Vaikea löytää hyvää miestä

Toivomennyt

Moi!
Monet ikäiseni naiset kamppailevat varmaankin saman ongelman kanssa, hyviä miehiä ei yksinkertaisesti ole enää sinkkuina. Täytän kohta 40v. Olen ihan tavallinen kauniiksikin kehuttu, työssäkäyvä, pyöreähkö tytöntyllerö, jolla edellisistä suhteista on muutama lapsi.

Miehet ovat sitoutumiskammoisia ja haluavat vain pelailla. Lapset tuntuvat olevan myös iso ongelma, vaikken etsi heille isää, vaan itselleni miestä. Fiksu esikuva ja miehenmalli ei olisi pahitteeksi, koska biologista isäänsä he eivät ole nähneet pitkään aikaan.

Täysjärkisiä ikäisiäni miehiä ei ole vapaana. Nettideitit ja live tapaamispaikat koluttu. En uskalla enää tutustua miehiin, kun kaikki mukavat tuttavuudet ovat paljastuneet varatuiksi tai muuten pettureiksi. Muilla samoja kokemuksia?

53

2888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoilijaa

      Huono provo keksi parempi

    • Hyvä.mies.tre

      Juu, ei meitä montaa olekaan.

    • EdesUnissa

      Tuskin tämä on provo, eiköhän tuo ole tosielämää. Tavara loppuu ja hyvälaatuinen viedään ensimmäisenä, kun sitä on alettu haalimaan jo 20 vuotta aiemmin, niin nyt on ensikertalaisia tosi vähän tarjolla, mutta kerran kierrätettyjä voi ollakin. Ongelma on tuo laatuvaatimus, hyvä tavara ei joudu niin useasti kiertoon, mutta lienee sitäkin markkinoilla.

      • Lähinnähän ongelma ap:tä vastaavilla oikean elämän naisilla on tosiaan siinä että aletaan etsimään sitä hyvää miestä vasta siinä vaiheessa kun itse ollaan jo huonoja naisia parisuhdetta ajatellen. Hyvälle hyvä ja huonolle huono kun on kuitenkin se loogisin ja toimivin symbioosi.


    • Sanopa nyt, mitä tuo en etsi lapsilleni isää tarkoittaisi yhteistaloudessa.
      Mitkä olisivat miehen oikeudet ja velvollisuudet lasten kanssa?

      • yksinkertaista

        Ei vastuuta.


      • 121212121212
        yksinkertaista kirjoitti:

        Ei vastuuta.

        Ja minuakin kiinnostaisi tietää mitä tuo käytännössä tarkoittaa?

        Tässä oma käsitykseni:

        - mies ei osallistu lasten kuluihin. Koska lapset vievät osan neliöistä, äiti maksaa isomman osan vuokrasta/kuluista. Myöskin sapuskat, vaatteet, jne ostaa 100% äiti. Sama pätee synttärilahjoihin, kännyköihin, mopoihin...
        - mies ei osallistu lasten hoitamiseen. Ei kuskaamista tms
        - miehen ei tarvitse osallistua mihinkään lapsiin liittyviin tapahtumiin kuten koulun juhliin, rippijuhliin, häihin, tms ellei satu huvittamaan

        Tuosta ensi alkuun. Nyrkkisääntö on että jos mies tekee asioita joita lasten isä tekisi, hänellä ON vastuuta.


      • yhnainen

        "Sanopa nyt, mitä tuo en etsi lapsilleni isää tarkoittaisi yhteistaloudessa.
        Mitkä olisivat miehen oikeudet ja velvollisuudet lasten kanssa? "

        En ole tuo, jolta kysyit, mutta vastaan, mitä se minun kohdallani tarkoittaa. En halua muuttaa yhteen - ainakaan toistaiseksi tai ainakaan aika pitkään aikaan. Minulla on oma asunto, jota en halua myydä laittaakseni rahat yhteen jonkun toisen kanssa ja ostaakseni yhteisen. Haluan pitää omaisuuteni erillään. Ja en etsi lapsilleni toista vanhempaa. Ei tarvitse osallistua lasten kuluihin tai muutenkaan. Lapset asuvat vuoroviikoin isänsä luona. Haluan mieluiten pitääkin parisuhteen erillään lapsiperhe-elämästä, koska haluan, että minulla on oma elämäni myös lasten kanssa ilman ulkopuolisia - ja sama toisinpäin, haluan parisuhteen, joka on lapsistani erillinen. Toki voidaan viettää aikaa myös porukalla, mutta näen nämä silti erillisinä asioina.


    • 41v-sinkku

      Olen täysjärkinen 41 v mies mutta en minä tuollaista jännämiehen käyttämää tyhmää naista huolisi

    • Eitavallisille

      Olet liian tavallinen. Haluan erikoisen.

    • Täytyy sanoa, että valitettavasti en ole ollenkaan samaa mieltä kanssasi. Meillä ei ole paljoa ikäeroa, joten siihen ei voi vedota. Mielestäni maailma on täynnä vapaita ja kaikenikäisiä hyviä miehiä.

      Mikä näissä miehissä on yleensä vikana sinun mielestäsi?

      • totuuskomissio

        Olet oikeassa. Meitä hyviä miehiä on paljon.

        Mietipä hetki asetelmaa, kohtuullisen täysipäinen (?) 34 vuotias lapseton ja koiraton nainen. Naisen ÄO yli sata, luonne tasapainoinen, hyvät suulliset taidot. Vyötärö löytyy, selluliittiä ei. Kaupunkilainen.

        vs.

        39v nainen jolla muutama lapsi muutaman (?) eri isän kanssa, kaikki värit mustan kautta keltaiseen. Merkittävästi ylipainoa. Kouluttamaton, työskentelee talousosastolla ostoreskontrassa. Korsosta tai turusta.

        No kummalla on paremmat mahdollisuudet saada "hyvä mies"?


      • totuuskomissio kirjoitti:

        Olet oikeassa. Meitä hyviä miehiä on paljon.

        Mietipä hetki asetelmaa, kohtuullisen täysipäinen (?) 34 vuotias lapseton ja koiraton nainen. Naisen ÄO yli sata, luonne tasapainoinen, hyvät suulliset taidot. Vyötärö löytyy, selluliittiä ei. Kaupunkilainen.

        vs.

        39v nainen jolla muutama lapsi muutaman (?) eri isän kanssa, kaikki värit mustan kautta keltaiseen. Merkittävästi ylipainoa. Kouluttamaton, työskentelee talousosastolla ostoreskontrassa. Korsosta tai turusta.

        No kummalla on paremmat mahdollisuudet saada "hyvä mies"?

        Totta. Hyvin rinnastettu. En osannut ajatella miehen näkökulmasta asiaa, vaan tartuin vain otsikkoon. Tai en ainakaan päässyt ajatuksissani sinne asti.


      • "Nainen34v", on meitä miehiä vapaana mielestäni ihan riittävästi mutta teille nirsoille naisille ei kelpaa tavallinen mies ja siinä se asian ydin onkin.
        Miksi ihmeessä nainen erottuaan alkaa katsella elämän kumppania?
        Miksi on pitänyt erota? Jos on "kiertopalkinto", on täysi turha odottaa saavansa itselleen hyvää kumppania ja lapsilleen isän mallia. Hyvin harva hyvä tunnollinen hellästi rakastava mies huolii sellaista naista kuin tuo keskustelun aloittanut "Toivomennyt" on. Turhaa täällä vinkuu hyvän miehen perään kun entinen on jättänyt ja nyt mimmi saa etsimällä etsiä HYVÄÄ MIESTÄ itselleen.
        Vaikka minua eivät lapset haittaa mitenkään, on jo täysin turha uskoa että useamman miehen siittämiä lapsia on. Sydämelläni rakastan lapsia.
        Mutta en ala malliksi useamman ukon siittämille lapsille.
        Mutta jos "Toivomennyt" jostain syystä sattuis huolimaan itseään huomattavasti vanhemman hellän, rakastavan, puhuvan ja pussaavan miehen itselleem. täällä minä olen ja odotan että minut varttuneen hyväkuntoisen miehen joku nuori nainen huolii omakseen nauttimaan ihanasta elämästä ja estottomasta seksistä.


      • Jalokala kirjoitti:

        "Nainen34v", on meitä miehiä vapaana mielestäni ihan riittävästi mutta teille nirsoille naisille ei kelpaa tavallinen mies ja siinä se asian ydin onkin.
        Miksi ihmeessä nainen erottuaan alkaa katsella elämän kumppania?
        Miksi on pitänyt erota? Jos on "kiertopalkinto", on täysi turha odottaa saavansa itselleen hyvää kumppania ja lapsilleen isän mallia. Hyvin harva hyvä tunnollinen hellästi rakastava mies huolii sellaista naista kuin tuo keskustelun aloittanut "Toivomennyt" on. Turhaa täällä vinkuu hyvän miehen perään kun entinen on jättänyt ja nyt mimmi saa etsimällä etsiä HYVÄÄ MIESTÄ itselleen.
        Vaikka minua eivät lapset haittaa mitenkään, on jo täysin turha uskoa että useamman miehen siittämiä lapsia on. Sydämelläni rakastan lapsia.
        Mutta en ala malliksi useamman ukon siittämille lapsille.
        Mutta jos "Toivomennyt" jostain syystä sattuis huolimaan itseään huomattavasti vanhemman hellän, rakastavan, puhuvan ja pussaavan miehen itselleem. täällä minä olen ja odotan että minut varttuneen hyväkuntoisen miehen joku nuori nainen huolii omakseen nauttimaan ihanasta elämästä ja estottomasta seksistä.

        Mutta emmehän tiedä, minkälaoset kriteerit tällä naisella on "kunnolliselle miehelle". Jos se on vastaavanlainen, usean eri naisen kanssa lapsia hankkinut mies, jolle on jäänyt lapset ja äidistä ei ole kuulunut aikoihin?


      • Nainen34v kirjoitti:

        Totta. Hyvin rinnastettu. En osannut ajatella miehen näkökulmasta asiaa, vaan tartuin vain otsikkoon. Tai en ainakaan päässyt ajatuksissani sinne asti.

        Niinpä, sen kunnon miehen saanti on joskus kiven takana, valitettavasti.
        Mutta jos ja kun Sinulla Nainen on halua tutustua varttuneeseen hellästi rakastavaan seksuaalisesti aktiiviseen mieheen, on profuulussani yhteystiedot joihin voit lauttaa viestisi milloin tahansa.


    • 121212121212

      "Monet ikäiseni naiset kamppailevat varmaankin saman ongelman kanssa, hyviä miehiä ei yksinkertaisesti ole enää sinkkuina."

      Totta kai on! Sinun tasosi ei vain riitä heihin.

      "Täytän kohta 40v. Olen ihan tavallinen kauniiksikin kehuttu, työssäkäyvä, pyöreähkö tytöntyllerö, jolla edellisistä suhteista on muutama lapsi."

      Edellisistä suhteista, siis monikossa. Palaamme tähän kohta.

      "Miehet ovat sitoutumiskammoisia ja haluavat vain pelailla."

      Sinua tasokkaammat miehet haluavat. Heille tasosi riittää panoksi, suhteeseen haetaan oman tasoista.

      "Lapset tuntuvat olevan myös iso ongelma, vaikken etsi heille isää, vaan itselleni miestä. Fiksu esikuva ja miehenmalli ei olisi pahitteeksi, koska biologista isäänsä he eivät ole nähneet pitkään aikaan."

      Lapsia useista suhteista. Lapset eivät ole nähneet isäänsä aikoihin. Ja siis haussa oli luotettava, sitoutumiskykyinen mies?

      "Täysjärkisiä ikäisiäni miehiä ei ole vapaana. Nettideitit ja live tapaamispaikat koluttu. En uskalla enää tutustua miehiin, kun kaikki mukavat tuttavuudet ovat paljastuneet varatuiksi tai muuten pettureiksi. Muilla samoja kokemuksia?"

      Lapsia useista suhteista. Lapset eivät ole nähneet isäänsä aikoihin. Et ole parisuhdemateriaalia.

      • proovvo

        Sää se jaksat. Aloitus on PROVO ja sä idioottina lankesit.


      • 121212121212
        proovvo kirjoitti:

        Sää se jaksat. Aloitus on PROVO ja sä idioottina lankesit.

        Suurin osa palstakirjoituksista on provoja, ja melkoinen osa kirjoittajista trolleja.

        Mitä väliä sillä on? Hyvät keskustelut ratkaisevat.


      • kilin.vittu
        121212121212 kirjoitti:

        Suurin osa palstakirjoituksista on provoja, ja melkoinen osa kirjoittajista trolleja.

        Mitä väliä sillä on? Hyvät keskustelut ratkaisevat.

        Suurin osa niistä joille "hyvät keskustelut ratkaisevat", ei ole, ei ole ollut eikä tule olemaan omaa elämää. Heille tämä tosielämään millään tasolla linkkiytymätön paskanjauhanta on sisällöllistä keskustelua.

        Tavallisille ihmisille se näyttäytyy sisällöttömältä läpätykseltä.


    • koskanirsoilettesiksi

      Niin no tässä ois sulle aika ihana mies joka ei lapsia pelkää vaikkei omia olekkaan mutat tulen toimeen lastenkin kans, enkä tosiaankaan sekaannu lasten kasvatukseen jos nainen ei sitä halua mutta osallistun tietenkin jos näin haluaa vaikkei omia oliskaan. Muutenkin haluan elämänkumppanin joka hyväksyy mut tälläsenä kilttinä (kuitenkaan en anna ihmisten yli kävellä), kohteliaana, naisen tunteet huomioonottavana, osaan myös olla älyttömän romanttinen taikka sitten sellanen jännempi että monipuolisuuttaki löytyy, elämässä kokenu kovia mikä on opettanut muutaman tärkeän asian elämästä, työssäkäyvä, ahkera, en luovuta koskaan, avoin, kotityötkin hoituu ja ne miesten hommat.

      Enkä ole ruma vaan osall ejotenkin mun ulkonäkö on ollut ongelma kun näytän muka nuorelta ikäsekseni vaikka se ei edes pidä paikkaansa, mikä lie stereotyyppi. No ei tässä olen jo rkastunut että en muita naisia halu kuin sen ja siihen voi vielä mennä aikaa mutta jos oikeasti jostain ihmisestä välitän, en edes mene sänkyyn vaikka ois mahollisuus muiden kans kun sinkku vielä olen että sellasta. Yhden naisen mies muuten suhteessa ollessani olen aina ollut, en petä, enkä ole pettänyt.

      Niin että sinäpä mietitte, turha sitten valittaa kun alkaaki kiinnostaan koska ite en yleensä anna helposti toista mahollisuutta, toki harvoja poikkeuksia voi olla.

      Ai niin olen kolmekymppinen, ei muuten tarvi naisen olla mikää ylimeikattumissi (oksettaa sellanen), ja jos on vähän muotoja se on seksikästä, varsinkin AIKUINEN nainen on seksikäs, mitä ite kohannu nii 35-40 vuotiaat on tollasia mut oon poikkeuksiaki.

      Ja muuten osaan myös pitää huolen naisesta ja mun seurassa ei tarvi pelätä mitään, vahva luonnekkin enkä pienestä säikähä.

      No kuhaan vittuilen mutta totta joka sana

    • KaruFakta77

      Ylipaino/pyöreys sekä jo saadut lapset ovat suurin este parisuhteen löytymiselle sinulla. Se vaan on nyt fakta, että ulkonäkö on lähes suurin asia mitä naiset ja myös miehet katsovat kun etsivät kumppania. Naisen jo saadut lapset ahdistaisivat, koska parisuhteessa miehen täytyy kuitenkin olla tekemisissä lapsienkin kanssa..itseäni sellainen ahdistaisi.

      Itse olen kohta 40v sinkkumies ja kaksi joustamatonta kriteeriäni ovat juuri, että naisella ei saa olla lapsia eikä ylipainoa. Mahdotonta se taitaa olla tässä ikäryhmässä sinkkunaisien kohdalla. Kaikki järestään ylipainoisia ja/tai yh:ta. Siksi elämäni elänkin yksin ellen sitten naista hae ulkomailta.

    • NeitiNainen103

      Höpöhöpö, mitä paskaa kommenteissa! On liudoittain miehiä, jotka tykkäävät kurvikkaista naisista ja se on fakta. Ja meidän kurvikkaiden naisten onni!

      Lapset ovat haastava juttu, mutta vain hidaste. Oikean tyypin kanssa täytyy käyttää rutkasti aikaa asian järjestämiseen molempia aikuisia tyydyttävällä tavalla, joka ei kuormita lapsia. Olisi hölmöä määritellä jotkut tiukat kriteerit asian hoitamisesta etukäteen, kun et voi tietää mitä toinen haluaa. Voi haluat pysyä etäällä, tai voi kovastikin haluta tulla osaksi perhettä.

      Kannustan miettimään, millaista tyyppiä etsit ja missä sellaiset tyypit viihtyvät.

      Ps. Ei kiinnosta vähääkään onko provo tai ei, mitäs väliä sillä on. Jos joku kaipasi oikeasti neuvoa, sen omalta osaltani annoin. Jos joku kaipasi itselleen viihdettä, sitä saimme molemmat. WINWIN!

      • 121212121212

      • Miesss32v

        Mitä käytännössä pystyisit tekemään eri tavalla, kun lapsiesi isät eivät ole halunneet sitoutua perheeseen, mutta nyt ”ulkopuolisen” pitäisi se tehdä? Kuitenkin näille fiksuille tyypeille riittää kysyntää ja jotain niille pitäisi pystyä myös itse tarjoamaan.

        ” Oikean tyypin kanssa täytyy käyttää rutkasti aikaa asian järjestämiseen molempia aikuisia tyydyttävällä tavalla, joka ei kuormita lapsia.”

        Pystytkö aidosti ottamaan sen toisen aikuisen mielipiteen huomioon? Kuitenkin kyse on sinun lapsistasi.


    • Naistenmies84

      Odotappas sekunti, niin sanon miksi et löydä hyvää miestä:
      "pyöreähkö tytöntyllerö, jolla edellisistä suhteista on muutama lapsi"

      Siinäpä se tuli. Olet aika huonoilla hampailla varustettu hevonen. Vai etsitkö itse muutaman lapsen läskiponttooni-isää?

    • siittäjävain

      Joo eiköhän täysipäiset ihmiset sukupuoleen katsomatta karta kumppaniehdokkaana sellausta, jolla on lapsia useamman kanssa..
      Itsellänikin on useamman naisen kanssa lapsia. Ne jotka haluaa vain mahansa pystyyn tai pelkkää säätöä niin niitä se ei haittaa.
      Kyllähän se antaa kuvan seikkailuja harrastavasta, riski siihen että tämä jatkuu parisuhteessakin on melkoinen! Itse olen seikkailijaluonne ja kyllä mä tiiän.. :D

      Ap:lle sellasta vinkkiä, että kyllä ne lapset saa miehen ja naisenkin mallia muualtakin kuin kotoaan. Koulussa, harrastuksissa, sukulaisista, naapureista..
      Ja mieti nyt niitä syitä miksi lapsen isä ei näe lapsia, johtuuko ärsyttävästä äidistä? Teetkö yksin kaikki lapsiin liittyvät päätökset? Käytätkö lasta vallankäytön ja miehen elämän kontrolloinnin välineenä.
      Minä en ainakaan pidä itseäni isänä juuri tuosta syystä. Olen vain tyyppi, jolta ovat saaneet osan geeneistä. Ulkopuolinen, jolta turha enää tulla pyytämään mitään.

    • FressiäOllaPitää

      Jos musta mela käynyt sisällä niin kukaan tervepäinen suomalainen mies ei sitä kotitalouskonetta enää halua.

      • yksinkertaista

        Harmaaritari näyttelee suvakkia eli häntä ei haittaa jos naisensa on mamupatja.


    • älähänlannistu

      Aloittaja hei hyviä miehiä, joilla itselläkin on lapsia on tarjolla. Parisuhteita ja perheitä hajoaa ja myös näistä vapautuu yhtälailla miehiä. Täytyy tosin muistaa, että naiset hakevat miestä useammin eroa, jolloin vapautuvat miehet eivät vättämättä ole niitä hyviä, mutta ehkä osa niistäkin erosta oppii. Deittipalstojen halutuimpia olivat tutkimusten mukaan nelikymppiset yh-äidit ja samoin oli miesten kohdalla. Ulkonäkö jonkinverran kyllä vaikuttaa eli aloittaja laihduttamaan. Lisäksi minkäikäisiä lapsesi ovat? Jos jo isompia niin odota siihen asti, kun muuttavat omilleen jolloin olet taas sinkku ilman lapsia taloudessasi.

    • pitääkö

      Oli provo tai ei, vastaan, miksi itse et ollut hyvä vaimo miehellesi? Miksi etsit uutta ja uutta??

    • Ei se hyvä yleensä etsimällä löydy, se tulee vastaan etsimättä. :)

    • m-i-e-z

      Varmasti kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Hyviä miehiä on sinkkuina, mutta useimmiten he ovat erittäin meneviä ja urakeskeisiä. Hyviä miehiä on monenlaisia, monenlaisten haasteiden edessä, se että löydätkö sinä tai ne muut naiset, jotka kamppailevat samasta ongelmasta ikinä näitä hyviä miehiä. Jokaisella toki on oma käsityksensä näistä hyvistä miehistä.

      Useimmat hyvät miehet, jotka tunnen, elävät hyvin vilkasta siviili elämää, matkustelevat paljon, harrastavat paljon. Hyvin epätodennäköistä, että nämä hyvät miehet tulevat ikinä vastaan, koska heidän somekäyttäytyminen on käytännössä pelkästään työperäistä. =) Satunnainen Google tai Facebook päivitys saattaa tulla vapaa-ajalla.

      Miehet saattavat toki olla sitoutumiskammoisia, tämän tilalla voi myös käyttää sanoja järkeileviä ja harkitsevaisia. Mitään järkeä ei ole sitoutua projekteihin, mitkä ei millään muotoa tuota hedelmää. Henkinen kärsimys, vastuut ja velvollisuudet saattavat syödä enemmän kuin antaa sitoutumistilanteissa, varsinkin jos ne jollakin tapaa ovat huomattavan epäedulliset. Epätyydyttävät asiat ennemmin hiertää ja se mies on kokonaisuudessaan yksilö, jolla on omat toiveet, halut, visiot. Ensimmäisen, toisen ja kolmannen osapuolen palikoita pitäisi kyetä kasaamaan kaikkia tyydyttävällä tavalla yhteen.

      Fiksu esikuva ja miehenmalli varmasti antaa lapsille paljon, saattavat toki ottaa lapsilta paljon poiskin, eikä saa unohtaa sitä, että myös ne lapset saattavat syödä henkisiä voimavaroja siltä mieheltä. Lapsilla, lapsen vanhemmilla, uusilla puolisoilla jne. on omat päivittäiset toimet ja askareet, jotka saattavat vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen muuhun ja jaksamiseen.

      Miksi miehet eivät haluaisi ainoastaan pelailla? Miksi ei ota elämästään kaikkea iloa irti, mitä siitä saa? Haluaisiko joku mies luopua useamman viikon moottoripyörämatkasta Euroopan tieosuuksilla, Norjan rannikon Kuningasrapujen metsästyksestä, Pohjoisen villin luonnon patikkaretkistä tms. En usko että haluaa, enkä varmasti usko, että haluaa ottaa lapsia mukaan. (Ollanko jo perillä, milloin me ollaan jo perillä, voidaanko jo mennä kotiin, milloin me ollaan jo perillä, mä en haluu olla täällä, täällä on tylsää, ollaanko jo perillä. <- niin ja noi tulee 5-minutin matkanteon jälkeen. =P)

    • Juuri tuollaisia tositarinoita Suomi on aina täynnä.

    • oopsista

      Faktaa on se, että parisuhdemarkkinoilla on tärkeää: naisilla ulkonäkö ja miehillä status ja koulutus.

    • ikäväKyllä

      ei kukaan mies ole toisten miesten lapsista kiinnostunut....
      tai jos on, niin on joku pervo, tms..

    • Nnnnainen

      Olen koittanut nuorille aikuisille opettaa että HUOM, MUISTA ....jos teet niitä lapsia nyt, sinun on huomattavasti vaikeampi erottuasi löytää uutta naista/miestä ja se on täysin ymmärrettävää. En minäkään ole ikinä suostunut sekaantumaan eroperheeseen. ilman minuakin se on jo sellainen aikataulusirkus ettei mitään rajaa. En halua nähdä kumppanin exää säännöllisesti enkä surra lapsia joita siirrellään paikasta a paikkaan b, halusivat tai eivät.

      • vänvalintoja

        Se on muuten kumma juttu tuo rakkaus. Moni voi sanoa, että en minä mitään ulkomaalaispelleä puolisokseni ota, eronnutta puolisokseni ota, köyhää puolisokseni ota, rumaa puolisokseni ota. Silti jossain metsän siimeksessä saattaa asustella eri kulttuureista oleva pari, joku ruma saattaa löyt puolison ja köyhäkin mennä naimisiin. Mitä tulee noista hankaluuksista eronneiden lasten kanssa ja kun ei aina olekaan kivaa. Niin onko se sitten kivempaa itsekseen aina nukahtaa iltaisin, herätä aamulla yhden yön panon vierestä tai ravata viikosta toiseen alkoholinhuuruisissa baareissa missä ihmiset sekoilee. Niin, mikä on helpompaa? Joo, elämä on joskus raskasta ja vaikeaakin eikä yhtä tasaista pötköä elämän loppuun asti. Tai joillekin on joillekin ei.


      • outoryieyu
        vänvalintoja kirjoitti:

        Se on muuten kumma juttu tuo rakkaus. Moni voi sanoa, että en minä mitään ulkomaalaispelleä puolisokseni ota, eronnutta puolisokseni ota, köyhää puolisokseni ota, rumaa puolisokseni ota. Silti jossain metsän siimeksessä saattaa asustella eri kulttuureista oleva pari, joku ruma saattaa löyt puolison ja köyhäkin mennä naimisiin. Mitä tulee noista hankaluuksista eronneiden lasten kanssa ja kun ei aina olekaan kivaa. Niin onko se sitten kivempaa itsekseen aina nukahtaa iltaisin, herätä aamulla yhden yön panon vierestä tai ravata viikosta toiseen alkoholinhuuruisissa baareissa missä ihmiset sekoilee. Niin, mikä on helpompaa? Joo, elämä on joskus raskasta ja vaikeaakin eikä yhtä tasaista pötköä elämän loppuun asti. Tai joillekin on joillekin ei.

        Mitä on tämä rakkaus, mistä kirjoitat?


      • Nnnnainen
        vänvalintoja kirjoitti:

        Se on muuten kumma juttu tuo rakkaus. Moni voi sanoa, että en minä mitään ulkomaalaispelleä puolisokseni ota, eronnutta puolisokseni ota, köyhää puolisokseni ota, rumaa puolisokseni ota. Silti jossain metsän siimeksessä saattaa asustella eri kulttuureista oleva pari, joku ruma saattaa löyt puolison ja köyhäkin mennä naimisiin. Mitä tulee noista hankaluuksista eronneiden lasten kanssa ja kun ei aina olekaan kivaa. Niin onko se sitten kivempaa itsekseen aina nukahtaa iltaisin, herätä aamulla yhden yön panon vierestä tai ravata viikosta toiseen alkoholinhuuruisissa baareissa missä ihmiset sekoilee. Niin, mikä on helpompaa? Joo, elämä on joskus raskasta ja vaikeaakin eikä yhtä tasaista pötköä elämän loppuun asti. Tai joillekin on joillekin ei.

        "Niin onko se sitten kivempaa itsekseen aina nukahtaa iltaisin, herätä aamulla yhden yön panon vierestä tai ravata viikosta toiseen alkoholinhuuruisissa baareissa missä ihmiset sekoilee. Niin, mikä on helpompaa? "
        En nukahda yksin, en harrasta yhden yön panoja enkä käy baareissa koska en käytä alkoholia. Elän hyvää, tasapainoista ja onnellista elämää vaikka olenkin sinkku.

        Seksiä saa kyllä jos haluaa päiväsaikaan ja selvinpäin ja on tasokkaampaa.


    • IntiaaninNussija

      Isiä pyörii jaloissa mutta eivät ole lapsiaan tavannut ?? Miksiköhän??? Isiä on monta ja nyt vielä uusia haet ! Reppusi on raivattu moneenkertaan ja usean panomiehen toimesta. Sinä se pyöreä möllykkälösö haet vain uutta elättäjää lapsillesi,,, valmiiksi hoonattu ;))) Voiko ämmä itsekkäämpi olla ???? Jospa nyt lopettaisit sen pullean perseen jakamisen ja kasvattaisit ne lapset !

    • gfgeee

      Ei voi. Olen liian ruma. Kuulun siihen 80% miehistä jotka ovat liian rumia parisuhteeseen. Kyllä oikean miehen löydät TV:stä, lehdistä ja elokuvista.

    • Mitäskierrätit

      Olisihan se aika omituista olla 4-kymppisenä vielä vapaa, kun parisuhteet solmitaan parikymppisenä ja hitaamminkin kypsvät viimeistään 3-kymppisinä perustavat perheen.

      • RumaÄtmi

        Omituistahan se on naisen suhteen, mutta ihan normaalia, että mies on tuon ikäisenä yksin.
        Varsinkin rumia miehiä ja ätmejä on vaikka kuinka paljon vapaana, koska eivät täytä naisten ulkonäkö vaatimuksia.


    • Onnellinen40sinkkumies

      Provo tai ei, eikohän tou vastaus tulut jo tuossa aloituksessa.
      Pyöreähkö ja lapsia hankittu. Kuka 40v normaali sinkkumies haluaa jotain valasta joka on pyöräyttänyt kakaroita jollekin jota ei enää edes nää....

    • Sinkkumies---

      "miehet haluaa pelailla ja ovat sitoutumiskammoisia"

      No eivät varmaan ole ne joita naiset ei yritä edes. Normi miehet ei kelpaa naisille vaan pitäisi olla joku julkkis. Kyllä miehet haluaa sitoutua jos naiset vaan antaisi tilaisuuden tutustua.

    • Hyvämies_30

      Ihan uskomaton aloitus AP:ltä. Naisen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä 35 jälkeen jo ihan biologisista syistä. Olisiko pitänyt toimia aiemmin - älä syytä miehiä tyhmyydestäsi!

    • RumaÄtmi

      Mitä se aloittaja ihmettelee, jos ei miestä löydä, kun vaatimustaso on top 10 tason komea mies.
      Ei aloittajalle kelpaa mikä tahansa mies. Vapaita miehiä on vaikka kuinka, mutta he eivät täytä top-10 tasoa, jota naiset vaativat, myös kurppaantuneiden vaatimustaso pysyy aina samana.
      Turha myöskään on yrittää syöttää puppua, ettei miehen ulkonäöllä ole merkitystä naiselle, koska sillä nimenomaan on suuri ja tärkein merkitys.
      Ei kunnollinen kiltti mies kelpaa, jollei ole top-10 tason ulkonäkö.

    • MahdotonLöytääIhmistä

      Olet täysin oikeassa, aloittaja. Tästä ketjusta käy hyvin ilmi, millaisia miehiä on vielä jäljellä vapailla markkinoilla. Totuus tietysti on, etteivät miehet ylipäätään ole kovin empaattisia. Se on myös tämä nykyajan kertakäyttökulttuuri. Ei ymmärretä, että parisuhde vaatii työtä ja opettelua. Kommunikaatiota ja kasvamista, kummaltakin, ihmisinä ja parisuhteessa. Kompromisseja. Suhde katkeaa heti ensimmäiseen erimielisyyteen, eikä olla tarpeeksi kypsiä edes kertomaan syytä miksi, saati keskustelemaan asioista. Mitään ei tahdota panostaa suhteeseen ja syy on aina sen toisen eli naisen. Kuvitellaan, että vaihtamalla paranee, vaikka sama ongelma seuraa jokaisessa suhteessa. Ei haluta kasvaa aikuiseksi, nähdä vaivaa tai ottaa vastuuta. Ei nähdä toisen ihmisyyttä eikä samankaltaisuutta. Ei nähdä ihmistä. Toinen on vain hologrammi. Jonkinlainen objekti tai kulutushyödyke. Varmasti naisissakin on paljon niitä, jotka odottavat sitä täydellistä prinssiä ja hakevat draamaa, jonka ovat oppineet elokuvista.

    • mahdotonlöytääihmistä

      Olet täysin oikeassa, aloittaja. Tästä ketjusta käy hyvin ilmi, millaisia naisia on vielä jäljellä vapailla markkinoilla. Totuus tietysti on, etteivät naiset ylipäätään ole kovin empaattisia. Se on myös tämä nykyajan kertakäyttökulttuuri. Ei ymmärretä, että parisuhde vaatii työtä ja opettelua. Kommunikaatiota ja kasvamista, kummaltakin, ihmisinä ja parisuhteessa. Kompromisseja. Suhde katkeaa heti ensimmäiseen erimielisyyteen, eikä olla tarpeeksi kypsiä edes kertomaan syytä miksi, saati keskustelemaan asioista. Mitään ei tahdota panostaa suhteeseen ja syy on aina sen toisen eli miehen. Kuvitellaan, että vaihtamalla paranee, vaikka sama ongelma seuraa jokaisessa suhteessa. Ei haluta kasvaa aikuiseksi, nähdä vaivaa tai ottaa vastuuta. Ei nähdä toisen ihmisyyttä eikä samankaltaisuutta. Ei nähdä ihmistä. Toinen on vain hologrammi. Jonkinlainen objekti tai kulutushyödyke. Varmasti miehissäkin on paljon niitä, jotka odottavat sitä täydellistä naista ja hakevat draamaa, jonka ovat oppineet elokuvista.

      • Originaali

        Kommentti alhaalla.


    • Tahvo53

      Eihän tässä mitään ongelmaa näytä olevan. Kumpikaan sukupuoli ei löydä toivotunlaista kumppania ja rauha säilyy elämässä. Tämähän on itse asiassa hyvä asia, nurinat pois ja nenä uusia kokemuksia kohti vaan.

    • Originaali

      Hyvä pointti. Pojot sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe