Pertti+olet+sairas.+Eihän+mun+tarvitse+trollailla+kun+sinä+vainoharhailet+kaikki+trollien+tuototkset+minun+piikkiin+muutenkin.+Ota+ne+lääkkeet.+Kaveriltani+kuulin+että+yksi+sen+tuttu+oli+mennyt+sekaisin+ihan+tässä+viikko-pari+sitten+(dokaamista,+mokaamista,+poliiseja+ja+sairaalakeikka).+Sillä+tyypillä+kuulemma+ihan+todetusti+kaksisuuntainen+mielialahäiriö+ja+se+itse+oli+tainnut+sille+kaverilleni+kertoa+että+kevät+on+haastavaa+aikaa+niin+kannattaa+sunkin+olla+nyt+tarkkana.
No+joo,+totta+on+tuokin+mutta+jos+oikeasti+on+sisäinen+kello+yökukkuja+niin+se+liikuntakaan+ei+välttämättä+aina+riitä.+Juurikin+pahinta+jos+kroppa+on+ihan+väsyksissä+ja+kaipaa+lepoa+mutta+kun+ei+vaan+nukahda,+sitä+ei+voi+semmoinen+käsittää+jolla+ei+koskaan+ole+ollut+kunnolla+unettomuusongelmia,+sellainen+taas+jolla+on+ollut+tietää+heti+mistä+puhutaan.ei+Pertin+vinkeissä+sinällään+mitään+vikaa+ole,+se+esitystapa+vaan+ei+sytytä+että+kun+miljoonatta+kertaa+julistetaan+samaa+totuutta+kuin+mitä+kaikki+muutkin+jotenkin+uutena+ja+ihmeellisenä.+Kyllä+kai+kaikki+palstaa+seuranneet+tietää+että+itsevarma+&+röyhkeä+tyyli+puree+naisiin,+ei+sitä+kukaan+kiistä+mutta+julistajana+Perttikin+jättää+huomiotta+ihmisten+luontaiset+ominaisuudet,+ei+lampaasta+tule+leijonaa+vaikka+sen+käskisi+mennä+leijonalaumaan+ja+karjumaan+äänekkäästi,+todennäköisesti+se+joutuu+vaan+syödyksi.Niin,+niistä+luontaisista+ominaisuuksista,+täällä+kun+useimmat+on+kilttejä+&+kunnollisia+miehiä+ei+niistä+tule+alfoja+naisten+ja+ytmien+hyvillä+neuvoilla,+ne+kyllä+jo+entuudestaankin+tietää+miten+tulisi+toimia+naisten+kanssa+muttei+niistä+välttämättä+ole+siihen,+ei+minusta+ainakaan+ole.+Tiedän+kyllä+että+välinpitämätön,++röyhkeä+ja+jännä+käytös+salaperäisyyksineen+ja+vilpillisyyksineen+toimii,+niiden+lisäksi+kun+vielä+makkarissa+miehekkäästi+alistaa+ja+matalasti+murahtelee+niin+johan+on+nainen+myyty+mutta+toiminko+sitten+itse+tiedosta+huolimatta+naisten+kanssa+niin?+Tuskinpa+kun+ei+ole+minun+luonteen+mukaista.