuossa+ne+antaa+parisuhdeneuvoja:
https://www.youtube.com/watch?v=h0r_Gd4Xs-A
Ja+nuokin+todellakin+kuvittelee+että+ne+on+ruuhkavuodet+ja+lasten+kurahaalarit+on+syynä+siihen+ettei+niiden+kaltaiset+saa+mielestään+tarpeeksi+seksiä+vaikka+se+syy+oikeati+löytyy+peilistä.
12.02.2017 21:51
Selvä.+Kylläpä+minua+nyt+harmittaa+vallan+hirmuisesti.
12.02.2017 21:35
"Käly+totesi+siihen...ett+nyt+ette+ala+laittaan+showta+pystyyn,+lähdetäänkö+kahvioon?"
Käly+ilmeisesti+tuntee+teidät+tarpeeksi+hyvin+niin+osasi+fiksusti+hoitaa+tilanteen+:D+Ja+muutenkinhan+toi+oli+varmaan+ihan+mukava+tosiaan+sulle+ja+heillekin+kun+tulivat+nyt+sitten+kun+alat+jo+oleen+kondiksessa+ja+kuitenkin+jo+jollain+tavoin+keskustelukuntoinen.+Ihan+hyvin+systeriltäs+kyllä+aateltu+varmaankin+toi+että+muksut+pääsee+sairaalaa+kattomaan,+ei+oo+sitten+niin+pelottavan+tuntuinen+paikka+jos+sinne+josus+itte+joutuvat+tutkittavaks,+toivottavasti+ei+tietenkään+tarviis+joutua.
Mulla+on+ollu+ihan+laiska+päivä,+lueskelua,+nettiä+ja+puheluiden+soittamista/vastaanottamista.+Ruokahommakin+tuli+helpolla+kun+oli+vielä+hernekeittoo+jäljellä.+Sekin+helposti+tehtyä+eli+ihan+vaan+purkista+paitsi+että+naudanjauhelihaa+ja+sipulia+tietysti+piti+paistaa+sekaan+sattumiksi.+Tavallaanhan+se+on+melkein+einesevästä+mutta+kun+aina+tulee+perushernariin+tuunattua+joko+jauhelihaa+tai+pekonia+sekaan+niin+vois+sanoo+puolivalmisteeks.+Pikkusen+parempaa+saattais+tulla+jos+tekis+"oikeita"+herneitä+liottamalla+yön+yli+ja+sitten+keittämällä+mutta+kun+nuo+purkkijututkin+säilyy+hyvin+ja+niistä+ihan+kohtuu+hyvä+tulee+niin+olen+tyytynyt+noin+tehtyyn,+ruisleivän+kanssa+maistuu+hyvin.
12.02.2017 20:43
Sorry,+ei+ole+tarkoitus+masentaa+ja+itsestäkin+tuntunut+että+olenko+nyt+liian+ankara+tässä+ketjussa,+minähän+kun+kuitenkin+pidän+sinusta.+Tässä+pätee+vähän+sama+kuin+sanonnassa+"joka+vitsaa+säästää+se+lastaan+vihaa"+eli+juuri+siksi+kun+pidän+ja+oletan+olevan+potentiaalia+ihan+kunnon+naiseksi+sitten+myös+tylyttelen+enemmän,+semmoiselle+joka+olisi+täysin+yhdentekevä+ja+menetetty+tapaus+naisena+en+varmaan+sanoisi+mitään.
Ei+vika+varsinaisesti+sinussa+ole+vaan+sinun+kokemuksissa+ja+ympäristössä+missä+olet+kasvanut.+Olet+2000-luvun+kulttuurin+"tuote"+ja+sellaisena+edustat+naista+joka+kyllä+on+kiva+mutta+miehille+hirveän+vaikea+nähdä+sitoutumisen+arvoisena+kun+ei+siihen+voi++luottaa+yhtään+että+se+pysyisi+messissä+niin+myötä-+kuin+vastoinkäymisissä.+Sinun+ja+useimpien+muiden+2000-luvun+naisten+kanssa+miehen+on+pakko+olettaa+että+ensimmäisiin+ylämäkiin+varmaan+tyssää+juttu+eikä+siis+voi+mitenkään+uskoa+sellaisiin+onnellisiin+loppuihin+kuin+saduissa+"He+elivät+onnellisina..."+menee+nykyään+niin+että+"He+elivät+onnellisina+niin+kauan+kuin+rahaa,+vauhtia+ja+vaarallisia+tilanteita+riitti,+sitten+prinsessa+pakkasi+kassinsa+ja+ilmoitti+"meidän+pitäis+varmaan+vähän+jutella",+prinssi+oli+ihmeissään+kun+hänestä+heillä+oli+mennyt+ihan+hyvin+".+
"Ihan+hyvin"+ei+riitä+enää+naisille,+pitää+ollä+kipinää,+kähinää+ja+sähinää+tai+se+on+sen+lorun+loppu+ja+nainen+lentää+seuraavaan+kukkaan.+Siksi+kai+kaikki+miehet+tahtoisi+neitsyen+tai+ainakin+vähän+kokeneen+naisen+kun+sillä+ei+ole+liikaa+kokemuksia+taustalla,+se+saattaisi+jopa+pysyäkin,+ei+siis+ikä+vaan+ne+kokemukset+on+se+huonona+nähtävä+juttu+naisissa+useimmiten.
12.02.2017 15:51
Niin+en+tiedä+kun+en+hae+mitään+niin+ei+ole+tarvinnut+kertoa.+Joitakin+kliseitä+kyllä+kieltämättä+on+2000-luvun+naisissa+joita+en+haluaisi+omassani+olevan.+
Niin,+et+kuitenkaan+vielä+ole+kokeillut+koska+olet+pitänyt+asiat+niin+että+olet+kyllästyttyäsi+voinut+suhteellisen+kivuttomasti+erota+ja+se+tietysti+onkin+se+ehdottomasti+parempi+tapa+ettei+niputa+lusikoita+liian+tiukkaan+nippuun.+
Vähän+vaan+tulee+susta+sellainen+vaikutelma+ettei+sinusta+ole+enää+mihinkään+koko+iän+kestävään+liittoon+kun+olet+nähnyt+&+kokenut+jo+niin+paljon+miesrintamalla,+voit+ehkä+pysähtyä+jonkun+miehen+kohdalla+joksikin+aikaa+mutta+loppuiän+kestävää+kivitaloa+sen+miehen+on+ihan+turha+alkaa+sun(kaan)+kanssa+väsäämään.
12.02.2017 14:18
"Miehestä+haluan+tasavertaisen+sielunkumppanin,+ystävän+ja+intohimoisen+rakastajan.+Ihmisen,+jonka+kanssa+voi+tehdä+mitä+vaan+ja+jota+itse+rakastan+kaikesta+huolimatta.+Kuitenkin+haluan+säilyttää+parisuhteessa+myös+molemmilla+omat+jutut,+jottei+tule+liian+tylsää.+"
Olihan+tuo+aika+imelää+ja+kliseistä,+lisäksi+löydettyäsi+tuon+miehen+menee+muutama+vuosi+ja+sitten+sun+"oma+juttu"+on+jostain+pettämissaitilta+haalittu+rakastaja+kun+se+oma+mies+onkin+osoittautunut+liian+tylsäksi.
12.02.2017 14:00
1020 / 1041