Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi+Flavio+on+kai+genio.+Itse+olen+toki+pääsiäisomalla+mutta+sain+jo+asiat+hoidettua+niin+että+nyt+taas+kotiympyröissä.
14.04.2017 20:59
Olinkohan+se+minä+joka+ennakoi+tuon+suhteesi+kestävyyden?+Ei+kai+se+oikeastaan+sinun+vika+ole+vaan+yhteiskunnan+kun+olet+2000-luvun+tuote+niin+kuin+kanssasisaresi.
14.04.2017 20:50
Heipparallaa+:)+Kuinka+olitkin+ennalta-arvattava+jos+siis+tosiaan+kyseessä+se+sama+N38+joka+melkein+eka+treffeillä+löysi+kiltin+ja+kunnollisen,+siis+ei+mitään+jännämiestä+vaan+niiiiiin+ihanan+ihan+tavallisen+miehen+että+sulla+sukat+pyöri+jaloissa,+olit+ihan+varma+että+tämä+kestää+ja+tässä+on+nyt+se+"oikea"?+Muistaakseni+silloin+taisin+vähän+epäillä+että+olet+täällä+kohta+uudestaan?+No+nyt+on+sitten+taas+yksi+suomalainen+nainen+yhtä+kokemusta+rikkaampana+parin+kuukauden+kiihkeän+seksisuhteen+jälkeen,+siis+entistä+käytetympi.
Tjoo,+teissä+naisissa+on+se+vika+että+salamana+rakastutte,+olette+ihan+varmoja+ja+annatte+kaiken+rakkautenne+niille+pelimiehille+jotka+teitä+ovelina+pyörittää+ja+sitten+taas+palaatte+lähtöpisteeseen+ja+vaikka+ei+olisi+pelimies,+niin+kuin+se+sinun+löytö,+se+on+taas+sitten+niin+tylsä+että+parissa+kuukaudessa+kyllästytte+ja+palaatte+lähtöpisteeseen.+Ei+teistä+2000-luvun+naisista+ole+oikeasti+mihinkään+vakavaan+suhteeseen,+voisitte+edes+myöntää+sen.
14.04.2017 20:48
Siinähän+ne+olikin+tasokkuusjärjestyksessä+kaikki+listattuna+:D
13.04.2017 16:28
En+ole+koskaan+täällä+palstalla(kaan)+vaatinut+naiselta+neitsyyttä+vaikka+toki+olen+usein+maininnut+miten+hyvä+asia+on+naisessa+jos+on+sen+säilyttänyt.+Siksi+en+ole+vaatinut+kun+en+voi+toiselta+vaatia+kun+en+itsekään+ole,+jos+olisin+saattaisin+vaatiakin+koska+sehän+olisi+tasapuolinen+tilanne.+
En+ole+myöskään+koskaan+laittanut+että+max.1,+eilenhän+johonkin+taisin+mainita+että+1+on+ok+niin+kuin+onkin+muttei+se+tarkoita+vielä+ehdotonta+maksimia.+Asiat+on+niin+tapauskohtaisia,+ehkä+jopa+viidenkin+miehen+kanssa+ollut+nainen+voisi+olla+vielä+menettelevä+jos+ne+miehet+on+olleet+suhteellisen+asiallisia+mutta+jos+on+vaikka+2+ja+toinen+niistä+joku+jännämies+ja+toinen+musta+mies+se+2+on+ehdottomasti+liikaa+ja+tuollasten+miesten+kyseessä+ollessa+varmaan+se+yksikin+olisi+liikaa.+
Joo,+ei+voi+sanoa+tosiaan+mitään+ihan+tarkkaa+lukemaa+muuten+kuin+että+jos+niitä+menneitä+miehiä+alkaa+olla+kymmeniä+niin+onhan+se+liikaa+vakavaa+parisuhdetta+ajatellen,+ei+semmoiseen+naiseen+voisi+ikinä+oikein+luottaa+ja+se+olisi+muutenkin+niin+menneisyytensä+haamujen+runtelema+että+siinä+voisi+sitten+särkeä+itseäänkin+yrittäessään+korjata+niiden+menneiden+miesten+aiheuttamia+traumoja,+ei+oikein+järkevää+lähteä+semmoiseen,+se+korjatkoon+joka+särkikin.
Nyt+pitää+lähtä+pääsiäisen+viettoon+ainakin+nyt+vuorokaudeksi.+hyvää+pääsiäistä+vaan+kaikille,+myös+niille+kokeneemmille+naisille.
13.04.2017 16:26
Niinpä.+Oikeastaan+jotta+emme+täysin+tuhoutuisi+ja+jäisi+jalkoihin+meillä+miehillä+ei+ole+pelkästään+oikeus+vaan+oikeastaan+velvollisuus+vaatia+vastaavaa+naisilta+kuin+mitä+ne+meiltä+vaativat.+Jos+jokainen+mies+toimisi+oikein+ongelmat+korjaantuisivat+itsestään+mutta+koska+liian+monet+tuntevat+kutsumusta+aisuruuteen+naisten+valta-asema+pysyy+toistaiseksi.
12.04.2017 22:14
Niin,+aina+voidaan+kysyä+millainen+nainen+ottaa+saman+katon+alle+kuuden+lapsensa+kanssa+asumaan+väkivaltaisen+linnakundin+jonka+tietää+olevan+huonoissa+väleissä+lasten+isän+kanssa?+Ei+ainakaan+kovin+välkky+voi+olla.
12.04.2017 21:47
En+koskaan+ole+täälläkään+vaatinut+täysin+kokematonta,+yksi+mies+menneisyydessä+olisi+ihan+ok+vielä,+mutta+en+todellakaan+halua+loppuelämän+kumppaniksi+niin+kokenutta+naista+kuin+mitä+useimmat+tuntuvat+nykyään+olevan.
En+itse+ole+täysin+kokematon++ja+siksihän+en+voi+naiseltakaan+vaatia+neitsyyttä+mutta+jos+olisin+mainitsemasi+kokematon+peräkammarin+poika+neitsyyttä+olisi+varmaan+sitten+vaadittava.
12.04.2017 21:41
"Jaa,+niinkö.+Jos+sulla..."
kts.+edellinen+vastaukseni+flaviolle
"Enkä+kyllä+sanoisi..."
Se+on+sinun+näkemys+ja+sulla+on+oikeus+siihen
"Mitä+meinaat+siis+odottaa?.."
Se+on+vähän+niin+kuin+semmoinen+rakkaus+tai+kuolema+juttu,+en+halua+tavoitella+yhtään+vähempää+kuin+mitä+uskon+tarvitsevani+onnelliseen+loppuelämään,+riittävän+tyytyväisyyden+saavuttamiseen+taas+riittää+jo+tämä+nykyinen.
12.04.2017 21:31
Kaltaisesi+putkiaivo+ei+tietenkään+voi+ymmärtää+että+jos+itse+olet+tasokas+joudut+odottamaan+sitä+myös+muilta+ja+se+tekee+hommasta+haastavampaa+eikä+suinkaan+helpompaa.+Minulle+tasokkuutta+naisessa+edustaa+50-lukulaisuus+ja+se+ihan+sama+onko+kymmenen+vai+tuhat+2000-luvun+lutkaa+kaadettavissa,+ei+niistä+yksikään+ole+sellainen+kuin+haluan.
12.04.2017 21:19
Äläs+nyt+Pertti+intoile,+toki+varmaan+osaat+ostaa+suosiota+mutta+minäpä+kelpaan+omana+itsenäni+:)
12.04.2017 20:51
Joo+tiedän+enkä+erikseen+yleensä+mainostakaan+mutta+kun+täällä+muutenkin+joutuu+aina+vääntämään+kaiken+rautalangasta+niin+nyt+sitten+mainitsin+kun+ei+ne+tajua+muuten,+nyt+eivät+usko+mutta+onpahan+nyt+sanottu.
12.04.2017 20:42
Mun+sosiaaliset+taidot+on+hyvät.+Liikun+kuin+kala+vedessä+missä+tahansa+sosiaalisissa+piireissä+ja+kaikki+kauneimmat+naiset+aina+laittavat+merkille+itsevarman+olemukseni,+olen+myös+empaattinen+ja+ymmärtäväinen+tunteiden+tulkki+niin+että+poikkeuksetta+naiset+joiden+kanssa+juttelen+tuntevat+suurta+sielujen+sympatiaa+kanssani.
Jos+ja+kun+maailma+muuttuu+paskaksi+ei+ole+pakko+muuttua+sen+mukana+vaan+on+suotavaakin+odottaa+että+tuhansien+vuosien+kehitystyön+paras+tulos+palautuu+taas+pinnalle.
12.04.2017 20:33
Ei+kun+lasketaan+vain+todelliset+kyykyttämiset,+ihan+niin+kuin+tässä+että+heitetään+täky+johon+valkoritari+innoissaan+tarttuu+ja+sitten+vain+kelataan+tomppeli+rannalle+:D+Jotenkin+odotinkin+juuri+sinun+vastaavan+että+siinä+mielessä+toimi+ihan+odotetusti+tuo+kommenttini,+darkkis+oli+pelkkä+bonus+mutta+siihen+vähän+olen+pettynyt+ettei+palstanmäki+tuohon+mitään+ole+ehtinyt+aivopieraisemaan.
12.04.2017 20:28
Täällä+tosiaan+hauskasti+menee+niin+että+itsensä+yt-miehiksi+kuvailevat+valkoritarit+ovat+selvästi+alakynnessä+kun+at-miehet+kyykyttää+niitä+mennen+tullen.
12.04.2017 16:40
"Nätti+naama+ei+paljon+auta,+jos+naaman+takana+ei+liiku+itseä+kiinnostavia+asioita+ja+ajatuksia."
Toimii+varmaan+niinkin+päin+että+vaikka+olisi+kiinnostavia+asioita+ja+ajatuksia++ei+se+paljon+auta+jos+on+ruma+naama.
12.04.2017 16:36
Eli+siinä+jämäkkäleukainen+johtajatyyppi+pyöritti+ihan+miten+tahtoo,+et+varmaan+ole+ainoa+talon+naisista+joka+on+noihin+kliseisiin+ihastunut.+Tyypillä+on+varmaan+monta+naista+siellä+kierroksessa+niin+voi+hoidella+jokaista+rauhassa+ajan+kanssa+ja+päätyä+juttelemaan+niiden+kanssa+"syvällisiä"+juuri+silloin+kun+sille+itselleen+sopii.
12.04.2017 16:34
Väitänpä+että+me+palstan+miehet+arvostamme+50-lukulaistyyppisiä+kunnollisia+naisia+jopa+enemmän+kuin+miehet+keskimäärin.+2000-luvun+naisia+on+hirveän+vaikea+arvostaa,+vika+ei+ole+meissä+vaan+naisissa+kun+eivät+halua+olla+kunnollisia+kuten+50-luvun+tyyppiset+naiset.+Ei+meitä+siitä+voi+tuomita+jos+haluamme+parempia+naisia+tähänkin+aikaan,+ethän+sinäkään+jos+menet+kauppaan+ostamaan+mersua+välttämättä+suostu+ottamaan+daciaa+tilalle+jos+mersut+on+väliaikaisesti+loppu+vaan+odotat+että+niitä+mersuja+taas+saa.
12.04.2017 16:25
Näyttää+poistuneen+paljon+ketjuja,+se+petenkin+treffikuvaketju+näköjään+johon+kommentoin,+mennyt+varmaan+tuo+miki-ketju+siinä+mukana.+Minua+siinä+Miki-jutussa+kiinnitti+huomiota+kun+hänhän+on+kai+kertonut+olleensa+alkoholiongelmainen,+polttaa+ja+ollut+jossain+välissä+jotain+50-kiloinen+niin+ei+"paperilla"+varmaan+useimmille+naisille+kelpaisi+jos+olisi+vaikka+työtön+tavis+mutta+kun+julkkis+ja+sielukkaan+näköinen+menestynyt+kirjailija+niin+ei+pienet+synnit+niin+naisia+haittaakaan.+Vikahan+ei+ole+Mikissä+vaan+naisten+hypergamiassa.
11.04.2017 20:02
Suomalainen+mies+voi+ostaa+70-lukulaisen+valesokkelisen+tasakattotalon+kun+halvalla+saa+ja+toivoa+ettei+siihen+tule+kosteusvauriota,+minusta+se+on+hölmöä+kun+toiveet+vaan+on+semmoisia+että+usein+ne+murskaantuu+ja+tuhoavat+jäljellä+olevan+elämän+syöstessään+talousvaikeuksiin.+Sitten+tietysti+jos+verrataan+siihen+tilanteeseen+että+suomalainen+mies+alkaa+perustamaan+perhettä+ja+laittamaan+lapsia+suomalaisen+kanssa+alkaakin+se+valesokkelitalo+vaikuttamaan+hyvältä+idealta+jos+siihen+ei+ota+naista+asumaan.
11.04.2017 19:16
991 / 1041