Moi vaan kaikille :)

Hei vaan kaikille.

Heikkoa ollut oma osallistuminen keskusteluihin.

Oon saanut enemmän irti sellaisista keskusteluista, joissa voi olla omalla kuvallaan ja nimellään, joten täällä hengailu on vähentynyt todella paljon.

...

23

533

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voithan sä olla täälläkin omalla kuvalla ja nimellä, ei kukaan kiellä.

• Pkkrt

Tokihan voi olla, mutta sitten on oltava valmis vastaanottamaan kaikenlaista häpäisyä ja loanheittoa. Eikä kukaan sellaista loputtomiin jaksa, ja miksi pitäiskään. Vapaa-aikaansa kun voi käyttää mielekkäämminkin.

Ja olen samaa mieltä n28:n kanssa. Eipä tosiaan paljon pointtia puskahuutelussa.

• Aika monella vanhalla vakkarilla on ollut heikkoa osallistumista

• Ätminkäinen

Hyvää huomista ystävänpäivää Nainen_28v. :)

• outoilijat

Ja me teemme tällä tiedolla mitä?

• Palstan_ätmit

Hei taas N28. Meillä on ollut ikävä sinua <3

• Pillujen--asiantuntija

Oman kuvan laittaminen on aina riski miehelle koska naiset ajattelee miehen ulkonäöstä kaikkea negatiivista.

• valitseviisaasti

Elämä tulee ja elämä menee. Kukin tekee siinä sen, mitä kokee elämän arvoiseksi. Joku kokee, että on oltava täällä. Joku taas haluaa oikeaa elämää tuolla oikeassa elämässä :)
      Ihan sama oikeastaan, että kuka tekee mitä. Itse oman elämänsä elävät.
      Toivottavasti eivät kadu myöhemmin, että olisi pitänyt sittenkin tehdä jotain muuta.
      Elämä on valintoja.

• kilin.vittu

Fiksu päätös sulta siirtyä muualle keskustelemaan.

• Näin on, keskustelut ovat homoille. Itse olen siirtynyt alastonxxxsuomi sivuille, koska 1 kuva puhuu enemmän kuin 1000 sanaa.

• kilin.vittu
        modelli kirjoitti:

Näin on, keskustelut ovat homoille. Itse olen siirtynyt alastonxxxsuomi sivuille, koska 1 kuva puhuu enemmän kuin 1000 sanaa.

Minäkin olen pyörinyt siellä, mutta en muista nähneeni hamsteria...

• Enkä minä kilillä vittua.

• kilin.vittu
        modelli kirjoitti:

Enkä minä kilillä vittua.

Suositulla kilillä voi olla montakin.

• yksinäinen-ätmi

Naiset ei halua jutella ätmeille koska ätmit on rumia ja naiset vihaa rumia ätmejä.

• dallash

Miesten aloittamat ketjut ovat enimmältään älyvapaita huuteluja, hokemia, iltalehtiotsikoista juoruja,ym eli täyttä sontaa, joten siltä osin et ole paljon menettänyt. Toisaalta muutama naisen aloittama sinkkuaiheinen ketju on jäänyt elämään, esmes n34v, missä on nähty asioita useammalta kantilta hetkittäin jopa asiallisesti. Eli jos on mielessä sopiva aihe, niin siitä vaan, voi olla mahdollista muutakin juttua kuin että "miksi ette anna ätmille pilluuuu...

• Miesten aloittamat ketjut siis kelpaa, kun ne kirjoitetaan naiseksi tunnistettavalla nimimerkillä.

• dallash
        scrg kirjoitti:

Miesten aloittamat ketjut siis kelpaa, kun ne kirjoitetaan naiseksi tunnistettavalla nimimerkillä.

Noinkin ;) jos on palstan teeman mukaista *asiaa* ja perusteltuja näkemyksiä, niin ei silloin (nikki)"sukupuolella" niin vallan ratkaisevaa merkitystä ole.
        Käytännön havainto vaan on, että harvemmin naiset holtittomana kuin tuuleen huutelevat "eihän se järvikään soutamalla kulu,antaisitte nyt, voi vttuu....."

• Ymmärrän pointtisi. Todelliset mielipiteet jäävät noissa keskusteluissa kuitenkin piiloon, koska niitä ei uskalleta ilmaista.

Otetaan esimerkki. Aika harva mies uskaltaa julkisesti tunnusta pitävänsä eniten 18-25 v naisista. Vähintään vaimo siitä loukkaantuu

Tai kuinka moni avautuisi omalla nimellään tai kuvallaan seksikokemuksistaan.

Jopa pakolaiskeskustelu on sellaista, että siitä on syytä pitää suuta soukalla.

• Nimellä ja kasvoilla kirjoittaen kolmekymppiset yksinhuoltajatkin voi saada kaikenlaista mielistelyä osakseen.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Jos naiset ei vihaisi meitä rumia miehiä niin keskustelukin olisi parempaa täällä. Voisimme olla naisille ystävällisiä jos naiset antaisi mahdollisuuksia.

• Ainakaan tämän ketjun perusteella en usko menettäneeni mitään... 😁

• Pussittaakoaina

Hauskat hamsteripussit varmaankin ap:lla.
      Naiset usein rajaa ne pois vaikka juuri tuolla tavalla ne korostuu kun aivot kuvittelee ne ehkä isommiksi kuin ovatkaan.

• nollolloo

Noloa, n28 nostaa aina jonkun itseään koskevan ikivanhan ketjun saapuessaan palstalle tauon jälkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      41
      3757
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      79
      3623
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      119
      3323
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2787
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2154
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2038
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2032
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1659
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      68
      1268
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1125
    Aihe