En vaihtais pleijerikokemuksiani kokemattomuuteen

oiniitäaikojakin

Nyt kun keski-iässä katselen suhteitani taakse päin, niin kyllähän sitä aikamoisten pleijerien vedättämäksi on tullut. Mutta jos vertaa siihen että ei olis mitään kokemuksia, niin paljon parempi näin. Hyvää seksiäkin silloin nuorena sain, oi niitä aikoja 90-luvulla!

Itse kun olen ihmissuhteissa osaamaton, niin toisen täytyy olla se naruista vetelijä. Nyt vanhempana ja rumempana ja kyynisempänä saan sitten olla ilman, mutta parempi näin kuin ainakin muistot lämmittää.

21

351

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43243234243

Jakelit itseäsi nuorempana tasoasi korkeammille jannuille ja jätit alkavia suhteita. Nyt et kelpaa enää kellekään?

• oiniitäaikojakin

Nyt on jo elämässä muita asioita, jotka tekee pariutumisesta tai "kelpaamisesta" kuten täällä sanotaan hankalampaa. Ne olisi olemassa ilman noita kokemuksiakin. Eli parempi että tuli rautaa taottua silloin kun se oli vielä kuumaa kun nyt ei enää vois. Voi sitten niillä muistoilla edes lämmitellä.

Että kannattaa elää kun vielä voin. Nyt mä nautin niistä asioista joista vielä voin.

• Nnnnaaiinnen

Samoin ajattelen. Jokainen rakkaussuhde on ihme eikä ihmeitä pidä väheksyä.
      Näin vanhemmalla iällä olen ymmärtänyt ettei silläkään ole väliä, onko toisen tunteet aitoja vai näyteltyjä. Vain sillä on väliä mitä ne saavat sinut tuntemaan.

Yhtäkään onnellista päivää ei kannata katua. Ne eivät ole itsestäänselvyyksiä.

• Ne muistojenne onnelliset päivät toimii esteenä kaikille miehille ottaa teitä vakavasti, kai nyt kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei voi kilvoitella ajan kultaamien muistojen kanssa. Niitä kullattuja muistoja on sitten kiva kiikkustuolissa muistella yksin. Hyvällä tuurilla samaan hoitokotiin sattuu vielä entinen ätmi joka hieroo suolaa haavoihin kyselemällä "Monenko mihen käyttämä olet", siinä on mummo ihmeissään.

• Nnnnainen
        Harmaaritari kirjoitti:

Ne muistojenne onnelliset päivät toimii esteenä kaikille miehille ottaa teitä vakavasti, kai nyt kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei voi kilvoitella ajan kultaamien muistojen kanssa. Niitä kullattuja muistoja on sitten kiva kiikkustuolissa muistella yksin. Hyvällä tuurilla samaan hoitokotiin sattuu vielä entinen ätmi joka hieroo suolaa haavoihin kyselemällä "Monenko mihen käyttämä olet", siinä on mummo ihmeissään.

Hahaha...ehkei kyse ole noin suuresta asiasta. Koen näin että parempi ihania jännämiesromansseja kuin ei mitään.

• Nnnnainen kirjoitti:

Hahaha...ehkei kyse ole noin suuresta asiasta. Koen näin että parempi ihania jännämiesromansseja kuin ei mitään.

Joo, ei siinä mitään. Itsepähän olet osasi valinnut ihan niin kuin useimmat muutkin naiset. Se hoivakodissa vittuileva ätmi on itse syytön osaansa niin se varmaan antaa sitten tulla täysin rinnoin kuittia. Tilaa ehkä joskus itselleen prostituutin kylään ja antaa käytettyjen mummeleiden kärvistellä munanpuutteessaan.

• Nnnnaiinen
        Harmaaritari kirjoitti:

Ne muistojenne onnelliset päivät toimii esteenä kaikille miehille ottaa teitä vakavasti, kai nyt kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei voi kilvoitella ajan kultaamien muistojen kanssa. Niitä kullattuja muistoja on sitten kiva kiikkustuolissa muistella yksin. Hyvällä tuurilla samaan hoitokotiin sattuu vielä entinen ätmi joka hieroo suolaa haavoihin kyselemällä "Monenko mihen käyttämä olet", siinä on mummo ihmeissään.

"muistojenne onnelliset päivät toimii esteenä kaikille miehille ottaa teitä vakavasti, kai nyt kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei voi kilvoitella ajan kultaamien muistojen kanssa"

Luuletko tosiaan että naiset kertoo muistoistaan ja miehet eivät voi siksi ottaa heitä vakavissaan? Voin kertoa naisystäville, kaverimiehille ja niille joiden kanssa en ole vakavissani kaikista existäni mutten kenellekään muulle. Se kun ei rakenna eikä paranna suhdetta millään muotoa että kertoo existään. Enkä tähän päivään mennessä ole tavannut miestä joka kysyisi aiemmasta sukupuolielämästäni. :)

• Nnnnaiineen
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, ei siinä mitään. Itsepähän olet osasi valinnut ihan niin kuin useimmat muutkin naiset. Se hoivakodissa vittuileva ätmi on itse syytön osaansa niin se varmaan antaa sitten tulla täysin rinnoin kuittia. Tilaa ehkä joskus itselleen prostituutin kylään ja antaa käytettyjen mummeleiden kärvistellä munanpuutteessaan.

Olen suunnitellut jo vanhuuteni (näin 50v etuajassa) ja palkkaan kotiin hoitajan joka voi olla sitten itse valitsemani. Ei tarvitse ätmiä ottaa. :)

• Nnnnaiinen kirjoitti:

"muistojenne onnelliset päivät toimii esteenä kaikille miehille ottaa teitä vakavasti, kai nyt kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei voi kilvoitella ajan kultaamien muistojen kanssa"

Luuletko tosiaan että naiset kertoo muistoistaan ja miehet eivät voi siksi ottaa heitä vakavissaan? Voin kertoa naisystäville, kaverimiehille ja niille joiden kanssa en ole vakavissani kaikista existäni mutten kenellekään muulle. Se kun ei rakenna eikä paranna suhdetta millään muotoa että kertoo existään. Enkä tähän päivään mennessä ole tavannut miestä joka kysyisi aiemmasta sukupuolielämästäni. :)

Kyllä sen naisesta näkee milloin sillä on historiaa, tuhannen kullin katse kertoo kun se mittailee sillä miestä. Yksi nainen mittaili tuossa viikonloppuna semmoisella katseella, meni heti mielenkiinto vaikka se periaatteessa ihan nätti ja hoikka olikin.

• Nnnnaiineen kirjoitti:

Olen suunnitellut jo vanhuuteni (näin 50v etuajassa) ja palkkaan kotiin hoitajan joka voi olla sitten itse valitsemani. Ei tarvitse ätmiä ottaa. :)

Saanko arvata? Jättikullinen jännämies saa sitten sinua hoidella palkkaa vastaan :D

• Tarkennus
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä sen naisesta näkee milloin sillä on historiaa, tuhannen kullin katse kertoo kun se mittailee sillä miestä. Yksi nainen mittaili tuossa viikonloppuna semmoisella katseella, meni heti mielenkiinto vaikka se periaatteessa ihan nätti ja hoikka olikin.

Kaapin ovi narisee.

• Nnnnnnainenn
        Harmaaritari kirjoitti:

Haha...en usko että aloittajalla niinkuin minullakaan on tuhatta miestä. Kyllä se pari pleijeriä riittää nuoruuteen. Nuoruushan on niin lyhytkin. :) Joskus olen tainnut mainita että näytän miesten mukaan enkeliltä. Heiltä jää poikkeuksetta ymmärtämättä se että näytän 90% muidenkin miesten mukaan enkeliltä. Olen siis kaikkea muuta kuin meikattu pissis, ennemminkin suojelua tarvitseva söpöliini.
        (Älkääkä nyt kukaan jaksako vetää hernettä nenään)

• Nnnnnnainenn kirjoitti:

Haha...en usko että aloittajalla niinkuin minullakaan on tuhatta miestä. Kyllä se pari pleijeriä riittää nuoruuteen. Nuoruushan on niin lyhytkin. :) Joskus olen tainnut mainita että näytän miesten mukaan enkeliltä. Heiltä jää poikkeuksetta ymmärtämättä se että näytän 90% muidenkin miesten mukaan enkeliltä. Olen siis kaikkea muuta kuin meikattu pissis, ennemminkin suojelua tarvitseva söpöliini.
        (Älkääkä nyt kukaan jaksako vetää hernettä nenään)

Niin no sehän on vain kielikuva joka kertoo kaiken oleellisen. Epäilemättä näytät enkeliltä, ethän muuten olisi niin suosittu. Pieni, hento ja haavoittuvainen on kuitenkin se miestä eniten innostava naismalli edelleenkin vaikka jotkut naiset muuta ehkä kuvittelee.

• AnteeksiEpäilyni
        Harmaaritari kirjoitti:

..sä mitään tunnista! :D

Miehet yleensä kuvittelevat kaiken päinvastaiseksi, lutkat neitsyiksi, ja neitseet lutkiksi. Joku sua ujosti kuikuilee, niin Ikis jo päättänyt "sinäkin senkin lutka!!" :D

• AnteeksiEpäilyni
        Harmaaritari kirjoitti:

..sä mitään tunnista! :D

Miehet yleensä kuvittelevat kaiken päinvastaiseksi, lutkat neitsyiksi, ja neitseet lutkiksi. Joku sua ujosti kuikuilee, niin Ikis jo päättänyt "sinäkin senkin lutka!!" :D

• kukinlajinsamukaan

Ihmiset eivät ole henkisesti samanlaisia, eikä yksi koko ei sovi kaikille. Yksi tavoittelee voimakkaimpia elämyksiä, koska on sisältä tyhjä, eikä mikään riitä hänelle. Toinen on niin herkkä, että hän pakahtuu pienimmästäkin ilon tunteesta. Heidän kokemuksissaan ei ole mitään yhteistä. He ovat kuin elefantti ja hiiri joten, miksi heidän pitäisi siis rajoittaa tai kahdehtia toisiaan. Eiväthän he mitenkään kuulu tarpeiltaan yhteen.

En kykene yhdenillan suhteisiin, enkä koskaan huolisi sellaisiin sekaantunutta. En usko yhteen ihmislajiin. Olemme samaa lajia vain fyysisesti, mutta emme sielullisesti. Minä etsin sielunkumppania, en vain tuntematonta elukkaa jota voisin tarpeeseeni nylkyttää.

Hyvä kuitenkin, että viihdyt näiden lajitovereidesi seurassa joita pleijereiksi kutsuit, koska he jotka ajattelevat ja tuntevat kuten sinä ovat niitä todellisia sielunkumppaneitasi.

• Nnnnaineen

Pleijerit on haastavia ja mielenkiintoisia ja erittäin älykkäitä, eiväthän he muuten pleijereitä olisi. Itse olen ollut pleijerin kanssa 4kk-2v eli mistään yhdenillanjutuista ei kyse. Pleijerithän saavat naiset kiinnostumaan sillä että tuovat heti mukaan henkisen puolen. Nainen tarvitsee luottamusta ja turvallisuudentunnetta ollakseen täysin tyytyväinen suhteessa, kesti se sitten päivän tai 10v.

• Kukinlajinsamukaan
        Nnnnaineen kirjoitti:

Pleijerit on haastavia ja mielenkiintoisia ja erittäin älykkäitä, eiväthän he muuten pleijereitä olisi. Itse olen ollut pleijerin kanssa 4kk-2v eli mistään yhdenillanjutuista ei kyse. Pleijerithän saavat naiset kiinnostumaan sillä että tuovat heti mukaan henkisen puolen. Nainen tarvitsee luottamusta ja turvallisuudentunnetta ollakseen täysin tyytyväinen suhteessa, kesti se sitten päivän tai 10v.

En koskaan väittänyt toisin. Lajikumppanit pitävät aina toisiaan mielenkiintoinsina.
        On yhdistävää ja erottavaa erinlaisuutta. Voimme ihmetellä miksi uroskoira ja narttu pitävät toisistaan erilaisuudesta huolimatta. Mutta kun ymmärrämme, että ne molemmat ovat silti vain koiria, tiedämme myös mikä heitä yhdistää. Sen sijaan sellainen joka ei ole koira, ei pidä koiraa millääntavoin puoleensa vetoavana.

Tämä selittää miksi ihmiset pysyvät väkivaltaisissakin suhteissa näennäisestä erinlaisuudesta huolimatta. Heitä yhdistää se, että he kuuluvat samaanlajiin, olipa suhde miten vaikea ja epäonnistunut tahansa.

• OnnellinenSinkkuMies

Sama jatkuu kyllä edelleen. Jaetaan persettä kaikenmaailman pelimieille, tosin sillä erolla, että toivotaan jotain elättäjää sitten lapsille.

Ap:n kaltaisen naiset on todella oksettavia...

• 121212121212

Tarinan opetukset:

"Itse kun olen ihmissuhteissa osaamaton, niin toisen täytyy olla se naruista vetelijä."

1. nainen on alistuja ja objekti, miehen tulee olla naista parempi. Kun nainen on itse osaava, miehen tulee olla vielä osaavampi samankaltaiset leikkivät parhaiten yhdessä. Kun nainen on osaamaton, miehen tulee olla osaava koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

"Nyt vanhempana ja rumempana ja kyynisempänä saan sitten olla ilman, mutta parempi näin kuin ainakin muistot lämmittää."

2. kuumien muistojen hankkijat eli irtopaneskelijat/panosuhteilijat eivät ole parisuhdemateriaalia, ja kuten palstatotuus sanoo, nämä ja tai pelimiesten ja jännämiesten kanssa seurustelu kuluttaa ja muuttaa naista huonommaksi.

Olen aina sanonut että nainen joka nauttii irtopanoista/panosuhteista omaa tietynlaisen luonteen. Irtopanoista ei voi tykätä ellei syty erityisesti uutuudesta ja seikkailusta. Tämä on huono asia parisuhteen kannalta, jossa kumppani on se tuttu ja turvallinen. Panosuhteeseen ei taas voi kyetä ellei ole riittävän tunnekylmä.

Samoin nainen joka syttyy pelimiehistä ja jännämiehistä omaa tietynlaisen luonteen, joka yhtä lailla ei sovi parisuhteeseen kunnollisen miehen kanssa.

Ap on aina ollut luonteeltaan parisuhdekelvoton, joten emme ole menettäneet mitään.

• Miesss32v

Aika tiukkaa asiaa. Mulla on ollut jonkun verran pidempiaikaisia rakastajia ja eihän näiden leidien kanssa mitään kivitaloa rakenneta. Oletusarvoisesti jatkavat mun kanssa ollessa niitten jännien hetkien hakemista muualta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      137
      1976
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      180
      903
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe