Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joopa+joo,+sä+laitoit+pallon+pyörimään+ja+sun+kamuset+kai+sitten+jatkaa,+silleenhän+sitä+vapautuu+vastuusta.+Mulla+ei+ole+mitään+syytä+sun+kanssa+ruotia+asiaa+kun+sieltä+saattaa+tulla+vaikka+mitä+valhetta+ja+manipulointia,+niinhän+sä+silloin+kehuit+että+palstalaisia+on+helppo+pyöritellä+kun+on+älykkäämpi+kuin+ne+(me),+no+siitä+voidaan+olla+monta+mieltä+mutta+itse+olet+tunnustanut+trollailleesi,+sun+kamunen+on+kehunut+miten+muikavaa+on+käydä+jonkun+heikkoitsetuntoisen+kimppuun,+trollailla+vähän+puskista+jne.+ei+tarvinne+hirveästi+perustelle+miksen+pidä+kamujengiä+kovinkaan+luotettavana+saati+että+tahtoisin+olla+missään+tekemisissä+muuten+kuin+mitä+täällä.
23.08.2020 15:00
No+kerropa+kuinka+se+tehdään.+Minä+olen+voitavani+tehnyt,+vakuuttanut+vaikka+miten+usein+etten+trollaile,+puskaile+tai+kusettele+ketään+mutta+eipä+sitä+uskota.+On+kuitenkin+mahdotonta+todistaa+sellaisia+päättömiä+väitteitä+ja+vihjailuja+vastaan+joista+ei+edes+kaikista+tiedä+mitä+on+esitetty+ties+missä.+Vähintäänkin+nyt+kuitenkin+sunkin+kamujen+toimesta+on+esitetty+että+olen+luultavasti+väkivaltaan+taipuvainen+raiskaaja+joka+pyörittelee+nimeämätöntä+määrää+palstan(kin)+naisia+kulisseissa.+Mitään+todisteita+tai+näyttöjä+näille+väitteille+ei+tietenkään+ole+mutta+eihän+näille+vuoroin+nikillä+ja+vuoroin+puskista+ja+vaikka+mistä+huutelevilla+niitä+tarvitse+ollakaan,+ne++on+niin+hienoja+ihmisiä+että+pelkkä+kuvitelma+riittää+ilkeiden+huhujen+levittämiseen.+Jos+joku+nainen+palstalle+eksyy+ja+on+ystävällisissä+väleissä+minun+kanssa+se+tuntuu+riittävän+aiheeksi+alkaa+kiusaamaan.
Joissain+pienissä+kyläyhteisöissä,+lahkopiireissä+yms.+voi+olla+vähän+samantyyppistä+toimintaa+ja+nämähän+toki+esiintyy+muka+ystävinä+niille+joille+valheitaan+levittelevät.+Minä+en+pysty+tekemään+oikeastaan+yhtään+mitään,+siinähän+läpättäisivät+mitä+huvittaa+eikä+se+minua+niin+haittaisi+muuten+mutta+harmittaa+vaan+semmoisten+puolesta+jotka+ne+tekee+onnettomiksi+ja+epävarmoiksi+valheillaan+ja+keksimillään+tarinoilla,+niitähän+sitten+kyllä+varmastikin+riittää.
23.08.2020 14:33
Ei+tässä+mitään+huudatusta+ole,+itsekukin+voi+päätellä+itse+miten+asiat+ovat.+Mutta+eikä+olekin+ihmeellistä+kun+kuitenkin+ollaan+sinkut+-palstalla+että+miten+vähän+täällä+esiintyy+perinteistä+naisellisuutta,+kaikkea+muuta+on+mutta+ei+mitään+piirteitä+naisellisuudesta.+Ollaan+niin+kuin+jätkäporukassa,+joillekinhan+se+toki+sopii.+
Minulla+on+puhdas+omatunto,+onko+sulla?
23.08.2020 11:21
Harmaaritari+luultavimmin+täällä+ainoa+joka+ei+ole+kusettanut+pönttöä.+Mutta+jännä+miten+tässä(kin)+ketjussa+sitä+mielikuvaa+viljellään+taas+ihan+urakalla.+
No+sitten+uskot+jos+itse+alat+tuomaan+täällä+esiin+naisellisia+piirteitä+itsestäsi,+sinutkin+ajetaan+sitten+pois+ties+millä+tempuilla.+Kohtaat+sitten+saman+puskahyökkäilyn+mitä+missP,+Peppis+ja+muut+jotka+on+esiintyneet+perinteisen+naisellisesti+ja+olleet+mukavia+palstan+miehille.+En+tässä+nyt+sen+enempää+avaa+mutta+ei+tarvitse+olla+mikäään+einstein+tajutakseen+ketkä+ovat+homman+takana.
23.08.2020 10:47
Siten+helvetissä+se+on+mahdollista+että+koska+suomi+jossa+matu+on+kuningas+joka+voi+tehdä+mitä+vaan,+sitä+ei+voi+kontrolloida+eikä+rajoittaa.+Vankkumaton+usko+siihen+että+monikulttuurisuus+on+rikkaus,+ei+suostuta+näkemään+että+enimmäkseen+monikulttuurisuus+on+p..kaa+jonka+suomalainen+luonnnollisesti+kustantaa+oli+kulut+sitten+miten+suuret+tahansa.
Jossain+oli+juttu,+en+nyt+sitä+löytänyt,+jossa+sanottiin+että+kentillä+tavatuissa+tartunnoissa+ulkomaalaiset+nimet+toistuvat,+ne+on+joko+noita+uusia+tulijoita+tai+sitten+täältä+kotimaahansa+matkailleita+joilla+lienee+niin+hyvä+sosiaaliturva+että+sillä+voi+lennellä+siellä+sun+täällä,+ei+suomalaiset+köyhät+minnekään+lentele+kun+ovat+b-luokan+kansalaisia+soppakorvauksissakin.+
Tulkoon+vaan+miljoona+matua+korona+kitusissaan,+levittäköön+ja+tappakoon+kaikki+s..na,+sitten+se+ralli+ehkä+loppuu+kun+loppuu+suomalaiset+jotka+kaiken+kustantaa.+Nuokin+marjanpoimijat+nyt+maksaa+suomalaisille+vähintäänkin+satoja+tuhansia+kun+niiden+jälki+seuraillaan+ja+hoidellaan,+matulevittäjälktä+tuskin+peritään+senttiäkään+välinpitämättömyydestä,+se+sitten+talvella+kehuu+kotimaassaan+miten+hyvän+tilin+teki+marjareissullaan.
23.08.2020 10:12
"Te+miehet+olette+aika+mielikuvittomia+näissä+asioissa;+innovaatiottomia+sanoisin."
Ei+vaan+te+naiset+olette+tyyppillisesti+sellaisia+että+ette+osaa+ajatella+kuin+ulkonäköä+ja+kivoja+juttuja,+ette+ollenkaan+käytännöllisyyttä.+Minä+taas+kun+ajattelen+järjellä+tuossa+tuli+heti+mieleen+puhtaanapidon+lisäksi+kestävyys+ja+se+ettei+nyt+vaan+kävisi+kuin+niiden+eduskuntatalon+marmorien+kanssa.+Komposiitti+on+ehkä+ihan+ok+mutta+entäs+jos+ei+olekaan?+saattaa+aurinko+polttaa+muutamassa+vuodessa+rumiksi.+Oikea+puu+sensijaan+oikei+pintakäsiteltynä+kestää+myös+aurinkoa+ja+jos+haalistuu+haalistuu+luonnollisesti+niin+ettei+tule+ruma+kuitenkaan.+
Sitten+tuo+sun+ajatus+painepesurista,+sitä+minäkin+ajattelin+että+pitkät+sileät+penkin+voi+sellaisella+hurauttaa+kohtuudella+kun+taas+tuollaiset+erilliset+linkkupenkit,+laitappa+joku+ukko+pesemään+niitä+niin+kun+se+niitä+jokaista+yksitellen+taittelee+auki-.asentoon,+mitä+luulet+kuluvan+aikaa?+Rivakkakaan+ukko+tuskin+noita+pesee+keskimäärin+enemmän+kuin+yhden+minuutissa.+Jos+ukko+tekee+täyden+työpäivän+8h+miinus+kahvitunnit+se+on+n,+7,5h+eli+450min+päivässä,+se+kertaa+5+on+=+2250+penkkiä+viikossa+pesee+yksi+ukko+noita+penkkejä.+
Niitä+penkkejä+on+36500+kpl+ja+jos+yksi+ukko+ehtii+viikossa+pesemään+2250kpl+setarkoittaa+sitä+että+pelkkään+noiden+psemiseen+tarvitaan++16,222...+ukkoa+eli+niitä+pitää+palkata+ainakin+parikymmentä+jotta+homma+saadaan+hoidettua+kun+otetaan+huomioon+yllättävät+poissaolot+ja+muut.+Tämä+ralli+sitten+aina+jokaisten+kisojen+alla.+Jos+olisi+käytännöllisen+kauniit+sileät+ja+lakatut+puupenkit+pari+miesta+ne+saisi+puhtaaksi+kohtuudella+tekemällä.
23.08.2020 09:40
Ei+vaan+ensin+tulee+juusto+ja+sitten+tulee+kinkku+ja+sitten+tulee+kasvikset,+hyvin+selkeää.
22.08.2020 23:43
En,+tein+samaa+eli+kinkkujuustoruisleipä+-voikkaria.+Tuota+en+kyllä+ymmärrä+ollenkaan+että+mätetään+päälliset+väärinpäin+ja+vielä+noin+härskisti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ikuinen-leipakiista-tuleeko-juusto-vai-leikkele-ensin-sampo-kaulasen-tapa-sai-osan-suorastaan-ahdistuksen-partaalle/7904252#gs.dlbmyu
22.08.2020 23:25
Pitäisiköhän+huolestua?+Timo+hakkaa+jotain+pieniä+vartiotornia+kauppaavia+mummoja+kuvitellen+niitä+persuiksi+:(+Onneksi+mummot+on+sitkeitä.+Joko+on+Timpan+naama+parantunut?
22.08.2020 23:20
Kyllä+ne+varmaan+voisivat+suostua+jos+telkkariin+pääsisivät+:)
22.08.2020 21:28
Pitäisikohän+uusia+välillä?+tuossa+olisi+talveksi+jos+tulee+kovia+pakkasia:
https://hottopic.scene7.com/is/image/HotTopic/12568003_hi?$pdp_hero_standard$
Kesän+arkimalli:
https://i.pinimg.com/236x/2a/55/80/2a5580f58ee4104302abde8e91d6a966--mens-briefs-statements.jpg
Pyhäbokserit:
https://i.pinimg.com/originals/8a/01/be/8a01bea6bdaec7a7dfcbdd3f7ad534a7.jpg
Jos+ei+noilla+flaksi+käy+ei+sitten+millään.
22.08.2020 21:26
Jos+ilmoittautuisit+maajussille+morsian+-ohjelmaan+peppis,+pönttis+ja+muutkin+palstan+naisoletetut+voisivat+hyvinkin+hakea+morsiamiksi,+porukalla+täällä+ainakin+lobattaisiin+niitä+siihen+:)
22.08.2020 21:02
Eikö+nalle+puh+-kalsarit+muka+ole+ne+siistimmät?
22.08.2020 20:50
Kyllä+se+pulunp..ka+valuu+pystyasennossakin.+Yksinkertaisen+tyylikkäät+sileät+penkit+olisi+olleet+helpoimmat+ja+tulleet+veronmaksajille+halvimmaksi,+noita+varmaan+sitten+jatkuvasti+korjaillaan,+vaihdetaan+ja+huolletaan+pesujen+lisäksi.
22.08.2020 20:48
Niin+ja+me+vastattiin,+kun+ei+ole+mummokalsareita+ei+voi+tietää+eikä+edes+testata+asiaa.+Lainaisitko+omiasi,+pestynä+tietysti,+niin+voitaisiin+kokeilla?
22.08.2020 20:32
Ja+sitten+kun+pulut+ja+lokit+paskoo+noihin+rakosiin+niitä+on+hankala+puhdistaa,+olipa+oikein+innovaatioiden+innovaatio.
22.08.2020 20:30
Enpä+muista+milloin+itse+viimeksi+olen+makkaraperunat+grillillä+syönyt,+on+siitä+vuosi+ainakin.+Toki+jos+joku+wuppiksen+kaltainen+odottaisi+kotona+siihen+olisi+varmaan+helppo+sortua+vaikka+joka+päivä+:)
22.08.2020 20:13
Monikulttuurisuutta,+kansainvälistä+meininkiä+ts.+venäläisia+ja+aasialaisia+perinteisen+naisroolin+naisia+kiitos+:)
22.08.2020 20:11
Ei+voi+tietää+kun+me+miehet+emme+käytä+mummokalsareita.
22.08.2020 20:09
Wuppiksen+mieskin+käy+varmaan+aina+grillillä+vetämässä+makkaraperunat+töiden+jälkeen+että+jaksaa+illan+olla.
22.08.2020 20:08
36 / 1041