Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/miksi-suomalaiset-harrastavat-yha-vahemman-seksia-tutkijalla-teoria
"+Yleinen+ajatus+on,+että+seksi+on+se,+joka+tekee+parisuhteesta+onnellisen"
tutkija+(nainen)+ei+ole+tietenkään+huolissaan:
"Seksin+väheneminen+yleisenä+trendinä+voi+johtua+ihan+siitä,+että+naisten+itsemääräämisoikeus+on+kasvanut.+Enää+ei+harrasteta+seksiä+velvollisuudentunnosta+vaan+nautinnonhalusta.+En+ole+huolissani+asiasta!"
Mitäpä+väliä+sillä+miehen+onnellisuudella+olisikaan?+Noin+muuten+olen+Pertin+kanssa+ihan+samaa+mieltä.
06.05.2017 23:54
Niin+kun+sinä+haluat+nähdä+toisenlaisesta+näkökulmasta+vaikka+kokemukset+todistaa+juurikin+muuta,+minä+taas+raadollisen+realistisena+luonteena+valitettavasti+en+oikein+osaa+nähdä+asiaa+muuten+kuin+se+on+vaikka+ehkä+haluaisinkin.+
"+Ei+se+tarkoita,+että+naiset+oikeasti+haluisivat,+että+heitä+satutettaisiin+tai+alistettaisiin.+Sitä+on+vaikea+selostaa,+mutta+jonkinsortin+samaistuminen+voisi+olla+vaikka+base-hyppyyn+tai+vastaavaan.+"
Ei+kun+kyllä+se+juurikin+sitä+valitettavasti+taitaa+tarkoittaa,+ei+kai+muuten+olisi+selitettävissä+jännämiesten+valtaisa+menestys+naismaailmassa?+Sinua+ehkä+on+käytetty+korvikkeena+oikeasti+jännälle+ja+onhan+nainen+kai+tottakai+varmaan+halunnutkin+että+mies+joka+on+kiltii,+kunnollinen+ja+asiansa+hoitava+kykenisi+tarjoamaan+hänelle+sen+saman+jännityksen+kuin+oikeasti+jännä+mies+mutta+vähän+kyllä+epäilen+että+jotain+jää+naisen+mielestä+puuttumaan+jos+on+vain+roolileikistä+kyse.
06.05.2017 23:38
Niin+no+jos+itse+foliohattuteorioillasi+olet+ikäänkuin+pakottanut+ExN38:n+todistelemaan+olemassaoloaan+niin+eikös+tuo+nyt+ole+aika+paksua+häntä+siitä+syytellä?+Ongelmahan+ei+alun+alkaenkaan+ollut+ExN38+vaan+juuri+sinä+itse+Pertti+mutta+narsistinahan+sinun+vaikea+nähdä+tilannetta+samoin+kuin+meidän+muiden.
06.05.2017 20:59
Tottakai+tulisin+sitten+yhtiökokoukseen+takarivistä+huutelemaan+ärsyttävän+asiantuntevia+kommentteja+sille+joka+teistä+sitten+puheenjohtajaksi+valitaankin+:D
06.05.2017 20:52
Linerille+en+avaa+ovea,+siinähän+pimputtaisi+kelloa.+Vaikka+noin+niin+kuin+periaatteessa+olen+aina+luvannut+naisille+että+"kotoa+saa+tulla+hakemaan"+niin+kun+tietäisin+tuon+puheenjohtajaksi+joutumisen+uhan+niin+en+avaisi+:D
06.05.2017 20:41
Isommat+remontit,+kuten+vaikkapa+LVIS+päätetään+yhtiäkokouksessa+jossa+kaikki+osakkaat+ovat+mukana+päättämässä+mutta+kyllä+hallituksen+jäsenillä+on+suuri+rooli+siinäkin+koska+heidän+ajatellaan+olevan+hyvin+perillä+asioista+ihan+jo+valmistelujen+ja+esiselvitysten+kautta.+Ei+nyt+ruveta+hiuksia+halkomaan,+esimerkissäni+Kaappi+voi+olla+hallituksen+jäsen+tai+ei+kuten+myös+sinäkin+voit+olla+vain+perus-osakkeenomistaja+mutta+kumpikin+käyttäisitte+äänivaltaanme+kokouksessa+ja+varmaankin+puhuisitte+ihmisiä+omaan+kantaanne+mukaan.
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/kiinteistokulma-kuka-paattaa-taloyhtiossa-hallitus-isannoitsija-vai-yhtiokokous/4930932
06.05.2017 20:39
En+ala+:D
06.05.2017 20:22
Jaa+ei+vai?+Oletetaan+tilnne+jossa+olet+kohonnut+hallituksen+puheenjohtajaksi+ja+ollaan+keskustelemassa+tulevasta+LVIS-remontista.+Koska+itse+olet+laitattanut+oman+kylppärisi+huippukuntoon+pari+vuotta+sitten+olet+pitkin+vuotta+lobannut+ajatusta+että+remontissa+putket+&+viemärit+pinnoitetaan+ja+kaikki+saavat+hoitaa+kylppärien+laatoitus-+ja+muut+työt+omilla+kustannuksillaan+kuten+tähänkin+asti+jos+halauvat+niitä+parantaa,+taloyhtö+maksaa+vain+vesieristyksen+osalta.+Moni+on+ollut+myötämielinen+ajatuksellesi+koska+kulut+näin+pysyvät+kurissa,+alle+300e/neliö+on+arvioitu+hinnaksi.+
Kokouksessa+kuitenkin+esiin+nousee+taloyhtiöstä+juuri+remontoitavan+kämpän+ostanut+Kaappi+joka+alkaa+puhumaan+että+eiköhän+ne+olisi+viisainta+nyt+remontissa+laittaa+viimeisen+päälle+kaikki+kylppärit,+uusitaan+putket+&+viemärit+ja+laatoitetaan+kaikki+ihan+kunnolla.+Onhan+se+kallista+n.800e/neliö+mutta+kun+kerran+ryhdytään+niin+kannattaa+tehdä+sitten+kunnolla.+Kaappia+nouseekin+hallituksen+jäsenistä+heti+tukemaan+se+yläpuolellasi+asuva+ExN38,+onkohan+niillä+jotain+sutinaa?,+ja+pari+muutakin+naista.+Myös+miehet+alkavat+lämpenemään+ajatukselle+kalliimmasta+remontista+kun+useimmilla+on+vielä+peruskontoiset+kylppärit.
Mitäpä+luulet+seuraako+tunteikasta+keskustelua?
06.05.2017 20:21
Arvaa+vaan+alkaisinko,+tehtävä+helvetistä+:D+Pysyisin+kyllä+taloyhtiön+kokouksista+niin+kaukana+kuin+mahdollista,+lähtisin+vaikka+pois+ja+sitten+parin+päivän+päästä+palaisin+laskemaan+ruumiit+:D+Tosissaan+palstlaisia+ajatellen+ehkä+joku+zönkkö+saattaisi+ollakin+semmoinen+että+rauhallisuudellaan+&+yleisellä+järkevyydellään+jollain+tavoin+pystyisi+pitämään+hallituksen+jäsenet+pois+toistensa+kurkuista+sen+pari+tuntia+mitä+kokoukset+vaativat.
06.05.2017 19:13
Jaa+niin+ja+jos+ExN38+nyt+näitä+enää+vilkaisee+niin+se+outo+ääni+saattaisi+ehkä+tulla+siitä+että+pakoputki+käydessä+kolisee+pohjaan+tai+puskurin+alla+olevan+peltiin,+kiinnitykset+kannattaa+tsekata+jos+pääsee+jossain+pohjan+alle+kurkistamaan.
06.05.2017 14:00
Minusta+ihan+hyvä+blogi+ja+jokseenkin+käsittämätöntä+tämä+palstalla+vallitseva+vihamielisyys+sitä+ja+ExN38:ia+kohtaan.+Vaikka+itsekin+usein+tuomitsen+naisten+käytöstä+globaalina+ominaisuutena+niin+ExN38:n+jutut+eivät+ole+minua+mitenkään+häirinneet,+päinvastoin,+ja+vaikken+hänen+kanssaan+varmaan+ihan+joka+asiasta+olekaan+samaa+mieltä+niin+en+voi+ymmärtää+miten+paljon+joidenkin+persettä+voi+kutittaa+tuollainen+avoimuus+kun+ei+se+ole+kuitenkaan+keneltäkään+pois+täällä.+Palstahan+on+sellainen+paikka+että+avoimuudesta+saa+maksaa+hintaa+ja+kohtuullisessa+määrin+ihan+ymmärrettävää+että+asioista+täällä+jauhetaan+mutta+tämä+ExN38:iin+kohdistunut+viimeaikainen+vaino++alkaa+minuakin+jo+vähän+tympäistä+kun+ihan+kiva+ihminen+käsittääkseni+kyseessä.
06.05.2017 13:59
Aika+nuorena+hekin+on+jo+siis+huomanneet+että+sua+pitää+opastaa+ja+valaista+asioissa+kun+olet+niin+pihalla.
06.05.2017 10:56
Ei+kun+itse+olet+sekaisin,+katsos+kun+tuossa+sinun+foliohattuilussa+ei+ole+loogisuuden+häivääkään+(sillä+perusteellahan+suakin+voitaisiin+epäillä+naiseksi+:D)
"mä+en+ymmärrä+miksi+mun+pitäisi+myötäillä+palstan+surkeinta+trollia.
ExN38:in+luomiseen+ja+vakuutteluun+on+mennyt+tekijällään+hirveästi+tunteja,+mutta+mikäli+häneltä+löytyy+rajattomasti+aikaa+tuollaiseen+pelleilyyn+niin+tehköön+uuden+trollihahmon."
No+juuri+siksi.+Etkö+ymmärrä+että+jos+Exn38+olisi+trolli+niin+sen+pyrkimyshän+nimenomaan+olisi+saada+aikaan+palstalle+kuhinaa+epäilyjen+ja+muiden+foliohattuiluiden+kautta,+sen+paremmin+siis+trolli+onnistuisi+pyrkimyksissään+mitä+enemmän+epäilet.+Jos+taas+olisikin+oikea+ja+ihan+huomionhakuisuuttaan+pyrkisi+esille+siinäkin+toteuttaisit+parhaalla+tavalla+pyrkimyksiä.+Jos+taas+on+oikea+ja+haluaisi+olla+rauhassa+ilman+turhaa+älämölöä+sun+teoriat+aiheuttaa+vaan+mielipahaa.
Näetkös+nyt,+et+oikeastaan+mitenkään+voi+toimia+oikein+tuolla+valitsemallasi+linjalla+ja+häviät+väistämättömästi+oli+tilanne+mikä+tahansa.
06.05.2017 10:46
Heh,+googlasin+ja+tarkistin+vaan+kun+sinähän+joskus+kerroit+olevasi+narsisti:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/narsisti-ei-koe-koskaan-olevansa-vaarassa
Tuossahan+nyt+kuitenkin+myönnät+että+erehdyit,+ehkäpä+et+sitten+olekaan+narsku.+Se+mikä+tuossa+jutussa+on+aika+huvittavaa+että+siitä+tulee+täydellisesti+yksi+kaverini+mieleen+vaikka+itse+se+tietysti+väittää+olevansa+hyvin+myötätuntoinen+ja+lämmin+ihminen+:D
En+nyt+viitsi+sen+kummemmin+alkaa+jänkäämään+mutta+onhan+sunkin+myönnettävä+että+ehkä+jossain+vaiheessa+saatat+kuitenkin+muuttaa+mielesi+myös+ExN38:N+kohdallla+niin+eikö+se+olisi+aivan+sama+tässä+vaiheessa+jo+mennä+niin+että+suhtautuisit+naisena+häneen.
06.05.2017 10:24
"sä+olet+laatunainen+jolla+on+paras+perse"
Heh,+muistaakseni+pupukin+oli+Pertin+epäilyissä+ensin+mies+ja+nyt+onkin+jo+laautunainen+jolla+paras+perse,+no+niinhän+onkin+tai+ainakin+oikein+hyvä+mutta+etkö+Pertti+itse+näe+kommenttiesi+ristiriitaisuutta?+aika+usein+joudut+lopulta+myöntämään+olleesi+väärässä+foliohatuteorioissasi.
06.05.2017 09:54
Sinulle+on+varmaan+ihan+käsittämätön+sellainen+vaihtoehto+etteivät+kiltit+miehet+ehkä+haluakaan+nussia+naisia+jotka+odottaa+noin+suoria+kysymyksiä.
05.05.2017 22:12
Kerran+yksi+varmaan+jo+vähän+vanhuudenhöperö+mummo+taisi+luulla+yhdeksi+laulajaksi+kun+oli+jälkeenpäin+puhunut+että+sen+xxx+kyydillä+pääsi+kun+kyyditsin+sen+onnikalle+toiseen+kaupunkiin+ja+on+sanottu+olevan+samaa+näköä+kuin+yhdessä+näyttelijässä+mutta+nykyään+ne+molemmat+on+tukevampia+ja+toisella+parta+niin+ei+ne+muistuta+sitten+yhtään+minua+eikä+minun+omasta+mielestä+ole+muistuttaneetkaan.+Sitten+on+semmoista+sattunut+että+joku+porukka+on+väittänyt+tunnistavansa+julkkikseksi+vaikken+olekaan.
05.05.2017 21:47
Jospa+siinä+blogia+aloittaessa+ei+ole+ollut+mitään+uskottavuusasiaa+edes+ajatuksissa.+Ehkäpä+ExN38+kyllästyi+vääntämään+täällä+hetkeksi+ja+veivasi+blogin+siinä+odotellessaan+aikansa+kuluksi.+Ei+kaikki+asiat+aina+liity+toisiinsa+vaan+voivat+olla+myös+erillisiä+tapahtumia.
05.05.2017 21:11
"KoiraKarvoistaan+jne..+"
Totta,+tuohan+se+on+se+loogisin+päätelmä+ja+siihen+miksi+se+on+loogisin+on+syynsä.
05.05.2017 21:01
Tuo+nyt+sinällään+ei+todista+vielä+mitään,+jonain+päivänähän+se+blogin+kirjoittaminen+pitää+aloittaa+jos+semmoista+aikoo+pitää,+oli+sitten+aito+taikka+feikki.
05.05.2017 20:59
978 / 1041