loppuiko kurpittelu

ihania.ovat

kun exn38 pisti kuvansa näkyviin niin ei ne 18-25v olekkaan niin erikoisia vaan 35-43v naiset kauneimpia niin 35-43v naiset seksikkäimpiä

34

783

2Äänestä

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herätys.kurppa

Ei exn38 pistänyt mitään kuvaansa näkyviin.

• 1217

Mistä tiedät? Helposti voi puskista ampua itsestään avauksia.

• Vosu.mikä.vosu

Netistähän noita kuvii saa ladattua mielin määrin, totuus kuvan takana onkin jotain ihan muuta.

• mä olen 37..ai niin,muahan ei lasketa lol

• "sä olet laatunainen jolla on paras perse" kiitos,enhän mä muuten peppupupu olisi;) ja mä kuitenkin olen ollut tällä palstalla aika hiton pitkään: p toikin viesti oli poistettu,ylläripylläri..ihankuin mua yritettäis savustaa ulos tai jotain tällä pimeellä käytöksellä haha mulle aivan sama,mulla on vähän muut paikat missä tykkään rupatella ja vaihtaa ajatuksia rennon avoimen porukan kanssa. käyn vain tsekkaa tän palstan kun satun suomessa piipahtamaan,muilla palstoilla.

• peppupupu kirjoitti:

"sä olet laatunainen jolla on paras perse" kiitos,enhän mä muuten peppupupu olisi;) ja mä kuitenkin olen ollut tällä palstalla aika hiton pitkään: p toikin viesti oli poistettu,ylläripylläri..ihankuin mua yritettäis savustaa ulos tai jotain tällä pimeellä käytöksellä haha mulle aivan sama,mulla on vähän muut paikat missä tykkään rupatella ja vaihtaa ajatuksia rennon avoimen porukan kanssa. käyn vain tsekkaa tän palstan kun satun suomessa piipahtamaan,muilla palstoilla.

Täällä poistetaan viestejä ihan kummallisista syistä..

Ihan niinkuin sen tekis joku automaatti..

Luin tuosta lehdestä että Suomestaki haetaan MissBumBumia. :D Sun pitäs käydä näytillä.

• Eräkettu kirjoitti:

Täällä poistetaan viestejä ihan kummallisista syistä..

Ihan niinkuin sen tekis joku automaatti..

Luin tuosta lehdestä että Suomestaki haetaan MissBumBumia. :D Sun pitäs käydä näytillä.

Näh,jos sun viestejä tai ne harvat vastaukset sulle poistetaan kyseessä on jokin muu kuin sattuma,varsinkin kun paskanjauhaminen saa jäädä palstalle : p
        Eiiii,en todellakaan menisi mihinkään kisoihin haha:D Sitäpaitsi sen pitää kuitenkin olla sinisilmäne vaalea,sääntöjen mukaan lol : p Enkä usko että siellä aitoa pebaa haetaan anyways,ne on niitä kovia muovilätky perseitä nyt,ajan mukaan ;)

• peppupupu kirjoitti:

Näh,jos sun viestejä tai ne harvat vastaukset sulle poistetaan kyseessä on jokin muu kuin sattuma,varsinkin kun paskanjauhaminen saa jäädä palstalle : p
        Eiiii,en todellakaan menisi mihinkään kisoihin haha:D Sitäpaitsi sen pitää kuitenkin olla sinisilmäne vaalea,sääntöjen mukaan lol : p Enkä usko että siellä aitoa pebaa haetaan anyways,ne on niitä kovia muovilätky perseitä nyt,ajan mukaan ;)

Se poistaa viestejä vaikka ne olis ihan sääntöjen mukaiset ja muutenkin kohteliaat.. :D

Sullahan on muhkea luomu pyrstö. :D
        Ne silikonibeibet on tarvinnu täytetty että pääsee sun tasolle. ;D

Kun kattoo kuka noita missikisoja jne. nykyään voittaa niin ei tarvi olla sinisilmänen blondi. :)

• peppupupu kirjoitti:

"sä olet laatunainen jolla on paras perse" kiitos,enhän mä muuten peppupupu olisi;) ja mä kuitenkin olen ollut tällä palstalla aika hiton pitkään: p toikin viesti oli poistettu,ylläripylläri..ihankuin mua yritettäis savustaa ulos tai jotain tällä pimeellä käytöksellä haha mulle aivan sama,mulla on vähän muut paikat missä tykkään rupatella ja vaihtaa ajatuksia rennon avoimen porukan kanssa. käyn vain tsekkaa tän palstan kun satun suomessa piipahtamaan,muilla palstoilla.

Kerkesit kuiten näkeen kommenttini, hyvä niin.

Sääli tavallaan ettet ole täällä useammin, mutta ymmärrän valintaasi erittäin hyvin.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Kerkesit kuiten näkeen kommenttini, hyvä niin.

Sääli tavallaan ettet ole täällä useammin, mutta ymmärrän valintaasi erittäin hyvin.

"sä olet laatunainen jolla on paras perse"

Heh, muistaakseni pupukin oli Pertin epäilyissä ensin mies ja nyt onkin jo laautunainen jolla paras perse, no niinhän onkin tai ainakin oikein hyvä mutta etkö Pertti itse näe kommenttiesi ristiriitaisuutta? aika usein joudut lopulta myöntämään olleesi väärässä foliohatuteorioissasi.

• Harmaaritari kirjoitti:

"sä olet laatunainen jolla on paras perse"

Heh, muistaakseni pupukin oli Pertin epäilyissä ensin mies ja nyt onkin jo laautunainen jolla paras perse, no niinhän onkin tai ainakin oikein hyvä mutta etkö Pertti itse näe kommenttiesi ristiriitaisuutta? aika usein joudut lopulta myöntämään olleesi väärässä foliohatuteorioissasi.

Peppupupun kohdalla näin ekana vain perseen ja totesin vain että tuskin postaaja on nainen. Kun luin peppupupun juttuja myöhemmin, niin tajusin että kyllä tässä nainen kirjoittelee.

ExN38:in kohdalla tilanne on täysin eri, olen lukenut riittävästi sitä diipadaapaa nähdäkseni sen läpi.

Peppupupun kohdalla näin ekana vain perseen ja totesin vain että tuskin postaaja on nainen. Kun luin peppupupun juttuja myöhemmin, niin tajusin että kyllä tässä nainen kirjoittelee.

ExN38:in kohdalla tilanne on täysin eri, olen lukenut riittävästi sitä diipadaapaa nähdäkseni sen läpi.

Heh, googlasin ja tarkistin vaan kun sinähän joskus kerroit olevasi narsisti:

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/narsisti-ei-koe-koskaan-olevansa-vaarassa

Tuossahan nyt kuitenkin myönnät että erehdyit, ehkäpä et sitten olekaan narsku. Se mikä tuossa jutussa on aika huvittavaa että siitä tulee täydellisesti yksi kaverini mieleen vaikka itse se tietysti väittää olevansa hyvin myötätuntoinen ja lämmin ihminen :D

En nyt viitsi sen kummemmin alkaa jänkäämään mutta onhan sunkin myönnettävä että ehkä jossain vaiheessa saatat kuitenkin muuttaa mielesi myös ExN38:N kohdallla niin eikö se olisi aivan sama tässä vaiheessa jo mennä niin että suhtautuisit naisena häneen.

• Perse.ruutuun
        Eräkettu kirjoitti:

Se poistaa viestejä vaikka ne olis ihan sääntöjen mukaiset ja muutenkin kohteliaat.. :D

Sullahan on muhkea luomu pyrstö. :D
        Ne silikonibeibet on tarvinnu täytetty että pääsee sun tasolle. ;D

Kun kattoo kuka noita missikisoja jne. nykyään voittaa niin ei tarvi olla sinisilmänen blondi. :)

Onko se joskus postannut tänne perseestänsä kuvan vai mistä tiedät??
        Minäkin haluan nähdä!

Tuossahan nyt kuitenkin myönnät että erehdyit, ehkäpä et sitten olekaan narsku. Se mikä tuossa jutussa on aika huvittavaa että siitä tulee täydellisesti yksi kaverini mieleen vaikka itse se tietysti väittää olevansa hyvin myötätuntoinen ja lämmin ihminen :D

En nyt viitsi sen kummemmin alkaa jänkäämään mutta onhan sunkin myönnettävä että ehkä jossain vaiheessa saatat kuitenkin muuttaa mielesi myös ExN38:N kohdallla niin eikö se olisi aivan sama tässä vaiheessa jo mennä niin että suhtautuisit naisena häneen.

Narsisti olen, mutta narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole mun juttujani.

Ehdotat että muuttaisin suhtautumistani ExN38:iin ihan varmuuden vuoksi? Olet sekaisin Ikis, mä en ymmärrä miksi mun pitäisi myötäillä palstan surkeinta trollia.

ExN38:in luomiseen ja vakuutteluun on mennyt tekijällään hirveästi tunteja, mutta mikäli häneltä löytyy rajattomasti aikaa tuollaiseen pelleilyyn niin tehköön uuden trollihahmon.

Hyvä linkki.

Narsisti voi kyllä myöntää olleensa väärässä tai pyytää anteeksi, jos hyötyy siitä. Tosiasiassa se on näyttelemistä, vääryys on ulkoistettu hänestä eikä anteeksi pyytämiseen liity oikeaa katumusta. Nuo on vain keinoja päästä eteenpäin hyötymisessä.

Narsisti olen, mutta narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole mun juttujani.

Ehdotat että muuttaisin suhtautumistani ExN38:iin ihan varmuuden vuoksi? Olet sekaisin Ikis, mä en ymmärrä miksi mun pitäisi myötäillä palstan surkeinta trollia.

ExN38:in luomiseen ja vakuutteluun on mennyt tekijällään hirveästi tunteja, mutta mikäli häneltä löytyy rajattomasti aikaa tuollaiseen pelleilyyn niin tehköön uuden trollihahmon.

Ei kun itse olet sekaisin, katsos kun tuossa sinun foliohattuilussa ei ole loogisuuden häivääkään (sillä perusteellahan suakin voitaisiin epäillä naiseksi :D)

"mä en ymmärrä miksi mun pitäisi myötäillä palstan surkeinta trollia.

ExN38:in luomiseen ja vakuutteluun on mennyt tekijällään hirveästi tunteja, mutta mikäli häneltä löytyy rajattomasti aikaa tuollaiseen pelleilyyn niin tehköön uuden trollihahmon."

No juuri siksi. Etkö ymmärrä että jos Exn38 olisi trolli niin sen pyrkimyshän nimenomaan olisi saada aikaan palstalle kuhinaa epäilyjen ja muiden foliohattuiluiden kautta, sen paremmin siis trolli onnistuisi pyrkimyksissään mitä enemmän epäilet. Jos taas olisikin oikea ja ihan huomionhakuisuuttaan pyrkisi esille siinäkin toteuttaisit parhaalla tavalla pyrkimyksiä. Jos taas on oikea ja haluaisi olla rauhassa ilman turhaa älämölöä sun teoriat aiheuttaa vaan mielipahaa.

Näetkös nyt, et oikeastaan mitenkään voi toimia oikein tuolla valitsemallasi linjalla ja häviät väistämättömästi oli tilanne mikä tahansa.

Ei kun itse olet sekaisin, katsos kun tuossa sinun foliohattuilussa ei ole loogisuuden häivääkään (sillä perusteellahan suakin voitaisiin epäillä naiseksi :D)

"mä en ymmärrä miksi mun pitäisi myötäillä palstan surkeinta trollia.

ExN38:in luomiseen ja vakuutteluun on mennyt tekijällään hirveästi tunteja, mutta mikäli häneltä löytyy rajattomasti aikaa tuollaiseen pelleilyyn niin tehköön uuden trollihahmon."

No juuri siksi. Etkö ymmärrä että jos Exn38 olisi trolli niin sen pyrkimyshän nimenomaan olisi saada aikaan palstalle kuhinaa epäilyjen ja muiden foliohattuiluiden kautta, sen paremmin siis trolli onnistuisi pyrkimyksissään mitä enemmän epäilet. Jos taas olisikin oikea ja ihan huomionhakuisuuttaan pyrkisi esille siinäkin toteuttaisit parhaalla tavalla pyrkimyksiä. Jos taas on oikea ja haluaisi olla rauhassa ilman turhaa älämölöä sun teoriat aiheuttaa vaan mielipahaa.

Näetkös nyt, et oikeastaan mitenkään voi toimia oikein tuolla valitsemallasi linjalla ja häviät väistämättömästi oli tilanne mikä tahansa.

Sä muistutat Ikis mun tyttäriä 3-vuotiaina, heilläkin oli yhtä hyvin perusteltuja mielipiteitä tuolloin.

• huomiohuorahan.säolet

tyrkky pupu (i)

• huomiohuorahan.säolet kirjoitti:

tyrkky pupu (i)

Mikäli huomiota saa pelkällä läsnäololla, niin se ei ole tyrkyttämistä.

Sä muistutat Ikis mun tyttäriä 3-vuotiaina, heilläkin oli yhtä hyvin perusteltuja mielipiteitä tuolloin.

Aika nuorena hekin on jo siis huomanneet että sua pitää opastaa ja valaista asioissa kun olet niin pihalla.

Aika nuorena hekin on jo siis huomanneet että sua pitää opastaa ja valaista asioissa kun olet niin pihalla.

Lapset nyt tarvii vähän opastusta tuossa iässä, mutta nopeasti se ymmärrys lisääntyy jos on lisääntyäkseen.

Tää ExN38:in vatvominen ei muuta mitään, hänen taustoistaan on ollut epäilyksiä ihan alusta lähtien eikä hänen hahmonsa lennä vieläkään. Olisi nikin luojalta fiksumpaa yrittää uudella trollihahmolla, nykyisestä ei tule millään aikavälillä uskottavaa.

• vedälakkisilmille
        A.Palstamäki kirjoitti:

Mikäli huomiota saa pelkällä läsnäololla, niin se ei ole tyrkyttämistä.

perseensä kuvia postaavat on huomiohuoria!!!!!!!!!!!!!!!!

Fiksuja tyttöjä sulla siis... äitiinsä ilmeisesti tulleet? :o)

• vedälakkisilmille kirjoitti:

Hyvän perseen postaaminen palstalle on just asiaa.

• lilat.silmät
        A.Palstamäki kirjoitti:

Lapset nyt tarvii vähän opastusta tuossa iässä, mutta nopeasti se ymmärrys lisääntyy jos on lisääntyäkseen.

Tää ExN38:in vatvominen ei muuta mitään, hänen taustoistaan on ollut epäilyksiä ihan alusta lähtien eikä hänen hahmonsa lennä vieläkään. Olisi nikin luojalta fiksumpaa yrittää uudella trollihahmolla, nykyisestä ei tule millään aikavälillä uskottavaa.

Aika hyvä blogikuva

• alahanpostaamaan
        A.Palstamäki kirjoitti:

Hyvän perseen postaaminen palstalle on just asiaa.

missä persees kuva viipyy ? äläkä valita

• vedälakkisilmille kirjoitti:

Äläs nyt. Jokainen saa postailla itsestään sellaisia kuvia kuin haluaa. Musta on huolestuttavinta, että sinä olet perillä jostain peppukuvista, ja kuitenkin paheksut sellaisia. Mistä tiedät että sellaisia on? Et kai vain ole perverssiä uteliaisuuttasi katsellut toisten kuvia? Ainakin sinun huomiosi on silloin hyvin helppo saavuttaa. Jos elät niin kuin opetat, et availe mitään kuvalinkkejä. Säilytät mielenrauhasi.

• lilat.silmät kirjoitti:

Aika hyvä blogikuva

Kuva ei todista mitään ja muutenhan koko juttu on silkkaa diipadaapaa.

Seuraan blogia ja arvioin vuoden päästä kuinka uskottavaa on se että kyseessä olisi aito ihminen.

• Polkupyörämies

Pupupeppu sulla on loistava nimimerkki.

• Tosiasias
        Polkupyörämies kirjoitti:

Pupupeppu sulla on loistava nimimerkki.

Peppupupu on huomiohuora,katkera kun ei saanu niin paljoa huomiota kun kauniimpi nainen 38.
        Et vedä likikään vertoja hänelle,hyväksy se.

• Tosiasias kirjoitti:

Peppupupu on huomiohuora,katkera kun ei saanu niin paljoa huomiota kun kauniimpi nainen 38.

Yritetäänkö täällä Provosoida KisuMisuja KisuTappeluun.. ;D

Aikast LäpiNäkyvää.. ;P

• tosiasiassa
        Tosiasias kirjoitti:

Älä puhu kaikkien puolesta.
        nainen 38 ei ole mikään kaunotar eikä vedä vertoja peppupupulle.
        Meikäläiseen ei ainakaan vetoa 38:n kaltaiset tädit

• Sinkkumies---

Kyllä kurppaakin voi panna. Kadullakin näkee kurppa naisia joka päivä ja ovat tosi nättejä. N38 on tosi ihana kurppa paitsi että siinä kuvassa näyttää 25 vuotiaalta.

• Eimeillä

Näyttääkö 25-vuotiaat noin vanhoilta?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      80
      1138
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      27
      729
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      11
      702
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      695
    5. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      687
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      658
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      645
    8. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      68
      639
    9. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      57
      594
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      25
      593
    11. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      41
      571
    12. 61
      559
    13. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      82
      558
    14. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      46
      540
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      534
    16. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      517
    17. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      492
    18. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      52
      483
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      455
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      27
      447
    Aihe