Joopa+joo,+sä+laitoit+pallon+pyörimään+ja+sun+kamuset+kai+sitten+jatkaa,+silleenhän+sitä+vapautuu+vastuusta.+Mulla+ei+ole+mitään+syytä+sun+kanssa+ruotia+asiaa+kun+sieltä+saattaa+tulla+vaikka+mitä+valhetta+ja+manipulointia,+niinhän+sä+silloin+kehuit+että+palstalaisia+on+helppo+pyöritellä+kun+on+älykkäämpi+kuin+ne+(me),+no+siitä+voidaan+olla+monta+mieltä+mutta+itse+olet+tunnustanut+trollailleesi,+sun+kamunen+on+kehunut+miten+muikavaa+on+käydä+jonkun+heikkoitsetuntoisen+kimppuun,+trollailla+vähän+puskista+jne.+ei+tarvinne+hirveästi+perustelle+miksen+pidä+kamujengiä+kovinkaan+luotettavana+saati+että+tahtoisin+olla+missään+tekemisissä+muuten+kuin+mitä+täällä.
"Te+miehet+olette+aika+mielikuvittomia+näissä+asioissa;+innovaatiottomia+sanoisin."Ei+vaan+te+naiset+olette+tyyppillisesti+sellaisia+että+ette+osaa+ajatella+kuin+ulkonäköä+ja+kivoja+juttuja,+ette+ollenkaan+käytännöllisyyttä.+Minä+taas+kun+ajattelen+järjellä+tuossa+tuli+heti+mieleen+puhtaanapidon+lisäksi+kestävyys+ja+se+ettei+nyt+vaan+kävisi+kuin+niiden+eduskuntatalon+marmorien+kanssa.+Komposiitti+on+ehkä+ihan+ok+mutta+entäs+jos+ei+olekaan?+saattaa+aurinko+polttaa+muutamassa+vuodessa+rumiksi.+Oikea+puu+sensijaan+oikei+pintakäsiteltynä+kestää+myös+aurinkoa+ja+jos+haalistuu+haalistuu+luonnollisesti+niin+ettei+tule+ruma+kuitenkaan.+Sitten+tuo+sun+ajatus+painepesurista,+sitä+minäkin+ajattelin+että+pitkät+sileät+penkin+voi+sellaisella+hurauttaa+kohtuudella+kun+taas+tuollaiset+erilliset+linkkupenkit,+laitappa+joku+ukko+pesemään+niitä+niin+kun+se+niitä+jokaista+yksitellen+taittelee+auki-.asentoon,+mitä+luulet+kuluvan+aikaa?+Rivakkakaan+ukko+tuskin+noita+pesee+keskimäärin+enemmän+kuin+yhden+minuutissa.+Jos+ukko+tekee+täyden+työpäivän+8h+miinus+kahvitunnit+se+on+n,+7,5h+eli+450min+päivässä,+se+kertaa+5+on+=+2250+penkkiä+viikossa+pesee+yksi+ukko+noita+penkkejä.+Niitä+penkkejä+on+36500+kpl+ja+jos+yksi+ukko+ehtii+viikossa+pesemään+2250kpl+setarkoittaa+sitä+että+pelkkään+noiden+psemiseen+tarvitaan++16,222...+ukkoa+eli+niitä+pitää+palkata+ainakin+parikymmentä+jotta+homma+saadaan+hoidettua+kun+otetaan+huomioon+yllättävät+poissaolot+ja+muut.+Tämä+ralli+sitten+aina+jokaisten+kisojen+alla.+Jos+olisi+käytännöllisen+kauniit+sileät+ja+lakatut+puupenkit+pari+miesta+ne+saisi+puhtaaksi+kohtuudella+tekemällä.