Mitä hyvää teissä muka on?

kurppa.nainen

Ette kykene parisuhteeseen koska ette arvosta naisia. Empatia puuttuu täysin, ette tekään ole täydellsiä. Luultavasti olette kykenemättömiä sosiaaliseen kanssakäimiseen, ette osaa puhua naisille vaan haukutte ja arvostelette kaikkia naisia.

44

823

2Äänestä

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fddggdgdfgd

Väittäisin että suurin osa miessinkuista tälläkin palstalla osaisi arvostaa ja kunnioittaa naisia.
      Jännämiehet jotka ei tuollaista harrasta saa kuitenkin naisia.

• kaisanoasaa

Ei minussa ole muuta hyvää kuin se että naiset ei ole minua käyttäneet.

• hävettävät.tytöt

kyllä naisia arvostetaan ja kunnioitetaan ja pidetään idoleina yms mutta empatia ja ymmärrys loppuu tinderinaisiin niin olen ennemmin yksin nyrkkikyllikin kanssa kuin tinderinaisen niin naisen täytyy olla arvostuksen arvoinen ja tinderityttö ei sitä ole

• Väitänpä että me palstan miehet arvostamme 50-lukulaistyyppisiä kunnollisia naisia jopa enemmän kuin miehet keskimäärin. 2000-luvun naisia on hirveän vaikea arvostaa, vika ei ole meissä vaan naisissa kun eivät halua olla kunnollisia kuten 50-luvun tyyppiset naiset. Ei meitä siitä voi tuomita jos haluamme parempia naisia tähänkin aikaan, ethän sinäkään jos menet kauppaan ostamaan mersua välttämättä suostu ottamaan daciaa tilalle jos mersut on väliaikaisesti loppu vaan odotat että niitä mersuja taas saa.

• Ehkä sä et vaan ole itse sellainen, että kelpaisit naisille, kun luultavasti sun sosiaaliset taidot ovat huonot, kuten muillakin ätmeillä ja sitten kun sulta myös puuttuu se empatia ja oot vielä turhan vihamielinen kaikkia naisia kohtaan.

Enää kun ei onneksi eletä mitään 50-lukua, niin sun pitäisi vaan ymmärtää se asia. Kohta kun eletään jo 2020-lukua, niin sitä myös maailma muuttuu sen mukana ja ehkä te ätmit vaan olette sitten jääneet tässä kehityksessä jälkeen ja jämähtäneet sinne 50-luvulle.

• DarkFear kirjoitti:

Ehkä sä et vaan ole itse sellainen, että kelpaisit naisille, kun luultavasti sun sosiaaliset taidot ovat huonot, kuten muillakin ätmeillä ja sitten kun sulta myös puuttuu se empatia ja oot vielä turhan vihamielinen kaikkia naisia kohtaan.

Enää kun ei onneksi eletä mitään 50-lukua, niin sun pitäisi vaan ymmärtää se asia. Kohta kun eletään jo 2020-lukua, niin sitä myös maailma muuttuu sen mukana ja ehkä te ätmit vaan olette sitten jääneet tässä kehityksessä jälkeen ja jämähtäneet sinne 50-luvulle.

Mun sosiaaliset taidot on hyvät. Liikun kuin kala vedessä missä tahansa sosiaalisissa piireissä ja kaikki kauneimmat naiset aina laittavat merkille itsevarman olemukseni, olen myös empaattinen ja ymmärtäväinen tunteiden tulkki niin että poikkeuksetta naiset joiden kanssa juttelen tuntevat suurta sielujen sympatiaa kanssani.

Jos ja kun maailma muuttuu paskaksi ei ole pakko muuttua sen mukana vaan on suotavaakin odottaa että tuhansien vuosien kehitystyön paras tulos palautuu taas pinnalle.

• fla.vio
        Harmaaritari kirjoitti:

Mun sosiaaliset taidot on hyvät. Liikun kuin kala vedessä missä tahansa sosiaalisissa piireissä ja kaikki kauneimmat naiset aina laittavat merkille itsevarman olemukseni, olen myös empaattinen ja ymmärtäväinen tunteiden tulkki niin että poikkeuksetta naiset joiden kanssa juttelen tuntevat suurta sielujen sympatiaa kanssani.

Jos ja kun maailma muuttuu paskaksi ei ole pakko muuttua sen mukana vaan on suotavaakin odottaa että tuhansien vuosien kehitystyön paras tulos palautuu taas pinnalle.

:)... Se on kyllä huomattu...

Mut tosissaan. Joka kerta kun joku on väittänyt olevan tietynlainen ja omaavan sitä sun tätä taitoa, on käytäntö näyttänyt ihan jotain muuta. Kukaan ei ole ollut sellainen, mitä on luullut ja väittänyt olevansa.

Tiedätkö, kun olen jonkinlianen, ei siitä tarvitse erikseen mainita. Kyllä se käytäntö sen näyttää ilmankin... :)

• fla.vio kirjoitti:

:)... Se on kyllä huomattu...

Mut tosissaan. Joka kerta kun joku on väittänyt olevan tietynlainen ja omaavan sitä sun tätä taitoa, on käytäntö näyttänyt ihan jotain muuta. Kukaan ei ole ollut sellainen, mitä on luullut ja väittänyt olevansa.

Tiedätkö, kun olen jonkinlianen, ei siitä tarvitse erikseen mainita. Kyllä se käytäntö sen näyttää ilmankin... :)

Joo tiedän enkä erikseen yleensä mainostakaan mutta kun täällä muutenkin joutuu aina vääntämään kaiken rautalangasta niin nyt sitten mainitsin kun ei ne tajua muuten, nyt eivät usko mutta onpahan nyt sanottu.

• fla.vio
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo tiedän enkä erikseen yleensä mainostakaan mutta kun täällä muutenkin joutuu aina vääntämään kaiken rautalangasta niin nyt sitten mainitsin kun ei ne tajua muuten, nyt eivät usko mutta onpahan nyt sanottu.

Et sä täällä ole mitenkään erityisesti sosiaalisilla taidoillasi loistanut. Paitsi omasta mielestä. Tämä on minun henklökohtainen mielipiteeni. Näillä sinunä taidoillasi yks mitättömillä sosiaalisilla taidoilla varustettu fla.vio pyyhkii sinulla lattiaa. Niin täällä kuin livessäkin... :)

• fla.vio kirjoitti:

Et sä täällä ole mitenkään erityisesti sosiaalisilla taidoillasi loistanut. Paitsi omasta mielestä. Tämä on minun henklökohtainen mielipiteeni. Näillä sinunä taidoillasi yks mitättömillä sosiaalisilla taidoilla varustettu fla.vio pyyhkii sinulla lattiaa. Niin täällä kuin livessäkin... :)

Äläs nyt Pertti intoile, toki varmaan osaat ostaa suosiota mutta minäpä kelpaan omana itsenäni :)

• fla.vio
        Harmaaritari kirjoitti:

Äläs nyt Pertti intoile, toki varmaan osaat ostaa suosiota mutta minäpä kelpaan omana itsenäni :)

Pertti? :D

Paranoiakin iskemässä kaiken lisäksi?

Taas sellainen ihan pieni päättely kelpaamisistasi. Tuskin täällä ruikuttaisit ja haikailisit niitä 50-luvun naisia, jos kelpaamisesi naisille olisi sitä luokkaa mitä väität sen olevan... :)

• Harmaaritari
        fla.vio kirjoitti:

Pertti? :D

Paranoiakin iskemässä kaiken lisäksi?

Taas sellainen ihan pieni päättely kelpaamisistasi. Tuskin täällä ruikuttaisit ja haikailisit niitä 50-luvun naisia, jos kelpaamisesi naisille olisi sitä luokkaa mitä väität sen olevan... :)

Kaltaisesi putkiaivo ei tietenkään voi ymmärtää että jos itse olet tasokas joudut odottamaan sitä myös muilta ja se tekee hommasta haastavampaa eikä suinkaan helpompaa. Minulle tasokkuutta naisessa edustaa 50-lukulaisuus ja se ihan sama onko kymmenen vai tuhat 2000-luvun lutkaa kaadettavissa, ei niistä yksikään ole sellainen kuin haluan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Jaa, niinkö. Jos sulla kerran on noin hyvät sosiaaliset taidot ja naiset ovat jopa oikein huomanneet sun itsevarman olemuksesi, niin mikset sitten ole sitä naista saanut ja parisuhteeseen päässyt?

Enkä kyllä sanoisi sua mitenkään erityisen empaattiseksi, kun haukut täällä aina naisia ja syyllistät heitä mm. parisuhdeväkivallan uhrina olemisesta ja jopa puolustelet täällä joitakin naisasialuuserin kaltaisia sekopäitä.

Mitä meinaat siis odottaa? Sitäkö, että löytäisit jostain jonkun kokemattoman neitsytnaisen vai? Meinatko sä ihan tosissasi odotaa sitä, että maailma muuttuisi kenties vielä jonain päivänä 50-luvun kaltaiseksi, jossa naiset olisivat seksuaalisesti kokemattomia vielä yli parikymppisenä ja jopa kolmekymppisenäkin??

Tätäkö sä tarkoitat sillä, kun et kerran suostu kelpuuttamaan "ketä tahansa" naista?

• fla.vio
        Harmaaritari kirjoitti:

Kaltaisesi putkiaivo ei tietenkään voi ymmärtää että jos itse olet tasokas joudut odottamaan sitä myös muilta ja se tekee hommasta haastavampaa eikä suinkaan helpompaa. Minulle tasokkuutta naisessa edustaa 50-lukulaisuus ja se ihan sama onko kymmenen vai tuhat 2000-luvun lutkaa kaadettavissa, ei niistä yksikään ole sellainen kuin haluan.

Noh, tämä sinun tasokkuutesikin on vähintään arveluttava. Paitsi taas kerran omasta mielestäsi... :D

• DarkFear kirjoitti:

Jaa, niinkö. Jos sulla kerran on noin hyvät sosiaaliset taidot ja naiset ovat jopa oikein huomanneet sun itsevarman olemuksesi, niin mikset sitten ole sitä naista saanut ja parisuhteeseen päässyt?

Enkä kyllä sanoisi sua mitenkään erityisen empaattiseksi, kun haukut täällä aina naisia ja syyllistät heitä mm. parisuhdeväkivallan uhrina olemisesta ja jopa puolustelet täällä joitakin naisasialuuserin kaltaisia sekopäitä.

Mitä meinaat siis odottaa? Sitäkö, että löytäisit jostain jonkun kokemattoman neitsytnaisen vai? Meinatko sä ihan tosissasi odotaa sitä, että maailma muuttuisi kenties vielä jonain päivänä 50-luvun kaltaiseksi, jossa naiset olisivat seksuaalisesti kokemattomia vielä yli parikymppisenä ja jopa kolmekymppisenäkin??

Tätäkö sä tarkoitat sillä, kun et kerran suostu kelpuuttamaan "ketä tahansa" naista?

"Jaa, niinkö. Jos sulla..."

kts. edellinen vastaukseni flaviolle

"Enkä kyllä sanoisi..."

Se on sinun näkemys ja sulla on oikeus siihen

"Mitä meinaat siis odottaa?.."

Se on vähän niin kuin semmoinen rakkaus tai kuolema juttu, en halua tavoitella yhtään vähempää kuin mitä uskon tarvitsevani onnelliseen loppuelämään, riittävän tyytyväisyyden saavuttamiseen taas riittää jo tämä nykyinen.

Eli kokemattoman neitsytnaisen voisit ainoastaan kelpuuttaa vai?? Olisiko se heti este, jos naisella olisi ollut yksikin mies ennen sua vai?

Entäs jos et löydä sitä neitsytnaista ollenkaan ja vanhenet kuitenkin itse vaan koko ajan. Meinaatko jatkaa sitä neitsytnaisen etsimistä vielä yli kolmekymppisenä, neljäkymppisenä ja vielä vanhempanakin?? Eikö sua yhtään haittaa se, että oot itse vielä keski-ikäisenäkin kokematon peräkammarinpoika?

• DarkFear kirjoitti:

Eli kokemattoman neitsytnaisen voisit ainoastaan kelpuuttaa vai?? Olisiko se heti este, jos naisella olisi ollut yksikin mies ennen sua vai?

Entäs jos et löydä sitä neitsytnaista ollenkaan ja vanhenet kuitenkin itse vaan koko ajan. Meinaatko jatkaa sitä neitsytnaisen etsimistä vielä yli kolmekymppisenä, neljäkymppisenä ja vielä vanhempanakin?? Eikö sua yhtään haittaa se, että oot itse vielä keski-ikäisenäkin kokematon peräkammarinpoika?

En koskaan ole täälläkään vaatinut täysin kokematonta, yksi mies menneisyydessä olisi ihan ok vielä, mutta en todellakaan halua loppuelämän kumppaniksi niin kokenutta naista kuin mitä useimmat tuntuvat nykyään olevan.

En itse ole täysin kokematon ja siksihän en voi naiseltakaan vaatia neitsyyttä mutta jos olisin mainitsemasi kokematon peräkammarin poika neitsyyttä olisi varmaan sitten vaadittava.

En koskaan ole täälläkään vaatinut täysin kokematonta, yksi mies menneisyydessä olisi ihan ok vielä, mutta en todellakaan halua loppuelämän kumppaniksi niin kokenutta naista kuin mitä useimmat tuntuvat nykyään olevan.

En itse ole täysin kokematon ja siksihän en voi naiseltakaan vaatia neitsyyttä mutta jos olisin mainitsemasi kokematon peräkammarin poika neitsyyttä olisi varmaan sitten vaadittava.

Ei se kyllä pitäisi olla tänä päivänä vielä mitenkään liikaa, jos naisella on ollut vaikka pari-kolmekin miestä parikymppisenä tai useampiakin suhteita kolmekymppisenä.

Eikä sitä kyllä kannata mun mielestä edes niiden täysin kokemattomien miesten odottaa tai vaatia naiselta mitään neitsyyttä tai ei ainakaan enää parikymppisenä, saati sitten vanhempana.

Mutta jos kerran et ole edes täysin kokematon naisten suhteen, niin miksi nämä sun aikaisemmat suhteet eivät sitten ole kestäneet?

• 765765757675
        Harmaaritari kirjoitti:

En ole koskaan huomannut, että yksikään nainen pitäisi sinusta täällä. Aika kontrasti, jos ulkopuolella muka olet suosittu. Miten yht´ äkkiä käännät sen vaihteen päälle?

Ehkä osaat teeskennellä miellyttävää, mutta viehätätkö ketään romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä?

(Kassaneidin hymy ei tarkoita, että se olisi kiinnostunut.)

• etkötunnista
        Harmaaritari kirjoitti:

Fla.vio on Helmiä.sioille eli Kentsu eli Genio.

• Sasi.poika
        DarkFear kirjoitti:

Mitäs se neitsyt-sasi täällä pölhöttää?

• fla.vio

Ei niinku mitään. Ja juuri se on parasta minussa... :D

• eemeli_peeveli

Meissä kaikissa on jotain hyvää. Uskotaan ihmiseen ja ihmisyyteen. Aloitetaan sinusta. Kerro meille mitä hyvää sinussa on.

• ätminki

Meissä on hyvää se ette emme ole olleet vankilassa tai tehneet rikoksia.

• Totuus---

Kerropa monenko sadan miehen käyttämä olet ?.

• kurppelille

Tai sitten emme vain kelpaa parisuhteeseen. Olisko se todennäköisempää kuin se että empatia puuttuu. Harva on täydellinen. Täydellistä miestä tai naista en ole koskaan nähnyt. Vikoja on kaikissa, mutta kaikki ei silti kelpaa yhtään mihinkään, jos parisuhteesta puhutaan.
      Helppo on aina sanoa toisesta, mutta entäs itsestä?

• Leppoisa luonne
      Ja hyvä takamus, tai ainakin joku sitä kehui, silloin kun oli nähtävillä

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ei minussa ole mitään hyvää. Siksi olenkin aina yksin.

• Fewflkwekldfsklfdsf

Miksi ketään pitäisi arvostaa lähtökohtaisesti, etenkään sukupuolen perusteella. Onko jotenkin ansiokasta syntyä naiseksi, "voi jee, olet yksi kolmesta-pilkku-viidestä miljardista ja siksi saat arvostusta".

Minun maailmassani arvostus ansaitaan itse eikä sitä jaella automaatista.

Jos jotain voit odottaa on se korkeintaan "inhimillinen kohtelu" jota jakelen lähes kaikille vaikken heitä arvostaisikaan. Se on se mitä sinulla on "oikeus" pyytää; suunnilleen inhimillistä kohtelua. Arvostuksen saat jos ansaitset sen - sukupuolena, persoonana tai ehkä jopa keskustelijana - mutta vasta kun olet ansainnut sen.

• alempi.atm

Asiahan on niin, että alemman tason miehet pitävät itseään liian vähällä arvolla ja naisia liian suurella arvolla. Ainakin siitä päätellen millaisia miehiä naiset valitsevat.

• 121212121212

Yllä mainio pointti.

Miksi tosiaan miesten pitäisi "arvostaa naisia"?

Arvostavatko naiset kaikkia miehiä?

Eivät todellakaan arvosta - miestä arvostetaan vasta kun hän on osoittanut miehekkyyttä sillä perinteisellä tavalla. Eli voimaa, rohkeutta, halua ja kykyä toimia naisten suojelijana.

Naisten ajattelutapaa vastaa, kyllä vain, Harmaaritarin ajattelutapa. Nainen saa arvostusta vasta osoitettuaan naisellisuutta, sillä perinteisellä tavalla.

• Lllllkkkjjjjhh

Miehen pitäisi arvostaa naista ihmisenä, sitä aloituksessa kai tarkoitetaan. Perinteinen asetelmahan on, että nainen on miestä alempi objekti, jonka arvo määritellään vain sen hyödyn kautta jota nainen voi miehelle kehollaan tuottaa, joko esteettis-seksuaalisena leikkikaluna, lisääntymisvälineenä tai työvoimana. Nykyään tällaista ajattelutapaa ei pidetä suotavana vaan modernissa yhteiskunnassa pyritään hyväksymään, arvostamaan ja kunnioittamaan ihmisiä sukupuoleen katsomatta. Monilla palstalle kirjoittelevilla miehillä tuntuu kuitenkin olevan vastakkaisia pyrkimyksiä ja halua edelleen nähdä nainen ihmisarvottomana hyödykkeenä. Tämä halu asettaa palstamiehet monien silmissä ikävään valoon.

• Niinpä. Oikeastaan jotta emme täysin tuhoutuisi ja jäisi jalkoihin meillä miehillä ei ole pelkästään oikeus vaan oikeastaan velvollisuus vaatia vastaavaa naisilta kuin mitä ne meiltä vaativat. Jos jokainen mies toimisi oikein ongelmat korjaantuisivat itsestään mutta koska liian monet tuntevat kutsumusta aisuruuteen naisten valta-asema pysyy toistaiseksi.

• 121212121212
        Lllllkkkjjjjhh kirjoitti:

Miehen pitäisi arvostaa naista ihmisenä, sitä aloituksessa kai tarkoitetaan. Perinteinen asetelmahan on, että nainen on miestä alempi objekti, jonka arvo määritellään vain sen hyödyn kautta jota nainen voi miehelle kehollaan tuottaa, joko esteettis-seksuaalisena leikkikaluna, lisääntymisvälineenä tai työvoimana. Nykyään tällaista ajattelutapaa ei pidetä suotavana vaan modernissa yhteiskunnassa pyritään hyväksymään, arvostamaan ja kunnioittamaan ihmisiä sukupuoleen katsomatta. Monilla palstalle kirjoittelevilla miehillä tuntuu kuitenkin olevan vastakkaisia pyrkimyksiä ja halua edelleen nähdä nainen ihmisarvottomana hyödykkeenä. Tämä halu asettaa palstamiehet monien silmissä ikävään valoon.

Eli toisin sanottuna, naisella on arvoa:
        - esteettis-seksuaalisena objektina, eli tavoittelun kohteena
        - lisääntymisvälineenä
        - työvoimana

Miehellä on puolestaan arvoa
        - työvoimana (elättäjä tms suorittaja)

Vaihdetaanko osia? Minulle kävisi koska vain.

Nuoret miehet itkisivät onnesta kun voisivat istua odottelemassa että naiset tulevat viettelemään. Sitten olisi mahdollisuus _valita_ haluaako olla naisten kuolaama ja kaikin keinoin tavoittelema seksiobjekti, pelkästään synnyttämällä arvokkaaksi muuttuva koti-isä vai itsenäinen ja rohkea uuden ajan uramies.

Sign me up.

• Llllkkkjjjhhh
        121212121212 kirjoitti:

Eli toisin sanottuna, naisella on arvoa:
        - esteettis-seksuaalisena objektina, eli tavoittelun kohteena
        - lisääntymisvälineenä
        - työvoimana

Miehellä on puolestaan arvoa
        - työvoimana (elättäjä tms suorittaja)

Vaihdetaanko osia? Minulle kävisi koska vain.

Nuoret miehet itkisivät onnesta kun voisivat istua odottelemassa että naiset tulevat viettelemään. Sitten olisi mahdollisuus _valita_ haluaako olla naisten kuolaama ja kaikin keinoin tavoittelema seksiobjekti, pelkästään synnyttämällä arvokkaaksi muuttuva koti-isä vai itsenäinen ja rohkea uuden ajan uramies.

Sign me up.

Älä unohda, että sinua pidettäisiin myös automaattisesti jokaista typerintäkin miestä tyhmempänä, huumorintajuttomampana, fyysisesti ja henkisesti heikompana ja alempiarvoisempana. Saisit tehdä enemmän töitä vakuuttaksesi esimiehesi ja kolleegasi osaamisestasi. Sinun pitäisi aina käyttäytyä hyvin, olla kohtelias ja hillitty miellyttäjä ja viedä mahdollisimman vähän henkistä ja fyysistä tilaa tai tulisit leimatuksi hankalaksi. Uran ohella olisi hoidettava raskaus ja ottaa päävastuu lapsen hoidosta ja perheen arjesta, jos semmoisen haluaisit, ja tietysti olisi panostettava ulkonäköön ajallisesti ja rahallisesti huomattavasti enemmän kuin miehenä. Seksuaalista halua ei olisi oikein sopivaa ilmaista ja vaarana olisi saada lumpun maine. Lisäksi saisit pelätä kadulla kännisten juoppoakkojen lähentelyä ja kuunnella alentavia kommentteja kadulla, julkisissa kulkuvälineissä, baarissa.. saisit pelätä raiskatuksi tulemista.. ja entäpä jos olisitkin ruma mies?

Vaihtaisin oikein mielelläni rooleja, jos ainoa homma olis käydä elättäjänä duunissa .. loppuajan voisikin sitten tyytyväisenä raapia pallejaan tv:n ääressä kalja toisessa kourassa.

• kestääkö.arvostella
        Llllkkkjjjhhh kirjoitti:

Älä unohda, että sinua pidettäisiin myös automaattisesti jokaista typerintäkin miestä tyhmempänä, huumorintajuttomampana, fyysisesti ja henkisesti heikompana ja alempiarvoisempana. Saisit tehdä enemmän töitä vakuuttaksesi esimiehesi ja kolleegasi osaamisestasi. Sinun pitäisi aina käyttäytyä hyvin, olla kohtelias ja hillitty miellyttäjä ja viedä mahdollisimman vähän henkistä ja fyysistä tilaa tai tulisit leimatuksi hankalaksi. Uran ohella olisi hoidettava raskaus ja ottaa päävastuu lapsen hoidosta ja perheen arjesta, jos semmoisen haluaisit, ja tietysti olisi panostettava ulkonäköön ajallisesti ja rahallisesti huomattavasti enemmän kuin miehenä. Seksuaalista halua ei olisi oikein sopivaa ilmaista ja vaarana olisi saada lumpun maine. Lisäksi saisit pelätä kadulla kännisten juoppoakkojen lähentelyä ja kuunnella alentavia kommentteja kadulla, julkisissa kulkuvälineissä, baarissa.. saisit pelätä raiskatuksi tulemista.. ja entäpä jos olisitkin ruma mies?

Vaihtaisin oikein mielelläni rooleja, jos ainoa homma olis käydä elättäjänä duunissa .. loppuajan voisikin sitten tyytyväisenä raapia pallejaan tv:n ääressä kalja toisessa kourassa.

Sen perusteella mitä olet itsestäsi kertonut, ei sunkaan elämääsi kuulu paljoakaan noita velvollisuuksia jotka kuuluvat perinteisissä suhteissa naisille.

• Llllkkkkjjjlll
        kestääkö.arvostella kirjoitti:

Sen perusteella mitä olet itsestäsi kertonut, ei sunkaan elämääsi kuulu paljoakaan noita velvollisuuksia jotka kuuluvat perinteisissä suhteissa naisille.

Arvostele toki, mutta keneksiköhän minua luulet?

• 121212121212
        Llllkkkjjjhhh kirjoitti:

"Älä unohda, että sinua pidettäisiin myös automaattisesti jokaista typerintäkin miestä tyhmempänä, huumorintajuttomampana, fyysisesti ja henkisesti heikompana ja alempiarvoisempana. Saisit tehdä enemmän töitä vakuuttaksesi esimiehesi ja kolleegasi osaamisestasi."

Täyttä roskaa.

Minulla on työkavereina sekä miehiä että naisia. Jos tekee työn samalla tavalla, saa saman kohtelun ja saman palkan.
        Palkasta on turhaa rutista jos valitsee ihmisläheisen alan jonka palkat yleisesti tiedetään alhaisiksi.
        Palkankorotuksesta on turhaa rutista jos sitä ei uskalla vaatia. Siksi se mies sai lisää fyffeä ja sinä et.
        Sinua ei myöskään pidetä porukan hauskimpana jos istut sivussa kuuntelemassa kun alfamies kertoo tarinoita matkoiltaan. Mies uskalsi avata suunsa, sinä et.
        Sinua myös pidetään fyysisesti heikompana jos olet sitä. Meidän työpaikalla on salityttö jota kukaan ei pidä fyysisesti heikkona, koska hän ei ole sitä.
        Jne.

Toistaiseksi tilanne on siis tasan.

"Sinun pitäisi aina käyttäytyä hyvin, olla kohtelias ja hillitty miellyttäjä ja viedä mahdollisimman vähän henkistä ja fyysistä tilaa tai tulisit leimatuksi hankalaksi."

Mikäs sen helpompaa. Miehenä sinun tulee ottaa tilanne haltuun ja vallata muilta tilaa näyttääksesi rohkealta ja voimakkaalta. Et saa olla miellyttäjä vaan sinun on otettava sosiaalisia riskejä ja kestettävä sosiaalista painetta. Ellet kilpaile, olet nössö ja parisuhde jää haaveeksi. Tilanne naisille 1-0.

"Uran ohella olisi hoidettava raskaus ja ottaa päävastuu lapsen hoidosta ja perheen arjesta, jos semmoisen haluaisit, ja tietysti olisi panostettava ulkonäköön ajallisesti ja rahallisesti huomattavasti enemmän kuin miehenä."

Naiset jotka ottavat päävastuun kotona, käyttävät vähemmän aikaa uraansa kuin puolisonsa. Monet ovat kokonaan pois työelämästä vuosia. Sen jälkeen kun ovat valinneet ammatin jossa moinen salitaan, toisin kuin miehet joilla ei ole varaa pudota kelkasta. Ja muistithan että naisella on mahdollisuus naida paremmin tienaava mies? Tai jos nainen haluaa tehdä uraa, pehmeistä kotimiehistä on ylitarjontaa. Miehille on vain yksi rooli, naisille useita. Tilanne naisille 2-0.

"Seksuaalista halua ei olisi oikein sopivaa ilmaista ja vaarana olisi saada lumpun maine."

100% naisista jotka ilmaisevat avoimesti seksuaalista halua tekevät sen tökerösti. Yleensä asialla ovat vanhemmat humalaiset naiset. Samassa tilanteessa mies saisi ahdistelijan maineen, sen jälkeen kun on ensiksi saanut nyrkistä tai pampusta. Siksi miehet opettelevat pakkien riskillä pelimiestaitoja, jotta osaisivat samaan aikaan "osoittaa kiinnostusta" itsevarmasti ja määrätietoisesti, mutta kuitenkin sulavasti ja säilyttäen pakoreitin jos homma menee hutiin. Tilanne naisille 3-0.

"Lisäksi saisit pelätä kadulla kännisten juoppoakkojen lähentelyä ja kuunnella alentavia kommentteja kadulla, julkisissa kulkuvälineissä, baarissa.. saisit pelätä raiskatuksi tulemista.. ja entäpä jos olisitkin ruma mies?"

Hyväksyn tämän argumentin. Unohdetaan tuo freudian slip juoppoakoista. 3-1.

"Vaihtaisin oikein mielelläni rooleja, jos ainoa homma olis käydä elättäjänä duunissa .. loppuajan voisikin sitten tyytyväisenä raapia pallejaan tv:n ääressä kalja toisessa kourassa."

Et olisi elättäjä, vaan istuisit yksin asunnossasi ja sinua kutsuttaisiin HC-ätmiksi. Muistithan etteivät itsenäiset (ja valtion tukemat) naiset tarvitse elättäjää?

• nainen.on.boss
        Llllkkkjjjhhh kirjoitti:

no en ole koskaan nähnyt moista muuta kuin naisen suusta niin jokaisella työmaalla nainen saa miehet ojennukseen ja vaikka polvilleen eteensä ja jokainen mies arvostaa ja kunnioittaa naista ja pitävät heitä viisaina ja kysyvät naisen mielipidettä tai halluaisivat kuulla sen tai jos jokin ongelma niin haluaisivat että nainen auttaa tai antaisi neuvoja ja enkä ole koskaankuullut että miehet naisille huutaisivat tai puhua alentuvasti tai raiskaa heitä niin miehet tykkää naisista niin naiset on kunkkuja ja olemme sulaa vahaa heidän edessään niin kyllä sinä sen tiedätkin ilkimys

• Lllkkkkhjjjj
        121212121212 kirjoitti:

"Älä unohda, että sinua pidettäisiin myös automaattisesti jokaista typerintäkin miestä tyhmempänä, huumorintajuttomampana, fyysisesti ja henkisesti heikompana ja alempiarvoisempana. Saisit tehdä enemmän töitä vakuuttaksesi esimiehesi ja kolleegasi osaamisestasi."

Täyttä roskaa.

Minulla on työkavereina sekä miehiä että naisia. Jos tekee työn samalla tavalla, saa saman kohtelun ja saman palkan.
        Palkasta on turhaa rutista jos valitsee ihmisläheisen alan jonka palkat yleisesti tiedetään alhaisiksi.
        Palkankorotuksesta on turhaa rutista jos sitä ei uskalla vaatia. Siksi se mies sai lisää fyffeä ja sinä et.
        Sinua ei myöskään pidetä porukan hauskimpana jos istut sivussa kuuntelemassa kun alfamies kertoo tarinoita matkoiltaan. Mies uskalsi avata suunsa, sinä et.
        Sinua myös pidetään fyysisesti heikompana jos olet sitä. Meidän työpaikalla on salityttö jota kukaan ei pidä fyysisesti heikkona, koska hän ei ole sitä.
        Jne.

Toistaiseksi tilanne on siis tasan.

"Sinun pitäisi aina käyttäytyä hyvin, olla kohtelias ja hillitty miellyttäjä ja viedä mahdollisimman vähän henkistä ja fyysistä tilaa tai tulisit leimatuksi hankalaksi."

Mikäs sen helpompaa. Miehenä sinun tulee ottaa tilanne haltuun ja vallata muilta tilaa näyttääksesi rohkealta ja voimakkaalta. Et saa olla miellyttäjä vaan sinun on otettava sosiaalisia riskejä ja kestettävä sosiaalista painetta. Ellet kilpaile, olet nössö ja parisuhde jää haaveeksi. Tilanne naisille 1-0.

"Uran ohella olisi hoidettava raskaus ja ottaa päävastuu lapsen hoidosta ja perheen arjesta, jos semmoisen haluaisit, ja tietysti olisi panostettava ulkonäköön ajallisesti ja rahallisesti huomattavasti enemmän kuin miehenä."

Naiset jotka ottavat päävastuun kotona, käyttävät vähemmän aikaa uraansa kuin puolisonsa. Monet ovat kokonaan pois työelämästä vuosia. Sen jälkeen kun ovat valinneet ammatin jossa moinen salitaan, toisin kuin miehet joilla ei ole varaa pudota kelkasta. Ja muistithan että naisella on mahdollisuus naida paremmin tienaava mies? Tai jos nainen haluaa tehdä uraa, pehmeistä kotimiehistä on ylitarjontaa. Miehille on vain yksi rooli, naisille useita. Tilanne naisille 2-0.

"Seksuaalista halua ei olisi oikein sopivaa ilmaista ja vaarana olisi saada lumpun maine."

100% naisista jotka ilmaisevat avoimesti seksuaalista halua tekevät sen tökerösti. Yleensä asialla ovat vanhemmat humalaiset naiset. Samassa tilanteessa mies saisi ahdistelijan maineen, sen jälkeen kun on ensiksi saanut nyrkistä tai pampusta. Siksi miehet opettelevat pakkien riskillä pelimiestaitoja, jotta osaisivat samaan aikaan "osoittaa kiinnostusta" itsevarmasti ja määrätietoisesti, mutta kuitenkin sulavasti ja säilyttäen pakoreitin jos homma menee hutiin. Tilanne naisille 3-0.

"Lisäksi saisit pelätä kadulla kännisten juoppoakkojen lähentelyä ja kuunnella alentavia kommentteja kadulla, julkisissa kulkuvälineissä, baarissa.. saisit pelätä raiskatuksi tulemista.. ja entäpä jos olisitkin ruma mies?"

Hyväksyn tämän argumentin. Unohdetaan tuo freudian slip juoppoakoista. 3-1.

"Vaihtaisin oikein mielelläni rooleja, jos ainoa homma olis käydä elättäjänä duunissa .. loppuajan voisikin sitten tyytyväisenä raapia pallejaan tv:n ääressä kalja toisessa kourassa."

Et olisi elättäjä, vaan istuisit yksin asunnossasi ja sinua kutsuttaisiin HC-ätmiksi. Muistithan etteivät itsenäiset (ja valtion tukemat) naiset tarvitse elättäjää?

Ihanaa, että jaksoit taas pikku terrierin tarmokkuudella pureutua aiheeseen.

Se, että sinun mielestäsi sinun työpaikkasi on tasa-arvoinen ja asiat on kunnossa, ei todista yhtikäs mitään. Miehellä ei tietenkään voi olla käsitystä tai kokemusta eriarvoisuudesta perustyöpaikalla, koska mahdollinen syrjintä ei yleensä kohdistu häneen, naisvaltaisilla aloilla syrjintä ja jopa seksuaalinen häirintä, voi toki kohdistua myös miespuolisiin työntekijöihin. Syrjintää, vähättelyä tai sukupuolittuneita odotuksia työn suorittamiseen, vastuun jakamiseen, tai tehtävänkuviin liittyen, voi olla vaikea havaita, ellei itse joudu sellaisen kohteeksi, koska vääristymä on useimmiten hyvin hienovarainen ja kroonistunut ja siihen ajatusmalliin on vain yhteiskunnassa ja työelämässä kasvettu. Olisi mielenkiintoista kuulla, ovatko sinun naispuoliset kollegasi samaa mieltä.Vaikka nyt todella oliskin niin, että sinun työpaikkasi on oikeasti tasa- arvoinen, käsität varmaan, että monilla aloilla ja työpaikoilla Suomessa, koko mailmasta puhumattakaan, tilanne ei ole niin hyvä, eikä tuollaista argumenttia voida millään hyväksyä todisteeksi mistään.

On nähty miljoona kertaa, että samat ideat ovat paljon varteenotettavampia ja huumori hauskempaa silloin kun ne tulevat minuutin kuluttua uudestaan miehen suulla kerrottuina.

Naisten mahdollisesti kehnompaa palkkaan en ottanut tässä kantaa, koska se on monisyinen asia ja kuten totesitkin, taustalla on myös henkilökohtaisista valinnoista riippuvia seikkoja.

"Miehenä sinun tulee ottaa tilanne haltuun ja vallata muilta tilaa näyttääksesi rohkealta ja voimakkaalta. Et saa olla miellyttäjä vaan sinun on otettava sosiaalisia riskejä ja kestettävä sosiaalista painetta. Ellet kilpaile, olet nössö ja parisuhde jää haaveeksi."

Naisethan pitkälti kasvatetaan passiivisiksi ja kilpailua kartteleviksi miellyttäjiksi, kun poikia taas kannustetaan riskinottoon, kamppailemiseen ja oman mielipiteen ilmaisemiseen ja itsen toteuttamiseen rohkeasti. Kummalta pohjalta luulet olevan helpompi lähteä rakentamaan uraa vaikkapa bisnesmaailmassa. Tai miten luulet, että aloitteen tekeminen miehelle luontuu naiselta, kun pikkutytöille opetetaan kerta toisensa jälkeen, että hyvä tapa unelmien prinssin nappamiseen on vaikkapa maata taintuneena lasiarkussa omena suussa. Vaikka mahdollisuudet ovat periaatteessa meidän yhteiskunnassamme samat, käytännössä samanvertaiset lähtökohdat on kaunis illuusio. Eikä siinä mitään, eri yksilöille on joka tapauksessa, sukupuoleen katsomatta, annettu erilaiset lähtökohdat ja eväät elämään, eikä suikaan tasapuolisesti ja oikeudenmukaisuutta noudattaen.

Kyllähän naisetkin joutuvat kilpailemaan saadakseen parisuhteen, naisten kilpailu vain on erilaista kuin miesten, mutta vähintäänkin yhtä kovaa. Ei muuten ole montaakaan vuosikymmentä siitä kun naimatonta naista vielä pidettiin säälittävänä kummajaisena. Nykyään osat ovat hieman vaihtuneet asian suhteen ja paineet kohdistuvat enemmän naimattomiin miehiin.

Mitä tulee seksuaalisuuden ilmaisemiseen ja seksuaaliseen aktiivisuuteen, niin tuollainen naisten humalainen ylilyövä käyttäytyminen perustuu juurikin siihen, että selvinpäin ja normaalioloissa seksuaalisuuden, tai halun ilmaiseminen ja aloitteiden tekeminen koetaan edelleenkin jollain lailla epäsopivaksi, minkä johdosta se sitten saattaa joissain tilanteissa joidenkin yksilöiden kohdalla ilmetä harjoituksen puutteesta kömpelönä ja häpeällisenä purkauksena.

Ei ollut varisnaisesti freudilainen lipashadus, mulle ei ollut ihan selvät tämän ajatusleikin säännöt. Oliko tarkoitus vaihtaa miesten ja naisten sukupuolirooleja, vai vaihtaa ihan konkreettisesti (siis kuvitteellisesti) sukupuolta?

Itse sanoit, että elättäjänä toimiminen on miehen ainoa rooli, ja kyseiseen ajatukseen totesin, että mielelläni ryhtyisin siihen, jos se todella on ainoa homma mainitsemieni iltapuhteiden lisäksi. Tosiasiallisesti kuvittelen, että miehen rooliin kuuluu hiukan muutakin, laajempaa toimintavapautta ja valtuuksia, äijäkerhoon kuulumista, mutta toisaalta myös kapeita ja jäykkiä vanhentuneita rooliodotuksia...Mutta olet varmaankin oikeassa, jos oikeasti olisin mies, en todennäköisesti olisi elättäjä, tuskin hc-ätmikään, todennäköisimmin pehmojännämies.

• Lkkkjjjhhhh
        nainen.on.boss kirjoitti:

no en ole koskaan nähnyt moista muuta kuin naisen suusta niin jokaisella työmaalla nainen saa miehet ojennukseen ja vaikka polvilleen eteensä ja jokainen mies arvostaa ja kunnioittaa naista ja pitävät heitä viisaina ja kysyvät naisen mielipidettä tai halluaisivat kuulla sen tai jos jokin ongelma niin haluaisivat että nainen auttaa tai antaisi neuvoja ja enkä ole koskaankuullut että miehet naisille huutaisivat tai puhua alentuvasti tai raiskaa heitä niin miehet tykkää naisista niin naiset on kunkkuja ja olemme sulaa vahaa heidän edessään niin kyllä sinä sen tiedätkin ilkimys

Et tietenkään ole nähnyt sellaista, mutta sinä oletkin tuollainen hiukan vinksahtanut palstatonttu.

• Kyllä ei ole empaattista tuollainen länkytys. Tuoko se on tapa puhua miehille.

• Lllljjjkkkhh

Tuosta olen samaa mieltä, provokatiivinen kysymyksenasettelu ei vältsysti luo hyvää pohjaa minkäänlaiselle keskustelulle, mutta ei kai täällä nyt olekaan sen kummemmin tarkoitus keskustella. Kunhan vaan ajan kuluksi huudellaan ja tuhritaan vessan seiniä.

• jännämies-

Minulla on iso muna ja sitä naiset haluaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      61
      925
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      857
    3. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      16
      826
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      105
      813
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      796
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      713
    7. 42
      589
    8. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      72
      586
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      581
    10. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      557
    11. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      29
      543
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      503
    13. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      112
      468
    14. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      462
    15. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      88
      458
    16. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      454
    17. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      37
      437
    18. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      436
    19. 39
      423
    20. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?