No tätinä vai setänä

Kumpi nyt anonyymin mielestä on parempi olla?

404

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet nainen, aina parempi:)

AsianVierestä

• Karseeta. Mutta sinnittelen hetken.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Karseeta. Mutta sinnittelen hetken.

Olet siis mies vai tulossa mieheksi?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Sinun profiilikuva on kyllä toisesta universiumista, eli et ole sinä. Miksi laitat tuollaisia profiliisi?

AsianVierestä

• Niin piti kysymän miksi parempi? Olen miettinyt, kun palstalla on pieni mutta äänekäs koulukiusaaja tyyppinen porukka tai yksi joka huutelee välillä mun naiseuden perään. Se on ahdistavaa.

Päätin nyt kokeilla näin olla omalla epämukavuusalueellani ja voin sanoa, että on todella epämukava olo näin. Vaikka on vaan naisnaamana tossa.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Mitä väliä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun profiilikuva on kyllä toisesta universiumista, eli et ole sinä. Miksi laitat tuollaisia profiliisi?

AsianVierestä

On siinä mun naama pohjana.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin piti kysymän miksi parempi? Olen miettinyt, kun palstalla on pieni mutta äänekäs koulukiusaaja tyyppinen porukka tai yksi joka huutelee välillä mun naiseuden perään. Se on ahdistavaa.

Päätin nyt kokeilla näin olla omalla epämukavuusalueellani ja voin sanoa, että on todella epämukava olo näin. Vaikka on vaan naisnaamana tossa.

Naisena kelpaisit ainakin minulle, et miehenä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Naisena kelpaisit ainakin minulle, et miehenä.

AsianVierestä

No kyse ei ole kelle kelpaisin sukupuolena tai ylipäänsä. Ihmetyttää vaan miten tiukasti sukupuoli pitää olla ja miten paljon se määrittää mitä susta ajatellaan.

Mä olen kuitenkin mä ihan sama, onko siinä mies, nainen tai helikopteri kuvassa.

Harva miettii miten ihminen haluaa itsensä nähtävän.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No kyse ei ole kelle kelpaisin sukupuolena tai ylipäänsä. Ihmetyttää vaan miten tiukasti sukupuoli pitää olla ja miten paljon se määrittää mitä susta ajatellaan.

Mä olen kuitenkin mä ihan sama, onko siinä mies, nainen tai helikopteri kuvassa.

Harva miettii miten ihminen haluaa itsensä nähtävän.

Anteeksi mutta vitu mitä?
        Normaali ihminen ajattelee keskustelukumppanistaan jotain sukupuolen perusteella ja sinä olisit viemässä tuon jollekin asteelle mikä on hyvin hämärä?
        Keskustelpalstan tulisi olla avoin jossa tiedostetaisiinn sukupuoliset eroavaisuudet, miksi noin? Ei tarvitse omata Albertin älykkyyttä jotta voisi kommentoida?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihminen ajattelee keskustelukumppanistaan jotain sukupuolen perusteella ja sinä olisit viemässä tuon jollekin asteelle mikä on hyvin hämärä?
        Keskustelpalstan tulisi olla avoin jossa tiedostetaisiinn sukupuoliset eroavaisuudet, miksi noin? Ei tarvitse omata Albertin älykkyyttä jotta voisi kommentoida?

AsianVierestä

Niin kun mitä sä esim. ajattelet sukupuolen perusteella, kelle lässyttää ja kelle jyristä?

Ymmärrät asian nyt erikoisesti. Albertin älykkyys? Mieti ihmistä älä genitaaleja.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin kun mitä sä esim. ajattelet sukupuolen perusteella, kelle lässyttää ja kelle jyristä?

Ymmärrät asian nyt erikoisesti. Albertin älykkyys? Mieti ihmistä älä genitaaleja.

Einstein, pikku Sherlock.-sivusta kera poppareiden

• Anonyymi kirjoitti:

Einstein, pikku Sherlock.-sivusta kera poppareiden

????? 🤨

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Tähän on vain yksi selitys. Multiversumissamme on häiriö, eikä tämä henkilö kuulu meidän kaikkeuteen. Onkohan tämän todellisuuden J-76 joutunut vastaavasti toiseen ulottovuuteen?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin piti kysymän miksi parempi? Olen miettinyt, kun palstalla on pieni mutta äänekäs koulukiusaaja tyyppinen porukka tai yksi joka huutelee välillä mun naiseuden perään. Se on ahdistavaa.

Muistithan kysyä lupaa naiselta saako hänen naamaansa näyttää täällä?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ai pidät siis muita koulukiusaajaporukkana, kun itse feikkailet naisia ja kirjoittelet mottipäisiä, jotta saisit jotain hölmöläisiä herjaaamisihqudaadaajengeihin kuin parikymppinen bimbo kakkosluokan narttukomediassa

• Anonyymi kirjoitti:

Ai pidät siis muita koulukiusaajaporukkana, kun itse feikkailet naisia ja kirjoittelet mottipäisiä, jotta saisit jotain hölmöläisiä herjaaamisihqudaadaajengeihin kuin parikymppinen bimbo kakkosluokan narttukomediassa

Feikkailen? Mitä huumeita sä vejät? Pitäskö pitää vähän taukoa niistä.

Niin se sinäkin pidät itsees tärkeenä, mitäpä muuten siinä määkyisit.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Feikkailen? Mitä huumeita sä vejät? Pitäskö pitää vähän taukoa niistä.

Niin se sinäkin pidät itsees tärkeenä, mitäpä muuten siinä määkyisit.

Pidän itseäni siinä mielessä tärkeänä joo, että voin tarjota ripauksen realismia purkkapallotodellisuuksiin. Miksi joudut muuten hakemaan huomiota naisena, vaikka et tosiasiallisesti ole tästä aiheesta ns korjaamismielessä kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

"Normaali ihminen ajattelee keskustelukumppanistaan jotain sukupuolen perusteella "

Mistä olet vetäissyt tuommoisen ajatuksen? Keskusteletko sukupuolelle etkä ihmiselle?

• Anonyymi

Miksi kukaan viitsii harrastaa tällaisia lapsellisuuksia?

• Miksi joku viitsii puuttua kenenkään sukupuoleen, siksi.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Miksi joku viitsii puuttua kenenkään sukupuoleen, siksi.

Eikö tällaisille jutuille olisi jokin parempi paikka kuin yleinen keskustelupalsta? Täällä joutuu ihan järkevätkin ihmiset lukemaan tällaisia sisäpiirijankkaajien lapsellisuuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tällaisille jutuille olisi jokin parempi paikka kuin yleinen keskustelupalsta? Täällä joutuu ihan järkevätkin ihmiset lukemaan tällaisia sisäpiirijankkaajien lapsellisuuksia.

Älä lue. Mutta mieti itsekin miten asennoidut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää tuntuu olevan osa tätä hänen showtaan, haluaa huomiota ja herättää keskustelua. Ei ole selvästikään itsekään sinut asian kanssa. Ignooraa vaan tuo hänen performanssinsa.

Ja kuule, ihan sama mulle mikä olet, onhan täällä (sinkut!) palstalla valtaosa parisuhteissakin. Outoa meininkiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tää tuntuu olevan osa tätä hänen showtaan, haluaa huomiota ja herättää keskustelua. Ei ole selvästikään itsekään sinut asian kanssa. Ignooraa vaan tuo hänen performanssinsa.

Ja kuule, ihan sama mulle mikä olet, onhan täällä (sinkut!) palstalla valtaosa parisuhteissakin. Outoa meininkiä.

Tuo juuri on se perseestä asenne show. Mikä pitäisi koulukiusaajalta eli sulta piestä pois.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tuo juuri on se perseestä asenne show. Mikä pitäisi koulukiusaajalta eli sulta piestä pois.

No justiinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

No justiinsa.

Haetko itte risun vai minä?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Haetko itte risun vai minä?

Älähän isottele. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Älähän isottele. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Älä sitten älähtele.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Älä sitten älähtele.

Sä oot nyt niin jumissa tossa sukupuoliasiassa, että sulla menee täysin ohi mistä mä sulle alunperin sanoin. Hengitähän vähän ja avaa silmäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot nyt niin jumissa tossa sukupuoliasiassa, että sulla menee täysin ohi mistä mä sulle alunperin sanoin. Hengitähän vähän ja avaa silmäs.

Lisäys: ja mistä myös nuo muut yrittää sulle sanoa. Kyllästyttää tuo sun show.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä kääntää aihetta nurinkurin. Nimenomaan nuo ignooraus ja show asiat on se asia, mistä olen vittuuntunut ja syystä.

Mikä vitun oikeus on vähätellä ketään noin?

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: ja mistä myös nuo muut yrittää sulle sanoa. Kyllästyttää tuo sun show.

Show olet itse, pelle.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Älä yritä kääntää aihetta nurinkurin. Nimenomaan nuo ignooraus ja show asiat on se asia, mistä olen vittuuntunut ja syystä.

Mikä vitun oikeus on vähätellä ketään noin?

Oikeesti, etkö näe että syytät mua tasan samasta asiasta mitä itse teet? Ja vielä solvaat ja uhkaat pieksennällä? Mene nukkumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti, etkö näe että syytät mua tasan samasta asiasta mitä itse teet? Ja vielä solvaat ja uhkaat pieksennällä? Mene nukkumaan.

Maista omaa lääkettäs. Mene itse. Ota tutti suuhun ja riepu kainaloon.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Maista omaa lääkettäs. Mene itse. Ota tutti suuhun ja riepu kainaloon.

Aijaijai jai nyt lopettakaa :((;

• Anonyymi kirjoitti:

Aijaijai jai nyt lopettakaa :((;

Alan vasta lämmetä, esileikki vasta menossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä joutuu ihan järkevätkin ihmiset? Eli ketkä ne järkevät nyt on sitten?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Täällä joutuu ihan järkevätkin ihmiset? Eli ketkä ne järkevät nyt on sitten?

Jhärkevöt njukkummaan 👉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jhärkevöt njukkummaan 👉

Mukhä vithusen kethju tämä on??

• Anonyymi kirjoitti:

Jhärkevöt njukkummaan 👉

Järkevä lähtee viimeisenä, tyhmät jo nukkuu. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Mukhä vithusen kethju tämä on??

Virallinen vittuilu ketju. Vituttaa niin vitusti niin vitutus on vittuiltava vitunmoisella vimmalla kaikille vähänkään vituttaville vittuilijoille ja vittupäille.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Alan vasta lämmetä, esileikki vasta menossa.

No saitko orkun egos kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

No saitko orkun egos kanssa?

Enhän mä egoni kanssa pettingiä harrastanut. Anomuumin kanssa, joka oli surkea sen orkun saamisen suhteen.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Älä lue. Mutta mieti itsekin miten asennoidut.

Kiitos, toivottavasti avaa ihmisten silmiä

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Enhän mä egoni kanssa pettingiä harrastanut. Anomuumin kanssa, joka oli surkea sen orkun saamisen suhteen.

Oot sä vaan ylimielinen, millään et voi myöntää että sua pyöriteltiin 6-0. No eipä yllätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot sä vaan ylimielinen, millään et voi myöntää että sua pyöriteltiin 6-0. No eipä yllätä.

Jos se sun pienuuttasi jotenkin kasvattaa, niin laita nyt 10-0. Luuseri. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mä en tiedä ja voi kuin olettaa, että missä tervassa ja höyhenissä pieniä ylimielisiä narsistinprutkuja on pyöritelty, mutta yleensä jos pitää itseään muita reilusti fiksumpana niin ampuu itseään jalkaan jossain vaiheessa. Lopuille lie monia kerroksia, yksi olkoon, että fuulaajaa fuulataan paljastamaan itsensä ja kaiken

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mä en tiedä ja voi kuin olettaa, että missä tervassa ja höyhenissä pieniä ylimielisiä narsistinprutkuja on pyöritelty, mutta yleensä jos pitää itseään muita reilusti fiksumpana niin ampuu itseään jalkaan jossain vaiheessa. Lopuille lie monia kerroksia, yksi olkoon, että fuulaajaa fuulataan paljastamaan itsensä ja kaiken

Onpa paatoksellista paskaa. Ittestäsihän sä kerrotkin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Onpa paatoksellista paskaa. Ittestäsihän sä kerrotkin.

Onkohan miesprintsessa ihan noinkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevät ihmiset ovat tietoisia transsukupuolisuudesta.

• Anonyymi

Mutta niin mikä on tuollainen millitaristinen merkki eli on nyrkki ja pelkästään etusormi pystyssä... tarkoittaa että yksi henkilö ryhmästä tuohon suuntaan...

• Kysy käyttäjiltä eos.

• Anonyymi

Ota naaman kuva kokonaan pois niin asia on sillä ratkaisu. Ja puhu asioista äläkä itsestäsi. Ei se sen vaikeampaa ole.

• Anonyymi

Juuri näin.

• On se. Anonyyminä sama homma. Tietyt mulkut ei osaa lopettaa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

On se. Anonyyminä sama homma. Tietyt mulkut ei osaa lopettaa.

Mikä homma on anonyyminä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä homma on anonyyminä?

Joku aina tunnistaa ja jatkaa samaa turpansa aukomista samoista asioista, kuin joku vitun vammainen.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joku aina tunnistaa ja jatkaa samaa turpansa aukomista samoista asioista, kuin joku vitun vammainen.

Kokeile kirjoittaa muustakin kuin itsestäsi niin ehkä ei tunnisteta niin helposti. Tuskin myös kuvilla kikkailu ja aloituksen tekeminen asiasta auttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeile kirjoittaa muustakin kuin itsestäsi niin ehkä ei tunnisteta niin helposti. Tuskin myös kuvilla kikkailu ja aloituksen tekeminen asiasta auttaa.

Kokeiltu. Yym. Miksi mun pitäisi siedättyä mitä muut haluaa?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kokeiltu. Yym. Miksi mun pitäisi siedättyä mitä muut haluaa?

Jos sinulle on niin tärkeää kirjoitella itsenäni niin eikö jokin facebook olisi ihan hyvä siihen?Siellä olisi tuttuja tyyppejä joiden kanssa voisi vaihtaa reseptejä ja kirjoitella kuulumisia. Ei tarvitsisi yrittää vallata jotain keskustelupalstaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulle on niin tärkeää kirjoitella itsenäni niin eikö jokin facebook olisi ihan hyvä siihen?Siellä olisi tuttuja tyyppejä joiden kanssa voisi vaihtaa reseptejä ja kirjoitella kuulumisia. Ei tarvitsisi yrittää vallata jotain keskustelupalstaa.

Vallata? Ihme näkemys. Mulkkuilijathan tätä yrittää vallata omilla fakkiutuneilla paska paatoksillaan. Miksei itsenään voi olla missä vaan? Ongelman ydin on juuri se, että miksi pitää olla jonkun puupään mieliksi jotain tai muuten ei saa olla rauhassa ja kyseenalaistamatta?

Facebook on pahin kaikista. Eikä mua huvita resepteistä kirjoitella.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuttuus ei sitäpaitsi tee ihmisistä yhtään fiksumpia.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Vallata? Ihme näkemys. Mulkkuilijathan tätä yrittää vallata omilla fakkiutuneilla paska paatoksillaan. Miksei itsenään voi olla missä vaan? Ongelman ydin on juuri se, että miksi pitää olla jonkun puupään mieliksi jotain tai muuten ei saa olla rauhassa ja kyseenalaistamatta?

Facebook on pahin kaikista. Eikä mua huvita resepteistä kirjoitella.

Etkö tule facebookissakaan ihmisten kanssa toimeen? Sitten menee kyllä aika huonosti jos kaikkien muiden pitäisi muuttua, tuttujen ja tuntemattomien.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö tule facebookissakaan ihmisten kanssa toimeen? Sitten menee kyllä aika huonosti jos kaikkien muiden pitäisi muuttua, tuttujen ja tuntemattomien.

Tulen, ei vaan ole mun tyyppinen alusta. Missä joka asia pitää kirjata ylös ja esille.

• J-76 kirjoitti:

Tulen, ei vaan ole mun tyyppinen alusta. Missä joka asia pitää kirjata ylös ja esille.

Ja iso osa tutuista ei tiedä minun transasiaani ja haluan sen pitääkin heiltä vielä pois. Perinteisiä arvoja aika monella heistä.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Vihjasit kyllä että tututkaan eivät ole aina kovin fiksuja. Mikähän tuollaiselle ihmiselle oikein kelpaisi? Ehkä sellainen alusta jossa joka päivä ihasteltaisiin joukolla uutta lapsellista kuvaasi ja jankattaisiin järkevätkin keskustelut täyteen teidän henkilökohtaisia lapsellisuuksia. Saisit olla samalla anonyymi ja samalla myös oma itsesi tai ainakin sen hetkinen ihannekuva itsestäsi.

• J-76 kirjoitti:

Ja iso osa tutuista ei tiedä minun transasiaani ja haluan sen pitääkin heiltä vielä pois. Perinteisiä arvoja aika monella heistä.

Iso osa ei myöskään ymmärrä seksuaalisen suuntautumisen kirjoa. Saati, että minä en olekaan perus hetero. Ja en ole innokas heille siitä vielä avautumaan.

Joku ehkä tajuaa ynnäillä jotain, mm. seurattuja henkilöitä katsomalla. On aika monta transmiestä joita fb seuraan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihjasit kyllä että tututkaan eivät ole aina kovin fiksuja. Mikähän tuollaiselle ihmiselle oikein kelpaisi? Ehkä sellainen alusta jossa joka päivä ihasteltaisiin joukolla uutta lapsellista kuvaasi ja jankattaisiin järkevätkin keskustelut täyteen teidän henkilökohtaisia lapsellisuuksia. Saisit olla samalla anonyymi ja samalla myös oma itsesi tai ainakin sen hetkinen ihannekuva itsestäsi.

Fiksuja niin, että ymmärtäisi mm. transasiaa tai seksuaalista suuntautumista. Aika moni on vielä tynnyrissä ja kansi visusti kiinni.

Älä viitsi höpöttää tyhmiä sinäkään.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Iso osa ei myöskään ymmärrä seksuaalisen suuntautumisen kirjoa. Saati, että minä en olekaan perus hetero. Ja en ole innokas heille siitä vielä avautumaan.

Joku ehkä tajuaa ynnäillä jotain, mm. seurattuja henkilöitä katsomalla. On aika monta transmiestä joita fb seuraan.

Sinun seksuaalinen suuntautuminen ei välttämättä kiinnosta kovin monia. Voi olla että joitain jopa ärsyttää se että käyt täällä asiaa läpi. Varsinkin jos joku yrittää keskustella jostain muusta asiasta jotain.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun seksuaalinen suuntautuminen ei välttämättä kiinnosta kovin monia. Voi olla että joitain jopa ärsyttää se että käyt täällä asiaa läpi. Varsinkin jos joku yrittää keskustella jostain muusta asiasta jotain.

Ei siitä tarvitse ärsyyntyä. Sen enempää, kun sinunkaan jupinoista siinä. Perustelin face asiani niin ettei sinun tarvitse siihen kohta taas palata ihmettelemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtälailla siitä asiasta voi keskustelun laittaa, kuin vaikkapa koronasta tai tarkoittaako mieheni läheisyydellä vain seksiä. Ihan monia koskettava asia, seksuaalinen suuntautuminenkin.

• J-76 kirjoitti:

Yhtälailla siitä asiasta voi keskustelun laittaa, kuin vaikkapa koronasta tai tarkoittaako mieheni läheisyydellä vain seksiä. Ihan monia koskettava asia, seksuaalinen suuntautuminenkin.

Ja varsinkin ihmisten suhtautuminen ennakkoluuloin ja asentein siihen. Hörökorvaa ei saa ilkkua, mutta homoa saa?

Ja niin edelleen. Ihan hyvä niistä on keskustella umpijunttien keskuudessakin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Eihän siinä aiheessa sinällään ole mitään vikaa mutta ei kai sitä kannata ihan joka paikkaan tunkea? On muitakin asioita ja muidenkin ihmisten asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä aiheessa sinällään ole mitään vikaa mutta ei kai sitä kannata ihan joka paikkaan tunkea? On muitakin asioita ja muidenkin ihmisten asioita.

No paljonko sitä löytyy sivuilta, kun kahlaat sivuja?

• J-76 kirjoitti:

Jos nyt rehellisesti käyt sinkut sivuja läpi, niin paljonko löytyy mun agendaa versus muuta? Olen antanut itseni ymmärtää, että asia ei ärsytä mutta se, että minä paljastuin sellaiseksi ärsyttää sitäkin enemmän jopa niin paljon, että joku ei usko todeksi vaan pitää showna.

Millähän profetialla, ja miksi niin vaikea sietää sitäkin asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä ilmaiset hyvin juuri sen mikä minuakin korpeaa. Oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin tämä ja kourallinen muita pitää palstaa kuin omana chättinään. H*lvetin raivostuttavaa yrittää seurata sitä alkuperäistä aihetta kun nämä jankkaavat keskenään mitä ovat minäkin päivänä puuhailleet. Ja nimenomaan kaipaavat yleisöä sille, muutenhan tekisivät höpöttelyilleen oman ketjun ja pysyisivät siellä, muut osaisivat välttää.

Ja tosta sukupuolihämmennyksestä voi varmaan mennä avautumaan vaikka seksi ja seksuaalisuus-palstalle. Mutta ei, Jumalan armosta hän yksin ja ainoana taistelee ennakkoluuloja vastaan! Kasvaisitte edes vähän.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

En tiedä. Toivottavasti ei kovin paljoa. Vakilässyttäjien lapsellisia keskusteluja ainakin riittää mutta toivottavasti se on edes jonkinlainen lohtu ja terapiakeino vaikka edelleen olen sitä mieltä että parempi olisi tällaiset asiat jutella ihan ystäväpiirissä. Ei tarvitsisi sitten paheksua sitä jos joku hermostuu kun lässyttäjäporukka rynnii jonnekin keskustelupalstalle pätemään. Ihan sama mikä on seksuaalinen suuntautuminen kun kaikki pitää pilata jonninjoutavilla henkilökohtaisuuksilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä ilmaiset hyvin juuri sen mikä minuakin korpeaa. Oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin tämä ja kourallinen muita pitää palstaa kuin omana chättinään. H*lvetin raivostuttavaa yrittää seurata sitä alkuperäistä aihetta kun nämä jankkaavat keskenään mitä ovat minäkin päivänä puuhailleet. Ja nimenomaan kaipaavat yleisöä sille, muutenhan tekisivät höpöttelyilleen oman ketjun ja pysyisivät siellä, muut osaisivat välttää.

Ja tosta sukupuolihämmennyksestä voi varmaan mennä avautumaan vaikka seksi ja seksuaalisuus-palstalle. Mutta ei, Jumalan armosta hän yksin ja ainoana taistelee ennakkoluuloja vastaan! Kasvaisitte edes vähän.

No minä en ole turinajengissä mukana. En todellakaan jaksa tilittää päivittäisiä tekemisiäni tänne tai mihinkään.

Ja kyllä, taistelen vaikka yksin oikeuteni puolesta olla minä itseni. Enkä mene mihinkään piiloon ja pakotettuun genrepiiriin juuri siksi, että maailma saa oppia sietämään meitä keskuudessaan, ei pois eristettynä.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Toivottavasti ei kovin paljoa. Vakilässyttäjien lapsellisia keskusteluja ainakin riittää mutta toivottavasti se on edes jonkinlainen lohtu ja terapiakeino vaikka edelleen olen sitä mieltä että parempi olisi tällaiset asiat jutella ihan ystäväpiirissä. Ei tarvitsisi sitten paheksua sitä jos joku hermostuu kun lässyttäjäporukka rynnii jonnekin keskustelupalstalle pätemään. Ihan sama mikä on seksuaalinen suuntautuminen kun kaikki pitää pilata jonninjoutavilla henkilökohtaisuuksilla.

Ei ole juolahtanut mieleen, että lähipiiri ei ehkä ole helpoin maaperä?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ei ole juolahtanut mieleen, että lähipiiri ei ehkä ole helpoin maaperä?

Tässä seksuaalisuusasiassa on varmasti niin että lähipiiri ei ole helpoin maaperä. Olisiko joku terapeutti kuitenkin ymmärtäväisempi kuin sinkut -keskustelupalsta?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ei minunkaan sanomisista tarvitse hermostua sen enempää. Minäkin sanon vaan kuten ajattelen, yhtäläinen oineus kun sullakin tai muilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä seksuaalisuusasiassa on varmasti niin että lähipiiri ei ole helpoin maaperä. Olisiko joku terapeutti kuitenkin ymmärtäväisempi kuin sinkut -keskustelupalsta?

Niin, että siitä pitäisi vaieta, koska se on konservatiiveille vaikea aihe?

En mä tarvi terapiaa, kun minusta juuri toisinpäin. Umpimieliset kaipaa terapiaa vakkiintuneilla normikäsityksillään ja käsityksilleen. Miksi luulet mun tarvivan terapiaa?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Facebookkia voi käyttää niin kuin tahtoo ja muokata sellaiseksi kuin tahtoo. Mutta kun sä haluat esiintyä, ja esiintyjä tarvii yleisön.

• Anonyymi kirjoitti:

Facebookkia voi käyttää niin kuin tahtoo ja muokata sellaiseksi kuin tahtoo. Mutta kun sä haluat esiintyä, ja esiintyjä tarvii yleisön.

Täh? Mistä olet saanut tuollasta päähäs? Jos mä haluan esiintyä menen lavalle, en keskustelupalstalle.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No minä en ole turinajengissä mukana. En todellakaan jaksa tilittää päivittäisiä tekemisiäni tänne tai mihinkään.

Ja kyllä, taistelen vaikka yksin oikeuteni puolesta olla minä itseni. Enkä mene mihinkään piiloon ja pakotettuun genrepiiriin juuri siksi, että maailma saa oppia sietämään meitä keskuudessaan, ei pois eristettynä.

Luuletko oikeasti että oot ensimmäinen lajias maailmassa? Luuletko ettei kellään ois lähipiirissään vastaavia tuttuja, sukulaisia, ýstäviä? Ei tämä nyt niin uutta asiaa ole. Sä oot kuin joku hurahtanut, jonka silmät on auenneet ekaa kertaa ja luulee että kaikki muut on sokeita. SE tässä on rasittavaa.

Ja kun huudat suvaitsevaisuuden perään, suvaitse sinä se, että osa porukasta ei tule koskaan ymmärtämään.Anna olla, elä ja anna elää.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin, että siitä pitäisi vaieta, koska se on konservatiiveille vaikea aihe?

En mä tarvi terapiaa, kun minusta juuri toisinpäin. Umpimieliset kaipaa terapiaa vakkiintuneilla normikäsityksillään ja käsityksilleen. Miksi luulet mun tarvivan terapiaa?

Kai nyt konservatiivit ja kaikki muutkin jossain vaiheessa kyllästyvät. Siksi luulen sinun tarvitsevan terapiaa ettei sinun tarvitsisi provosoida asialla vaan voisit olla ihan rauhassa oma itsesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeasti että oot ensimmäinen lajias maailmassa? Luuletko ettei kellään ois lähipiirissään vastaavia tuttuja, sukulaisia, ýstäviä? Ei tämä nyt niin uutta asiaa ole. Sä oot kuin joku hurahtanut, jonka silmät on auenneet ekaa kertaa ja luulee että kaikki muut on sokeita. SE tässä on rasittavaa.

Ja kun huudat suvaitsevaisuuden perään, suvaitse sinä se, että osa porukasta ei tule koskaan ymmärtämään.Anna olla, elä ja anna elää.

En luule, kun tiedän etten ole. Mä olen kovaäöninen en hurahtanut siksi, että olen huomannut tällä palstalla olevan niitä joilla on iso tarve yrittää mäöruttää minua omaan muottiinsa ja niin sinäkin jatkuvasti teet, joka kommentissasi.

Juuri tuollaisten takia en hiljene.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt konservatiivit ja kaikki muutkin jossain vaiheessa kyllästyvät. Siksi luulen sinun tarvitsevan terapiaa ettei sinun tarvitsisi provosoida asialla vaan voisit olla ihan rauhassa oma itsesi.

Voin olla, heti kun te muutama voitte hyväksyä sen tekemättä siitä numeroa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanotko kiusaajillekin niin, anna kiusata? Ei niin pidä tehdä. Typerää koittaa vaientaa jos epäkohtiin puuttuu.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

En luule, kun tiedän etten ole. Mä olen kovaäöninen en hurahtanut siksi, että olen huomannut tällä palstalla olevan niitä joilla on iso tarve yrittää mäöruttää minua omaan muottiinsa ja niin sinäkin jatkuvasti teet, joka kommentissasi.

Juuri tuollaisten takia en hiljene.

Voi vitun Guevara kun sä oot nyt päättänyt näin, niin väkisin väännät hyökkäykseksi sellaisen joka ei sitä ole. Oot kyllä niin tusinakamaa että oksat pois 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Voi vitun Guevara kun sä oot nyt päättänyt näin, niin väkisin väännät hyökkäykseksi sellaisen joka ei sitä ole. Oot kyllä niin tusinakamaa että oksat pois 😂

Lue tekstisi. Toisesta näkökulmasta. Provosoida, show jne. Sä provosoit noilla sanoilla ja se on hyökkäys.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä niin tusinakamaa että oksat pois

Äitis on. 🤣

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Lue tekstisi. Toisesta näkökulmasta. Provosoida, show jne. Sä provosoit noilla sanoilla ja se on hyökkäys.

Hyvää yötä snowflake 😎

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Oot kyllä niin tusinakamaa että oksat pois

Äitis on. 🤣

Ja loukkaat vielä mun vuos sitten kuollutta äitiä, joka muuten oli bi. Hienoa, oot hieno ihminen. Nyt voit taputtaa itsellesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä snowflake 😎

Hyvää yötä pullahiiri 😄

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Hyvää yötä pullahiiri 😄

Häpeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja loukkaat vielä mun vuos sitten kuollutta äitiä, joka muuten oli bi. Hienoa, oot hieno ihminen. Nyt voit taputtaa itsellesi.

Kuolleet ei loukkaanu. Niillä on asiat silleen paremmin. Taputan sua, hienosti vedetty ja vituiks meni taaskin..

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kuolleet ei loukkaanu. Niillä on asiat silleen paremmin. Taputan sua, hienosti vedetty ja vituiks meni taaskin..

Haista vittu. Puhun totta.

• Anonyymi kirjoitti:

Häpeä.

Mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Haista vittu. Puhun totta.

Levitä eteen, voin nuuhkaista. Puhu vaan, niin minäkin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mitä?

Sä oot todella itsekäs ja törkeä. Häpeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot todella itsekäs ja törkeä. Häpeä.

Sitä saa mitä tilaa. Ensin neuvotaan päin vittua ja suututaan, kun tulee takas. Just juu.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Sairashan sä olet!!!😮😶

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Levitä eteen, voin nuuhkaista. Puhu vaan, niin minäkin.

Sori, oon hetero. Häpeä kunniaton.

• J-76 kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Ensin neuvotaan päin vittua ja suututaan, kun tulee takas. Just juu.

Eikö aroilla asioilla saakkaan leikkiä? Eipä niin. Hyvä hoksata.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sun tappios, ei mun. Häpeä sinä, minä en näe syytä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sairashan sä olet!!!😮😶

Sitten meitä on jo useampi ketjussa. Tere tulemasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasulilla ei ole kavereita.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No onpahan julkisesti nähtävillä millanen ihminen sä oot. Niin saatanan sokea kaikelle ettei välitä yhtään mistään muusta kuin itsestään. Sun transhämmennys on niin vitun pientä, sussa on jotain TODELLA pahasti pielessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sullakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No onpahan julkisesti nähtävillä millanen ihminen sä oot. Niin saatanan sokea kaikelle ettei välitä yhtään mistään muusta kuin itsestään. Sun transhämmennys on niin vitun pientä, sussa on jotain TODELLA pahasti pielessä.

Noniin prinsessa mene nukkumaan. Tämä show nähtiin jo. Pois provosoimasta, vaikka huuhaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele sitten yhtään.

• Anonyymi kirjoitti:

Etpä tietenkään, kun kaikesta kaiken tiedätkin paremmin mitä asianomainen itse.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Sä halvensit mun äidin muistoa, uhkasit pieksennällä ja solvasit. Sinähän tässä hyvin vedät. Uskomaton narsisti.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Eikö aroilla asioilla saakkaan leikkiä? Eipä niin. Hyvä hoksata.

Voi jumalauta kun mä en sun suuntautumisesta ole sanonut yhtä ainutta poikkipuolista sanaa juntti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä halvensit mun äidin muistoa, uhkasit pieksennällä ja solvasit. Sinähän tässä hyvin vedät. Uskomaton narsisti.

Ja sä väität mua shown vetäjäksi, sairaaksi ja narsistiksi. Yms yms paskaa.

Äitis muisto ei palstailusta halvennu, että älä siihen vetoa. Tusina oksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasuli viettää kaiken vapaan ajan palstalla. Sillä ei ole mitään muuta. Ei ole ollut 15 vuoteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jumalauta kun mä en sun suuntautumisesta ole sanonut yhtä ainutta poikkipuolista sanaa juntti.

Eipä tuo skitso tiedä edes kenelle huutaa ja mistä...

• Anonyymi kirjoitti:

Vitustako minä teistä vitun muumeista tiedän vittu. Rekisteröi nimimerkki, jos haluat itsenäsi erottua muista muumioista, dorka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoinen kohtaus. Erikoista nähdä kun jazuli sekoaa. Mitenköhän huomenna? Ja osanotot sille, jonka äiti oli kuollut. Rimanalitus jazulilta, jopa. Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo skitso tiedä edes kenelle huutaa ja mistä...

Mummos oli skitso.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasuli viettää kaiken vapaan ajan palstalla. Sillä ei ole mitään muuta. Ei ole ollut 15 vuoteen.

Vitun tarkkaan oot kellottanut, ainiin sähän oot ollut täällä perustamisesta alkaen. Kauemmin kun minä.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Vitustako minä teistä vitun muumeista tiedän vittu. Rekisteröi nimimerkki, jos haluat itsenäsi erottua muista muumioista, dorka.

Sepä se sun ongelma onkin kun vauhkoot joka suuntaan välittämättä katsoa mitä sanotaan ha ketä siinä sivussa loukkaat. Minkä ikäinen muuten olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Aikamoinen kohtaus. Erikoista nähdä kun jazuli sekoaa. Mitenköhän huomenna? Ja osanotot sille, jonka äiti oli kuollut. Rimanalitus jazulilta, jopa. Sivusta.

Laalaa ja läpä läpä. Vittuako alkaa aukomaan.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tässä ketjussa kukaan ei ole sun suuntautumisesta nostanut haloota kuin sinä itse. Sivusta, kera poppareiden.

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä se sun ongelma onkin kun vauhkoot joka suuntaan välittämättä katsoa mitä sanotaan ha ketä siinä sivussa loukkaat. Minkä ikäinen muuten olet?

No teeppä ite röntgenkatseellasi seulonta kuka on kuka. Minä luen tekstin ja se kertoo oleellisen asenteesta.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mummos oli skitso.

Ja ikä oli...?

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä ketjussa kukaan ei ole sun suuntautumisesta nostanut haloota kuin sinä itse. Sivusta, kera poppareiden.

Joo mutta onkin väittänyt showksi, provoamiseksi, terapian tarpeiseksi yms. tyhmää ja vittuilevaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ikä oli...?

Mistä minä sun mummos ikää tiedän. Ja mä en ole sulta ostamassa mitään ikärajoitettua, joten anna olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satunnaisesti oon ollu täällä lyhyitä ja pidempiä aikoja ja saman havainnut.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Laalaa ja läpä läpä. Vittuako alkaa aukomaan.

Mitäköhän se nyt niin auko? Eipä mun silmiin mitään pahasti🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Satunnaisesti oon ollu täällä lyhyitä ja pidempiä aikoja ja saman havainnut.

Niin niin voitko viidennenkin vielä anomuumina kompaten laittaa. Kummasti komppiseuraa löytyy, vaikka muuten ei asiaa osata puhua.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No teeppä ite röntgenkatseellasi seulonta kuka on kuka. Minä luen tekstin ja se kertoo oleellisen asenteesta.

Sitten luet kuin piru raamattua. Luin pari kertaa läpi ja pillastuit kyllä mun mielestä turhasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän se nyt niin auko? Eipä mun silmiin mitään pahasti🤷‍♀️

Pitääkö ne kohdat alleviivata, että menee perille? Kysyinkö mä neuvoja? Kysyinkö mä vinkkiä terapiaan? Kysyinkö terveydentilastani jotain? Kysyinkö vedänkö showta vai olenko tosissani?

No oli kuitenkin pakko niistä tehdä hänen omashow itselleen?

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten luet kuin piru raamattua. Luin pari kertaa läpi ja pillastuit kyllä mun mielestä turhasta.

Niin äitinsä kunniastakin suuttunut teki. Nyt tiedätte miltä tuntuu, kun joku vähättelee sun elämää, asiaa tai sulle tärkeetä.

Ja arvostelee päälle.

• J-76 kirjoitti:

Niin äitinsä kunniastakin suuttunut teki. Nyt tiedätte miltä tuntuu, kun joku vähättelee sun elämää, asiaa tai sulle tärkeetä.

Ja arvostelee päälle.

Jos jonkun kuolleen äitin muistoa voi häpäistä, niin voi elävääkin yhtälailla tekemällä asiasta pilaa. Showksi kutsuminen on pilantekoa.

Menkää itseenne, jos osaatte.

Tulenko minä kenenkään ketjuun kertomaan minkä verran mitäkin saa puhua, voi vittu kun kyllästyttää lukea? Sananvapaus saatana!

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joo mutta onkin väittänyt showksi, provoamiseksi, terapian tarpeiseksi yms. tyhmää ja vittuilevaa.

Ootsä kännissä/aineissa...?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ja arvostelee päälle.

Sä et ihan oikeasti ymmärrä lukemaasi vai? Oon nyt vielä lukenut uudestaan, eikä se kyllä sua alentanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootsä kännissä/aineissa...?

Ootsä ite? Häh häh?

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et ihan oikeasti ymmärrä lukemaasi vai? Oon nyt vielä lukenut uudestaan, eikä se kyllä sua alentanut.

Vittuako sitten puhuu showsta ja tulee kertomaan kyllästyttämisistä. Parempi nyt tajuta, että mä kirjoitan mistä haluan ja vittu just niin paljon kun haluan. Terapiat voi tunkea hanuriinsa.

Ykskin apina vielä sanoo showsta, niin mä puren perseestä palan irti.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Vittuako sitten puhuu showsta ja tulee kertomaan kyllästyttämisistä. Parempi nyt tajuta, että mä kirjoitan mistä haluan ja vittu just niin paljon kun haluan. Terapiat voi tunkea hanuriinsa.

Ykskin apina vielä sanoo showsta, niin mä puren perseestä palan irti.

Tästä showsta en kyllä maksais mutta meneehän tää näin yövuoron ratoksi tällee ilmaiseksi🐒🍑

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä showsta en kyllä maksais mutta meneehän tää näin yövuoron ratoksi tällee ilmaiseksi🐒🍑

Kyllä pitäs 5 euroa maksaa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Älä ole nynny. Jos asiasi oikeaksi koet.toimi! Älä täällä vikise💎

• Anonyymi

Facepalm typeryydelle ja naisen turhamaisuuden ja huomionkipeyden sokealle uskolle. Näin setäkin saa varmasti huomionsa, tosin ei setänä vaan tässä on otettava agitaatiokiihottaminen käyttöön, tohon naisvihaan meinaan ja onnea sekä menestystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä jankutukset on hyvää päivää nyt vaan yksinkeskustelutrollauksia eli feikkidialogeja. Ihmisten yleinen yksinkertaisuus pöyristyttää ja vähän ahdistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita kirjoittaa muustakin kuin itsestäsi, niin sinua ei tunnisteta niin helposti, kirjoittaa joku neropatti. Onko sinulla yhtälainen ote todellisuuteen naisena esiintyvän fantasiapellen kanssa tai onko sinulla mielessä joku ehana kangastuskuvajainen tälle satuhahmolle? Kerro tästä lähipiirille, mutta älä lääkärille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetero ja erittäin vedätettävä sellainen kun väittelet täällä kangastuksesi sekä trollin kanssa. Häpeän puolestasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ajankäyttösi on surullista, meuhkaat täällä yötä vasten trollin kanssa ja palaat seuraavana päivänä voitonriemuisena estradille, mutta et ole voittanut mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ajankäyttösi on surullista, meuhkaat täällä yötä vasten trollin kanssa ja palaat seuraavana päivänä voitonriemuisena estradille, mutta et ole voittanut mitään

Oisko ulkomaailma mitään?

• Anonyymi

Tottakai voi tykätä venäjän presidentistä, Vladimirista ja samalla voi tykätä myös amerikkalaisten republikaaneista eli Trumpista, samaan aikaan :D

• Setänä tai tätinä ei väliä mutta jätä toi hymy.

• Pepsodent hymy. 😃

• J-76 kirjoitti:

Pepsodent hymy. 😃

Vaikka se. Itse kun kuvissa hymyilee niin tulos on irvistys.

• M184 kirjoitti:

Vaikka se. Itse kun kuvissa hymyilee niin tulos on irvistys.

Noo sä kuitenkin varmaan hymyilet aidosti silti. Et ainakaan vaikuta ikävältä ihmiseltä tai feikiltä.

• J-76 kirjoitti:

Noo sä kuitenkin varmaan hymyilet aidosti silti. Et ainakaan vaikuta ikävältä ihmiseltä tai feikiltä.

Kyllä se aito on ja pitäisi uskoa kavereita joiden mielestä siinä ei mitään ihmeellistä ole.
        Ehkä pitäisi olla itselleen siinä vähän armollinen mutta aina tulee mieleen että jos olisin koira niin tuolla hymyllä ei tarvitsisi edes taistella reviiristä.

Siksi varmaan ole ihaillut kuvissa hymyileviä ihmisiä. Sitä kun kulkee perusilmeellä läpi kaikki vuoden ja vuorokauden ajat niin ei oikein helposti hymyyn taivu.

• M184 kirjoitti:

Kyllä se aito on ja pitäisi uskoa kavereita joiden mielestä siinä ei mitään ihmeellistä ole.
        Ehkä pitäisi olla itselleen siinä vähän armollinen mutta aina tulee mieleen että jos olisin koira niin tuolla hymyllä ei tarvitsisi edes taistella reviiristä.

Siksi varmaan ole ihaillut kuvissa hymyileviä ihmisiä. Sitä kun kulkee perusilmeellä läpi kaikki vuoden ja vuorokauden ajat niin ei oikein helposti hymyyn taivu.

Minusta on harmi, kun sä vähän vähättelevästi kirjoitat itsestäsi, vaikka ajatuksenjuoksultasi vaikutat tasapainoiselta ja ihmiseltä, jonka seurassa olisi helppo olla. Konstailematon ja tuomitsematon vaikutelma tulee.

Se onko se vaikutelma oikea, en tietenkään voi tietää palstan perusteella, mutta jotenkin ajattelen että olet parempi tyyppi kun itse ymmärrät tai annat ymmärtääkään?

Ellet ole Jekyl&Hyde. 😃

Ja eipä kaikkien tarvikaan hymyillä leveesti ollakseen silti iloisen ja lähestyttävän näköisiä.

• Näytät multa jos olisin oikein rasittavalla ja välineellä tekoirvistyspäällä silmälaseissa. Ei kiitos. Mielummin se Serpicon näköinen tyyppi😁

• Jaha, ennakoiva tekstinsyöttö. En muista mikä välineellä -sanan tilalla piti olla 😬

• Noni toinen helpottava vastaus. Kiitos. 😄

• Anonyymi

Melko törkeä kommentti... Entäs jos tuo on jonkun normaali hymy? Sinusta se on rasittava tekoirvistys.

• Anonyymi kirjoitti:

Melko törkeä kommentti... Entäs jos tuo on jonkun normaali hymy? Sinusta se on rasittava tekoirvistys.

Ymmärtääkseni se on ap.n omasta kuvasta muokkaama nais-versio. Eikä hän tuntunut siitä loukkaantuvan.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ymmärtääkseni se on ap.n omasta kuvasta muokkaama nais-versio. Eikä hän tuntunut siitä loukkaantuvan.

Niin? Siltikin oikea hymy.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, tekoirvistys.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Noni toinen helpottava vastaus. Kiitos. 😄

Onko tuo hymy jonkun toisen vai omasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo hymy jonkun toisen vai omasi?

Se on äppi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin? Siltikin oikea hymy.

Mikä on oikea hymy? Olen itsekin kokeillut face appien eri ilmeitä. Ne tekohymyt on aika creepejä.

Mikä on oikea hymy? Olen itsekin kokeillut face appien eri ilmeitä. Ne tekohymyt on aika creepejä.

Tuntuu hassulta että joku voi uskoa niihin. Itse pidän kyllä aika epäuskottavina. Esim. tuossa J:n kuvassa vain suu hymyilee. Hymy on päälle liimattu.

Tekis mieli linkittää äppikuva, jossa olen muka teini-ikäinen. Vaikka on 50 v. kuvan naisesta, siis minusta, muokattu.

Tuntuu hassulta että joku voi uskoa niihin. Itse pidän kyllä aika epäuskottavina. Esim. tuossa J:n kuvassa vain suu hymyilee. Hymy on päälle liimattu.

Niinpä. Ja oikeastihan nuo on avatarina, ei niiden ole tarkoituskaan olla realistisia. 😄

Muutenhan länttäisin minäkin ihan realistisen lättyni tuohon.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

No mistäs äpistä toi sun hymy on?

• Anonyymi kirjoitti:

No mistäs äpistä toi sun hymy on?

No toi sattuu olemaan oma. Jos on epäuskottava tai teennäinen, niin sori, tuollainen minä vaan oon 😄

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joo, tekoirvistys.

Eipä tollasella kuolleella sielulla muuta olekaan ku tekoirvistys.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tollasella kuolleella sielulla muuta olekaan ku tekoirvistys.

Onneks sä olet yks vitun aurinko siinä. Ihan häikäsee. Au au saatana silmät sulaa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Onneks sä olet yks vitun aurinko siinä. Ihan häikäsee. Au au saatana silmät sulaa.

Ei sulla ole silmiäkään. Ainakaan lukemiseen et osaa niitä käyttää. Sivusta, popparit loppu

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla ole silmiäkään. Ainakaan lukemiseen et osaa niitä käyttää. Sivusta, popparit loppu

Osaan siinä missä sinäkin. Painu nukkumaan sinäkin. Jos ei ole muuta asiaa, kun viisastella siinä.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joo, tekoirvistys.

Tekohymy sattuu suupieliin. Laita vaseliinia, helpottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tekohymy sattuu suupieliin. Laita vaseliinia, helpottaa.

Ei sulla olis jääny jämät vaselinia, tuli niin asiantuntevasti.

Köh..

Eri mieltä täällä. 😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Köh..

Eri mieltä täällä. 😄

Näyttää laminaattihymyltä. 😃

• Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

• Totta helvetissä on!

• Anonyymi

Kauanko meni taas otsikkoa tavatessa?

xLiner

• Anonyymi

Täti kuin vaimo?

• Muistuttaa vaimoa vai?

• Anonyymi

Kollimaattorihan on aina vasenkäsi-runkkari pornovideoidensa kanssa,kun ikinä ei naista ole vielä nähnyt kuin videoissa :D

Mutta niin huvittaa että mitä porukkaa ovat jotkut SUPO, eli suojelupoliisi... kuin James Bondeja ovat, on totta nuo porukat.

• Anonyymi

Sama biisi molemmilla puolilla.

• Ruipati raa.

• Anonyymi

Jänniä juttuja mitä olen kuullut Suojelupoliisin agenttien toiminnasta ulkomailta, jännittäviä juttuja kuin James Bondeissa kyllä on salaisia agentteja D

• Jaaha. Däng däng.

• Menihän ne turvat lopulta kiinni. 😛🥳

• Anonyymi

Olet siis joku transu? Mitäs pahaa siinä on. Romutransullakin on ihan hyviä juttuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis joku transu? Mitäs pahaa siinä on. Romutransullakin on ihan hyviä juttuja.

En ole transu. Transut on eri sakkia.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

En ole transu. Transut on eri sakkia.

Mitä sakkia sinä sitten olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sakkia sinä sitten olet?

Sitä toista sakkia.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Sitä toista sakkia.

No kun en vaan tajua näitä juttuja...oletko ns. shemale?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun en vaan tajua näitä juttuja...oletko ns. shemale?

Ihme jankkaamista. Sulla on netti siinä edessäsi, osaatko hakea sieltä tietoa? Kyseleppäs apuja jostain tietotekniikka-palsalta jos ei taito siihen riitä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme jankkaamista. Sulla on netti siinä edessäsi, osaatko hakea sieltä tietoa? Kyseleppäs apuja jostain tietotekniikka-palsalta jos ei taito siihen riitä.

xLiner

Nettini ei kerro mikä on se mystinen "toinen sakki". Shemale -pornoa tykkään kyllä katsella joten mieluummin käytän aikani siihen.

• Anonyymi kirjoitti:

Nettini ei kerro mikä on se mystinen "toinen sakki". Shemale -pornoa tykkään kyllä katsella joten mieluummin käytän aikani siihen.

Shemale on femiini mies. Minä olen maskuliini nainen.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Shemale on femiini mies. Minä olen maskuliini nainen.

Ok. Ei kai siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ja jos olet lesbo tai bi niin siinäkään ei ole mitään erikoista. Myrsky vesilasissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ei kai siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ja jos olet lesbo tai bi niin siinäkään ei ole mitään erikoista. Myrsky vesilasissa?

Sitä. Egon palstashow.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisikään. Mutta kyllä nämä nyt jotkut on siitäkin tuohtuneet mulle. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä. Egon palstashow.

Siinä pata kattilaa taas soimaa...

• J-76 kirjoitti:

Ei pitäisikään. Mutta kyllä nämä nyt jotkut on siitäkin tuohtuneet mulle. 😃

Piti olla pullantuoksuinen lutuinen kotiäippä, joka elää miehensä palvelusta ja huomiosta. Mutta, kun kehtasinkin sanoa, että oikeestaan pilluakin tekis mieli, niin ja ihastun naiseen enkä lirkkuihin miehiin, niin se on huono juttu.

Pönttis jopa luuli ellei luule vieläkin, että olisin hänen vaostaan kiinnostunut. 🤣

Lilliskin taisi olla liika joillekin, en olis saanut tuntea häneen vetoa. Varattukin vielä... En minä voi päättää kuka on minusta haluttava, saatanaako se ylipäänsä muita haittaa?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Piti olla pullantuoksuinen lutuinen kotiäippä, joka elää miehensä palvelusta ja huomiosta. Mutta, kun kehtasinkin sanoa, että oikeestaan pilluakin tekis mieli, niin ja ihastun naiseen enkä lirkkuihin miehiin, niin se on huono juttu.

Pönttis jopa luuli ellei luule vieläkin, että olisin hänen vaostaan kiinnostunut. 🤣

Lilliskin taisi olla liika joillekin, en olis saanut tuntea häneen vetoa. Varattukin vielä... En minä voi päättää kuka on minusta haluttava, saatanaako se ylipäänsä muita haittaa?

Ei kuulosta kovin dramaattiselta tilanteelta. Tietysti jos joku nainen on luullut sinua heteroksi ja pitää siltä pohjalta yhteyttä niin voihan se vähän ikävä yllätys olla jos ilmoitat että haluasitkin pillua häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä. Egon palstashow.

Miten on sun egosi laita, kun ymmärrät palstatrollin vieneen kuin pässiä narussa kiihtyvän nollasta sataan, mutta koska halusit uskoa uskosi tai uskomustesi saaden mitä tahansa haluttuja muotoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on sun egosi laita, kun ymmärrät palstatrollin vieneen kuin pässiä narussa kiihtyvän nollasta sataan, mutta koska halusit uskoa uskosi tai uskomustesi saaden mitä tahansa haluttuja muotoja?

Tosta ei taas kukaan ymmärrä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosta ei taas kukaan ymmärrä mitään.

Okei kultu, suomennetaan. Olen ahkerampi lukija mitä kommentoija ja tiedän kyllä, että olet se joka palstaosiossa jotain naista pakkomielteisesti jahtaava jankkaaja, joka ei ymmärrä tulevansa kerta kerran jälkeen huijatuksi ja jolle mikä tahansa tarina- tai persoonallisuussyöte menee läpi. Ns memuodossa kirjoittelu viittaa siihen, että tarvitset ja haet jatkuvasti todisteita teoriollesi, jotta saisit uskottavuutta, vaikka tosiasiassa lähipiirin mielenkiinto on hieman hiipunut jatkuvaan yhteen aiheeseesi

• Anonyymi

Sukupuoliroolit näyttää olevan joillekin ahtaat. Naisen ja miehen tulisi toimia ja vaikuttaa vain omassa ulkopuolelta määrätyssä muotissaan. Stereotypioita..

Toki strereotypioihin luottavat saavat nojata uskomuksiinsa, mutta koville näyttää ottavan. Joskus vois olla paikallaan vaikka vain omaa olemista helpottaakseen päivittää urautuneita käsityksiään.

xLiner

• Tuntuu olevan joo. Muistan, että olin kiva täti niin kauan kun jaksoin tätinä höpöttää ja naissukupuoli toistui joidenkin lukijoiden mielessä mukavasti.

Flower sitten ehdotti tyylin muutosta, niin päätin että riittää kaikki muukin mielistelyn kaltainen ja muotissa oleminen. Tullaan sitten itsenä esiin ja puhutaan suu puhtaaksi.

No nyt ei sekään käy. 😃

Liian rehellistä. Ihan kuin jotkut olisi pettyneet alkuperäisen mielikuvansa romuttumisestakin.

Mut kahvia, täällä sataa ja pitää lähteä koronatestiinkin kohta. Flunssan oireita.. Onneksi ei tarvi autosta poistua. Fiksu idea, ei turhaan käppäillä käytävillä tartuttamassa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tuntuu olevan joo. Muistan, että olin kiva täti niin kauan kun jaksoin tätinä höpöttää ja naissukupuoli toistui joidenkin lukijoiden mielessä mukavasti.

Flower sitten ehdotti tyylin muutosta, niin päätin että riittää kaikki muukin mielistelyn kaltainen ja muotissa oleminen. Tullaan sitten itsenä esiin ja puhutaan suu puhtaaksi.

No nyt ei sekään käy. 😃

Liian rehellistä. Ihan kuin jotkut olisi pettyneet alkuperäisen mielikuvansa romuttumisestakin.

Mut kahvia, täällä sataa ja pitää lähteä koronatestiinkin kohta. Flunssan oireita.. Onneksi ei tarvi autosta poistua. Fiksu idea, ei turhaan käppäillä käytävillä tartuttamassa.

Mä pidin sun vanhasta roolistakin, mutta rehellisesti, tää nykyinen on parempi. Tai siis mä koen sun nykyisen suoruuden hyvänä verrattuna aikaisempaan ehkä vääränlaiseenkin kiltteyteen, näin jälkikäteen arvioitunna.

Tuossahan ne stereotypiat tuli...
        En ole koskaan sopinut perinteisen naisen muottiin ja olen kyllä kuullut siitä koko ikäni, kotonakin lapsena. Mulla on ollut helppoa, kun olen voinut sovittaa kaiken kivuttomasti oman naissukupuoleni sisään muiden mielipiteistä välittämättä. Tää on mun naiseuttani, muilla omansa.

Ja mä tykkään että asiat sanotaan suoraan 😊

xLiner

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tuntuu olevan joo. Muistan, että olin kiva täti niin kauan kun jaksoin tätinä höpöttää ja naissukupuoli toistui joidenkin lukijoiden mielessä mukavasti.

No nyt ei sekään käy. 😃

Koronatestiin! Tuttujen lapsoset ovat käyneet moni testissä. Joku lentsu liikkeellä... Vähän huolestuttavaa, kun yhtälailla se koronakin sitten leviää kuin se flunssa 😬

Mutta hyvä kun testaavat.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pidin sun vanhasta roolistakin, mutta rehellisesti, tää nykyinen on parempi. Tai siis mä koen sun nykyisen suoruuden hyvänä verrattuna aikaisempaan ehkä vääränlaiseenkin kiltteyteen, näin jälkikäteen arvioitunna.

En ole koskaan sopinut perinteisen naisen muottiin ja olen kyllä kuullut siitä koko ikäni, kotonakin lapsena. Mulla on ollut helppoa, kun olen voinut sovittaa kaiken kivuttomasti oman naissukupuoleni sisään muiden mielipiteistä välittämättä. Tää on mun naiseuttani, muilla omansa.

xLiner

Kiva kuulla tai lukea, kiitos. 🤗

Uskon kyllä ettet ole sopinut perinteiseen muottiin. Sen kyllä pystyy ymmärtämään ja "kokemaan" tekstejäsi lukiessa. Mutta hyvä että se on kuitenkin sovussa naiseuden kanssa, siis fyysisten ominaisuuksien kanssa.

Mullakin on enimmän aikaa ja omissa oloissani ihan jees olo. Pärjään sillä mitä on annettu, mutta ihmisten kanssa se ahdistus nousee pintaan helposti, kun he tekee siitä naiseudesta hirveän ison asian ja toitottaa sitä. Miltä naisen pitäs näyttää ja kuulostaa.

Vaikea olla luonnollinen itsensä, jos siihin takerrutaan ettei naiset ole tollasia ja näytä tolta. Periaatteessa mua evvk, mutta kanssakäyminen menee ihmisten välttelyksi ettei tarvi puolustella itseään.

Kotipuolessa etenkin on umpijunttia väkeä. Lahdessa ei niinkään, saa olla vapaammin mitä on.

Plus sitten ne mun keholliset aistimukset, mitkä raivostuttaa toisinaan.

Minkäs teet, kun akkain jutut ei vaan vetoa yhtään. 😃

Suoraan parempi, samaa mieltä.

• J-76 kirjoitti:

Kiva kuulla tai lukea, kiitos. 🤗

Uskon kyllä ettet ole sopinut perinteiseen muottiin. Sen kyllä pystyy ymmärtämään ja "kokemaan" tekstejäsi lukiessa. Mutta hyvä että se on kuitenkin sovussa naiseuden kanssa, siis fyysisten ominaisuuksien kanssa.

Mullakin on enimmän aikaa ja omissa oloissani ihan jees olo. Pärjään sillä mitä on annettu, mutta ihmisten kanssa se ahdistus nousee pintaan helposti, kun he tekee siitä naiseudesta hirveän ison asian ja toitottaa sitä. Miltä naisen pitäs näyttää ja kuulostaa.

Vaikea olla luonnollinen itsensä, jos siihin takerrutaan ettei naiset ole tollasia ja näytä tolta. Periaatteessa mua evvk, mutta kanssakäyminen menee ihmisten välttelyksi ettei tarvi puolustella itseään.

Kotipuolessa etenkin on umpijunttia väkeä. Lahdessa ei niinkään, saa olla vapaammin mitä on.

Plus sitten ne mun keholliset aistimukset, mitkä raivostuttaa toisinaan.

Minkäs teet, kun akkain jutut ei vaan vetoa yhtään. 😃

Suoraan parempi, samaa mieltä.

Minkäs teet, kun akkain jutut ei vaan vetoa yhtään.

Tai ei ne haittaa jonkun muun touhuina, itse ei vaan jaksa innostua yhtäön mistään naaman tai ihon tms. puunaamisesta, vaate, kakku, vauva, hauva ja shoppailu jutuista. Karseeta kertakaikkiaan kaikki femi hömppä.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tai ei ne haittaa jonkun muun touhuina, itse ei vaan jaksa innostua yhtäön mistään naaman tai ihon tms. puunaamisesta, vaate, kakku, vauva, hauva ja shoppailu jutuista. Karseeta kertakaikkiaan kaikki femi hömppä.

"Karseeta kertakaikkiaan kaikki femi hömppä."

😂 No valtaosa todellakin on, munkin mielestäni! Kamalaa joutua sellaiseen seuraan, jossa jauhetaan suurinpiirtein ainoana aiheena tollasia.

Draamailu, bimbona esiintyminen ja viikottaiset belfiet someen 🤮 Onneksi ei viime aikoina ole tarvinnut juuri katsella eikä kuunnella. Välttelen minkä voin, jos sellainen uhkaa. Sellaiset naiset ei vaan nappaa mua sitten yhtään, ei ihmisinä eikä naisina. Liian erilainen arvomaailma.

xLiner

• J-76 kirjoitti:

Anteeks mutta hauvajutut ei ole hömppää☝️

Mä luen tätä ketjua alhaalta ylöspäin...taas.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ihan mutuna heitän, että suurin osa naisista ei mahdu siihen perinteiseen naisen rooliin. Siis siihen mistä Harmis ja muut taantumukselliset ukkelit fantasioivat..

• Wwuwuw kirjoitti:

Anteeks mutta hauvajutut ei ole hömppää☝️

Mä luen tätä ketjua alhaalta ylöspäin...taas.

Niin mäkin luen alhalta ylöspäin. On ne bimbot koirajutut rasittavia. Puetaan jotain pikku hauvaa, kun vauvaa ja söpötetään lättylläätä däddäädää hauvalle.

Paris Hilton suomi bimbot.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No nyt ei sekään käy. 😃

Edes seuraavana päivänä jasuli ei ymmärrä että ketään ei kiinnosta hänen sukupuoli-identiteettinsä vaan hänessä ärsyttää ihan vaan hänen rakkikoiramainen luonteensa, tapansa heittää omia mielipiteitään tarkistettuna faktoina sekä täydellinen kyvyttömyytensä myöntää olevansa väärässä. Nurkkaanajettuna alkaa solvaus ja ilkeily. Tusinakamaa, joten oli todettu. 99% keskustelijoista käyttäytyy samoin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin mäkin luen alhalta ylöspäin. On ne bimbot koirajutut rasittavia. Puetaan jotain pikku hauvaa, kun vauvaa ja söpötetään lättylläätä däddäädää hauvalle.

Paris Hilton suomi bimbot.

Mitä, eikö kaikkia pidäkään suvaita ja antaa kaikkien kukkien kukkia?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä, eikö kaikkia pidäkään suvaita ja antaa kaikkien kukkien kukkia?

Ei itse tarvi silti samaan sakkiin haluta, vaikka suvaitsee. Ymmärrä ero.

• Anonyymi kirjoitti:

Edes seuraavana päivänä jasuli ei ymmärrä että ketään ei kiinnosta hänen sukupuoli-identiteettinsä vaan hänessä ärsyttää ihan vaan hänen rakkikoiramainen luonteensa, tapansa heittää omia mielipiteitään tarkistettuna faktoina sekä täydellinen kyvyttömyytensä myöntää olevansa väärässä. Nurkkaanajettuna alkaa solvaus ja ilkeily. Tusinakamaa, joten oli todettu. 99% keskustelijoista käyttäytyy samoin.

Sanot minua rakiksi ja itse kuset muutten nilkoille? Ja muuten JASULI ei ole nimimerkkini jos osaat lukea?

https://youtu.be/E879PGlGwPg

Nyt voit piski häipyä koppiis kuseksimaan.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ei itse tarvi silti samaan sakkiin haluta, vaikka suvaitsee. Ymmärrä ero.

Ymmärrä itse myös toiseen suuntaan. Sä et ole suvaisevaista nähnytkään. Natsihan sä olet.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Sanot minua rakiksi ja itse kuset muutten nilkoille? Ja muuten JASULI ei ole nimimerkkini jos osaat lukea?

https://youtu.be/E879PGlGwPg

Nyt voit piski häipyä koppiis kuseksimaan.

Ja taas tartutaan lillukanvarsiin ja itse pointti menee yli kovaa ja korkealta🤣🥳

• Anonyymi

Mun sisko on paksuna, jos tulee tyttö, olenko minä setä vai täti.

• Anonyymi

Sä voit varmaan itse ehdottaa sopivaa nimitystä itsellesi. Ole vaikka Mäti sille tulevalle ihmisen alulle.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sä voit varmaan itse ehdottaa sopivaa nimitystä itsellesi. Ole vaikka Mäti sille tulevalle ihmisen alulle.

xLiner

Mäti = täti jolla on munat... mätimuna.🤪

• Melkoista haukkumispaskaa taas oli aloittajaa kohtaan. Se on nykyisin vissiin uusi normaali haukkua kaikkia ja kaikkea? Joka tapauksessa AP kysymykseen.

Joskus kirjoitan ihan anonyyminakin, mutta oikeasti olen eno. Joskus mahdollisesti tulee setä, mutta minusta ei tätiä saa millään. Ei edes henkisesti.

• Nii, se henkinen ihminen on kuitenkin se minkä kanssa toimitaan ja mitä kuulostellaan.

Se on hyvä, jos ristiriitaa ei koe. Helpompaa elämä silleen on sen asian suhteen.

• J-76 kirjoitti:

Nii, se henkinen ihminen on kuitenkin se minkä kanssa toimitaan ja mitä kuulostellaan.

Se on hyvä, jos ristiriitaa ei koe. Helpompaa elämä silleen on sen asian suhteen.

Juuri näin. Tiedän, erään shemalen, hän on kylässämme joutunut sen takia rajunkin kiusaamisen kohteeksi. Se on väärin.

Silti hän on pysynyt itsenänsä, eikä ole taipunut kiusaamisen edessä. Tämä nyt ei liity muuten, kuin siten, että aina kannattaa olla uskollinen itselleen.

Jotkut muuttavat harrastuksiaan, ruokailuaan jopa töitänsä ihan vain muiden takia. Se on heikkoutta, vaikka olisi hetken suositumpi kuin yleensä.

On myös turha kuvitella, että olisi täydellinen. Paitsi minä olen... Eikun onhan minulla noita sairauksia ja vammoja: Diapetes, aivovaurio, verenpainetauti, osa luista korvattu titaanilla, muistihäiriö, tasapaino-ongelmia, alkoholismi... Koboltin haittavaikutukset eivät vielä ole ilmenneet. Varmaankin syöpä.

Mutta muuten menee hyvin.

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Juuri näin. Tiedän, erään shemalen, hän on kylässämme joutunut sen takia rajunkin kiusaamisen kohteeksi. Se on väärin.

Silti hän on pysynyt itsenänsä, eikä ole taipunut kiusaamisen edessä. Tämä nyt ei liity muuten, kuin siten, että aina kannattaa olla uskollinen itselleen.

Jotkut muuttavat harrastuksiaan, ruokailuaan jopa töitänsä ihan vain muiden takia. Se on heikkoutta, vaikka olisi hetken suositumpi kuin yleensä.

On myös turha kuvitella, että olisi täydellinen. Paitsi minä olen... Eikun onhan minulla noita sairauksia ja vammoja: Diapetes, aivovaurio, verenpainetauti, osa luista korvattu titaanilla, muistihäiriö, tasapaino-ongelmia, alkoholismi... Koboltin haittavaikutukset eivät vielä ole ilmenneet. Varmaankin syöpä.

Mutta muuten menee hyvin.

Itsehän pidän ihmiskontaktit mahdollisimman niukkoina ja pintapuolisina, kun ei huvita perustella itseään. Onhan mullekin sanottu lapsesta asti epänaisellisuudesta.

Paitsi sitten, kun aloin panostaa naiselliseen ulkonäköön hiuksin ja vaattein. Koruin. Silti oli aina, kuin lainavaatteissa, puettu muita varten jotta sulautuisi massaan.

Silloin nuorena halusin hetkittäin kuulua johonkin kaveriporukkaankin, mutta ei se koskaan ole ollut helppoa kun harvojen kanssa. Jotka ei tee numeroa minun olemuksesta.

Butch juttuja kuulee jopa tutuilta joskus mauttomina vitseinä. Näytät butchilta jne.

Joskus tekisi mieli kolauttaa hampit kurkkuun huonojen vitsien kertojilta, mutta en viitti joutua ongelmiin ja asioida jellujen kanssa. Muuten ehkä olisin jo kopannutkin..

Mutta kiitos Timo, oot reilu ukko.

• J-76 kirjoitti:

Itsehän pidän ihmiskontaktit mahdollisimman niukkoina ja pintapuolisina, kun ei huvita perustella itseään. Onhan mullekin sanottu lapsesta asti epänaisellisuudesta.

Paitsi sitten, kun aloin panostaa naiselliseen ulkonäköön hiuksin ja vaattein. Koruin. Silti oli aina, kuin lainavaatteissa, puettu muita varten jotta sulautuisi massaan.

Silloin nuorena halusin hetkittäin kuulua johonkin kaveriporukkaankin, mutta ei se koskaan ole ollut helppoa kun harvojen kanssa. Jotka ei tee numeroa minun olemuksesta.

Butch juttuja kuulee jopa tutuilta joskus mauttomina vitseinä. Näytät butchilta jne.

Joskus tekisi mieli kolauttaa hampit kurkkuun huonojen vitsien kertojilta, mutta en viitti joutua ongelmiin ja asioida jellujen kanssa. Muuten ehkä olisin jo kopannutkin..

Mutta kiitos Timo, oot reilu ukko.

Mun piti oikein katsoa kuukkelista, että mikä on butch, mutta menin vaan enemmän sekaisin. Mutta se minulle, aivovauriopotilaalle suotakoot.

Tuosta turpiin lyömisestä. Siinä olen kerrankin PS:n kanssa samaa mieltä, että väkivalta on aliarvostettu ratkaisumuoto.

Nimittäin pikkuveljeäni aikoinaan kiusattiin ala-asteella. Noh, minä neuvoin: Lyö sitä kiusaajaa täysillä suoraan nenään, siinä on hermopisteitä paljon.

Meni muutama päivä, niin isäni soitti minulle: "Mitä helvettiä sä oot mennyt sanoon pikkuveljelle, nyt joudutaan rehtorin puhutteluun"

Niin, isä sitten meni pikkuveljen kanssa sinne. Rehtori sanoi, että ei ketään saa lyödä vaikka kiusaisikin. Isä oli harkinnut asiaa ja tuumasikin rehtorille: "Kyllä saa, minä annan luvan!"

Se oli siinä ja kiusaaminenkin loppui kerralla. Mutta nyt musalinkkejä, kilju rupee nouseen ja putkisubikin on säädöissä.

Oma ehdotukseni on, että laittakaa linkit uuteen ketjuun. Ja tollanen: https://www.youtube.com/watch?v=yzo2RSCneyg

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Mun piti oikein katsoa kuukkelista, että mikä on butch, mutta menin vaan enemmän sekaisin. Mutta se minulle, aivovauriopotilaalle suotakoot.

Tuosta turpiin lyömisestä. Siinä olen kerrankin PS:n kanssa samaa mieltä, että väkivalta on aliarvostettu ratkaisumuoto.

Nimittäin pikkuveljeäni aikoinaan kiusattiin ala-asteella. Noh, minä neuvoin: Lyö sitä kiusaajaa täysillä suoraan nenään, siinä on hermopisteitä paljon.

Meni muutama päivä, niin isäni soitti minulle: "Mitä helvettiä sä oot mennyt sanoon pikkuveljelle, nyt joudutaan rehtorin puhutteluun"

Niin, isä sitten meni pikkuveljen kanssa sinne. Rehtori sanoi, että ei ketään saa lyödä vaikka kiusaisikin. Isä oli harkinnut asiaa ja tuumasikin rehtorille: "Kyllä saa, minä annan luvan!"

Se oli siinä ja kiusaaminenkin loppui kerralla. Mutta nyt musalinkkejä, kilju rupee nouseen ja putkisubikin on säädöissä.

Oma ehdotukseni on, että laittakaa linkit uuteen ketjuun. Ja tollanen: https://www.youtube.com/watch?v=yzo2RSCneyg

Nojuu minunkin isä on aina sanonut, että jos ei hyvällä mene perille, niin turpaan vaan. Loppuu lätinä, kun kopauttaa kuonoon.

Mutta vaikka se joskus houkuttaa, niin koitan selvitä ilman fyysistä kahinaa kaikesta.

• Anonyymi

Aloittajahan tuossa on hyökkäilyt kuviteltuja olkiukkoja vastaan! Ellei häntä sitten jossain toisessa ketjussa ole haukuttu?

• Anonyymi

Timo pohojanmaalta rakenteleepi kai kuminauha heli-roottoreita omaksi huvikseen.

• Hyvä, juuri noin. Hyvä poika.

• Anonyymi

Iii ha haa.

• Hah hah haa hepo hirnututtaa.

• Anonyymi

Ole kummallinen olento, eli kummi, ei tarvitse olla täti tai setäkään, olet vain kummallinen kummi.

• Olen joku miehen ja naisen yhdistelmä kokeiluversio. Olis tehnyt musta edes AA-kuppisen. Kierolla huumorintajulla luontoäidin piti tyrkätä isot munat rintakehälle, eikä punttiin. 😂

• En jaksa lukea..

Mutta minä ainakin olen setä ja vieläpä varattu sellainen ja silti joku homo täällä stalkkaa mua.

Niin, ja mulla on palstan toiseksi isoimmat munat. ☝️

• Minä olisin otettu Jumalaisesta ulkomuodostani, mikäli joku homo stalkkaisi minua. Ainakin elokuvissa kelpaa vain täydellisen vartalon omaavat, Ridge Forresterin naamalla.

Oletko ostanut Emun munia? Kenellä on Strutsin munia? Yht'kaikki, saman asian ajaa tiu kananmunia. Pieniä, mutta niitä on paljon.

• Norsulla on isommat ja on täällä ainakin yks vaaleanpunainen norsu joukossa. 😃

Pakko olla.

• J-76 kirjoitti:

Norsulla on isommat ja on täällä ainakin yks vaaleanpunainen norsu joukossa. 😃

Pakko olla.

No se on tyttönorsu kun on pinkki..

• Wwuwuw kirjoitti:

No se on tyttönorsu kun on pinkki..

Voi se olla poikakin. 🐘🌺

Hempee.... 😊

• J-76 kirjoitti:

Voi se olla poikakin. 🐘🌺

Hempee.... 😊

Ai vähän niinkuin se Ferdinand- härkä..

Ihan hilveetä ja luonnotonta..🙃

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai vähän niinkuin se Ferdinand- härkä..

Ihan hilveetä ja luonnotonta..🙃

Mikä härkä? 🤨

• Anonyymi

Jos on liian suuret pallot, silloinkin saattaa olla ylipainoa jo sen verran että on itse jo kanssallinen turvallisuusuhka.

• ???? 🤨

• Anonyymistä en tiedä? (Kuka niistä mitään tietää?) 😬

Mulle keskustelukumppani on sivan sama olla setä tai täti, tai siltä väliltä.

Seksuaalisuus teetättää sitten sen, että vain naiset kiinnostaa seksuaalisesti. Ja sitten lisäksi sen kumppanin on oltava oma rento itsensä lisäksi.

No koska tämä on anonyymiyteen perustuva sivusto, voi kuka tahaansa olla mitä tahaansa. Ja se on minusta vaan hyvä keskusteluihin nähden.

Tsemppiä Jii, Joillekin mustavalkoinen maailma on turvan perusta ja he sotivat laajempaa käsitystä vastaan. Mitä paremmin löydät itsesi, sen vähemmän ketuttaa joutava huutelu. 😁

• Joo. Ei mua pelkästään itsenikään takia jurnuta, vaan yleisestikin kaikkien muidenkin samassa tilanteessa olevien samanlainen ennakkoluuloinen yms. kohtelu.

Ja ylipäänsä ihmisten ennakkoluuloinen kohtelu jonkun ihmisen ulkonäön tai persoonallisuuden vuoksi. Yleistäminen, sukupuolitus pakkoasenteet, yhteen niputtaminen, tyhmä vanhoillinen jääräpäinen katsontakanta ja nyt vielä veetuttaa tämä kulkutauti mikä rantautui päivähoidosta.

Tiiänhän minä ettei maailma mene mieleni mukaan, jos ei muittenkaan välillä silti vaan kuppi täyttyy ja pinna katkee. On pakko purkaa se paha pois.

Thanks. 🤗

• J-76 kirjoitti:

Joo. Ei mua pelkästään itsenikään takia jurnuta, vaan yleisestikin kaikkien muidenkin samassa tilanteessa olevien samanlainen ennakkoluuloinen yms. kohtelu.

Ja ylipäänsä ihmisten ennakkoluuloinen kohtelu jonkun ihmisen ulkonäön tai persoonallisuuden vuoksi. Yleistäminen, sukupuolitus pakkoasenteet, yhteen niputtaminen, tyhmä vanhoillinen jääräpäinen katsontakanta ja nyt vielä veetuttaa tämä kulkutauti mikä rantautui päivähoidosta.

Tiiänhän minä ettei maailma mene mieleni mukaan, jos ei muittenkaan välillä silti vaan kuppi täyttyy ja pinna katkee. On pakko purkaa se paha pois.

Thanks. 🤗

Joo. Eikun vaan kaikki jurppiminen ulos vaan. Siitähän tännekin saa aihetta. 😀👌

Ja kylläpä tänne moni muukin marmattaa vaikka mitä. Ne konservatiivisesti ajattelevat etujoukoissa. 😃

Mutta ainahan kaikki lutviutuu uomiinsa kuitenkin. 😊 Oit varmasti tuohon ikään huomannut? 😃

Hitto kun nurtsi vaan kasvaa... pitää lähtä juoksuttamaan Klippoa, ennenkuin tää leikattu alue jo kasvaa lisää. 😂

• Disse kirjoitti:

Joo. Eikun vaan kaikki jurppiminen ulos vaan. Siitähän tännekin saa aihetta. 😀👌

Ja kylläpä tänne moni muukin marmattaa vaikka mitä. Ne konservatiivisesti ajattelevat etujoukoissa. 😃

Mutta ainahan kaikki lutviutuu uomiinsa kuitenkin. 😊 Oit varmasti tuohon ikään huomannut? 😃

Hitto kun nurtsi vaan kasvaa... pitää lähtä juoksuttamaan Klippoa, ennenkuin tää leikattu alue jo kasvaa lisää. 😂

Nojuu tiiän. 😛

Heinä kasvaa kohisten, tuntuu että pari kertaa viikkoon saa ajaa, että pysyy siistinä.

• J-76 kirjoitti:

Nojuu tiiän. 😛

Heinä kasvaa kohisten, tuntuu että pari kertaa viikkoon saa ajaa, että pysyy siistinä.

Niinpä... mä en oo niin tiheeseen ajellut, kun on ollut muutakin puuhaa. 😁

Just kerkesin tyrkkästä, ennenkuin alkoi satamaan. 😀

Ostettiin maallekin uudempi ahettava leikkuri. Etuleikkuri-stiga. Oli vaan yksi hihna poikki ja vääränlainen kiristysrulla. Pitäis saada ensviikolla nekin. Saa sit sielläkin ajettua nurtsia paremmin. 😊👌

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joo. Ei mua pelkästään itsenikään takia jurnuta, vaan yleisestikin kaikkien muidenkin samassa tilanteessa olevien samanlainen ennakkoluuloinen yms. kohtelu.

Thanks. 🤗

Sinä itse teet kaikkea tuota mistä muita syytät, mikset kykene näkemään sitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse teet kaikkea tuota mistä muita syytät, mikset kykene näkemään sitä?

Missä mä niin teen, tuo ne tähän näytille? Nyt olen vittuillakseni niin tehnyt muutamat kerrat, en jaksa urpoja miellyttää. Sama kai se on laukoa takas.

• Anonyymi

Mikä tässä on niin vaikeaa? Miehellä on yksi tai useampi Y-kromosomi, naisella ei yhtään. Helppoa kuin heinänteko.

• Avaa joskus vaikka psykologian kirja joutessasi ja perehdy vaikka ihmismieleen kromosomien sijaan.

• Anonyymiä varmaan häiritsee lähinnä sun roolileikit, ei niinkään se etteikä antaisi olla sun ihan sellaisena kuin haluaisit kun ei vaan koko ajan muuttuisi. Ota profiilikuva kokonaan pois käytöstä tai sitten joku todenmukaisempi, et sinä kuitenkaan mikään sänkinaamaäijäkään vielä ole vaikka miten semmoista roolia koettaisit vetää.

Olisit oma itsesi ilmaan isompaa korostusta siitä että "hei nyt mä tein elämänmuutoksen ja teidän kaikkien on pakko siihen mukautua". Varmaan mukaudutaankin mutta ei sitä tarvitse koko ajan olla väkisin tunkemassa meidän kurkusta alas kun asiat kuitenkin tapahtuu pikkuhiljaa ja joidenkin voi olla vaikea sulattaa yhtäkkisiä persoonamuutoksia täällä ihan samoin kuin irl.

Olen sitä koettanut joskus aiemminkun sulle selittää, että vaikkapa parisuhteeseen mennessä ihmisellä on jokin mielikuva siitä toisesta ja kun kuvittelee tuntevansa ja jos hyväksyy sitten voi lyödä hynttyyt yhteen. Sitten jos se toinen yhtäkkiä päättääkin muuttua ihan toiseksi ihmiseksi ei sitä toista hirveästi voi syyttää jos se ei siitä muutoksesta hirveästi diggaa, jos tulee konfliktia kyllä se syy silloin löytyy muuttujasta eikä siitä joka on edelleenkin suunnilleen se sama kuin yhteen mennessä. Sitten asiat pitää vain ratkaista parhain päin mutta ei voi olla niin että siltä toiselta vain vaaditaan joustavuutta ja mukautumiskykyä, pitää myös itse olla valmis ottamaan kritiikkiä vastaan jos aiheuttaa kuohuntaa ihan itse.

• Niin että sinäkään et ymmärrä profiilikuvaa avatariksi, vaan se on jotain muuta? Sinullakaan tuskin on oikeasti peltipurkkia päässä ja silti sinut pitäisi kokea uskottavana kaikissa rooleissasi, siis kivoina juttuina ja asenteellisina herjausjuttuina.

Mistä kukaan tietää vaikka mulla olis pidempi sänki naamassa, kun sulla?

Ei niin mistään. Kukaan teistä ei ole tavannut mua IRL.

Onko suakaan? Voithan säkin olla feministi lesbo joka esittää miestä ja ajaa agendaa puhumalla ristiin.

Jos nyt hulluja halutaan höpistä, kuten minusta eräät yrittää höpistä. Milloin olen kukakin ja ylläpidossakin ja suurinoiirtein KGB agentti ja muuta pimeetä.

Ja se paska pitää kestää? No sitten pitää kestää minunkin jutut kaikkineen.

Ketä sä puolustelet? Mun puolisoako vai palstalaisia? Olenko hirveesti nyt aiheuttanut henkistä tuskaa kertomalla miltä minusta tuntuu ja että kuolaan akkoja siinä missä te heterot munapussikkaatkin?

Mitä sopeutumista se vaatii?

• J-76 kirjoitti:

Niin että sinäkään et ymmärrä profiilikuvaa avatariksi, vaan se on jotain muuta? Sinullakaan tuskin on oikeasti peltipurkkia päässä ja silti sinut pitäisi kokea uskottavana kaikissa rooleissasi, siis kivoina juttuina ja asenteellisina herjausjuttuina.

Onko suakaan? Voithan säkin olla feministi lesbo joka esittää miestä ja ajaa agendaa puhumalla ristiin.

Jos nyt hulluja halutaan höpistä, kuten minusta eräät yrittää höpistä. Milloin olen kukakin ja ylläpidossakin ja suurinoiirtein KGB agentti ja muuta pimeetä.

Ketä sä puolustelet? Mun puolisoako vai palstalaisia? Olenko hirveesti nyt aiheuttanut henkistä tuskaa kertomalla miltä minusta tuntuu ja että kuolaan akkoja siinä missä te heterot munapussikkaatkin?

Ja keltä se on pois, jos lähden mielummin katsomaan rallia tai naisstripparia, kun kakkukerhoon tai ompeluseuraan?

Joku määkii aina sä oot nainen. Jos tuntuu epäsovinnaiselle mun kommentti hänen naiskuvaansa. 😃

Joku apina.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin että sinäkään et ymmärrä profiilikuvaa avatariksi, vaan se on jotain muuta? Sinullakaan tuskin on oikeasti peltipurkkia päässä ja silti sinut pitäisi kokea uskottavana kaikissa rooleissasi, siis kivoina juttuina ja asenteellisina herjausjuttuina.

Jospa onkin niin, että tekisit vain sulautumisen ja katoamistempun niin kuin osa täällä on jo toteuttanut? Et korosta millään tavoin itseäsi ja olet ketjuissa vain anonyymit kirjaimet. Kommentoi asiaa, älä omaa elämääsi. Kaikki eivät jaksa käydä läpi sun elämän mutkia ja identiteetin vääntelyä. Tälleen noubadina on ziljoonan verran helpompaa kommentoida.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tuo ylläpito selittyy kyllä ihan sillä, että tunnut tietävän anonyymin asiat hyvin silloinkin kun hän ei ole kirjautunut ja puhut anonyymille siitä mistä hän on kirjoittanut aiemmin rekkautuneena. Esim mulle. Sitä ei tiedä ellei ole ylläpidossa, että mietin sitä hetki, palkollinen. Siinäpä mietittävää muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ylläpito selittyy kyllä ihan sillä, että tunnut tietävän anonyymin asiat hyvin silloinkin kun hän ei ole kirjautunut ja puhut anonyymille siitä mistä hän on kirjoittanut aiemmin rekkautuneena. Esim mulle. Sitä ei tiedä ellei ole ylläpidossa, että mietin sitä hetki, palkollinen. Siinäpä mietittävää muillekin.

*mieti.

• Anonyymi

Luin aamulla koko ketjun. Oliko sinusta tervepäisten hommaa?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Munapussikkaat 😂😂😂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Yym. Jospa minä vaan olen enemmän läsnä, mitä moni muu ja opin tuntemaan ihmisen ajatuksistaan ja tyylistään? Siinäpä ajateltavaa muillekin.

• J-76 kirjoitti:

Ymmärrän mutta miksei se voisi olla sitten vaikka joku neutraalimpi, se varmaan vähemmän ärsyttäisi. äärimaskuliinisen sijaan joku vaikka semmoinen mikä ei ylikorosta mitään erityisesti. Jos vaikka katsoo tuolta siellä on esimerkkejä sellaisista joista ei äkkiä osaa sanoa selkeästi mitä sukupuolta edustaa, eli ovat varmaan niitä kolmannen edustajia pari tuolla ja se on ihan ok:

https://www.epressi.com/tiedotteet/sosiaaliset-kysymykset/setan-vaalitavoitteina-sateenkaaripolitiikkaohjelma-translain-uudistus-kolmas-sukupuolikategoria-ja-intersukupuolisten-oikeudet.html

Sitten kun olet tuollaisen ärsyttämättömän kuvan valinnut et vaihtele jatkuvaan niin sulle alkaa muodostua palstapersoona ja se varmaan ihan hyvin sitten hyväksytäänkin, paljon mukavampaa muille keskustgelijoille kuin joku kameleonttileikki.

Kieltämättä tunnen myötätuntoa sun puolisoa kohtaan, ja muitakin läheisiä, toki myös sinua kun ei varmaan helppo tilanne ole. Mutta noin puolison kannalta ajteltuna jos omalle kohdalle ajattelisin että vaikka seurustelisin jonkun kanssa vuosia joka on antanut ymmärtää olevansa jotain ja sitten ykskaks ilmoittaakin että en olekaan tällainen vaan tällainen niin kyllä siinä sulattelemista olisi varsinkin jos tulisi ihan puskista, olisi aika petetty olo.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Yym. Jospa minä vaan olen enemmän läsnä, mitä moni muu ja opin tuntemaan ihmisen ajatuksistaan ja tyylistään? Siinäpä ajateltavaa muillekin.

Kuule höpö höpö. Sellaisia tilanteita on missä ei voi tunnistaa ja sinä vaan ”tiedät”. Otat esille puhutut/keskustellut asiat. No on se kaikille jo valjennutkin, mutta sulle nyt tässä lähinnä selosteena kun mietit, että missä menit vikaan.

• J-76 kirjoitti:

Et ole ensimmäinen, joka ihmettelee. Mulle on irl sanottu, että tunnen pelottavan hyvin ihmisen lyhyen tuntemisen jälkeen ja intuitiolla. En mahda sille mitään.

Imen ihmisistä jotenkin näkymätöntä tietoa. 6 aisti?

Miten voi tykätäkin ihmisestä hulluna koskaan edes näkemättä? No mä tunnen sen ihmisen sielun jotenkin. Eikä se yleensä muuksi muutu edes irl minkä vainun olen saanut.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Et ole ensimmäinen, joka ihmettelee. Mulle on irl sanottu, että tunnen pelottavan hyvin ihmisen lyhyen tuntemisen jälkeen ja intuitiolla. En mahda sille mitään.

Miten voi tykätäkin ihmisestä hulluna koskaan edes näkemättä? No mä tunnen sen ihmisen sielun jotenkin. Eikä se yleensä muuksi muutu edes irl minkä vainun olen saanut.

Hahahahhaha voe helevetti ja mitä muuta ”sielunimemis”-psskaaaa! Painelehan vaan koneestas nappuloita.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Juu ja varmaan näet läpikin, röntgenkatse? Ai vittj nyt mulla näkyy saatna tissit!

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mä kun tulen tänne nimimerkillä, SINÄ pysyt kaukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa onkin niin, että tekisit vain sulautumisen ja katoamistempun niin kuin osa täällä on jo toteuttanut? Et korosta millään tavoin itseäsi ja olet ketjuissa vain anonyymit kirjaimet. Kommentoi asiaa, älä omaa elämääsi. Kaikki eivät jaksa käydä läpi sun elämän mutkia ja identiteetin vääntelyä. Tälleen noubadina on ziljoonan verran helpompaa kommentoida.

Jotenkin se oma elämä on meille joillekin esimerkki elämästä, koetusta. Vertauspohja ja kuva.

Kyllähän mä usein kommentoinkin muusta kun elömästäni, sinä vaan kiinnität huomiota ja keskityt niihin enemmön missä kerronelämästäni ja itsestäni. Siksi et huomioi niitä missä puhun asiaa ilman minun elämää mukana. Kiinnitäppä huomiota tarkemmin.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ymmärrän mutta miksei se voisi olla sitten vaikka joku neutraalimpi, se varmaan vähemmän ärsyttäisi. äärimaskuliinisen sijaan joku vaikka semmoinen mikä ei ylikorosta mitään erityisesti. Jos vaikka katsoo tuolta siellä on esimerkkejä sellaisista joista ei äkkiä osaa sanoa selkeästi mitä sukupuolta edustaa, eli ovat varmaan niitä kolmannen edustajia pari tuolla ja se on ihan ok:

https://www.epressi.com/tiedotteet/sosiaaliset-kysymykset/setan-vaalitavoitteina-sateenkaaripolitiikkaohjelma-translain-uudistus-kolmas-sukupuolikategoria-ja-intersukupuolisten-oikeudet.html

Sitten kun olet tuollaisen ärsyttämättömän kuvan valinnut et vaihtele jatkuvaan niin sulle alkaa muodostua palstapersoona ja se varmaan ihan hyvin sitten hyväksytäänkin, paljon mukavampaa muille keskustgelijoille kuin joku kameleonttileikki.

Kieltämättä tunnen myötätuntoa sun puolisoa kohtaan, ja muitakin läheisiä, toki myös sinua kun ei varmaan helppo tilanne ole. Mutta noin puolison kannalta ajteltuna jos omalle kohdalle ajattelisin että vaikka seurustelisin jonkun kanssa vuosia joka on antanut ymmärtää olevansa jotain ja sitten ykskaks ilmoittaakin että en olekaan tällainen vaan tällainen niin kyllä siinä sulattelemista olisi varsinkin jos tulisi ihan puskista, olisi aika petetty olo.

Tolle ei tarvii lässyttää. Annapa olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Munapussikkaat 😂😂😂

xLiner

Heh, no nuo aidot ja oikeat miehet. 😛

Mulkun varteen kehittyneet.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Jotenkin se oma elämä on meille joillekin esimerkki elämästä, koetusta. Vertauspohja ja kuva.

Kyllähän mä usein kommentoinkin muusta kun elömästäni, sinä vaan kiinnität huomiota ja keskityt niihin enemmön missä kerronelämästäni ja itsestäni. Siksi et huomioi niitä missä puhun asiaa ilman minun elämää mukana. Kiinnitäppä huomiota tarkemmin.

Kuka ”sinä”?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

”Mämämämämä”. Täällä on muitakin ihmisiä kuin ”sä”.

• Harmaaritari kirjoitti:

No onhan mulla ollutkin oma naama, missä ei ole partaa. Tai on lisätty VAIN SE PARTA. Mutta ei se ole sen vähempää ärsyttävä.

Naiskuvat taas aiheuttaa sen, että joku kuolaturpa alkaa kuolaamaan aaaa mikä nainen. Ihan sama, vaikka näyttäs hevonperseeltä meikissä jne. Hyi nyt vittu. En tykkää siitäkään kehumis hommasta.

Kun ei kiinnosta miesten mielipiteet tai kehut mun naiseudesta, piirteistä.

No mun puoliso on nyt ihan fine. Turhaan häntä säälit. Hän on vähemmän vanhanaikainen muutenkin näissä jutuissa. Tottakai se tunteeko enää vetovoimaa, jos miehistyn "liikaa" häntäkin mietityttää, kun kuitenkin naisvartalossa mm. rinnat on hänelle mieluisa juttu ja sattumoisin juuri tämmöiset kun mulla. Auts vaan.

Huono tsäkä. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule höpö höpö. Sellaisia tilanteita on missä ei voi tunnistaa ja sinä vaan ”tiedät”. Otat esille puhutut/keskustellut asiat. No on se kaikille jo valjennutkin, mutta sulle nyt tässä lähinnä selosteena kun mietit, että missä menit vikaan.

No jos tiedän niin tuohon se liittyy. Ei mulla ole röntgenkatsetta eikä suomi24 valtuuksia. Paina nyt paksuun kalloos se fakta äläkä mustamaalaa skeidallasi enempää.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No jos tiedän niin tuohon se liittyy. Ei mulla ole röntgenkatsetta eikä suomi24 valtuuksia. Paina nyt paksuun kalloos se fakta äläkä mustamaalaa skeidallasi enempää.

Kyllä sä olet hyvä tarinankertoja, mutta se varmasti kuuluu soppariin. Joten lopeta itse muu tekoulina.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä olet hyvä tarinankertoja, mutta se varmasti kuuluu soppariin. Joten lopeta itse muu tekoulina.

Varo mitä herjaat. Ettet itse ole kohta ottamassa opiksesi suuren suun ja mielikuvituksen tuotteistasi.

Harhoja sulla ainakin on.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No onhan mulla ollutkin oma naama, missä ei ole partaa. Tai on lisätty VAIN SE PARTA. Mutta ei se ole sen vähempää ärsyttävä.

Naiskuvat taas aiheuttaa sen, että joku kuolaturpa alkaa kuolaamaan aaaa mikä nainen. Ihan sama, vaikka näyttäs hevonperseeltä meikissä jne. Hyi nyt vittu. En tykkää siitäkään kehumis hommasta.

Kun ei kiinnosta miesten mielipiteet tai kehut mun naiseudesta, piirteistä.

No mun puoliso on nyt ihan fine. Turhaan häntä säälit. Hän on vähemmän vanhanaikainen muutenkin näissä jutuissa. Tottakai se tunteeko enää vetovoimaa, jos miehistyn "liikaa" häntäkin mietityttää, kun kuitenkin naisvartalossa mm. rinnat on hänelle mieluisa juttu ja sattumoisin juuri tämmöiset kun mulla. Auts vaan.

Huono tsäkä. 😃

Nyt lähti taas laukalle.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Varo mitä herjaat. Ettet itse ole kohta ottamassa opiksesi suuren suun ja mielikuvituksen tuotteistasi.

Harhoja sulla ainakin on.

Katselepa omaa ketjuas ja yön ”tuotantojas”. P.s. Mä en muuten sun kanssas yöllä keskustellut yhtäkään lausetta, mutta vihamiehiä sulla näyttää olevan sen verran kiivaasti vaihdoit mielipidettä tuossa toisen kanssa. Mulle älä tuu uhoomaan. Kysyin muuten tuossa ylhäällä Harmaaritarilta näyttääkö ketju miltä hänen silmäänsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselepa omaa ketjuas ja yön ”tuotantojas”. P.s. Mä en muuten sun kanssas yöllä keskustellut yhtäkään lausetta, mutta vihamiehiä sulla näyttää olevan sen verran kiivaasti vaihdoit mielipidettä tuossa toisen kanssa. Mulle älä tuu uhoomaan. Kysyin muuten tuossa ylhäällä Harmaaritarilta näyttääkö ketju miltä hänen silmäänsä?

Älä välitä, raukat uhoo netissä.

• Anonyymi kirjoitti:

”Mämämämämä”. Täällä on muitakin ihmisiä kuin ”sä”.

Säsä mäsämäsä. On, en kai MÄ muuten täällä olis? Oisitko SÄ?

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt lähti taas laukalle.

Sulla vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Vihamiehiä palstalla? Oikeenko mafia, huiii.. 😬🤕

Mussunmussun...

• J-76 kirjoitti:

Sulla vai?

Niin teet joo.

• Anonyymi

Tai ehkä, ehkä anonyymejä häiritsee vain ja ainoastaan ko.tyypin ylimielinen ja kaikkitietävä tyyli keskustella. Kuin hän olisi ainoa joka tietää ja ymmärtää miten asiat menee. Samaa mieltä hän kykenee olemaan vain muutaman hyväksymänsä nimimerkin kanssa. Vaikka anonyymi kykenisi osoittamaan ko.tyypin olevan väärässä, hän ei kerta kaikkiaan pysty sanomaan että ah, olitkin oikeassa, minä väärässä. Ei. Silloin hän alkaa joko solvaamaan tai vetää esiin syrjintäkortin. Hyvin hankala ihmistyyppi.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä, raukat uhoo netissä.

Puhut itsestäsi. Hyvä. 👍

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Vihamiehiä palstalla? Oikeenko mafia, huiii.. 😬🤕

Mussunmussun...

Mikä se nyt vaivaa ja sitä mieltä painaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahahhaha voe helevetti ja mitä muuta ”sielunimemis”-psskaaaa! Painelehan vaan koneestas nappuloita.

No just! Ai Jestas oot sä harhanen oikeesti 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä, ehkä anonyymejä häiritsee vain ja ainoastaan ko.tyypin ylimielinen ja kaikkitietävä tyyli keskustella. Kuin hän olisi ainoa joka tietää ja ymmärtää miten asiat menee. Samaa mieltä hän kykenee olemaan vain muutaman hyväksymänsä nimimerkin kanssa. Vaikka anonyymi kykenisi osoittamaan ko.tyypin olevan väärässä, hän ei kerta kaikkiaan pysty sanomaan että ah, olitkin oikeassa, minä väärässä. Ei. Silloin hän alkaa joko solvaamaan tai vetää esiin syrjintäkortin. Hyvin hankala ihmistyyppi.

Monesti jos oma mies on reagoinut pahasti, ihmiseltä ikään kuin katoaa holtti. Yön riehaantumisessa voi olla siitä kysymys?

• Anonyymi kirjoitti:

Pystyn tietysti, mutta jos olet väärässä sä silloin olet väärässä. En mä sun mieliksi myötää.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä se nyt vaivaa ja sitä mieltä painaa?

No lukauseppa ketjua, kuudennen kerran. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasuli siis🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Tolle ei tarvii lässyttää. Annapa olla.

Mitä sä Harmistakin siinä ohjailet? Oletko hänen äiti?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka ”sinä”?

Kukakohan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaveri on sekaisin. Anomuumi. 🤗

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Miksi sä rienaat toisten äitejä?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tästä ei varmasti Harmis pitänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasuli siis🤣

Bipolaarilla on hauskaa?

• Anonyymi kirjoitti:

No oletko sä sen äiti, vai mitä toi holhoaminen on?

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä ei varmasti Harmis pitänyt.

No hui kamalaa. Ei kai iso mies anna ämmien ohjailla itseään. 😃

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Nyt sä saat Harmiksen suuttumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Monesti jos oma mies on reagoinut pahasti, ihmiseltä ikään kuin katoaa holtti. Yön riehaantumisessa voi olla siitä kysymys?

Ahhaaha kyökkipsykologi. 😂

Älä lottoa tänäänkään...

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Pystyn tietysti, mutta jos olet väärässä sä silloin olet väärässä. En mä sun mieliksi myötää.

Me ollaan joskus jossain keskustelussa pari kertaa törmätty, en muista millä nimimerkillä silloin oot ollu. En ole läheskään niin aktiivinen täällä kuin sinä. Silti jokaikisellä kerralla olet ollut väärässä ja minä olen kyennyt todistamaan olevani oikeassa.Jokaikisellä kerralla olet myös käyttäytynyt kuvaamallani tavalla. Hyvin rasittava on myös tapasi puhua aidanseipäästä jos keskustelu koskee aitaa. Et toki ole ainoa joka näin toimii, mutta olet nyt avannut keskustelun koskien sinua, joten kommentoin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No hui kamalaa. Ei kai iso mies anna ämmien ohjailla itseään. 😃

Nyt sä nimittelet hänen sukulaisiaan ämmiksi.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kaveri on sekaisin. Anomuumi. 🤗

Sä oot melkoinen tapaus. Enkä sano tätä hyvällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt sä saat Harmiksen suuttumaan.

No mitä sitten. Tule tänne selän taakke piiloon, jos pelottaa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ahhaaha kyökkipsykologi. 😂

Älä lottoa tänäänkään...

Ei ku mä oon pa.skalla. Just sopivaa lukemista istunnolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan ongelmia omassa äitisuhteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan joskus jossain keskustelussa pari kertaa törmätty, en muista millä nimimerkillä silloin oot ollu. En ole läheskään niin aktiivinen täällä kuin sinä. Silti jokaikisellä kerralla olet ollut väärässä ja minä olen kyennyt todistamaan olevani oikeassa.Jokaikisellä kerralla olet myös käyttäytynyt kuvaamallani tavalla. Hyvin rasittava on myös tapasi puhua aidanseipäästä jos keskustelu koskee aitaa. Et toki ole ainoa joka näin toimii, mutta olet nyt avannut keskustelun koskien sinua, joten kommentoin.

Ilman todisteita tuo jää vain yritykseksi puhua palturia eduksesi. Joten en noteeraa. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt sä nimittelet hänen sukulaisiaan ämmiksi.

Olet sukua siis?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ilman todisteita tuo jää vain yritykseksi puhua palturia eduksesi. Joten en noteeraa. 😃

Arvasin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Olet sukua siis?

Sä haukut täällä ihmisiä ämmiksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot melkoinen tapaus. Enkä sano tätä hyvällä.

Mitä siinä arvostelet, on sitä vikaa ittessäskin riittämiin. Ihan hirveesti nyt järkyttää tuo ei hyvällä. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ku mä oon pa.skalla. Just sopivaa lukemista istunnolle.

Kestää kun päästä asti pungertaa, on meinaa pitkä ketju? 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin.

Ymmärrän että kritiikkiä on vaikea ottaa vastaan, mutta pohdi tykönäsi, älykäs ihminen, jollainen luulet olevasi, kykenee myös tunnustamaan ettei tiedä- eikä voi tietää kaikkea. Olet kiva kritisoimaan muita ja muiden tapoja olla, joten sinun on siedettävä myös sinuun kohdistuvaa kritiikkiä.

Lisäksi, jos ja kun haluat luoda hyväksyvämpää ilmapiiriä seksuaalivähemmistöjä ja sukupuoli-identiteettinsä kanssa kamppailevia kohtaan, kehoitan vakavasti uudelleenarvioimaan tapaasi keskustella ko.aiheista.

• Anonyymi kirjoitti:

Arvasin.

Yritut silti päteä. Haha pyrkyri.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä haukut täällä ihmisiä ämmiksi!

No ole ämmä hiljaa. Olet mäkättänyt tarpeeksi, en jaksa kuunnella ulinaas.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

"Mun puolisoako vai palstalaisia? "

Yhdessä ketjussa väitit ettei mitään kumppania ole, on vain lapset. Tuollainen huijaus on just ärsyttävää, mistä alempana kerroin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Miten sä käyttäydyt! Olehan varovainen ketä nimittelet. Aijoo nyt ei kerkeekään....uaaa paa.ska putoo just.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ja keltä se on pois, jos lähden mielummin katsomaan rallia tai naisstripparia, kun kakkukerhoon tai ompeluseuraan?

Joku määkii aina sä oot nainen. Jos tuntuu epäsovinnaiselle mun kommentti hänen naiskuvaansa. 😃

Joku apina.

Ai, satusetä eläytyy yllätten vapaamielisen ja avoimen naisen rooliin. Nainen katsomassa kun peltiä rytätään ei ole mikään sensaatio ja mitä tulee strippareihin, niin daa-a mitä voisin sanoa, ilman sitäkin infra pyörii, kuten ensin mainittuakin. Mutta siis vau, hottista ja etköhän saa pari halleluja-intersnetz on tottahihhulia kelkkaasi

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Yritut silti päteä. Haha pyrkyri.

Sun kanssa on mahdotonta keskustella. Joo, saat viimeisen sanan solvaamalla. Siinä onkin kaikki mihin pystyt. Hauskaa kuplaelämää sulle.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Jätän oven auki, että haistat ...

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Olen kans ihmetellyt noita henkilöitä jotka kirjoittaa jonkun toisen nimimerkin puolesta. Esim. yhdessä ketjussa joku anonyymi vastaili dissen puolesta, vaikka kyselin nimenomaan disseltä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, satusetä eläytyy yllätten vapaamielisen ja avoimen naisen rooliin. Nainen katsomassa kun peltiä rytätään ei ole mikään sensaatio ja mitä tulee strippareihin, niin daa-a mitä voisin sanoa, ilman sitäkin infra pyörii, kuten ensin mainittuakin. Mutta siis vau, hottista ja etköhän saa pari halleluja-intersnetz on tottahihhulia kelkkaasi

Ja muutaman planeetta tarottyypin völjyyn.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mun puolisoako vai palstalaisia? "

Yhdessä ketjussa väitit ettei mitään kumppania ole, on vain lapset. Tuollainen huijaus on just ärsyttävää, mistä alempana kerroin.

Se oli epävarmaa onko vai eikö ole. Mietintämyssy, jäähy, harkinta. Kumppanuus on samalla puolella olemista. Ei yhdessä elämistä.

• Anonyymi kirjoitti:

No sehän täällä järkytti joitain. Olivat pitäneet sipulina.

Älä nyt muiden shokkia minulle kaada.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kans ihmetellyt noita henkilöitä jotka kirjoittaa jonkun toisen nimimerkin puolesta. Esim. yhdessä ketjussa joku anonyymi vastaili dissen puolesta, vaikka kyselin nimenomaan disseltä..

Niin. Miksi joku kokee, että voi käskeä toista johonkin. Minusta se on holhoamista.

Harmiksen sussu joka kontrolloi mitä Harmis saa tehdä? Pirttihirmu?

• Anonyymi kirjoitti:

Jätän oven auki, että haistat ...

Käy pesulla...

• Anonyymi kirjoitti:

Sun kanssa on mahdotonta keskustella. Joo, saat viimeisen sanan solvaamalla. Siinä onkin kaikki mihin pystyt. Hauskaa kuplaelämää sulle.

Keskustelusi on lähinnä pätemistä mun asioilla. Ei keskustelua. Joten en yritä minäkään.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Niin. Miksi joku kokee, että voi käskeä toista johonkin. Minusta se on holhoamista.

No en usko että harmiksella on sussua koska se kirjoitti voivansa harrastaa seksiä jonkun kanssa. Eikai varattu tuollaista sanoisi tai kuolaisi muiden naisten perään.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ei ole kenenkään sussu eikä tussu. Onko sulla useinkin harhakuvia ja näkyjä?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Keskustelusi on lähinnä pätemistä mun asioilla. Ei keskustelua. Joten en yritä minäkään.

Mikä tonkin kommentoijan puheissa oli pätemistä? Sulla on narsistiset väittelykeinot.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mitä siinä arvostelet, on sitä vikaa ittessäskin riittämiin. Ihan hirveesti nyt järkyttää tuo ei hyvällä. 😃

Sä et tiedä kuka ja millainen minä olen yhden lauseen perusteella.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä kuka ja millainen minä olen yhden lauseen perusteella.

Puspus vaan sullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muutaman planeetta tarottyypin völjyyn.

Katsoin omista korteista ja ne paljastivat, että jengiä hävettää silleen kollektiivisesti ja kollegiaalisesti. Toiset hyväksyypi tappion ja ne joita hävettää eniten, yrittää kusta sammuvan nuotioon ja saaha sitä ammoniakkia

• Anonyymi

Åppeli, aapeli, kuin laivan tykki millä tuhotaan maalla olevia kohteita laivasta, kaliiberi on riittävä ylu 54 tuumaisen tykki, tulee rakkautta tykin suusta tankeille :ÖD

Rakkautta koko rahalla.

• Anonyymi

Oikeasti en katsonutkaan tarkasti miten komea on tuo veljen antama kahvimuki, kuppi, suuri ja suomi kuviot tähtäysjuttu ja leijona risti kuin kiikaritähtäimen jutusta ja leijona 1 sormi pystyssä, veli antoi joululahjaksi joskus tuollaisen.

• Anonyymi

Tuollainen olisi aika hauska varmasti Putinkin venäjän presidenttinä naurahtaisi: retkikirveen kanssa on lyömässä jotain Typhoon luokan ydinsukellusvenettä tyttöset kalareissulla..

• Anonyymi

Hauska tilanne voisi olla, tyttöset huomaavat tulee iso kala: se onkin sukellusvene, venäläisten joku sellqinen tulee pintaan, silloin jooh venähäisten mielestä voisi olla hauskaakin että kun yrititte tappaa sitä retkeilykirveellä kuin suurta kalaa.

• Anonyymi

Tuollainen asia.. jos pojat haluavat katsoa kauniiden pornotähtienkin kuvia elokuvista... ei ole mielestäni yhtään väärin sellainen, kyllähän kauniita naisia saa katsella, jne.

Mutta muutenkin heihin kannattaa tutustua, eikä olla vain aina naimisissa oleva luuseri-mies.

• Anonyymi

Itteeni häiritsee lähinnä huijaaminen... esim. alussa puhuit siitä sukupuolenvaihdoksesta, mikä osoittautuikin valheeksi. Nyt jokin aika sitten annoit taas jossain ketjussa ymmärtää, että sellainen tosiaan on ollut menossa? Lisäksi annoit olettaa, että olet eronnut, mutta voisin lyödä vetoa että sinulla on edelleen kumppani. Tuollaiset harhautukset ei ole kivoja :(

• Mitäs huijaamista siinä on, että prosessi kestää? Ei tämä ole mikään pikaruokaketjun kaltainen prosessi.

En ymmärrä mitä huijaamista peräänkuulutat?

Missä mä olen sanonut eronneeni?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mitäs huijaamista siinä on, että prosessi kestää? Ei tämä ole mikään pikaruokaketjun kaltainen prosessi.

Sun profiilissa luki ”vapaa”.

• Se on perheettömän helppoa mennä ja tehdä suit sait kaikki. Toista se on perheellisen, jonka on huomioitava muutkin ja pakitettava, jos on pakitettava. Se ei ole itsekkyyttä vaan epäitsekkyyttä. Eikä se ole edes huijaamista.

Se olisi huijaamista, jos en oikeasti olisi mitä sanon. Transmies ja nainen ei ole paperinpala virastosta, se on identiteetti ihan sama tunnustaako sitä kukaan muu todeksi.

Kaikki ei koskaan hae mitään apua mistään ja ovat silti transmiehiä ja naisia identiteetiltään.

Ei se vaadi mitään toimenpiteitä, jos niin riittää.

Minun toimenpiteet junnaa jo alussa, koska perhesuhteet. Piste.

Jos heitä ei olisi olisin jo käynyt prosessin läpi tai ainakin pitkällä siinä. Saati jos olisin nuorena uskaltanut toimia enkä ajatella mitä muut ajattelee.

En tosin tiennyt miten paljon nyt tiedän koko prosessista. Ei ollut internettiä mistä etsiä apua ja tietoa. Kukaan ei lähipiirissä tiennyt kertoa mitään.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mitäs huijaamista siinä on, että prosessi kestää? Ei tämä ole mikään pikaruokaketjun kaltainen prosessi.

Kyselin että mitäs kumppanisi sanoo siitä ett kaipasit jotain naista.. laitoit "?", kysyin että eikös sinulla ollut kumppani. Vastasit että ei, lapsia on.

Ja sitten taas väität jälkeenpäin että sukupuolenvaihdos on alkanut jo ajat sitten, vaikka tästä ei ole kauaa kun sanoit että se olikin valhetta. Soudat ja huopaat edestakas.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Se on perheettömän helppoa mennä ja tehdä suit sait kaikki. Toista se on perheellisen, jonka on huomioitava muutkin ja pakitettava, jos on pakitettava. Se ei ole itsekkyyttä vaan epäitsekkyyttä. Eikä se ole edes huijaamista.

Se olisi huijaamista, jos en oikeasti olisi mitä sanon. Transmies ja nainen ei ole paperinpala virastosta, se on identiteetti ihan sama tunnustaako sitä kukaan muu todeksi.

Kaikki ei koskaan hae mitään apua mistään ja ovat silti transmiehiä ja naisia identiteetiltään.

Jos heitä ei olisi olisin jo käynyt prosessin läpi tai ainakin pitkällä siinä. Saati jos olisin nuorena uskaltanut toimia enkä ajatella mitä muut ajattelee.

En tosin tiennyt miten paljon nyt tiedän koko prosessista. Ei ollut internettiä mistä etsiä apua ja tietoa. Kukaan ei lähipiirissä tiennyt kertoa mitään.

On se huijaamista jos sanoo ettei sukupuolenvaihdos olekaan menossa vaikka ilmeisesti se oli menossa, koska nyt jälkeenpäin sanoit jossain ketjussa että onhan se ollut jo pitkään.

• Anonyymi

Sinulle jansku😊edellisessä elämässäsi olit mies. Voin olla väärässä mutta näin näen.synnyit niin nopeasti uudestaan koska oppimishalu on sinulla kova. Siten toit miehisen persoonan mukanasi etkä osannut kautta kerinnyt muuntautua naisen profiilliin . Sinussa ei ole mitään vikaa. Et ole millääntavalla mitenkään epäihminen. Ehkäpä kuitenkin halusit syntyä kokemaan tämän elämän täällä ns.väärässä kehossa.oppiaksesi.MITÄPÄ JOS AJATTELISIT ETTÄ OLET EDELLÄKÄVIJÄ. Olet naisen kehossa mutta sielultasi mies. Ei sinun tarvii ulkoisesti mieheksi muuttua. Olet mies ihan naisen kehossa!ehkäpä sinun elämäntehtäväsi on se,kertoa että ulkoinen olemus voi oll a mitä on.ei tsrvii rintoja poistaa js ns.mieheksi muuttua olet ihan äijä rintoinesi kaikkinesi💎

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Et sanonut eronneesi, mutta kielsit että sulla on kumppani. Kysyin että milloinka ero tuli, johon vastasit "yksityisasia".

• Anonyymi kirjoitti:

Sun profiilissa luki ”vapaa”.

Siellä on yhä se teksti, alkuperäinen. Vapaa kuvatus. Mitä se tarkoittaa? Parisuhdestatustako?

Jos irroittaa sanat asiayhteydestä voihan merkitys toki muuttua. Oletko pettynyt, etten ole vapaa vai mikä hiertää?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyselin että mitäs kumppanisi sanoo siitä ett kaipasit jotain naista.. laitoit "?", kysyin että eikös sinulla ollut kumppani. Vastasit että ei, lapsia on.

Ja sitten taas väität jälkeenpäin että sukupuolenvaihdos on alkanut jo ajat sitten, vaikka tästä ei ole kauaa kun sanoit että se olikin valhetta. Soudat ja huopaat edestakas.

Teet nyt omia tulkintoja, turhan laajasti. Puhuin aikataulusta, en muusta ja onhan se alkanut jo vuosia sitten henkisesti. Lähetettäkin olen pyytänyt ja sellaisen saanut. Se koska kutsu tulee, eos. Oli nihkeetä ylipäänsä saada sitä. Psykologille vaan pitäisi mennä. Masennus ei auta asiaa..

Kaipaankin naista elämääni, ei se ole salaisuus. Kumppanuuden juuri selitin, en selitä uudelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sanonut eronneesi, mutta kielsit että sulla on kumppani. Kysyin että milloinka ero tuli, johon vastasit "yksityisasia".

Juuri niin. Oletko kosjaan ollut risteyksessä missä mietitte jatketaanko vai erotaanko?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Juuri niin. Oletko kosjaan ollut risteyksessä missä mietitte jatketaanko vai erotaanko?

No silloin on kyllä edelleen suhteessa, suhteen jatko vain vaakalaudalla. Silti ei voi sanoa että ei ole kumppania jos sellinane todellisuudessa on, vaikkakin vaakalaudalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle jansku😊edellisessä elämässäsi olit mies. Voin olla väärässä mutta näin näen.synnyit niin nopeasti uudestaan koska oppimishalu on sinulla kova. Siten toit miehisen persoonan mukanasi etkä osannut kautta kerinnyt muuntautua naisen profiilliin . Sinussa ei ole mitään vikaa. Et ole millääntavalla mitenkään epäihminen. Ehkäpä kuitenkin halusit syntyä kokemaan tämän elämän täällä ns.väärässä kehossa.oppiaksesi.MITÄPÄ JOS AJATTELISIT ETTÄ OLET EDELLÄKÄVIJÄ. Olet naisen kehossa mutta sielultasi mies. Ei sinun tarvii ulkoisesti mieheksi muuttua. Olet mies ihan naisen kehossa!ehkäpä sinun elämäntehtäväsi on se,kertoa että ulkoinen olemus voi oll a mitä on.ei tsrvii rintoja poistaa js ns.mieheksi muuttua olet ihan äijä rintoinesi kaikkinesi💎

Heh, en oikeen usko noihin juttuihin. Mun olisi vaan itseni mukavempi näyttää sille mitä tunnen olevani. Vähemmän ristiriitaa itsen mutta erityisesti muiden kanssa.

Toki lapsien kanssa käy äkkiä niin, että heitä kiusataan kahdesta isästä, sekopää äidistä joka "rupesi" mieheksi. Ei sekään kivalle tunnu. Suoraan sanottuna karsea tilanne.

Rinnat nyt on mun kipukohta. Tuskin kukaan niiden poissaoloa suree muut, kun puoliso.

Tai edes huomaa. Joku karvoitus taas onkin jo näkyvämpi juttu. 😃

Sitäkin pitää miettiä, koska se on niin iso ja näkyvä juttu ettei kelleen jää epäselväksi mistä on kyse. Henkilökohtaisesti olen itse täysin valmis kaikkeen. En epäröi itse, itseni takia vaan muiden joille siitä saattaa tulla paskaa niskaan.

Ja vaikuttaa ihmissuhteisiin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Se on perheettömän helppoa mennä ja tehdä suit sait kaikki. Toista se on perheellisen, jonka on huomioitava muutkin ja pakitettava, jos on pakitettava. Se ei ole itsekkyyttä vaan epäitsekkyyttä. Eikä se ole edes huijaamista.

"Transmies ja nainen ei ole paperinpala virastosta, se on identiteetti ihan sama tunnustaako sitä kukaan muu todeksi."

Niin totta.

Minulla on aikuinen translapsi. Hänen tätinsä sanoi aikoinaan (translapsi silloin jo prosessissa) :"Persoona ihan sama, vaikka ulkonäkö eri".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se huijaamista jos sanoo ettei sukupuolenvaihdos olekaan menossa vaikka ilmeisesti se oli menossa, koska nyt jälkeenpäin sanoit jossain ketjussa että onhan se ollut jo pitkään.

Se on sukupuolenKORJAUS. Mitään ei vaihdeta.

• J-76 kirjoitti:

Heh, en oikeen usko noihin juttuihin. Mun olisi vaan itseni mukavempi näyttää sille mitä tunnen olevani. Vähemmän ristiriitaa itsen mutta erityisesti muiden kanssa.

Toki lapsien kanssa käy äkkiä niin, että heitä kiusataan kahdesta isästä, sekopää äidistä joka "rupesi" mieheksi. Ei sekään kivalle tunnu. Suoraan sanottuna karsea tilanne.

Rinnat nyt on mun kipukohta. Tuskin kukaan niiden poissaoloa suree muut, kun puoliso.

Tai edes huomaa. Joku karvoitus taas onkin jo näkyvämpi juttu. 😃

Sitäkin pitää miettiä, koska se on niin iso ja näkyvä juttu ettei kelleen jää epäselväksi mistä on kyse. Henkilökohtaisesti olen itse täysin valmis kaikkeen. En epäröi itse, itseni takia vaan muiden joille siitä saattaa tulla paskaa niskaan.

Ja vaikuttaa ihmissuhteisiin.

Mutta se, että identiteetiltäni olen todellakin mies. Naisen identiteetti on hepreaa ja en osaa sitä kun korkeintaan matkia eli apinoida.

Se ei tunnu minulta. Mieluiten olisin vaan ihminen, mutta mun aatokset ja kotkotukset kallistuu miesmään päin. Ja se kaikki tuntuu ihan normaalilta. Helpolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sukupuolenKORJAUS. Mitään ei vaihdeta.

Vaihdetaan, sukupuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdetaan, sukupuoli.

Jos ensin on naisen ominaisuudet ja sitten leikkauksilla ja hormoneilla miehen, silloni se fyysinen sukupuoli vaihtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvä luoja...

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mutta se, että identiteetiltäni olen todellakin mies. Naisen identiteetti on hepreaa ja en osaa sitä kun korkeintaan matkia eli apinoida.

Se ei tunnu minulta. Mieluiten olisin vaan ihminen, mutta mun aatokset ja kotkotukset kallistuu miesmään päin. Ja se kaikki tuntuu ihan normaalilta. Helpolta.

Mutta onko siitä identiteetistä pakko tehdä mitään "numeroa"? Siis eikö voi vaan olla ajattelematta asiaa. Itse en ajattele itseäni naisena enkä miehenä, olen vaan henkilö jolla on tietyt kiinnostuksenkohteet. Silloin on sama miltä fyysisesti näytän.

• Anonyymi kirjoitti:

"Transmies ja nainen ei ole paperinpala virastosta, se on identiteetti ihan sama tunnustaako sitä kukaan muu todeksi."

Niin totta.

Minulla on aikuinen translapsi. Hänen tätinsä sanoi aikoinaan (translapsi silloin jo prosessissa) :"Persoona ihan sama, vaikka ulkonäkö eri".

Juu. Onnellisia olkoon he, joilla ei ole tätä dilemmaa kontollaan. Tämä on niin helvetin vaikeaa purkaa auki niin, että sen tajuaa monikaan oikein.

Silti se tarve tulla nöhdyksi oikein ei katoa mihinkään, vaikka kuinka yrittää leikkiä sukupuolta genitaalin mukaan. Kun se on korvienvälissä.

Se ei katoa mihkään pakollakaan. Ja mitä enempi yrittää vängätä vastaan, sen enempi se huutaa tulla itsenään esiin.

Korjaus on kellä mitäkin. Pääasia, että oma olo kohenisi niiden myötä, sehän se tavoite niissä on.

Persoona ei tosiaan muutu, mutta saattaa olla rennompi ja mukavempi olla kun ne korjaukset on tehty ja näkee ja tuntee itsensä kuten kokee.

Masennus tulee siitä, kun on puun ja kuoren välissä. Ainakin mulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ensin on naisen ominaisuudet ja sitten leikkauksilla ja hormoneilla miehen, silloni se fyysinen sukupuoli vaihtuu.

Sukupuoli on korjattu.

"Sukupuolenkorjaushoito tarkoittaa sitä, että sukupuoliristiriitaa kokeva ihminen saa lääketieteellisiä hoitoja muokkaamaan kehollisia ja sukupuolittuneita piirteitä oman sukupuoli-identiteetin mukaiseksi. Monille tämä tarkoittaa kehon muuttamista naisellisempaan/feminiinisempään tai miehisempään/maskuliinisempaan suuntaan, joillekin taas neutraaliin suuntaan muuttamista. Kaikki eivät käy läpi kaikkia sukupuolen korjaushoitoja, vaan korjausprosessit ovat yksilöllisiä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuoli on korjattu.

"Sukupuolenkorjaushoito tarkoittaa sitä, että sukupuoliristiriitaa kokeva ihminen saa lääketieteellisiä hoitoja muokkaamaan kehollisia ja sukupuolittuneita piirteitä oman sukupuoli-identiteetin mukaiseksi. Monille tämä tarkoittaa kehon muuttamista naisellisempaan/feminiinisempään tai miehisempään/maskuliinisempaan suuntaan, joillekin taas neutraaliin suuntaan muuttamista. Kaikki eivät käy läpi kaikkia sukupuolen korjaushoitoja, vaan korjausprosessit ovat yksilöllisiä."

Mutta kyllähän se myös vaihtuu naisesta mieheksi, se fyysinen sukupuoli siis. Tuo nyt on sitä paitsi turhaa semantiikkaa, ihan turha kiistellä edes. Asia kuitenkin ymmärretty, että mistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko siitä identiteetistä pakko tehdä mitään "numeroa"? Siis eikö voi vaan olla ajattelematta asiaa. Itse en ajattele itseäni naisena enkä miehenä, olen vaan henkilö jolla on tietyt kiinnostuksenkohteet. Silloin on sama miltä fyysisesti näytän.

"Silloin on sama miltä fyysisesti näytän"

Aivan. Koska et koe itseäsi naiseksi etkä mieheksi, siinä ei ole sukupuoliristiriitaa kehosi kanssa. Se puolestaan ei poista toisten ihmisten sukupuoliristiriitaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä se, jos sulla ei ole kehodysforiaa et kykene täysin ehkä ymmärtämään sitä fyysistä puolta asiassa.

Sulle on ok rinnat? Mulle ne on olleet aina en tykkää itselläni, ahdistavat, olen koittanut jättäö ne kokonaan huomiotta mutta eihän se onnistu, kun muut näkee ne ja tekee niistä naisellisuuden ihannetta. Puoliso yhtenä.

Olisinkin lauta, niin kaikki ok.

Et ehkä myöskään kiihoittuessasi tunne tarvetta työntää erektiotasi mihinkään? Niin mitä erektiotako? Juuri se kun olematon penis tuntuu aivoissa haamuna alapäässä.

Vertaa vaikka ambutoituun raajaan. Sitä ei ole, mutta tunnet sen ja sen puute vaikuttaa toimintaan.
        Et ehkä myöskään samaistu mieheen seksissä?

Mielikuvilla seksi sujuu, ajattelet vaan työnteleväsi pippeliäsi holeen ja laukeavasi ikään kuin penisestä. Vaatii harjoittelua.

Mutta toimii, kun mielikuvaa oppii käsittelemään ja eläytymään.

• J-76 kirjoitti:

Sepä se, jos sulla ei ole kehodysforiaa et kykene täysin ehkä ymmärtämään sitä fyysistä puolta asiassa.

Sulle on ok rinnat? Mulle ne on olleet aina en tykkää itselläni, ahdistavat, olen koittanut jättäö ne kokonaan huomiotta mutta eihän se onnistu, kun muut näkee ne ja tekee niistä naisellisuuden ihannetta. Puoliso yhtenä.

Et ehkä myöskään kiihoittuessasi tunne tarvetta työntää erektiotasi mihinkään? Niin mitä erektiotako? Juuri se kun olematon penis tuntuu aivoissa haamuna alapäässä.

Vertaa vaikka ambutoituun raajaan. Sitä ei ole, mutta tunnet sen ja sen puute vaikuttaa toimintaan.

Mielikuvilla seksi sujuu, ajattelet vaan työnteleväsi pippeliäsi holeen ja laukeavasi ikään kuin penisestä. Vaatii harjoittelua.

Sehän siinä vaan on ikävää, että et oikeastaan nauti kumppanisi kanssa seksistä for real. Nautit mielikuvan kautta, etkä siitä mitä on todellisuudessa mies ja nainen.

Ymmärrätkö? 😛

Voit rakastaa kyllä kumppaniasi, hänen kosketustaan ja seksiä. Mutta tietyllä tapaa kun se penis puuttuu minkä aivot kuvittelee ja tuntee olevaksi on kaikki erilaista.

Kun että pimppi nauttii naisen pimppinä jne.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Juu. Onnellisia olkoon he, joilla ei ole tätä dilemmaa kontollaan. Tämä on niin helvetin vaikeaa purkaa auki niin, että sen tajuaa monikaan oikein.

Silti se tarve tulla nöhdyksi oikein ei katoa mihinkään, vaikka kuinka yrittää leikkiä sukupuolta genitaalin mukaan. Kun se on korvienvälissä.

Se ei katoa mihkään pakollakaan. Ja mitä enempi yrittää vängätä vastaan, sen enempi se huutaa tulla itsenään esiin.

Korjaus on kellä mitäkin. Pääasia, että oma olo kohenisi niiden myötä, sehän se tavoite niissä on.

Persoona ei tosiaan muutu, mutta saattaa olla rennompi ja mukavempi olla kun ne korjaukset on tehty ja näkee ja tuntee itsensä kuten kokee.

Masennus tulee siitä, kun on puun ja kuoren välissä. Ainakin mulla.

"Onnellisia olkoon he, joilla ei ole tätä dilemmaa kontollaan. "

Epäilemättä. Muista että oma olosi, se mitä tunnet ja koet on kaikkein tärkeintä. Sanovat muut mitä tahansa. Vaikka nuo muut olisivat sukulaisiasi, tai vanhempiasi. Monestihan lapsen sukupuolen korjaus on vanhemmille kaikkein vaikein juttu. Vaatii henkistä kasvua, omien käsitysten, asenteiden, ja ennakkoluulojen korjausta.

• J-76 kirjoitti:

Sehän siinä vaan on ikävää, että et oikeastaan nauti kumppanisi kanssa seksistä for real. Nautit mielikuvan kautta, etkä siitä mitä on todellisuudessa mies ja nainen.

Ymmärrätkö? 😛

Voit rakastaa kyllä kumppaniasi, hänen kosketustaan ja seksiä. Mutta tietyllä tapaa kun se penis puuttuu minkä aivot kuvittelee ja tuntee olevaksi on kaikki erilaista.

Kun että pimppi nauttii naisen pimppinä jne.

Seksiin vaan ei heittäydy naisena, kun ei tunne itseään naiseksi ja nauti naiseudesta. Vaikea selkoista juttua.

Ilman kehodysforiaa onkin sama olla vaikka miehekäs lesbo. Kärjistän näin mitä tulee fysiikkaan. Kun ei ole tarvetta korjata mitään.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Seksiin vaan ei heittäydy naisena, kun ei tunne itseään naiseksi ja nauti naiseudesta. Vaikea selkoista juttua.

Ilman kehodysforiaa onkin sama olla vaikka miehekäs lesbo. Kärjistän näin mitä tulee fysiikkaan. Kun ei ole tarvetta korjata mitään.

Eli kärsit toisin sanoen siitä että et pääse _toteuttamaan_ miehisyyttäsi?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mies jolta puuttuu penis (onnettomuus) voi samaistua tuskaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Nimenomaan siitä ja siitä, että rinnallani roikkuu kaksi epämukavaa palloa muistuttamassa "väärästä" sukupuolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin. Ilman penistä ei pysty nautintoon.
        Jos itse olisin transsukupuolinen... niin en lähtisi genitaaleja fiksaamaan. Etenkin jos nykyiset värkit tuottavat nautintoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika varmasti erittäinkin hyvin. Sillä erotuksella, että mulla on sentään jotain millä kuitenkin nauttia, kun vaan saan pääni oikeille asetuksille. Itseä ohjaamalla, psyykeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä ole tiettävästi edes ainoa, jolla on näitä ongelmia. Olen muiltakin lukenut, että ei jopa kykene seksiin ollenkaan, koska penis puuttuu eikä pääse penetroitumaan naiseen/mieheen. Masturboimaan miehisesti. Itellä ei ole noin pahaa ongelmaa asiassa, kun kykenen kuitenkin psyykkaamaan itseäni.

Mutta toki, jos se penis voitas vaan heittää tohon, niin vaihtasin kyllä päikseen. :D

En siksi, että se on niin kivan näköinen tai oloinen, vaan siksi että se tekis mut ristiriidattomaksi ja mun aivot ei tarttis enää antaa virhesignaaleja. Ja tottakai tuntisin itseni ehjäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin. Ilman penistä ei pysty nautintoon.
        Jos itse olisin transsukupuolinen... niin en lähtisi genitaaleja fiksaamaan. Etenkin jos nykyiset värkit tuottavat nautintoa.

Joo en minäkään, kun siinä on niin isot riskit vakavempiinkin ongelmiin, kun vaan nautinnon hukkaaminen. Mutta toki, jos se oliskin vaan heitetään kuin aasille häntä. :)

Naps ja paikallaan. Sitten se oliskin kauheeta menoa. :D

• Anonyymi kirjoitti:

"Onnellisia olkoon he, joilla ei ole tätä dilemmaa kontollaan. "

Epäilemättä. Muista että oma olosi, se mitä tunnet ja koet on kaikkein tärkeintä. Sanovat muut mitä tahansa. Vaikka nuo muut olisivat sukulaisiasi, tai vanhempiasi. Monestihan lapsen sukupuolen korjaus on vanhemmille kaikkein vaikein juttu. Vaatii henkistä kasvua, omien käsitysten, asenteiden, ja ennakkoluulojen korjausta.

Mulla tahtoo olla kuitenkin sellainen elämänasenne, että kannan mielummin itse kuormaa, kun laitan sen toisen selkään. Tarkoitan nyt lapsiani ja kumppaniani näillä toisilla, joille mun prosessi ilmanmuuta aiheuttaa jonkunlaisia harmaita hiuksia. Lapsille ehkä vasta sitten, kun jku kiusaaja alkaa tekemään minusta numeroa heille ja kumppanille, kun pitäisi kyetä vielä lähestymään "naista" johon rakastui ja tunsi vetoa. Jonka kroppa onkin erilainen, kun silloin.

Hän mua rakastaa, tiedän sen ja tiedän senkin, että minä rakastan häntä. Me vaan ei voida sillerakkaudelle mitään, se on olemassa vaikka lis miten vaikeeta. Mutta ollaanko me valmiita maksamaan se hinta mitä kaikesta koituu...sehän on se minun etenkin jarrupoljin.

Tavallaan kuitenkin tunnen olevani syypää, jos heille aiheutuu harmis minun vuoksi.

Sittenkin, vaikka mun sisälläni on tuskaa. Mut tämä että olen puhunut asiasta mm. täällä on auttanut paljon, sittenkin vaikka olen saanut paskaakin niskaan.

Ja eräs henkilö oli aivan ihana ymmärtäessään minut oikein, ainakin joltain osin ja koin saavani olla hänen kanssaan se mitä oikeasti olen. Siis henkisellä ja keskustelun tasolla. Kiitos hänelle siitä. Olet ehkä maailman upein nainen. :)

• Anonyymi

Kummallinen Kummi. Kuin Muumipeikko.

• Anonyymi

Täti kuin Tärinä. Tärinä-Täti.

• Anonyymi

Tärinä-Täti ja Juttu-Jukka.... tärisevät jo peloissaan toisten asioista.

• Anonyymi

Anonyymin mielipiteellä ei ole mitään väliä.

• Mielipiteellä on, mielenmuokkaukselle en anna saumaa. :)

• Anonyymi

Jos et saumaakaan osaa ommella, miten nappien uudelleen kiinnitys sitten mahtaa onnistua.

• Anonyymi

Noniin hihhi-hahhah-tyttöset, anonyymien mielestä on joku asia... hohhoijaa, senkin tyttöjen höpötys-heikit :D

• Anonyymi

Nasse-setänä! Sopis hel yeah!

• Ootas.

• Mun mielipieeni:

Ole oma itsesi.

Säästyt pahemmalta. Jos sulla on edes joku henkireikä missä sen voit tehdä, niin käytä sitä. Ei mikään ihme kun ihminen masentuu (yleisesti) kun kielletään olemassaolo. Jonka pitää kieltää se itseeltäänkin.

En oikein ymmärrä miksi sua yritetään survoa takaisn kaappiin ikäänkuin kuuluisit sinne. Mitä hyötyä siitä on?

Jokainen meistä haluaa tunnustettavan ja hyväksyttävän omana itsenään. Miksi sitten osa saisi olla sitä ja osa ei?

Tapoja voi kritisoida. Mutta voiko ihmistä itseään kritisoida?

Sulla ei ole helppoa, tajuan sen. Olen eräässä yhteydessä seurannut vuosia nuoren kamppailua löytääkseen identiteettinsä. Olevansa hyväksytty. Vaikea tie. Mutta ehdottamasti parempi kuin salata minuutensa.

• Menin vähän sanattomaksi. Kiitos näistä sanoistasi. Ne koskettaa ja liikuttaa...

En mä enää vaan mahdu takas kaappiin ja kun sieltä ulos tulla tupsahdin, niin ei sinne takas enää halua mennäkään. Tietysti se näkyy enemmän täällä, missä keskustellaan asiasta ja on jollain tavalla helpompaa olla avoin, kun IRL en siitä höpötä korkeintaan kotiväelle.

Tokihan muutkin tuntevat näkee mm. vaatetuksen muuttuneen, hiukset on miesten mallia lyhyet, karvat saa kasvaarauhassa jne. Koko olemus on "en jaksa esittää enää".

Eipä muuta vaikeeta, kun huoli läheisten kanssa. Jospa ne saa sulatettua vähitellen siedättäen. Ettei kerta rysäyksellä. Nyt ne on tottuneet jo näihin muutoksiin. Ja mun tuntemuksiin. Enää se rintarauhasten poisto ja isoin taakka on pois.

☺️

• J-76 kirjoitti:

Menin vähän sanattomaksi. Kiitos näistä sanoistasi. Ne koskettaa ja liikuttaa...

En mä enää vaan mahdu takas kaappiin ja kun sieltä ulos tulla tupsahdin, niin ei sinne takas enää halua mennäkään. Tietysti se näkyy enemmän täällä, missä keskustellaan asiasta ja on jollain tavalla helpompaa olla avoin, kun IRL en siitä höpötä korkeintaan kotiväelle.

Tokihan muutkin tuntevat näkee mm. vaatetuksen muuttuneen, hiukset on miesten mallia lyhyet, karvat saa kasvaarauhassa jne. Koko olemus on "en jaksa esittää enää".

Eipä muuta vaikeeta, kun huoli läheisten kanssa. Jospa ne saa sulatettua vähitellen siedättäen. Ettei kerta rysäyksellä. Nyt ne on tottuneet jo näihin muutoksiin. Ja mun tuntemuksiin. Enää se rintarauhasten poisto ja isoin taakka on pois.

☺️

Voi sua ( ;

Aikaa on. Muilla. Mutta myös sinulla. Onneksi oivallat tämän.

Ihan hirmu iso halaus sulle J.

• elisakettu kirjoitti:

Voi sua ( ;

Kiitos. 🤗🤗

• Anonyymi

" Vaikea tie. Mutta ehdottamasti parempi kuin salata minuutensa."

Kyllä, juuri näin.

Itse olen seurannut transihmisten elämää muutamia vuosia, heitä kuuluu lähipiiriin. Kenenkään tie ei ole ollut helppo, mutta ihailen rohkeutta ja päättäväisyyttä, jolla he raivaavat tietä kaltaisilleen. On paljon niitä, jotka eivät uskalla, jotka ajattelevat liikaa muita. Itsekkyys olisi oman identiteetin kannalta tärkeää. Ja jos esim. sukulaiset hylkäävät, kuten aika monelle transihmiselle on käynyt, niin tuskinpa siinä kamalasti menettää, pikemminkin hylkääjät menettävät. Silti kuten sanoit, vaikea tie.

Yhdeltä tutulta transihmisen äidiltä oli kysytty kokeeko hän epäonnistuneensa äitinä, kun lapsi on trans. Äiti oli ihan "mitä ihmettä". Miksi äidin pitäisi olla epäonnistunut, jos lapsi kuuluu vähemmistöön... ei vaan käsitä. Erehdyin kerran myös vauvalehden keskustelupalstalle lukemaan transihmisistä kommentteja - se oli virhe. Sellaista sontaa vaan ei jaksa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Menin vähän sanattomaksi. Kiitos näistä sanoistasi. Ne koskettaa ja liikuttaa...

☺️

Älä huoli, kaikki menee ihan hyvin. Voimia prosessiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, juuri näin.

Itse olen seurannut transihmisten elämää muutamia vuosia, heitä kuuluu lähipiiriin. Kenenkään tie ei ole ollut helppo, mutta ihailen rohkeutta ja päättäväisyyttä, jolla he raivaavat tietä kaltaisilleen. On paljon niitä, jotka eivät uskalla, jotka ajattelevat liikaa muita. Itsekkyys olisi oman identiteetin kannalta tärkeää. Ja jos esim. sukulaiset hylkäävät, kuten aika monelle transihmiselle on käynyt, niin tuskinpa siinä kamalasti menettää, pikemminkin hylkääjät menettävät. Silti kuten sanoit, vaikea tie.

Yhdeltä tutulta transihmisen äidiltä oli kysytty kokeeko hän epäonnistuneensa äitinä, kun lapsi on trans. Äiti oli ihan "mitä ihmettä". Miksi äidin pitäisi olla epäonnistunut, jos lapsi kuuluu vähemmistöön... ei vaan käsitä. Erehdyin kerran myös vauvalehden keskustelupalstalle lukemaan transihmisistä kommentteja - se oli virhe. Sellaista sontaa vaan ei jaksa.

Kiva huomata, että asiasta tietäviäkin - ja erilaista näkökulmaa edustavia - on paikalla.

Itse en transihmisiä kovin hyvin tunne. Tai tiedä mitä kaikkea se voi pitää sisällään. Mutta erään äidin kanssa olen käynyt puhetta aiheesta. Samoin muiden seksuaalivähemmistöjen vanhempien tai itsensä kanssa.

Lukisin siihen identiteetin omaksumiseen ja itsekkyyden löytämiseen muutkin seksuaalivähemmistöön kuuluvat. Esimerkiksi bi-, lesbo-ja homosuuntautuneita on paljon, jotka peittelevät kaapissa itseään vuosikaudet. Ja kärsivät. Ovat aina tietoisia, ettei heitä hyväksytä. tai se hyväksyminen ei ja tuki tule sieltä, mistä se tuki olisi tärkeintä. Ja jostain se pitäisi saada. Joskus ajaudutaan etsimään väärältä taholta.

Kuitenkin se ihminen siinä olisi se tärkein.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Voi sua ( ;

"Aikaa on. "

Tuohon joudun laittaa ikävän kommentin... ihmisen aika on hyvin rajallinen. Tämän olen ennenkin tiennyt, mutten sisäistänyt niin hyvin kuin nyt. 50-vuotiaana alkaa enempi ystäviä kuolla - tai elleivät heti kuole, niin sairastuvat vaikeisiin tauteihin kuten syöpään. Hoitoja toki on, mutta ne eivät toimi kaikilla. Parempi olisikin elää kuin joka päivä olisi viimeinen. Olla kiitollinen.

• Anonyymi kirjoitti:

"Aikaa on. "

Tuohon joudun laittaa ikävän kommentin... ihmisen aika on hyvin rajallinen. Tämän olen ennenkin tiennyt, mutten sisäistänyt niin hyvin kuin nyt. 50-vuotiaana alkaa enempi ystäviä kuolla - tai elleivät heti kuole, niin sairastuvat vaikeisiin tauteihin kuten syöpään. Hoitoja toki on, mutta ne eivät toimi kaikilla. Parempi olisikin elää kuin joka päivä olisi viimeinen. Olla kiitollinen.

Okei, hyvä huomio tuokin.

Ehkä itse ajattelin aikaa pidemmältä matkalta. Onhan meissä tietysti sitä "kasvunvaraa" kaikissa, kaikkina aikakausina. Mutta onnellisuus.... no parempi mitä kauemmin olisi aihetta kiitollisuuteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, juuri näin.

Kiitos rohkaisevasta kommentista ketjuun. 🤗

Sen verran taas itseäni tässä tyrkytän, että minä en usko lopullisesti menettäväni esim. vanhempiani ikinä tällaisen takia. Ongelmallista se voi olla, mutta siihen nyt osaa varautuakin kun tietää heidän vanhoillisia asenteita vähemmistöjä kohtaan.

Mulla ei ole paljon menetettäviä ihmisiä, mutta sitäkin rakkaampia ettei yhtäkään niistä halua menettää. Sitten taas minun vuoksi on näillä rakkailla mahdollisuus menettää enemmän.

Lähinnä nyt tärkeitä sukulaisia, jotka voivat katkoa välit lapsiini minun vuoksi. Jos mun lapset oliskin jo isoja ja ymmärtäisi syitä ja seurauksia, voisi selittää... Miten ihmiset voi reagoida, kun minä teen valintojani.

Ikävää on kaikki se mitä he joutuu kärsimään mun valinnoista. Ei nii kään se ketkä hylkää mut.

• J-76 kirjoitti:

Sen verran taas itseäni tässä tyrkytän, että minä en usko lopullisesti menettäväni esim. vanhempiani ikinä tällaisen takia. Ongelmallista se voi olla, mutta siihen nyt osaa varautuakin kun tietää heidän vanhoillisia asenteita vähemmistöjä kohtaan.

Mulla ei ole paljon menetettäviä ihmisiä, mutta sitäkin rakkaampia ettei yhtäkään niistä halua menettää. Sitten taas minun vuoksi on näillä rakkailla mahdollisuus menettää enemmän.

Lähinnä nyt tärkeitä sukulaisia, jotka voivat katkoa välit lapsiini minun vuoksi. Jos mun lapset oliskin jo isoja ja ymmärtäisi syitä ja seurauksia, voisi selittää... Miten ihmiset voi reagoida, kun minä teen valintojani.

Ikävää on kaikki se mitä he joutuu kärsimään mun valinnoista. Ei nii kään se ketkä hylkää mut.

Olen ajatellut, että toteutan prosessini rauhassa. Vie muutenkin paljon aikaa pelkkä jonotus saati muu oleellinen, mutta byrokraattinenkin puoli.

Suurin helpotus tulee rintojen poiston myötä, eikä hormonihoitoja ole onneksi pakko ottaa eikä nimeäkään ole pakko vaihtaa tms. radikaalimpaa, mikä räjäyttäisi laakista pankin. Saisi lähipiirin hyppimään seinille.

Lapset kasvaa, ymmärryskyky mukana ja jos ne hormonit sitten tärkeille tuntuu, niin eiköhän sekin onnistu. Täytyy kysellä. Tiedän, että lääkärit olettaa hormonien olevan isossa osassa prosessia, mutta ei ne kaikille ole eikä kaikille terveyssyistä edes sovi. Saati tuo haluttua tulosta.

Ja genitaalit on alue mitä ei sorkita. Ihan liian suuria komplikaatioriskejä mun terveystaustalla ja ikäkin on otettava huomioon.

Katotaan kuinka käy. 🙂

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Luin netistä kaksi tapaa rakastaa, rakkaus pienellä ärrällä ja isolla, jälkimmäisestä ote:

"Sinun kärsimyksesi on minun kärsimykseni. Jos saan jakaa matkasi, iloitsen, jos en, tuen sinua ja elämäsi toteutumista. Kunnioitan ihmisyyttäsi. Osoitan sen teoillani, läsnäolollani, katseellani ja hyväksynnälläni. Nautin ja iloitsen sinusta. Näen sinut ja kuulen."

Olen se tuolla jossain aiemmin kirjoittanut aikuisen translapsen äiti. Halusin vain sanoa, ettei kärsimys rakkaan puolesta ole ollenkaan niin paha asia kuin voisi ajatella. Itse sain lapsen prosessista valtavasti rohkeutta puuttua niin vähemmistöjen oikeuksiin, heidän kokemiinsa nöyryytyksiin, vihaan, ennakkoluuloihin ym. kuin myös esim. työpaikkakiusaamiseen työpaikallani tai kotikaupunkini epäkohtiin. Olen astunut ulos kaapista kansalaisaktivistina. Ennen ajattelin mitä pitäisi tehdä. Nyt teen sen.

"Asioilla on taipumus järjestyä."
        "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin."

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      182
      1272
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      684
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    Aihe