Mistä te tiedätte olevanne ätmejä tms. mitä se ikinä tarkoittaakin. Veikkaan, että 500 naista pokaamalla, livenä, 1 vastaa ehkä tai ei ainakaan heti ei. Eli ei muuta kun radalle nääs.
Vastaukset 16
No siitä kun naiset eivät tee aloitteita, tietenkin.
- hrtywrty
Näin se on. Ja katsomalla peiliin.
scrg kirjoitti:
Mä luulen että olet tehnyt virhearvion. Naiset tekee aloitteita hyvin harvoille.
Ei voi olla mahdollista. Palstan naisetkin aina uhoavat tekevänsä aloitteita jatkuvasti.
HC-ätmel kirjoitti:
Ei voi olla mahdollista. Palstan naisetkin aina uhoavat tekevänsä aloitteita jatkuvasti.
Palstan naiset valehtelee varmasti monesta muustakin asiasta. Et kai sä nyt oikeasti niitä usko?
- qpllq
scrg kirjoitti:
Mä luulen että olet tehnyt virhearvion. Naiset tekee aloitteita hyvin harvoille.
Eli useimmille miehille ei ole kysyntää ja ovat siis täten suhdemielessä turhakkeita.
qpllq kirjoitti:
Eli useimmille miehille ei ole kysyntää ja ovat siis täten suhdemielessä turhakkeita.
Oletko sitä mieltä?
- helpppoo
naisten rooli on kyllä helpompi. Ei tarvi kun odotella ukkojen yhteydenottoja.
Ja jos niitä ei tule tai tulee täysiltä limanuljaskoilta, niin sitten pitää olla yksin, kun ei itse voi mennä tekemään aloitteita.
- AvioATmies
Olisko vaikka se ettei osaa pokata?
- H.C.ÄTMINKÄINEN
No kun naiset eivät anna mitään vastakaikua eivätkä edes juttele oma aloitteisesti. Kun alkaa naisen kanssa jutella niin se vaikuttaa jotenkin vaivautuneelta ja haluaa pois tilanteesta. Poikkeuksena ovat vain varatut ja selvästi vanhemmat naiset.
Faktahan on että useimmat ihmiset ovat vähän vaivaantuneita kun pitää jutella tuntemattoman kanssa. Treffeille päässeet kyllä tietävät tämän.
- fla.vio
Heh, no siitä kun kukaan ei halua minua.., :(
- katkera.Ikis
Eikös Ikis harmaaritari olekaan pääsiäislomalla.
katkera.Ikis kirjoitti:
Eikös Ikis harmaaritari olekaan pääsiäislomalla.
Toi Flavio on kai genio. Itse olen toki pääsiäisomalla mutta sain jo asiat hoidettua niin että nyt taas kotiympyröissä.
- katkera.Ikis
Harmaaritari kirjoitti:
Toi Flavio on kai genio. Itse olen toki pääsiäisomalla mutta sain jo asiat hoidettua niin että nyt taas kotiympyröissä.
Arvasin että olet palstalla, tyyli on jäljittelemätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109949
- 55919
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43769Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev158714Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711- 64687
- 70586
- 95561
- 37555
- 60524
- 52521
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408