Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"nykyään+erotaan+"hyvästä+parisuhteesta+siksi,+että+voisin+olla+onnellisempi",+eikä+vain+siksi+"että+olen+parusuhteessa+onneton".+"Koska+ansaitsen+olla+onnellinen+ja+parasta.""
Tuossa+lienee+kiteytyy+länsimaisen+naisen+ongelma.+Kaikki+on+jo+saavutettu+tasa-arvon+saralla+ja+elämä+on+suhteellisen+helppoa+ihan+yleisestikin+ottaen,+"pahojen"+miesten+yhteiskunta+on+joustanut+ihan+kaikessa+niin+että+perhe-elämän+ja+iran+yhteensovittaminen+on+helppoa.+Jää+paljon+vapaa-aikaa+lukea+kaikenlaista+naishömppää+netistä+&+naistenlehdistä+niin+ihan+tavisnainenkin+alkaa+mietimään+kuinka+onneton+hän+onkaan+liitossaan,+kaikilla+niillä+juttujen+vauhdikkailla+sinkkunaisilla+on+tietenkin+kaikki+paremmin,+elämä+on+jännittävää+tunteiden+ilotulitusta,+matkustelua,+miehiä+ja+vaikka+mitä+elämyksiä.+Hänkin+ansaitsee+sen+kaiken+koska+onhan+hänkin+parasta,+lehdessäkin+sanottiin+että+karmeasta+ylipainostaan+huolimatta+hän+on+arvokas+juuri+sellaisena+kuin+on+ja+elämä+tulee+elää+oma+hyvinvointi+edellä,+jos+eroaa+ei+miehistäkään+tule+olemaan+pulaa,+onhan+naisten+markkinat!
Jossain+"maalaisemaisemmissa"+kulttuureissa+vielä+menee+niin+että+perheen+hyvinvointi,+oma+aviomies+ja+lapset+ovat+naiselle+se+kannustin+joiden+vuoksi+hän+jaksaa+ponnistella+päivästä+toiseen,+ei+siinä+ehdi+miettimään+oman+onnellisuuden+tasoja+kun+pitää+hankkia+ruokaa+lasten+suuhun.+En+sano+että+tuokaan+olisi+se+paras+malli,+paras+lienee+ollut+Suomessa+joitakin+kymmeniä+vuosia+sitten+kun+oli+vielä+perinteiset+perhearvot+ja+naiset+eivät+olleet+vielä+ihan+sekaisin+niin+että+heillekin+perhe+&+lapset+merkitsivät+eniten.+2000_luvun+nainenhan+on+ulkoistanut+lasten+hoidon+ja+kasvatuksen+yhteiskunnalle+niin+että+siinäkään+ei+riitä+haasteita+enää+siinämäärin+kuin+ennen,+jää+liikaa+aikaa+ajatella+itsekkäästi.
09.04.2017 09:06
"Tai+sitten+jäädään+yhteen,+kun+ei+uskalleta+olla+yksin.+Mun+ei+ole+pakko+olla+kenenkään+kanssa.+"
Tähän+vielä+sen+verran+että+joo,+monet+varmaan+noin+mutta+itse+pitänyt+yksin+oloa+aina+paljon+helpompana,+niihin+muihin+ihmisiin+kun+sisältyy+väistämättä+paljon+vastuuta+ja+erilaista+hässäkkää+muutenkin+niiden+myötä+tulee+elämään.
08.04.2017 23:33
Nuo+keskustelutaidot+on+varmaan+monessa+suhteessa+ongelma+kun+kaikkien+juttuvarastothan+loppuu+jossain+vaiheessa,+pitää+siis+olla+sen+verran+luovuutta+että+kykenee+löytämään+aina+uutta+mielenkiintoista+keskusteltavaa.+Toinen+ei+myöskään+sitten+ehkä+saisi+olla+liian+samanlainen+ajattelutavaltaan+vaan+pitäisi+olla+hieman+erimielisyyttäkin+jotta+voi+käydä+mielenkiintoisiä+väittelyjä+eri+asioiden+tiimoilta.
Tuo+on+ihan+hyvä+päätös.+Toivottavasti+löytyy+semmoinen+eikä+se+ainakaan+niin+helposti+mene+sitten+ohitse+jos/kun+et+ole+vääriin+sotkeutumalla+varattuna+sillä+hetkellä+kun+sen+kohtaat.
Nyt+pitänee+lähtä+petiin,+ihan+hyvä+ketjuhan+tästä+tuli+vaikka+itse+flunnaisena+alkuun+olin+vähän+ehkä+liiankin+ärhäkkänä.+Hyviä+öitä!
08.04.2017 23:29
Varmaankin+on+muuten+niin+että+kahden+"yhteen+päätyneen"+suhde+kestää+paremmin+aikaa+kuin+tunteiden+vuoristorataa+alussa+eläneet.+Niillä+jotka+päätyi+yhteen+ja+huomasivat+että+elämä+on+ihan+mukavaa+näinkin+varmaan+se+suunnilleen+samanlaisena+jatkuu+jos+kumpikin+tekee+töitä+sen+sen+eteen+mutta+ne+joilla+alku+tarjosi+jotain+ihan+uskomatonta+väistämättä+pettyvät+jossain+vaiheessa+kun+arki+aikanaan+tasoittaa+elämän+kulkua.
08.04.2017 23:21
"Jos+se+lopahtaa,+niin+sitten+siinä+ei+ollut+tarpeeksi+jotain.+Jos+ihminen+on+riittävän+kiinnostava,+sä+et+vaan+pääse+siitä+ohi."
Kysymys+on+oikeastaan+siitä+että+sinulle(kin)+siinä+ei+koskaan+ole+riittävästi+sitä+"jotain",+ne+alun+suuret+tunteet+jotka+pitää+sua+käynnissä+laimenee+aikanaan+ja+sitten+lähdet+etsimään+niitä+jokun+muun+kanssa,+eikös+niin?+Sinänsä+se+on+vähän+surullista+kun+sinä+voisit+olla+hyvä+nainen+jollekin+mutta+kukaan+mies+ei+ole+niin+kone+että+jaksaisi+pitää+sun+mielenkiinnon+yllä+loppuikänsä.
"Se+ei+riitä,+että+yhteen+"vaan+päädytään".+"
Tuosta+kyllä+ollaan+ihan+samaa+mieltä.
08.04.2017 23:05
"En+halua,+että+mä+olen+pelkkä+ulkonäkö+vaan+jotain+ihan+muuta+lisäksi.+Se+ei+käy+ilmi+nopealla+vilkaisulla,+vaan+mun+opetteluun+tarvitaan+aikaa.+"
Kukapa+haluaisi+mutta+tuo+opetteluun+ajan+ottaminen,+luulen+ettei+yleensä+ihmisillä+riitä+siihen+kärsivällisyys+ja+toisekseen+jos+on+kaksi+jäärää+jotka+kumpikin+pelailee+pelejään+saattaa+käydä+niin+että+juttu+lopahtaa+ennen+kuin+ehtii+alkaakaan.
08.04.2017 22:35
"Ehkä+nämä+miehet+ovat+niitä,+joilla+on+sitten+tarjontaa+paljon+ja+ovat+tottuneet+saamaa+naisen+kuin+naisen.+Miten+erotut+joukosta?+"
Tietysti+siten+etten+alistu+katselemaan+tuollaista+peliä+"Voin+ehdottaa+tapaamista,+skippailla+tai+peruuttaa+näkemisiä+jos+on+muuta+jne.+"+mikä+ehkä+toimii+tavallisempiin+miehiin.
08.04.2017 22:33
Erityisen+hauskaa+tuossa+on+se+että+eikö+tuollaiseen+"Voin+ehdottaa+tapaamista,+skippailla+tai+peruuttaa+näkemisiä+jos+on+muuta+jne.+"+pelailuun+suostuminen+tee+miehestä+alistuvan+aisurin+jollaista+nainen+ei+sitten+haluakaan+kun+se+ei+sitten+olekaan+enää+se+itsevarma+ottajamies+jollaisen+nainen+haluaa?
08.04.2017 22:18
"Tämä+on+ns.+"en+tarvitse+sinua"+ja+"rakastan+elämääni+juuri+näin"+-käytöstä.+Itsevarmaa,+helposti+lähestyttävää,+hyväntuulista+ja+nauravaista+käytöstä.+Voin+ehdottaa+tapaamista,+skippailla+tai+peruuttaa+näkemisiä+jos+on+muuta+jne.+
Se+on+sellaista+käytöstä,+että+miehelle+tulee+olo,+että+tuon+naisen+juuri+haluan,+vaikka+nainen+on+tehnyt+päätöksen,+että+tulet+haluamaan+juuri+minut."
Ai+jaa,+mulle+ainakin+tulisi+olo+etteipä+tuo+taida+minua+tarvita+yberhauskaan+elämäänsä+ja+antaisin+olla,+siinähän+sitten+skippailisi+muita.
08.04.2017 22:11
Aamullahan+laitoin+tuon+linkin+yhdestä+miehestä+"joka+tietää+mitä+haluaa",+oli+jostain+syystä+hävinnyt+koko+ketju+niin+joku+ei+varmaan+tykännyt+totuudesta+taaskaan:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005161592.html?ref=rss
Tuommoimen+"mies+joka+tietää+mitä+haluaa"+ottaa+kyllä+omansa+keinolla+millä+hyvänsä,+hyvällä+tai+pahalla+ja+sitten+kun+sen+saa+pitää+vaikka+väkisin.+Ei+ihme+että+turvakodeista+on+pulaa+kun+naiset+hakee+aina+tuon+tyyppisiä+miehiä.
08.04.2017 22:03
Oikein+toimittu,+ilmeisestikin+olet+ihan+hyvä+nainen+vaikka+odotatkin+miehen+aina+tekevän+aloitteen,+kirjoitit+tuolla+"Itse+en+halua+miestä,+joka+ei+pystynyt+ehdottamaan+minulle+tapaamista+tms.",+no+mistäpä+se+mies+arvaa+ehdottaa?+Ei+se+välttämättä+ole+itsevarmuudesta+kiinni+vaan+siitä+ettei+tahdo+ahdistella+jos+on+herrasmies.+Itse+en+ainakaan+ehdottele+jos+en+satavarmasti+tiedä+sitä+haluttavan+eli+naisen+pitää+sanoa+esim.+"Lähtisin+kyllä+treffeille+jos+pyytäisit",+sitten+saattaisin+pyytääkin+mutten+muuten+varmaankaan.
08.04.2017 21:44
Ei+se+varmaan+ihan+kaikkien+kohdalla+mene+mutta+suurimmalla+osalla+menee+niin+että+jos+antaa+suudella+liki+satavarmasti+on+valmis+seksiinkiin.+
Niin+tuosta+tyypistä,+onko+se+se+jännämies+josta+tänne+kirjoittelit?+pääsitkö+siitä+eroon+mikä+olisi+viisasta+vai+joko+"seurustelette",+siis+oletko+varapanona?
08.04.2017 21:29
Joo,+tottakai+on+hauskempaa+tositeeveestä+kaupalliselta+kanavalta+katsoa+ihmisapinoiden+parittelua+kuin+jotakin+norsujen+löntystelyä+pitkin+savannia,+niin+se+vaan+maailma+kehittyy.
08.04.2017 21:26
Niin+ja+sitten+asiat+vaan+tapahtuu+ja+taas+nousi+suominaisen+käyttöaste.+Te+2000-luvun+naiset+ette+taida+oikein+ymmärtää+että+suutelukaan+teidän+kanssa+ei+ole+kovin+maailmoja+kaatavaa+kun+olette+käyttäneet+itsenne+pilalle,+vähän+kuin+ilmaisiksi+ämpäreiksi+joita+kyllä+jonotetaan+mutta+kukaan+ei+ole+valmis+maksamaan+kovin+paljoa+teidän+vuoksi.
08.04.2017 21:09
suomalaisen+vaimon+p..u+harvemmin+on+puhdas+näin+2000-luvulla,+siihen+on+mitä+erilaisimmat+visvakullit+käyneet+lykkimässä+bakteerejaan+jotka+ei+pelkällä+saunalla+lähde.+Nuole+aisuri+nuole.
08.04.2017 21:00
Niin+ja+vielä,+naiset+on+omituisia+kun+miehelle+juurikin+""Saako+sinua+suudella?"+olisi+turn+on+toisin+kuin+se+että+imukalan+tapaan+syöksytään+jostain+nurkan+takaa+ykskaks+imemään+ja+peesissä+tulee+vielä+raivoisa+jännämiesystävä,+niissä+tilanteissa+tulee+aina+vähän+sanomista+jos+siis+on+suostunut+imutettavaksi.
08.04.2017 20:14
Teidän+naisten+onneksi+meille+on+parina+viime+vuotena+saapunut+lukuisa+joukko+viriilejä+nuoria+miehiä+jotka+eivät+todellakaan+kysele+lupia+suuteluun+eikä+paljon+muuhunkaan,+miinuspuolena+on+tietysti+sitten+se+että+kurppaikäiset+ei+niille+pedareille+kelpaa+kuin+kassien+tyhjennykseen:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/imaami-13-vuotta-hyva-ika-avioitua/1858572
08.04.2017 20:11
Onhan+tuossakin+totuutta+varmaan+hieman+mutta+minusta+palstamiehissä+on+se+ero+että+enemmän+onnistumisen+mahdollisuuksia+vakavaan+pitkäaikaiseen+suhteeseen+on+palstalla+naisten+vihaamilla+miehillä+kuin+naisten+suosimilla+valkoritareilla,+naisillahan+se+menee+toisinpäin+että+ne+joista+me+pidetään+menestyvät+parisuhteissaan+ja+ne+joista+me+ei+pidetä+on+niitä+yleisiä+jakorasioista.
08.04.2017 18:10
Se+mikä+toimii+basaarissa+ei+välttämättä+toimi+Suomessa,+huippuunsa+hiottu+viimehetken+väistöliike+epäonnistui+kuoppaisella+asfaltilla.+Onneksi+henkilövahingoilta+vältyttiin+ja+toivottavasti+eivät+vakuutusyhtiössä+ala+rasismipelossaan+sinusta+tekemään+syyllistä+vaikka+aika+vaikeaa+se+kai+suvakillekin+olisi+noin+selvässä+tapauksessa.+Toivottavasti+maanpetturiavokkiakalla+ei+ollut+kotterossaan+kaskoa+niin+saa+vähän+maksaa+sitten+hintaa+valinnoistaan.
Niin+joo+ja+muista+sitten+vaatia+kunnollinen+korjaus+autoosi,+paras+tilanne+tietysti+jos+menee+lunastukseen+kun+ei+ihan+uudenveroista+aina+korjaamallakaan+saa.+Korjausarvio+merkkiliikkeeltä+ja+silleen+niin+hyvinkin+voi+mennä+arvio+sen+verrran+suureksi+että+pääset+etsimään+uutta+itsellesi.
08.04.2017 17:49
Niin+jä+jäljelle+jäävä+17,8%+varmaan+on+yhä+kelkassa++vain+siksi+ettei+miehen+rahat+ole+vielä+loppuneet+ja+niillä+varmaan+on+salainen+rakastaja.
08.04.2017 17:27
993 / 1041