mitä on iskeminen

Aki.Palstamäki

Palstapoikien suurin murhe on se ettei kunnon tyttöjen kanssa ole päästy muhinoimaan, elikä iskemisen taidoissa on kehitettävää...

Itselleni tuo iskeminen on jäänyt vähän toisarvoiseksi taidoksi, en ole eläessäni tarvinnut sitä mihinkään. Kehäraakkina tuskin enää opinkaan mitään uusia taitoja, mutta homma kiinnostaa pikkaisen irtoseksimielessä.

Kysymyss: mitä on iskeminen ja miten se tehdään?

Ps: erityisesti naisilta toivoisin tähän paljon mielipiteitä siitä kuinka asia pitäisi tehdä.

69

2432

Äänestä

Vastaukset 69

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekään en liiemmin ole iskeä sanasta pitänyt.

Se, että mies voi ylipäätään olla minun mielestä kiinnostava, täytyy päästä selville toisen ajatuksista ja luonteesta. Se tapahtuu tutustumalla, eli juttelemalla. Mun päätä ei käännetä ulkonäöllä, vaan mun pää kääntyy sen jälkeen kun toinen on osoittautunut muuksikin kuin ulkokuoreksi.

Hyvä esimerkki on mulla edelliseltä työpaikalta, jossa oli eräs mies joka perehdytti minut talon tavoille. En kiinnittänyt häneen mitään erityistä huomiota. Hän oli tavallinen, sosiaalinen ja hauska.

Meni reilu vuosi ja päädyimme jotenkin juttelemaan töissä vähän syvällisempiä. Huomasin, että mies on oikein fiksu ja keskustelimme aiheista, joista monen kanssa en ollut keskustellut. Meille syntyi yhteys, tai minulle fiilis, että tää mies tietää mistä mä puhun. Lisäksi hän alkoi silloin tällöin hakeutumaan seuraani ja laittoi joskus viestiä. Hän vaikutti kiinnostuneelta minusta ja ajatuksistani. Aloin pitää häntä oikein komeana ja ihastuinkin vahvasti.

Eli tästä taasen johtopäätökset, miten minut teoriassa isketään:
      -itsevarmuus
      -kiinnostunut minusta ja ajatuksistani
      -minulle pitää tulla fiilis, että meillä on paljon yhteistä
      -luonteva keskustelu
      -tietty intensiivisyys katseessa (syvälle silmiin katsominen)
      -päättäväisyys, luontainen johtajuus
      -huumorintaju, hymyily

Luotaanpoistyöntävyys (oma kiinnostukseni herää hitaasti ja näitä en siis siedä yhtään)
      -liika roikkuminen
      -liika innokkuus
      -epävarmuus

Meni vähän liian luettelomaiseksi, mutta en jaksanut muodostaa fiksuja lauseita.

• Aki.Palstamäki

Eikö mitään hokkuspokkustemppuja? Kolikko korvasta tai kaniini hatusta...

• Aki.Palstamäki kirjoitti:

Eikö mitään hokkuspokkustemppuja? Kolikko korvasta tai kaniini hatusta...

Ei me niitä haluta. Mutta onhan noissakin tekemistä, jos se ei tule luonnostaan.

• Aki.Palstamäki
        Nainen34v kirjoitti:

Ei me niitä haluta. Mutta onhan noissakin tekemistä, jos se ei tule luonnostaan.

Harvalta onnistuu kaniini hatusta temppu ilman etukäteisvalmistautumista, joten ehkä unohdan nuo.

Mutta jotta tekee vaikutuksen, niin pitäisi olla itsevarma ja osoittaa kiinnostusta naiseen...livenä helppoa ja homma rullaa kemioilla yleensä.

Mutta hypoteettinen tilanne: mies kirjoittelee sähköpostilla naiselle jonka haluaisi kiihkeästi kellistää vuoteeseen ja harrastaa eläimellistä seksiä tuon ihanan olennon kanssa. Onko tavoite realistinen vai täyttä utopiaa?

Harvalta onnistuu kaniini hatusta temppu ilman etukäteisvalmistautumista, joten ehkä unohdan nuo.

Mutta jotta tekee vaikutuksen, niin pitäisi olla itsevarma ja osoittaa kiinnostusta naiseen...livenä helppoa ja homma rullaa kemioilla yleensä.

Mutta hypoteettinen tilanne: mies kirjoittelee sähköpostilla naiselle jonka haluaisi kiihkeästi kellistää vuoteeseen ja harrastaa eläimellistä seksiä tuon ihanan olennon kanssa. Onko tavoite realistinen vai täyttä utopiaa?

Eikös kaikki ole mahdollista. Voisi kuvitella, että näin on joskus jollekin tapahtunutkin?

• Nimenomaan keskustelun pohjalta se kiinnostus herää tai syvenee kiinnostumiseksi tyypistä enemmin. Nätti naama ei paljon auta, jos naaman takana ei liiku itseä kiinnostavia asioita ja ajatuksia.

• Eli siinä jämäkkäleukainen johtajatyyppi pyöritti ihan miten tahtoo, et varmaan ole ainoa talon naisista joka on noihin kliseisiin ihastunut. Tyypillä on varmaan monta naista siellä kierroksessa niin voi hoidella jokaista rauhassa ajan kanssa ja päätyä juttelemaan niiden kanssa "syvällisiä" juuri silloin kun sille itselleen sopii.

• zönggö kirjoitti:

Nimenomaan keskustelun pohjalta se kiinnostus herää tai syvenee kiinnostumiseksi tyypistä enemmin. Nätti naama ei paljon auta, jos naaman takana ei liiku itseä kiinnostavia asioita ja ajatuksia.

"Nätti naama ei paljon auta, jos naaman takana ei liiku itseä kiinnostavia asioita ja ajatuksia."

Toimii varmaan niinkin päin että vaikka olisi kiinnostavia asioita ja ajatuksia ei se paljon auta jos on ruma naama.

• Aki.Palstamäki
        Nainen34v kirjoitti:

Eikös kaikki ole mahdollista. Voisi kuvitella, että näin on joskus jollekin tapahtunutkin?

Varmaan noin on tapahtunutkin, ja hyvä niin.

Tilannehan on oikeasti aika kutkuttava, mies on tavannut naisen ja tietää hänet hyvin viehättäväksi. Haasteena on vain saada nainen lämpiämään miehen haaveille.

Netissä homma on vain illuusio, naista ei välttämättä ole olemassakaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Nätti naama ei paljon auta, jos naaman takana ei liiku itseä kiinnostavia asioita ja ajatuksia."

Toimii varmaan niinkin päin että vaikka olisi kiinnostavia asioita ja ajatuksia ei se paljon auta jos on ruma naama.

Toimii varmasti niinkin päin. Mutta niinhän kaikki aina menee. Jos ei löydä sopivaa tai tyydy mihinkään, ei voi mitään saadakaan. Koskee kaikkia meitä ihmisiä. :)

• 121212121212

Kaikki riippuu siitä onko mies luontainen playeri (PUA-maailmassa "natural").

Jos on, kuten Pertti-setä, hän luultavasti kuvailee naisen kaatamista samoin kuin naiset sitä kuvailevat. Pelimiestemput ovat niin vahvasti selkäytimessä ettei niitä tarvitse miettiä. Luontaiset playerit ovat naisten kanssa samalla aaltopituudella - mutta kääntöpuolena en tunne ainuttakaan uskollisena pysynyttä. Naisten kaataminen on veressä. Nämä miehet usein puhuvat "ihanista naisista", monikossa eikä yksikössä.

Esimerkiksi jos vertaan kahta tuntemaani pelimiestä, toisen heistä neuvoista ei ole mitään hyötyä muille. Toinen osaa hieman neuvoa, koska hän on enemmässä määrin joutunut opettelemaan. Pelimieskouluttajat, kuten Owen Cook ja Mystery, taas ovat entisiä nörttejä ja osaavat siksi pukea sanoiksi kuinka toimia. Cook on mahdollinen Asperger.

Kuten kaikessa, kun nainen neuvoo "miehiä"...kannattaa miettiä keitä "miehiä" sillä tarkoitetaan. "Ole vain oma itsesi" toimii kun olet komea, luontainen alfa ja playeri (kts. Nainen34v:n listaus). Muussa tapauksessa se toimii huonommin, tai ei ollenkaan.

• Iskeminen vaikuttaa jotenkin rehvastelunoloiselta käyttäytymiseltä. Olipa se iskijä nainen tai mies. Kyse on kuitenkin jossain määrin tilanteen haltuunotosta; olen tälläinen susi ja aion syödä just seuraavana suupalana.

Mutta jos nyt on kyse pelkästä seksistä ilman sen kummempaa aikomusta saavuttaa mitään pysyvämpää, tarvitaan

a) kaksi samalle taajuudelle virittäytynyttä seikkailijaa
      b) selkeä osoitus että toinen on kiinnostava
      c) riittävästi katu-uskottavuutta ollakseen toiselle kiinnostava, millä osa-alueella tahansa
      d) huumori (vakavalla naamalla olevat älkööt vaivautuko, kyse on vain satunnaisesta hetkestä)

Irtoseksi sinänsä ei paljon vaadi. Touhuun pahimmillaan voi riittää pesulapun kaltainen tiskirätti tai jonkinlaisen ulokkeen omaava kuvatus tahansa. Tietysti on sitten niitä, jotka kiihottuakseen tarvitsee enemmän. Kysehän on vain päämäärästä, ei matkasta.

Mitä tulee palstapoikien kunnon tyttöjen haikailuun, niin irtoseksi lähtökohtana kannattaa unohtaa heti. Siinä pitää panostaa jo heti enemmän, ja matka on tärkeämpi kuin päämäärä.

On myös paljon ihmisiä, jotka erinäisistä syistä eivät halua tai toteuta irtoseksiä. Koskaan.

• Palstapoikana en uskoisi ketun neuvoja. Fokus kannattaisi pitää irtoseksissä niin kauan, että osaa rutiinit. Ja sitten vasta keskittyä "kunnon" tyttöihin.

• scrg kirjoitti:

Palstapoikana en uskoisi ketun neuvoja. Fokus kannattaisi pitää irtoseksissä niin kauan, että osaa rutiinit. Ja sitten vasta keskittyä "kunnon" tyttöihin.

En minä neuvonut pidättäytymään. Mutta homma on vähemmän ongelmaista kun sitä harrastaa samanmielisten kanssa. Oli kyse irtoseksistä tai syvemmästä.

• Aki.Palstamäki
        elisakettu kirjoitti:

En minä neuvonut pidättäytymään. Mutta homma on vähemmän ongelmaista kun sitä harrastaa samanmielisten kanssa. Oli kyse irtoseksistä tai syvemmästä.

Voihan irtoseksikin johtaa suhteeseen, toki vain jos molemmat on vapailla markkinoilla.

• Ihana kettu! Viisaita sanoja. :)

• elisakettu kirjoitti:

Jos irtoseksi tuntuu liian ongelmaiselta, niin voihan baarivosulle sanoa viimeistään ennen penetraatiota että nyt tuntuu liian ongelmaiselta. Tiedä sitten miten naiset moiseen suhtautuu - lieneekö jopa vaarallista.

Voihan irtoseksikin johtaa suhteeseen, toki vain jos molemmat on vapailla markkinoilla.

Voi, jos oppii kunnioittamaan toista. Irtoseksissä puuttuu yleensä ihmiskunnioitus. Toinen on vain käyttöesine.

• zönggö kirjoitti:

Ihana kettu! Viisaita sanoja. :)

Ite olet suloinen :)

• scrg kirjoitti:

Jos irtoseksi tuntuu liian ongelmaiselta, niin voihan baarivosulle sanoa viimeistään ennen penetraatiota että nyt tuntuu liian ongelmaiselta. Tiedä sitten miten naiset moiseen suhtautuu - lieneekö jopa vaarallista.

No mutta perjantai sentään. Sun kannattaa kokeilla tuota ja tulla palstalle kertomaan tutkimustuloksista.

• elisakettu kirjoitti:

No mutta perjantai sentään. Sun kannattaa kokeilla tuota ja tulla palstalle kertomaan tutkimustuloksista.

Mun kannattaa edelleen pysyä kaukana baarivosuista, mutta random palstapojalla tuskin on mitään syytä olla kokeilematta.

• scrg kirjoitti:

Mun kannattaa edelleen pysyä kaukana baarivosuista, mutta random palstapojalla tuskin on mitään syytä olla kokeilematta.

Kunnon poika :)

• elisakettu kirjoitti:

Kunnon poika :)

Sitä paitsi palstanaiset nauraa mulle, jos käyn baarissa ja kerron täällä mitä näen. Vaikka olenkin niissä ihan kuin Liisa ihmemaassa, ettei koskaan tiedä mitä tapahtuu.

• Aki.Palstamäki
        elisakettu kirjoitti:

Voi, jos oppii kunnioittamaan toista. Irtoseksissä puuttuu yleensä ihmiskunnioitus. Toinen on vain käyttöesine.

Ei pelkästään käyttöesine, vaan myös jyystöalusta.

Mutta jos ollaan asialinjalla, niin kyllähän irtoseksiä harrastavat ihmiset ovat ihan oma lajinsa. Mulla on asiasta jonkun verran kokemusta, eikä kohdalleni ole tullut elämäni varrella kuin yksi satunnaispano josta tajusin että hänelle juttu oli kovempi ja kieltäydyttyäni antamasta puhelinnumeroani nainen alkoi itkemään. Taustalla lienee ollut kuitenkin muitakin ongelmia kuin pettymys siihen ettei pano johtanut parisuhteeseen.

Toisaalta on minulla kokemus myös yhden yön suhteesta josta tuli panosuhde hetkeksi aikaa, mutta jouduin lopettamaan sen kun nainen olisi halunnut siirtyä seurusteluun. Olin tuohon aikaan asumuserossa enkä halunnut loukata lasteni äitiä hyppäämällä suhteeseen kesken avioeron harkinta-aikaa. Mikäli minun elämäntilanteeni olisi ollut erilainen, niin olisin ehdottomasti edennyt suhteeseen naisen kanssa josta olin alkanut oikeasti pitämään.

• ei.estettä

no se on joko iskuporakone tai isku vasara eli piikkauskone niin moni nainen arvostaa kun miehellä on iskuporakone mutta on sulaa vahaa jos osaa käyttää piikkauskonetta niin silloin nainen tietää mies menee vaikka läpi betonin niin nainen tietää porakoneellakin mies tulee läpi betonin mutta se vie enemmän aikaa ja poran teriä kuluu mutta tulee kuiteskin joskus läpi betonin mutta nainen piikkauskoneeseen enemmän myyty kun mies tulee päättäväisesti läpi kivien betonien hänen luokseen

• koviä.jäbiä

kovat naistenmiehet hankkivat järeän ja suuren kaivinkoneen jossa on robotiltti eli pystyvät piikkaamaan siirtelemään kiviä betonia rautaa ja muokkaamaan maata eli voivat viedä maata naisten jalkojen alta niin he saavat naisen kuin naisen

• toisilta.helpommin

no on timanttisahaajatkin naisten suosiossa ja saavat melkein kenen naisen vaan kun tulevat sukkelasti läbi betonin niin porakone mies on heikoin iskijä ja kaivinkone mies on iskijä mestari ja hyvänä tokana tulee timattisahuri ja kolmantena piikkauskone mies niin porakone mies joutuu näkemään eniten aikaa ja vaivaa

• tavisNais00

Miehet tekevät aloitteentekemisestä jotenkin tosi vaikeaa. Usein riittää se, että vaikkapa baaritiskillä alat juttelemaan riippumatta siitä, että kuka siinä vieressä on. Kun opit ylipäätään juttelemaan kenen tahansa kanssa mistä tahansa, niin sen enempää ei tarvitse. Jokainen voi miettiä etukäteen jo joitakin keskustelun avauksia esim. onko ilta sujunut hyvin, mitä kuuluu, saako antaa pienen kehun sillä neidillä on harvinaisen kauniit silmät, oletko täällä kaveriporukalla juhlimassa, saako kysyä että tulitteko muuten vaan juhlimaan vai onko joku erityinen syy, sinun kanssa olisi kiva jutella enemmänkin joten saanko tulla samaan pöytään istumaan jne.

Itse olen kokenut parhaimpana sen, että mies nimenomaan juttelee niitä näitä. Kyllä niistä jutuista sitten vaistoaa, että onko mies ihan täysjärkinen ja voiko häneen luottaa. Vaikka vanha palstatotuus on se, että naiset mukamas rakastavat väkivaltaisia miehiä, niin minä itse haluan tutustua ensiksi hieman mieheen, että onko hän täysjärkinen ja että hän ei varmasti ole väkivaltainen.

Kun juttelee niitä näitä niin kyllä sitä sitten voi pyytää tanssimaan hitaita tai voi asettaa käden toisen reidelle tai hartioille. Kyllä sitä sitten näkee, että astuuko kumppani askeleen taaksepäin vai onko ihan OK, että tanssitte hitaita ja käsi on vaeltanut hartialta pepun päälle.

Minä en harrasta yhden yön juttuja juurikaan, mutta sentään joskus tullut sitäkin lajia kokeiltua. Minun sänkyyni on päässyt ihan vain olemalla tavallinen eikä se ole vaatinut mitään iskulauseita sen kummemmin. Ehkä laivalla yhden yön jutut on helpointa toteuttaa, koska ei tarvitse viedä ketään kotiinsa.

• pöksyt.tippuu

olet sulaa vahaa kun baarissa mies heittää hiltin piikkaus salkun pöydälle ja sanoo no niin nainen tai eritoten kun baariin kuuluu kirskunta kun mies pysäköi kaivinkoneen baarin eteen ja siemaisee oluen ja sanoo nyt hyttiin polvelle istumaan ja sano osoite ja mennään luoksesi

• Aki.Palstamäki

Tosi hyvä kommentti, tuo on käytännössä se kaava jolla 99%:ia kaikista baarijutuista alkaa.

"Iskeminen" on vähän harhaanjohtava käsite, enemmänhän kyse on tutustumisesta ja itsenään esiintymällä miellyttävän kuvan antamista.

• tavisNais00
        Aki.Palstamäki kirjoitti:

Tosi hyvä kommentti, tuo on käytännössä se kaava jolla 99%:ia kaikista baarijutuista alkaa.

"Iskeminen" on vähän harhaanjohtava käsite, enemmänhän kyse on tutustumisesta ja itsenään esiintymällä miellyttävän kuvan antamista.

Juuri näin. Eikä se tarkoita tosiaankaan sitä, että pitää olla tosi komea pleijeri. Ulkonäkö on toissijainen asia.

• Aki.Palstamäki
        tavisNais00 kirjoitti:

Juuri näin. Eikä se tarkoita tosiaankaan sitä, että pitää olla tosi komea pleijeri. Ulkonäkö on toissijainen asia.

Tuokin on totta, ei se ulkonäkö mitään pelasta jos tyyppi on mänttipää.

Siisti ulkoasu, hyvä käytös ja pelikunto kohdillaan, niin pitäisi toimia.

• "Usein riittää se, että vaikkapa baaritiskillä alat juttelemaan riippumatta siitä, että kuka siinä vieressä on."

Ala itse juttelemaan. Sen sijaan että itse tekisit aktiivisesti jotain, niin kirjoitat pitkän listan ohjeita miehille mitä pitää tehdä että neiti täydellinen hyäksyy toiminnan.

• Ei missään tanssita enää hitaita.

• tara0204
        super-atm kirjoitti:

"Usein riittää se, että vaikkapa baaritiskillä alat juttelemaan riippumatta siitä, että kuka siinä vieressä on."

Ala itse juttelemaan. Sen sijaan että itse tekisit aktiivisesti jotain, niin kirjoitat pitkän listan ohjeita miehille mitä pitää tehdä että neiti täydellinen hyäksyy toiminnan.

aloitukses pyydetitin neuvoja naisilta miten mies voi iskee lue uusix

• tara0204 kirjoitti:

aloitukses pyydetitin neuvoja naisilta miten mies voi iskee lue uusix

Osaan kyllä lukea. Mutta aloitus onkin naisten perseitä nuolevan valkoritarin tekemä. Ei sitä tarvitse arvostaa.

• tara0204
        super-atm kirjoitti:

Osaan kyllä lukea. Mutta aloitus onkin naisten perseitä nuolevan valkoritarin tekemä. Ei sitä tarvitse arvostaa.

jos noin on ikävä aloittaja ja keskustelu miks sitten luit edes

• tara0204 kirjoitti:

jos noin on ikävä aloittaja ja keskustelu miks sitten luit edes

Siksi että sulla olis jotain kysyttävää.

• tara0204
        super-atm kirjoitti:

puhuinko edes sulle? mitä sekoilet

• Buhahaha
        super-atm kirjoitti:

Sulta ei kysytty mitään. Jos valkoritari pyytää naisten mielipiteitä, ja naiset niitä antaa, niin asia ei kuulu sulle pätkääkään, vajakki.

• en.ole.botti
        super-atm kirjoitti:

Neitsytsetä hiljaa

• Buhahaha kirjoitti:

Sulta ei kysytty mitään. Jos valkoritari pyytää naisten mielipiteitä, ja naiset niitä antaa, niin asia ei kuulu sulle pätkääkään, vajakki.

Miksi olet noin vihainen? Jotain ongelmia?

• Nainen44Free

Baarissa menee omalla painollaan, mutta nettitreffeillä toivoisin mieheltä uskallusta olla menemättä yhtään friendzonelle. Rohkeus flirttiin ja iskemiseen ehkä katoaa, kun ollaankin selvinpäin ja jopa päivänvalossa?

Esim. hento kosketus naisen selkään, hipaisu käsivarteen kera kohteliaisuuden ulkonäöstä tepsii ainakin muhun, alkulataus on jo tällä luotu ja siitä vain eteenpäin. Jos mies on rento mutta ei uskalla toimia lainkaan, peli jäätyy ihan kaverikahvitteluksi. Nainen vastaa kyllä välittömästi flirttiin jos kiinnostusta on, siihen mies voi luottaa.

Iskeminen on siis avointa seksuaalisen/romanttisen kiinnostuksen osoittamista, ja sitä juuri treffeiltä toivoo, ei mitään "katellaan tässä kahvin merkeissä kavereina"-hoopoiluja.

• "nettitreffeillä toivoisin mieheltä uskallusta olla menemättä yhtään friendzonelle."

Jälleen pitkä lista ohjeita miehille. Tee itse jotain, kun mielestäsi tiedät niin täydellisesti kaiken. Olet pelkuri etkä uskalla tehdä itse mitään, edes tervehtiä naapureitasi.

• palstatyttö
        super-atm kirjoitti:

"nettitreffeillä toivoisin mieheltä uskallusta olla menemättä yhtään friendzonelle."

Jälleen pitkä lista ohjeita miehille. Tee itse jotain, kun mielestäsi tiedät niin täydellisesti kaiken. Olet pelkuri etkä uskalla tehdä itse mitään, edes tervehtiä naapureitasi.

Tuo ohje taitaa olla meidän palstan poikien mobiililaitteelta, vaikuttaisi vähän siltä. Yxkakkonen?

• palstatyttö kirjoitti:

Tuo ohje taitaa olla meidän palstan poikien mobiililaitteelta, vaikuttaisi vähän siltä. Yxkakkonen?

Typerä kommenttisi on myös osoitus vastuun välttelemisestä ja puheenaiheen siirtämisestä muualle.

• palstatyttö
        super-atm kirjoitti:

Typerä kommenttisi on myös osoitus vastuun välttelemisestä ja puheenaiheen siirtämisestä muualle.

Ei tuollaisesta ohjeesta ole hyötyä tämän palstan pojille.

• palstatyttö kirjoitti:

Ei tuollaisesta ohjeesta ole hyötyä tämän palstan pojille.

Miksi et itse iske miehiä, vaan passiivisena odotat että "kaikki vain tapahtuu"? Oletko peluri ja paskahousu?

• pellepalsta
        palstatyttö kirjoitti:

Taidat olla oikeassa, 12121212 -läppä puskee läpi.. Mutta toisaalta et sinäkään taida olla mikään palstatyttö vaan palstapertti. Mun mielestä olisi kivampi, että kaikki kirjoittelisi ihan vaan sillä omalla nimimerkillään.

• palstatyttö
        super-atm kirjoitti:

Miksi et itse iske miehiä, vaan passiivisena odotat että "kaikki vain tapahtuu"? Oletko peluri ja paskahousu?

Minulla on jo mies ja perhe, en tarvitse enempää miehiä.

Ja kyllä, minä iskin mieheni.

• seksiobjekti
        pellepalsta kirjoitti:

Taidat olla oikeassa, 12121212 -läppä puskee läpi.. Mutta toisaalta et sinäkään taida olla mikään palstatyttö vaan palstapertti. Mun mielestä olisi kivampi, että kaikki kirjoittelisi ihan vaan sillä omalla nimimerkillään.

Anteeksi pilani, en halunnut kaikkien tunnistavan minut.

• palstalainen
        pellepalsta kirjoitti:

Miksi terminaattori ei itse kommentoi omalla nikillään?

• pellepalsta
        palstalainen kirjoitti:

Miksi terminaattori ei itse kommentoi omalla nikillään?

En viitsi leikkiä sääntöjen mukaan kun ei muutkaan, maku meni, mutta reilu peli olisi reilumpi peli.

• palstatyttö kirjoitti:

Minulla on jo mies ja perhe, en tarvitse enempää miehiä.

Ja kyllä, minä iskin mieheni.

Mene pois sinkkupalstalta.

• palstalainen
        pellepalsta kirjoitti:

En viitsi leikkiä sääntöjen mukaan kun ei muutkaan, maku meni, mutta reilu peli olisi reilumpi peli.

Ei se reilu pelikään ole kaikkien näkökulmasta reilua niinkauan kun pelaa yksin reilusti.

• seksiobjekti
        super-atm kirjoitti:

Mene pois sinkkupalstalta.

Suotta hätistelet, se meni jo.

• pellepalsta
        palstalainen kirjoitti:

Ei se reilu pelikään ole kaikkien näkökulmasta reilua niinkauan kun pelaa yksin reilusti.

Totta, joskus voi käydä niin, että joku kuvittelee pelaavansa reilua peliä ja pelastavansa koko maailman, vaikka itse asiassa onkin muiden mielestä, toisesta näkökulmasta tarkasteltuna, kiusaava kiusankappale.

• palstalainen
        pellepalsta kirjoitti:

Totta, joskus voi käydä niin, että joku kuvittelee pelaavansa reilua peliä ja pelastavansa koko maailman, vaikka itse asiassa onkin muiden mielestä, toisesta näkökulmasta tarkasteltuna, kiusaava kiusankappale.

Toisaalta kukaan ei voi yksinään kertoa myöskään toisesta näkökulmasta muuta kuin oman mielipiteensä.

• pellepalsta
        palstalainen kirjoitti:

Toisaalta kukaan ei voi yksinään kertoa myöskään toisesta näkökulmasta muuta kuin oman mielipiteensä.

Totta , harmi vaan kun joillain on taipumusta alkaa jyrätä, syytellä ja alentaa muita tuodakseen omaa kantaansa voimakkaammin esiin ja nostaakseen itseään.

Kaikkea ei voi ymmärtää tai hyväksyä, eikä pidäkään, mutta voi yrittää sietää, näin palstamaailmassa. Todellisuudessahan voi tulla vastaan tilanteita jotka vaativat oikeasti puuttumista. Tosin ei tämäkään täysin triviaalia ole, asenteet ja ajatukset tihkuvat myös reaalimaailmaan ja toisinaan alkavat muuttua sanoiksi ja teoiksi myös.

• palstalainen
        pellepalsta kirjoitti:

Totta , harmi vaan kun joillain on taipumusta alkaa jyrätä, syytellä ja alentaa muita tuodakseen omaa kantaansa voimakkaammin esiin ja nostaakseen itseään.

Kaikkea ei voi ymmärtää tai hyväksyä, eikä pidäkään, mutta voi yrittää sietää, näin palstamaailmassa. Todellisuudessahan voi tulla vastaan tilanteita jotka vaativat oikeasti puuttumista. Tosin ei tämäkään täysin triviaalia ole, asenteet ja ajatukset tihkuvat myös reaalimaailmaan ja toisinaan alkavat muuttua sanoiksi ja teoiksi myös.

Ja mitähän sinä itse teet...käännät lehden ja jatkan seuraavalta sivulta...?

• pellepalsta
        palstalainen kirjoitti:

Ja mitähän sinä itse teet...käännät lehden ja jatkan seuraavalta sivulta...?

Joskus on tosiaan parempi tehdä juuri niin ja yrittää käyttäytyä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

• palstalainen
        pellepalsta kirjoitti:

Joskus on tosiaan parempi tehdä juuri niin ja yrittää käyttäytyä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Seuraan sitä mielenkiinnolla, mutta olen silti skeptinen.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naisilta kannattaa kysyy miten ne jännämiehet iskee naisia leukaperiin

• Nähtyon

Aika vaikea päästä muhinoimaan jos tytöt ei halua edes nähdä silmissään miestä saati päästä juttelemaan!!!!!!

• Bi-nainen__

Paha juttu, kun minua ei ole kertaakaan isketty, vaan itse olen kaikki mieheni iskenyt. Näin se on mennyt:

1. Huomaan miehen olemassaolon ja sen, että onpas pantavan seksikäs.
      2. Hankkiudun samaan seurueeseen, kuuntelen juttuja vähän aikaa, että miten suhtautuu muihin ihmisiin ja elämään muutenkin. Onko riittävän järkevät jutut. Machoilu ja roolin vetäminen on ihan out. Tässä vaiheessa en vielä odota tulevani huomatuksi ja parempi jos ei huomioi.
      3. Liityn keskusteluun.
      4. Otan katsekontaktin ja flirttaan sanomalla jotain tilanteeseen ja henkilöön sopivaa, mikä osoittaa että (ehkä, riippuu millainen tyyppi kuinka suoraan kannattaa vääntää) näen tyypin seksuaalisessa valossa. Katson miten vastaa. Jos vastaa sopivan kiinnostuneesti, niin jatkan. Jos ei, niin
      5. Jatkan nostamalla kierroksia. Jossain vaiheessa siirryn privaatimpaan jutteluun ja siinä vaiheessa vasta otan fyysisemmät lähestymiskeinot käyttöön ja puhun avoimesti seksistä jne mitä kannattaa tietää ennen hommia.

Tätä toki tilanteiden mukaan varioiden. Joskus eri kohdat menevät nopeammin ohi, joskus jäädään johonkin pitkäksi aikaa jne. Ihmisistä ja elämäntilanteista riippuen.

Oleellista on tietysti, että toinen vastaa joka kohdassa oikealla tavalla (oikeita tapoja on toki useampi kuin yksi, mutta osoittaa, että on kiinnostunut ja haluaa seurata minun vientiäni), mutta minä olen se joka johtaa tilanteen seuraavalle tasolle. Jos mies ei osaa seurata, niin enpä sillä mitään sängyssäkään tekisi.

Heti ei tarvitse olla valmis kaikkeen mitä haluaisin, "ehkä" on hyvä vastaus myös ja osaan pyydystää myös pidemmällä siimalla ja antaa toiselle sen ajan mitä tarvitsee, jos on tarvis ja jos on toinen sen arvoinen. Mutta kyllä-ei-venkoilua en katsele, eli jos tulee kovin ristiriitaisia viestejä, niin se on turn off myös.

En ajattele iskemistä "kaatojen" kautta kuten pelimiehet. Joka kerta kun olen selvittänyt onko joku josta olen kiinnostunut vastaavasti kiinnostunut minusta ja haluaako samoja asioita, on hyvä asia. Aina, useinkaan, ei mene halut yksiin ja se on inhimillistä. Yleensä ymmärrän syynkin, miksi toinen ei tykkää ja jos en ymmärrä niin siinä on jo syytä itsessään koska kertoo selvästi että emme ole riittävän samalla taajuudella henkisesti. En ota itseeni että olisin huono tai syytä toista että tekee väärin kun ei minua halua.

Suosittelen lämpimästi ätmeillekin tällaista lähestymistapaa. Mutta toisaalta jos ätmeillä olisi kykyä tällaiseen selityksen jälkeenkään, he tuskin olisivat ätmejä. Eli ihan lämpimikseni tätä kirjoittelen, kun ätmipalstahan tämä on.

• Bi-nainen__

Alun kysymykseen mitä on iskeminen, vastaus: Sen selvittämistä meneekö halut yksiin.

• Bi-nainen__

Oho, ylhäältä jäi lause kesken kohdasta 4: "Jos ei, niin SE SIITÄ SITTEN. EN JATKA KOSKA SE OLISI AHDISTELUA." Olisko freudistinen lipsahdus, että juttu jäi puuttumaan. ;D

• Ei taida tuohon olla mitään kaavaa. Jonkun kanssa oleminen tuntuu hyvältä, toisen kanssa ei. Ja joku toinen on ihan vastakkaista mieltä samoista ihmisistä. Jokainen ihminen ja kohtaaminen on erilainen ja joka persoonan kanssa eri asiat ja tilanteet vaikuttaa siihen miltä tuntuu.

Mun mielestäni kaikki menee metsään siinä vaiheessa, kun aletaan "iskemään". Ihmisten kanssa jutellaan ihan luonnostaan, jonkun kanssa natsaa ja toisen kanssa ei. Ei niitä asioita voi muuttaa lirkuttelemalla. Ellei sitten ole pelkkää irtopanoa vailla, sellaista etsivät löytävät kyllä toisensa helpommin.

• Ensivaikutelma

ratkaisee usein. Jos kumppani miellyttää ja kiinnostaa, arvot ja kiinnostuksen kohteet samankaltaiset, suhde voi kehittyä. Oma ja toisen tilanne, haluaako tapailla vai sitoutua ym. Kyllä sen tuntee kehossaan, kun oikea osuu kohdalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      8
      1010
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 53
      892
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      812
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      766
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      153
      699
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      62
      668
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    14. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      36
      509
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      486
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      470
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      433
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe