Ei sitä kauaa harrasteta suhteessakaan. Ei kannata vaivautua.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201705062200123088_lz.shtml
parisuhteet hiipuvat seksittömiksi
29
467
Vastaukset 29
Seksielämä on muuttunut runkkaamiseksi parisuhteissakin, ihan sama olla yksinään.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/miksi-suomalaiset-harrastavat-yha-vahemman-seksia-tutkijalla-teoria
" Yleinen ajatus on, että seksi on se, joka tekee parisuhteesta onnellisen"
tutkija (nainen) ei ole tietenkään huolissaan:
"Seksin väheneminen yleisenä trendinä voi johtua ihan siitä, että naisten itsemääräämisoikeus on kasvanut. Enää ei harrasteta seksiä velvollisuudentunnosta vaan nautinnonhalusta. En ole huolissani asiasta!"
Mitäpä väliä sillä miehen onnellisuudella olisikaan? Noin muuten olen Pertin kanssa ihan samaa mieltä.Niin ja vielä:
http://www.is.fi/kysy-seksista/art-2000005198912.html?ref=rss
Valitettavasti saavuttamansa vapauden siivittäminä naiset näyttää olevan valmiita siirtymään seuraavalle asteelle, romanttinen houkka nimeltä länsimainen mies joutuu tyytymään naisen valitsemaan aisurin osaansa. Varmaan jossain islamilaisessa maailmassa naiset tietenkään ei edelleenkään päästä eläimellisiä himojaan valloilleen.- osaltaniloppunut
Se on yleinen käsitys, mutta monet naiset ajattelevat eri tavalla. Siinä on se ero miesten ja naisten välillä ja siksi naiset viihtyvät hyvin yksinkin.
- Naisasialooser11
Ja sitä nautinnonhalua ei synny aisurimiehen kanssa, sellaisen kanssa seksiä on harrastettu nimenomaan vain velvollisuuden tunteesta, joten ei ihme että seksi on loppunut parisuhteessa.
Nainen tuntee sitä nautintoa vain top10% miehen kanssa, johon hänellä ei enää rusinoitumisensa myötä ole mitään mahdollisuuksia, joten nainen elää sitten seksittömässä parisuhteessa tavismiehen kanssa koska kuten sanottua sellaisen kanssa seksi on vain velvollisuus.
- Kkkiiiiuuuu
Ei se nyt ihan niinkään ole, ettei kannattaisi vaivautua. Mikään elämässä ei ole ikuista ja hyvistä asioista kannattaa nauttia niin kauan kuin mahdollista. Vaikka lopussa oliskin itku, niin olipahan myös se pitkä, tai lyhyt, ilo.
- omarauhatärkeää
mutta kun me ihmiset emme ole samanlaisia ja näemme eri asiat hyvinä ja tavoittelemisen arvoisina, kun on saavuttanut yksin olemisen ihanuuden ja helppouden niin siitä ei halua luopua, en passaa enää ketään millään tavalla
- kylläkyllä--
Naisesta tulee kurppa ja siksi miehet ei halua enää panna.
- EdesUnissa
Jotkut parisuhteet hiipuvat seksittömiksi. Ehkäpä tuota Iltasanomien artikkelia ei tule yleistää kaikkiin pareihin. Minusta on melko luonnollista että jotkut parisuhteet hiipuvat seksittömiksi, koska useat parisuhteet myös päätyvät eroon. Olisi jotenkin luonnotonta jos seksi sujuisi, mutta yhteiselämä ei parisuhteessa. Mielestäni ovat kytköksissä.
Sitä miksi jotkut parit jatkavat seksittömässä suhteessa en oikein tajua. Se nyt vaan on edellytys toimivalle parisuhteelle, koska jos hankitaan seksuaalinen tyydytys parisuhteen ulkopuolelta niin todennäköisesti se aiheuttaa myös jonkinasteisia emotionaalisia siteitä tähän seksikumppaniin.- emmeolesamanlaisia
Tiedän monia pareja jotka ovat yhteisestä sopimuksesta lopettaneet seksin ja ovat silti onnellisia parisuhteessaan. Sitä en ymmärrä ollenkaan että seksi haetaan suhteen ulkopuolelta, paitsi jos suhteessa on sovittu sen olevan salliitua, muuten pitää erota.
emmeolesamanlaisia kirjoitti:
Tiedän monia pareja jotka ovat yhteisestä sopimuksesta lopettaneet seksin ja ovat silti onnellisia parisuhteessaan. Sitä en ymmärrä ollenkaan että seksi haetaan suhteen ulkopuolelta, paitsi jos suhteessa on sovittu sen olevan salliitua, muuten pitää erota.
Voiko jotkut oikeasti todeta seksin olevan ohitse ja jatkaa silti suhdetta? Kuulostaa hurjalta ajatukselta.
- erimuoteista
Niin sellaisen näkökulmasta joka ajattelee eri tavalla, mutta ei niiden näkökulmasta joille se sopii. Eri ihmisillä erilaiset elämät.
- EdesUnissa
emmeolesamanlaisia kirjoitti:
Kaipa se voisi toimia jos se tosiaan lopetetaan kokonaan, eli seksiä ei vaan ole ollenkaan missään. En vain osannut ajatella tällaista vaihtoehtoa.
EdesUnissa kirjoitti:
Kaipa se voisi toimia jos se tosiaan lopetetaan kokonaan, eli seksiä ei vaan ole ollenkaan missään. En vain osannut ajatella tällaista vaihtoehtoa.
Herää vaan kysymys minkälaisissa olosuhteissa seksiin tottunut heteromies voi todeta että tämä panot on pantu?
90 vuotiaana vai silloin kun pumppu ei kestä kiihottumista..- EdesUnissa
A.Palstamäki kirjoitti:
Herää vaan kysymys minkälaisissa olosuhteissa seksiin tottunut heteromies voi todeta että tämä panot on pantu?
90 vuotiaana vai silloin kun pumppu ei kestä kiihottumista..Yritin miettiä tätä. En usko että onnistuisi jokaiselta naiseltakaan, joten tämä ei liene mies-nais kysymys. Ainakin tuo nainen joka asuu meillä on hyvin vilkas ovuloidessaan ja sitten taas vähemmän aktiivinen. Voisiko kuvitella että kun naisten hedelmällisyys päättyy, niin he kykenevät helposti kieltäytymään seksistä ?
Tällöin ongelmaksi jää juuri tuo mainitsemasi. Mikäs minut saa lopettamaan ? EdesUnissa kirjoitti:
Yritin miettiä tätä. En usko että onnistuisi jokaiselta naiseltakaan, joten tämä ei liene mies-nais kysymys. Ainakin tuo nainen joka asuu meillä on hyvin vilkas ovuloidessaan ja sitten taas vähemmän aktiivinen. Voisiko kuvitella että kun naisten hedelmällisyys päättyy, niin he kykenevät helposti kieltäytymään seksistä ?
Tällöin ongelmaksi jää juuri tuo mainitsemasi. Mikäs minut saa lopettamaan ?Tossa päivänä muutamana laitoin Teknodonnalle pyydettäessä kuvauksen mun exästä, siinä mainitsin että nuorempana mun tärkein kriteerini naista katsellessa oli seksuaalienergia. Joidenkin naisten seurassa sen vain aistii, se on jännä juttu.
Sun kommenttisi perusteella otaksun että sulla on nyt suhde naiseen jolla on rutkasti tuota mainittua energiaa. Tuo naistyyppi raiskaa sut jos pihtaat, joten sanoisin ettei suhteessa kukaan kieltäydy loputtomiin seksistä.- eijaksaruikuttajia
Ei niin koska tuollaisessa tapauksessa suhde loppuisi siihen paikkaan jos toinen yrittäisi väkisin.
Yksinolemisessa on pelkästään hyviä puolia silloin kun on jo kokemusta kauan kestäneestä suhteesta. Elämän ehtoopuolella on ihanaa saada elää rauhassa ja elää juuri niin kuin itse haluaa. eijaksaruikuttajia kirjoitti:
Ei niin koska tuollaisessa tapauksessa suhde loppuisi siihen paikkaan jos toinen yrittäisi väkisin.
Yksinolemisessa on pelkästään hyviä puolia silloin kun on jo kokemusta kauan kestäneestä suhteesta. Elämän ehtoopuolella on ihanaa saada elää rauhassa ja elää juuri niin kuin itse haluaa.Mulla ei ole negaatioita seksin suhteen, mutta itse suhteilu ei kiinnosta. Tykkään olla yksin.
- Pahamies111
Mulla on kokemus pitkästä suhteesta, jossa naiselle riitti kerran kolmessa kuukaudessa. Ei myöskään masturboinut. Muissa suhteissa olen ollut lyhemmän aikaa ja alussahan kiimaa löytyy kaikilta, jopa tuolta ensiksi mainitulta. Alussa pantiin tuonkin kanssa jatkuvasti, sitten paninkin jossain vaiheessa muita naisia jatkuvasti.
- lähellähäntä
Läheisyys ei saa hiipua. Kun haluaa koskettaa ja tulla kosketuksi, niin kaikki muu järjestyy.
Näinhän se just on.. Jos ei ole TiivistäSidettä ja/tai kykyä sen rakentamiseen MolemminPuolisesti, niin HukkaPerii.. Ennemmin tai myöhemmin.. ;P
- rakkaus.kestää
Seksi on huikeaa ja itse nautin siitä puolisoni kanssa vieläkin, vaikka ensi vuonna on jo hopeahääpäivän aika. Tiedostan silti sen, että jos saamme elää pitkän elämän, seksi hiipuu jossain vaiheessa. Luulen, että asiaan liittyy samanlaista luopumisen haikeutta kuin kaikkeen muuhunkin vanhenemiseen. Ei se rakkautta kuitenkaan mihinkään lopeta. Kun rakastaa tiettyä ihmistä, häntä sitten vain rakastaa, vaikka hän vanhenee ja rupsahtaa ja sairastuu ja mitä nyt elämässä vastaan tuleekin.
- Pillujen--asiantuntija
Parisuhteessa ei kannata olla jos ei halua seksiä. Pihtarit on sairaita, pihtareilla on mielenterveysongelmia.
- Niinpäniintämäontotuus
Kuulehan sinä asiantuntija, voisitko mitenkään määritellä pihtarin? Onko hän nainen, joka ei anna sulle ja kaikille vastaantulijoille vai millainen hän on? Ja mikä se hänen mielenterveysongelmansa tässä kohtaa on? Onko ulkopuolelta mutu-tuntemalla määritelty, vain koska se 'EI ANNA'! ( vaikka on kuulemma ja näemmä joskus jollekin antanut). Olen kuullut, että miehet ovat idiootteja, jos naiset ovat pihtarihuoria.
- Niinpäniintämäontotuus
Miten joku voi käsittää seksuaalisuuden niin perusteellisen väärin kuin aika moni mies ja voittopuolisesti juuri miehet. Elämme 2020-lukua eikä sivistymisestä tietoakaan tällä saralla. Mies, kategorisesti ( sorry näille miehille, jotka ymmärtävät) ei ole halunnut kuunnella naista tässä ( kään) asiassa. Mies on valmis myymään äitinsä, sisarensa, jopa tyttärensä, puhumattakaan tyttö- naisystävistään, kammottaville seksimarkkinoille. Ja haukkumiset tulevat kaupan päälle. Niin...
- Pillujen--asiantuntija
Niinpäniintämäontotuus kirjoitti:
Kuulehan sinä asiantuntija, voisitko mitenkään määritellä pihtarin? Onko hän nainen, joka ei anna sulle ja kaikille vastaantulijoille vai millainen hän on? Ja mikä se hänen mielenterveysongelmansa tässä kohtaa on? Onko ulkopuolelta mutu-tuntemalla määritelty, vain koska se 'EI ANNA'! ( vaikka on kuulemma ja näemmä joskus jollekin antanut). Olen kuullut, että miehet ovat idiootteja, jos naiset ovat pihtarihuoria.
Moni suhde kaatuu koska jompikumpi pihtaa. Ihan yksinketainen asia että jos ei harrasta seksiä suhteessa niin ei rakasta kumppania ja silloin on turha seurustella sellaisen kanssa jotka ei halua panna. Pihtaaminen aiheuttaa kaikenlaisia riitojakin sitten, parempi erota eikä riidellä niin säästyy monelta murheelta. Kyllä sitä kumppania nyt pari kertaa viikossa pitäis haluta. Kerran kahdessa viikossa on jo myrkkyä suhteelle. Väsymys on yleisin tekosyy ettei halua kumppaniaan, kyllä sitä jokainen joka rakastaa kumppaniaan niin jaksaa parikymmentä minuuttia seksiä.
Kyllähän ne halut elää joka suuntaan pitkässä suhteessa. Voi olla kausia, jolloin ei tunne minkäänlaista seksuaalista halua kumppaniaan kohtaan. Tai ehkä ketään muutakaan, tai sitten kyllä muita kohtaan mutta ei sitä omaa kumppania. Jos on pidempiä jaksoja ettei seksihalut kohtaa, se on iso ongelma.
Nuorena naitiin monta kertaa päivässä monta kertaa peräjälkeen, mutta vanhemmiten ainakin miehillä toimintakyky heikkenee. Jos jollekin riittää kerta tai kaksi viikossa tai vielä harvemmin, ja toisella on Valtakunnan halut, niin oivoi.
Hyviä matkoja kaikki, etenkin kun ovat tulleet päätökseensä niin kuin kuuluu jos hommat ei enää toimi niin kuin hyvä elämä edellyttää. Jokainen tavallaan.- zzxxzzxxxxx
Onhan maailmassa nykyään paljon muutakin tekemistä kuin paneminen. Myöskin nykyinen löysä elämä, ruoka yms. vaikuttaa mm. alentavasti testoihin.
- kovaahommaase
ei jaksa uffapuffa huffapuffa huh huhpuhpuhhuhhaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641091Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu28706Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
- 9681
- 46648
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj23577- 65576
- 42560
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558- 43534
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46530Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa47452Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29443