jos vaimo käyttäytyi huonosti.
https://historianet.fi/yhteiskunta/onko-perhevakivalta-ollut-joskus-luvallista
Vanhaan hyvään aikaan vaimoa sai ojentaa
82
<50
Vastaukset 82
- Anonyymi
Hah, mutta eipä saa enää 😛☝️
- Anonyymi
paitsi jos olet muslimi, sitten saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paitsi jos olet muslimi, sitten saa
Eläää nyt, kainaloon siitä ähisemästä 😋...
- Anonyymi
Nyt miehen kuuluu taputtaa vaimoaan pehmeästi takapuolelle ja sanoa kyllä rakas pesusieniseni :))
Provohan tämä, mutta...
Nyt mieskin voi ja hänen kannattaa itsensäkin puolesta oppia ottamaan vastuuta itsestään. 😃👌
Voi perustella asioita, eikä tarvitse jyrätä muitten yli aivottomasti.
Lopputulos on parempi kaikille. 😀- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärtänyt, että nyt vaan lemmitään 😋
- Anonyymi
Kohta tähän änkeää Harmis puhisemaan. Se ei siedä tuota "Nyt mieskin voi ja hänen kannattaa itsensäkin puolesta oppia ottamaan vastuuta itsestään" - kommenttia. 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ymmärtänyt, että nyt vaan lemmitään 😋
No voi sitäkin...
Mutta kannattaahan miestenkin oppia ottamaan vastuu tunteistaan, eikä vaan syyttää niistä vaikka sitä kumppaniaan.
Helpompi elää sopuisasti. Se tulee olemaan enenevissä määrin niin tulevaisuudessa. Halusi sitä jotkut uunot tai ei. 😀Anonyymi kirjoitti:
Kohta tähän änkeää Harmis puhisemaan. Se ei siedä tuota "Nyt mieskin voi ja hänen kannattaa itsensäkin puolesta oppia ottamaan vastuuta itsestään" - kommenttia. 😄
xLinerJoo. Se mielellään siirtää sujuvasti vastuun muualle, on se sellainen ”velikulta”. 😀
”Vanhanliutonmies”. 😂Anonyymi kirjoitti:
xLinerMinähän täällä yleensä perustelen ja osoitan asiat tosiksi, toisin tosiaan on palstan liberalipiireillä, voivat puhista mitä huvittaa vailla näyttöjä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minähän täällä yleensä perustelen ja osoitan asiat tosiksi, toisin tosiaan on palstan liberalipiireillä, voivat puhista mitä huvittaa vailla näyttöjä.
Mitävittua-lehti ja muut Venäjän propagandajulkaisut eivät todista yhtään mitään. No, sit putinistiksi, ei muuta.
Eikä juorulehtien lööpit...
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mitävittua-lehti ja muut Venäjän propagandajulkaisut eivät todista yhtään mitään. No, sit putinistiksi, ei muuta.
Eikä juorulehtien lööpit...
xLinerEi se tartte mitään muuta kuin itsensä... se on mielestään kaikessa oikeessa. :oD
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minähän täällä yleensä perustelen ja osoitan asiat tosiksi, toisin tosiaan on palstan liberalipiireillä, voivat puhista mitä huvittaa vailla näyttöjä.
Mailis oli muuten poistattanut huulitäytteitään jo kun juorulehden mukaan, huomasitko?
xLiner
- Anonyymi
Nykyaikana vaimon poikaystävä kurittaa aviomiestä.
- Anonyymi
No sepäs heilahti äkkiä toisin päin 😂
- Anonyymi
Ennen vanhaan pikkupojat kilpailivat isillä.
Pikku-Ville: Meidän isä on niin vahva, että jaksaa nostaa vaikka auton.
Pikku-Kalle: Kyllä meidänkin isä jaksaa nostaa vaikka kaksi autoa.
Nykyaikana miehet vertailevat vaimojensa poikaystäviä työpaikan kahvihuoneessa.
Iso-Ville: Minun vaimon poikaystävä niin vahva, että jaksaa nostaa minut vaikka rinnuksista naulakkoon.
Iso-Kalle: Kyllä minun vaimon poikaystävä jaksaa nostaa minut naulakkoon, vaikka yhdellä kädellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen vanhaan pikkupojat kilpailivat isillä.
Pikku-Ville: Meidän isä on niin vahva, että jaksaa nostaa vaikka auton.
Pikku-Kalle: Kyllä meidänkin isä jaksaa nostaa vaikka kaksi autoa.
Nykyaikana miehet vertailevat vaimojensa poikaystäviä työpaikan kahvihuoneessa.
Iso-Ville: Minun vaimon poikaystävä niin vahva, että jaksaa nostaa minut vaikka rinnuksista naulakkoon.
Iso-Kalle: Kyllä minun vaimon poikaystävä jaksaa nostaa minut naulakkoon, vaikka yhdellä kädellä.Meidänkin työpaikan kahvihuoneessa miehet aina veljellisesti kilpailevat vaimojensa poikaystäville. Vaikka se on kilpailua, se on samalla yhdistävää ja veljellistä, ja tuo koko yhteisöä lähemmäksi toisiaan. Sinkkuna siinä on tavallaan täysin ulkopuolinen.
Sitten kun joku erehtyy kysymään minulta, että kuinkas paljon se sinun vaimosi poikaystävä nostaa penkistä, minä nolona vastaan, että ei minulla ole vaimoa. Tulee sellainen syvä 5-minuutin painostava hiljaisuus, kaikki vain katsovat minua säälivästi eikä kukaan puhu mitään.
Hiljaisuus sitten rikkoutuu, kun lopulta yksi miehistä murtuu ja alkaa itkemään, kuinka hänen vaimonsa poikaystävä on hänen paras ystävänsä, eikä voisi kuvitellakaan ettei häntä olisi elämässä. Sitten kaikki alkavat syyttämään minua, että minä itketän työkaveria tahallani ja pahuuttani, koska pahana ihmisenä minulla ei ole vaimoa eikä vaimon poikaystävää. Eikä yksikään työkaveri suostu puhumaan minulle viikkoon. Että näin täällä meidän työpaikalla. - Anonyymi
Näinkö on...
Eipä ollu minun elämässä poikia auttamassa
Sitä aikaa harmis ja muut taantumukselliset kaipaakin takaisin.
- Anonyymi
Jatkuuko tämä alentaminen?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko sulle rakennettu oma koppi jossa räksytät?
Sä lynkkaat Harmista.
- Anonyymi
Mikä sua vaivaa? Miks joka aloitukseen pitää tulla länkyttämään ja riitaa haastamaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Miks joka aloitukseen pitää tulla länkyttämään ja riitaa haastamaan?
Kamukerholle olen sitämätön piikki lihassa, osoitan niiden mutuilut aina pelkiksi mutuiluiksi esittämällä faktoja ja tutkittua tietoa. Onhan se inhottavaa heidän kannalta, siksi shaming language ja henkilöhyökkäykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuuko tämä alentaminen?
Wuhwi ja harmis aina puhuvat toisistaan eri ketjuissa ja kommenteissa :) Aika söpöä.
Harmaaritari kirjoitti:
Kamukerholle olen sitämätön piikki lihassa, osoitan niiden mutuilut aina pelkiksi mutuiluiksi esittämällä faktoja ja tutkittua tietoa. Onhan se inhottavaa heidän kannalta, siksi shaming language ja henkilöhyökkäykset.
Pyrskh..🤣
Anonyymi kirjoitti:
Wuhwi ja harmis aina puhuvat toisistaan eri ketjuissa ja kommenteissa :) Aika söpöä.
Olen alkanut syöttämään takaisin samaa pashaa.. ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt sanoa vaimolle ettei se tulisi palstalle vikittelemään tätä miestä, koska minä olen täällä kotona. Mutta aina se kajoaa vieraisiin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Minäpä luulen että olette molemmat vähän kiinnostuneet toisistanne, ette vaan ehkä itse sitä tajua vielä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä luulen että olette molemmat vähän kiinnostuneet toisistanne, ette vaan ehkä itse sitä tajua vielä ;)
Mikset wuw pyydä Harmista treffeille?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmiksella on s-posti ehkä? Ottaisitko siihen yhteyttä jos Harmis suostuisi?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Voisitko pyytää wuwwin numeron?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt sanoa vaimolle ettei se tulisi palstalle vikittelemään tätä miestä, koska minä olen täällä kotona. Mutta aina se kajoaa vieraisiin.
Et sä ole wuwwin mies. Mun mielestä Wuppis ja Harmis olis palstan paras pari 🔥
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Taidat olla kunnon kännissä..🙄
Olen täysin selvin päin ja yritän auttaa. Saako Wuppis ottaa yhteyttä harmikseen? Odotamme vastausta 💞💞
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Harmis, suostuisitko jos olet vapaa, wuppiksen yhteydenottoon? 💕
Anonyymi kirjoitti:
Harmis, suostuisitko jos olet vapaa, wuppiksen yhteydenottoon? 💕
Miksi ihmeessä suostuisin ja miksi ihmeessä wuppis edes ottaisi yhteyttä? siis en.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Taidat olla kunnon kännissä..🙄
Tuo en sitten ollut minä 😁 Joku muukin näköjään huomannut.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miksi ihmeessä suostuisin ja miksi ihmeessä wuppis edes ottaisi yhteyttä? siis en.
Yllä olevan perusteella 💞
Jos toinen ihastuu kuten Wuppis onko sitä soveliasta noin... - Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Saisit hellyyttä wuppikselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo en sitten ollut minä 😁 Joku muukin näköjään huomannut.
Sä kysyit :))))
Anonyymi kirjoitti:
Yllä olevan perusteella 💞
Jos toinen ihastuu kuten Wuppis onko sitä soveliasta noin...Kyllä se on reiluinta heti tehdä selväksi ettei etenemismahdollisuuksia ole :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se on reiluinta heti tehdä selväksi ettei etenemismahdollisuuksia ole :)
Ei kai voi edetä jos jo sylikkäin istuu ;) onnea, häät! 💕💘💖
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Vähän epäilen tuota :D
”Vakivako ei vaihtamalla parane” 💓💗
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olis kiva jos viimein kosisit niin me palstalaiset voisimme osallistua siihen ja saataisin kunniallinen loppu tälle susipariudelle. 💞
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Keittoa ja lettuja :))) ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pari on ollut 30 vuotta yhdessä :))))
Anonyymi kirjoitti:
Keittoa ja lettuja :))) ;)
Wuppiksen keitoissa ei ole lihaa ja sitä keitto kuin keitto kaipaa paitsi kalakeitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva jos viimein kosisit niin me palstalaiset voisimme osallistua siihen ja saataisin kunniallinen loppu tälle susipariudelle. 💞
Aivan. Politiikka ei Taiveaholla ja Kaikkosellakaan haitannut mitään.
Harmaaritari kirjoitti:
Wuppiksen keitoissa ei ole lihaa ja sitä keitto kuin keitto kaipaa paitsi kalakeitto.
Wuppiksen mieskin käy varmaan aina grillillä vetämässä makkaraperunat töiden jälkeen että jaksaa illan olla.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Wuppiksen mieskin käy varmaan aina grillillä vetämässä makkaraperunat töiden jälkeen että jaksaa illan olla.
Niinhän sinä kulta teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Välillä Harmiksen teki mieli vähän vieraisiin, mutta onneksi saimme kurssin suorenemaan ja wuppiksen lämmin liesi keittokattiloineen kutsui taas nälkäistä uurastajaa :))
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ja kyllä sä opit vielä siitä koirasta pitämään 💞💞
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä kulta teet.
Enpä muista milloin itse viimeksi olen makkaraperunat grillillä syönyt, on siitä vuosi ainakin. Toki jos joku wuppiksen kaltainen odottaisi kotona siihen olisi varmaan helppo sortua vaikka joka päivä :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Keitot saisivat olla hieman paksumpia.
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Välillä Harmiksen teki mieli vähän vieraisiin, mutta onneksi saimme kurssin suorenemaan ja wuppiksen lämmin liesi keittokattiloineen kutsui taas nälkäistä uurastajaa :))
Ihan kuule tiedoksi..harmiksesta en tiedä, mutta meikämanne ei ole mikään homosensuelli..
Että syöppä pääs. Uudemman kerran.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Enpä muista milloin itse viimeksi olen makkaraperunat grillillä syönyt, on siitä vuosi ainakin. Toki jos joku wuppiksen kaltainen odottaisi kotona siihen olisi varmaan helppo sortua vaikka joka päivä :)
Kulta nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ihan kuule tiedoksi..harmiksesta en tiedä, mutta meikämanne ei ole mikään homosensuelli..
Että syöppä pääs. Uudemman kerran.Jutellaan siitä kotona lisää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme me tämän tienneet, että et sä mitään uutta uutista siinä kertonu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme me tämän tienneet, että et sä mitään uutta uutista siinä kertonu.
Jaa. Mä en tiennyt :(
- Anonyymi
No voi, joku potenssihäiriöpentti siinä muistelee herkkänä aikaa kun ei uinunut ees isänsä pusseissa vielä, eikä isä laskenut lakanoille, mutta minkä sen erheelle enää voi
- Anonyymi
ei ketään voi alentaa ihmisenä.
se on tietyllä tavalla koomista asettaa itsensä jalustalle, kaikilla
on omat vikansa ja virheensä.
itse toivoisin olevani paljon fiksumpi, mutta ehkä se haave joskus toteutuu.
yhtä fiksu kuin 90% tämän palstan ihmisistä. no, älkää vähätelkö itseänne olette
ihan fiksua ja rentoa, porukkaa.
joka osaa keskustella leppoisasti ja humoristisesti, jotenkin toivoisin olevani samanlainen kuin te olette. - Anonyymi
Naiset tarttee keppiä
- Anonyymi
🤔🤔🤔
- Anonyymi
Marcus Aurelius oli sitä mieltä, että pitäisi olla ojennuksessa, ei ojennettuna.
Nietszche taas, että kun menet naisen luo, älä unohda piiskaa.
Siltähän se on usein vaikuttanut, että moni nainen ei ole ojennuksessa ja tarvii sitä piiskaa. Jopa itse haluaa tulla ojennetuksi piiskalla... :D- Anonyymi
Marcus Aurelius esiintyi joghurttimainoksessa, mitä se näistä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marcus Aurelius esiintyi joghurttimainoksessa, mitä se näistä tietää.
Oliko noin 2000 vuotta sitten jogurttimainoksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko noin 2000 vuotta sitten jogurttimainoksia?
Kyllä!
Vanhan ajan aggressio-ongelmaisia höperöukkoja kannattaa uskoa eikö vain? ;) Silloin kun naisen kohtukin vielä vaelteli ympäri kroppaa miehisen tiedon mukaan lol.
- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
Vanhan ajan aggressio-ongelmaisia höperöukkoja kannattaa uskoa eikö vain? ;) Silloin kun naisen kohtukin vielä vaelteli ympäri kroppaa miehisen tiedon mukaan lol.
No tuota...
Tein aloituksen aiheesta. Uskoa tai ei, kannattaa kyseisten ukkojen teokset lukea ensiksi alusta loppuun ennen kun alkaa tuomitsemaan heidän ajatuksia. :)
Ja joo. Olen lukenut kummatkin, mistä kyseiset ajatukset on irrotettu. Marcus Aureliuksen Itselleni ja Friedrich Nietszchen Näin puhui Zarathustran. :) Anonyymi kirjoitti:
No tuota...
Tein aloituksen aiheesta. Uskoa tai ei, kannattaa kyseisten ukkojen teokset lukea ensiksi alusta loppuun ennen kun alkaa tuomitsemaan heidän ajatuksia. :)
Ja joo. Olen lukenut kummatkin, mistä kyseiset ajatukset on irrotettu. Marcus Aureliuksen Itselleni ja Friedrich Nietszchen Näin puhui Zarathustran. :)Kyllä minäkin olen kyseisten miesten ajatuksia lukenut, ei siinä mitään, aikansa ajattelijoita. Mutta kun yleensä peruslähtökohtakin on naisia alentava ja vähintäänkin outo niin ei kiitos..
Naisena olo ei ole ollut herkkua historian aikana paitsi jossain esihistoriassa ja muutamassa arabimaassa ennen romahdusta(naisten asema esim persiassa oli todella moderni verrattuna länsinaiseen) Mut se siitä, lähden katsomaan uunoa haha.- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
Kyllä minäkin olen kyseisten miesten ajatuksia lukenut, ei siinä mitään, aikansa ajattelijoita. Mutta kun yleensä peruslähtökohtakin on naisia alentava ja vähintäänkin outo niin ei kiitos..
Naisena olo ei ole ollut herkkua historian aikana paitsi jossain esihistoriassa ja muutamassa arabimaassa ennen romahdusta(naisten asema esim persiassa oli todella moderni verrattuna länsinaiseen) Mut se siitä, lähden katsomaan uunoa haha.Mikä on jäänyt päällimäisenä mieleen niistä teoksista? Heidän persoonansa tai ajatuksensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on jäänyt päällimäisenä mieleen niistä teoksista? Heidän persoonansa tai ajatuksensa?
Kirjoittaja on kiinnostavampi kuin teksti. Autofiktio ja julkkiskirjailijat on tätä päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja on kiinnostavampi kuin teksti. Autofiktio ja julkkiskirjailijat on tätä päivää.
Siltähän se vähän vaikuttaa. :)
- Anonyymi
No,ei se paljon auto, jos käsiks käydään paitsi että hutkasin takas.
Loppu suhde siihen Tukistaa ja potkia. Onneksi ei saa enää.
- Anonyymi
Nykyään iihan normaalia että nainen antaa komean jännämiehensä hakata. Nainen ei halua kunnollista miestä koska sellainen ei lyö.
- Anonyymi
Huumorintajusi on vakavasti pettänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.801138Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27729- 11702
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 57594
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj25593- 41571
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52483Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447