Ymmärrän+mutta+miksei+se+voisi+olla+sitten+vaikka+joku+neutraalimpi,+se+varmaan+vähemmän+ärsyttäisi.+äärimaskuliinisen+sijaan+joku+vaikka+semmoinen+mikä+ei+ylikorosta+mitään+erityisesti.+Jos+vaikka+katsoo+tuolta+siellä+on+esimerkkejä+sellaisista+joista+ei+äkkiä+osaa+sanoa+selkeästi+mitä+sukupuolta+edustaa,+eli+ovat+varmaan+niitä+kolmannen+edustajia+pari+tuolla+ja+se+on+ihan+ok:https://www.epressi.com/tiedotteet/sosiaaliset-kysymykset/setan-vaalitavoitteina-sateenkaaripolitiikkaohjelma-translain-uudistus-kolmas-sukupuolikategoria-ja-intersukupuolisten-oikeudet.htmlSitten+kun+olet+tuollaisen+ärsyttämättömän+kuvan+valinnut+et+vaihtele+jatkuvaan+niin+sulle+alkaa+muodostua+palstapersoona+ja+se+varmaan+ihan+hyvin+sitten+hyväksytäänkin,+paljon+mukavampaa+muille+keskustgelijoille+kuin+joku+kameleonttileikki.Kieltämättä+tunnen+myötätuntoa+sun+puolisoa+kohtaan,+ja+muitakin+läheisiä,+toki+myös+sinua+kun+ei+varmaan+helppo+tilanne+ole.+Mutta+noin+puolison+kannalta+ajteltuna+jos+omalle+kohdalle+ajattelisin+että+vaikka+seurustelisin+jonkun+kanssa+vuosia+joka+on+antanut+ymmärtää+olevansa+jotain+ja+sitten+ykskaks+ilmoittaakin+että+en+olekaan+tällainen+vaan+tällainen+niin+kyllä+siinä+sulattelemista+olisi+varsinkin+jos+tulisi+ihan+puskista,+olisi+aika+petetty+olo.
Anonyymiä+varmaan+häiritsee+lähinnä+sun+roolileikit,+ei+niinkään+se+etteikä+antaisi+olla+sun+ihan+sellaisena+kuin+haluaisit+kun+ei+vaan+koko+ajan+muuttuisi.+Ota+profiilikuva+kokonaan+pois+käytöstä+tai+sitten+joku+todenmukaisempi,+et+sinä+kuitenkaan+mikään+sänkinaamaäijäkään+vielä+ole+vaikka+miten+semmoista+roolia+koettaisit+vetää.+Olisit+oma+itsesi+ilmaan+isompaa+korostusta+siitä+että+"hei+nyt+mä+tein+elämänmuutoksen+ja+teidän+kaikkien+on+pakko+siihen+mukautua".+Varmaan+mukaudutaankin+mutta+ei+sitä+tarvitse+koko+ajan+olla+väkisin+tunkemassa+meidän+kurkusta+alas+kun+asiat+kuitenkin+tapahtuu+pikkuhiljaa+ja+joidenkin+voi+olla+vaikea+sulattaa+yhtäkkisiä+persoonamuutoksia+täällä+ihan+samoin+kuin+irl.Olen+sitä+koettanut+joskus+aiemminkun+sulle+selittää,+että+vaikkapa+parisuhteeseen+mennessä+ihmisellä+on+jokin+mielikuva+siitä+toisesta+ja+kun+kuvittelee+tuntevansa+ja+jos+hyväksyy+sitten+voi+lyödä+hynttyyt+yhteen.+Sitten+jos+se+toinen+yhtäkkiä+päättääkin+muuttua+ihan+toiseksi+ihmiseksi+ei+sitä+toista+hirveästi+voi+syyttää+jos+se+ei+siitä+muutoksesta+hirveästi+diggaa,+jos+tulee+konfliktia+kyllä+se+syy+silloin+löytyy+muuttujasta+eikä+siitä+joka+on+edelleenkin+suunnilleen+se+sama+kuin+yhteen+mennessä.+Sitten+asiat+pitää+vain+ratkaista+parhain+päin+mutta+ei+voi+olla+niin+että+siltä+toiselta+vain+vaaditaan+joustavuutta+ja+mukautumiskykyä,+pitää+myös+itse+olla+valmis+ottamaan+kritiikkiä+vastaan+jos+aiheuttaa+kuohuntaa+ihan+itse.
En+jokaista,+jos+nainen+kysyy+onko+siskoja+tai+veljiä+se+ei+ole+niin+selvästi+nähtävissä+pyrkimyksenä+löytää+vikoja+toisesta.+Vaikka+eihän+silläkään+että+miten+kauan+on+ollut+sinkkuna+pitäisi+olla+mitään+väliä,+naisille+sillä+varmaaan+vain++on+kun+sehän+kertoo+että+ihminen+pärjää+yksinkin+eikä+ole+vietävissä+kuin+litran+mitta.Joo+niin+kai+mutta+miksi+ei+voi+keskittyä+hetkeen+ja+antaa+tulla+asioiden+luonnollisestim+juuri+normaalin+keskustelun+lomassa+sensijaan+että+aletaan+heti+pitää+kuulustelua+ja+tenttaamaan+koko+elämäntarinaa?+eikö+jotain+voi+jättää+tulevaisuuteenkin+kerrottavaksi?++Ainakin+minun+kanssa+on+helppo+keskustella+asiasta+kuin+asiasta+ja+jutut+ihan+itsestään+rönsyilee+niin+minusta+on+epämukavaa+jos+minun+pitäisi+alkaa+kaikki+mahdolllinen+tieto+lyhyesti+tökäsyttelemään+parissa+tunnissa,+en+ole+silloin+oma+itseni+eikä+se+ole+normaalia+keskustelua+vaan+kuulustelua+mikä+ei+ole+mukavaa.+En+ole+itse+myöskään+sen+luontoinen+että+edes+haluaisin+ihan+kaikkea+saada+selville+hetkessä,+jos+on+mukavaa+ja+voi+keskustella+vaikka+paikan+ruuasta,+miljööstä,+päivän+uutisiin+liittyvistä+jutuista+jne,+en+pilaa+hyvin+soljuvaa+keskustelua+alkamalla+tenttaamaan+mitään+siihen+hetkeen+kuulumattomia+juttuja.No+millä+tavalla+se+jos+on+ollut+pitkään+sinkku+kertoo+siitä+että+haluaako+epämäärisen+seksisuhteen++vai+onko+vakavampaa+mielessä?+voihan+pitkään+sinkkuna+ollutkin+viimein+haluta+oikean+parisuhteen,+tai+sitten+ei.+Jos+sinua+kiinnostaa+etsiikö+toinen+seurustelusuhdetta+vai+parisuhdetta+mikset+sitten+kysy+"Etsitkö+ihan+tosissasi+parisuhdetta+vai+onko+sinulla+seksisuhde+mielessä?"+vaan+sinun+pitää+kysyä+"Oletko+pitkään+ollut+sinkkuna?"+ja+omien+ennakkoluulojesi+perusteella+sitten+merkitä+mielesi+mustaan+kirjaan+"Ollut+pitkään+sinkkuna+-+etsii+vain+panoa"+ja+näni+torpata+mahdollisuudet+mahjdollisesti+hyvältä+kumppanilta+ominen+ennakkoluulojesi+perusteella.
Voisiko+olla+niin+että+kun+yleensä+tuollaiset+jotka+on+perfektionisteja+ne+joutuu+koko+ajan+suorittamaan+äärirajoilla.+Sitten+jossain+vaiheessa+vaan+ei+jaksa+mutta+itselle+itsestä+luomaan+kuvaan+kun+ei+myöskään+sovi+ajoissa+pyytää+apua+tai+puhua+kenellekään+ne+sitten+ykskaks+vaan+napsahtaa.+Varmaan+myös+ykskaks+puhkeavia+elämnmuutoksia+tulee+siksi+kun+se+entinen+elämä+on+raskasta+jatkuvine+suorituksineen+ja+näyttämisineen,+sitten+kun+herätään+mennäänkin+sata+lasissa+toiseen+ääripäähän+ja+varmaan+siinä+sitten+kaikenlaiset+kultit+mielellään+auttaa+kun+on+rahaa+tiedossa.