Parisuhdenaiset vs paneskelijanaiset

121212121212

Palstalla huomaa eron.

Naiset jotka ovat mukavia, lämpimän ja empaattisen oloisia, eivätkä suhtaudu mieheen suorittajana ovat kaikki sellaisia naisia jotka eivät harrasta irtopanoja eikä panosuhteita.

Sen sijaan kaikki naiset jotka harrrastavat irtosuhteita ja panosuhteita, suhtautuvat mieheen suorittajana ja heiltä puuttuu lämpö/empatia.

Olen huomannut saman livenäkin. Siitä voidaan väitellä onko kyseessä syy vain seuraus, mutta selvää on että on olemassa kaksi eri naistyyppiä. Selkeästi toinen suosii enemmän kiintymystä ja rakentamista, toinen eläimellistä himoa vailla syvempiä tunteita.

Paneskelijanaiset kyllä pariutuvat, mutta saavat kiihkeimmät seksikokemuksensa joko irtosuhteessa/panosuhteessa tai miehen kanssa kun suhde on uusi. Suhde voi kestää pitkäänkin, yleensä koska nainen haluaa lapsia ja talon, mutta lopulta ero on vain ajan kysymys. Parisuhdenaisilla seksi yleensä paranee kun suhde mieheen syvenee.

ps. Huomatkaa etten väitä kaikkien parisuhdenaisten olevan hyviä. Mutta yksikään paneskelijanainen ei sitä ole.

114

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mozarellat

Itse paneskelen vain parisuhteessa

• itsellinen-nainen

Olin 30v parisuhdenainen. Sitten ukko päätti ruveta paneskelijamieheksi. Sen seurauksena olin aikani paneskelija minäkin kunnes sain tarpeekseni. Tällä hetkellä on kaikista ihaninta elää vaan itselleen ilman minkäänlaista ukon turjaketta edes paneskelumielessä.

• 121212121212

Parisuhteessa oleminen on eri asia kuin parisuhdenainen. Parisuhdenaisella ei ole halua harrastaa irtosuhteita tai panosuhteita.

Palstalla usein huomautetaan ettei koskaan voi tietää millainen toinen ihminen on. Totta. Neitsyys ei takaa parisuhdekelpoisuutta. Ätmiys ei takaa etteikö mies pettäisi jos tilaisuuksia tuleekin.

Esim. Nainen28v meni naimisiin kokemattomana, mutta paljastui myöhemmin luonteeltaan paneskelijanaiseksi. Naiset kertovat miehistä jotka olivat kokemattomia, mutta kun suosio kasvoi, alkoivat pettämään.

Mutta se jos nainen ei ole paneskellut ympäriinsä tai mies ei ole pettänyt, tarkoittaa että toivoa sentään on.

• itsellinen-nainen
        121212121212 kirjoitti:

Parisuhteessa oleminen on eri asia kuin parisuhdenainen. Parisuhdenaisella ei ole halua harrastaa irtosuhteita tai panosuhteita.

Palstalla usein huomautetaan ettei koskaan voi tietää millainen toinen ihminen on. Totta. Neitsyys ei takaa parisuhdekelpoisuutta. Ätmiys ei takaa etteikö mies pettäisi jos tilaisuuksia tuleekin.

Esim. Nainen28v meni naimisiin kokemattomana, mutta paljastui myöhemmin luonteeltaan paneskelijanaiseksi. Naiset kertovat miehistä jotka olivat kokemattomia, mutta kun suosio kasvoi, alkoivat pettämään.

Mutta se jos nainen ei ole paneskellut ympäriinsä tai mies ei ole pettänyt, tarkoittaa että toivoa sentään on.

Mukavahan näitä on teoreettisesti miettiä. Oikea elämä on ihan muuta. Sen näkee vasta kun on elänyt tarpeeksi kauan.

• 121212121212
        itsellinen-nainen kirjoitti:

Mukavahan näitä on teoreettisesti miettiä. Oikea elämä on ihan muuta. Sen näkee vasta kun on elänyt tarpeeksi kauan.

Totta.

http://1.bp.blogspot.com/_R-WhB9g9eYk/TJDSr8V_ShI/AAAAAAAAAOg/VmMGTymAVcI/s1600/teachman

Voit pelata venäläistä rulettia 12 ammuksen lippaalla varustetulla pistoolilla ja hävitä. Tai voit valita täyteen ladatun rynnäkkökiväärin sarjatuliasennolla ja voittaa kun ase jumittaa. Elämä on epävarmaa.

• itsellinen-nainen

• Riski se on, joka kannattaa, tai sitten ei. Pokerissakin pitää maksaa nähdäkseen toisen kortit, ilman ei saa mielenrauhaa.

• fla.vio

Heh, huomaa, että sulla ei ole paljoakaan naiskokemusta. Kyllä ne parisuhdenaisetkin aikamoisia paneskelunaisia ovat... :)

• 121212121212

Ei, vaan enemmistö naisista on paneskelunaisia. Kuten sanoin, parisuhteessa oleminen ei tarkoita parisuhdenaista - etenkään kun motiivi parisuhteeseen on lapset/talo.

Parisuhdenaiset ovat harvinaisia. On vain ajan kysymys koska heille keksitään joku oma termi tyyliin sapioseksuaali tms. Normi feministiyhteiskunnassa on "seksuaalisuuden toteuttaminen" ympäriinsä paneskelemalla.

• fla.vio
        121212121212 kirjoitti:

Ei, vaan enemmistö naisista on paneskelunaisia. Kuten sanoin, parisuhteessa oleminen ei tarkoita parisuhdenaista - etenkään kun motiivi parisuhteeseen on lapset/talo.

Parisuhdenaiset ovat harvinaisia. On vain ajan kysymys koska heille keksitään joku oma termi tyyliin sapioseksuaali tms. Normi feministiyhteiskunnassa on "seksuaalisuuden toteuttaminen" ympäriinsä paneskelemalla.

Heh, niinku jo sanoin. Sulla ei ole paljoakaan kokemusta naisista ja sen kyllä huomaa... :)

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

En tiedä onko niin että parisuhdenaisia olisi niin vähän. Periaatteessa ainakin parisuhdetta haluavia naisia pitäisi olla aika paljon. Minusta tuntuu, että esikuvat puuttuvat monelta lapselta valitettavasti ja tämä muokkaa käsityksiä.

Esim. Itse olen ollut siinä onnekkaassa asemassa, että olen elänyt koko elämäni ehjässä perheessä. Vanhempani ovat alkaneet seurustella jo lukioiässä ja ovat edelleen onnellisia yhdessä. Elämä heillä on harmoonista ja yhteiselo sujuu toista rakastaen ja kunnioittaen. Myös muut sukulaiseni (joita on paljon) ovat pääsääntöisesti pysyneet suhteissaan ja avioerot ovat olleet harvinaisia. Monet sukulaiseni ovat löytäneet kumppaninsa jo n. 16-25 vuotiaina. Eivät toki ihan kaikki, mutta iso osa. Ja ei, meidän suvussa ei kukaan kuulu mihinkään herätysliikkeeseen.

On ihan luonnollista, että nähdessään ympärillään paljon toimivia, pitkiä parisuhteita, pitää sitä tilaa itsekin ihanteena. Oma haave oli aina löytää se elämänkumppani nuorena, koska tulevan kumppaninsa kanssa haluaa mahdollisimman paljon aikaa rakentaa yhteistä elämää. Ettei sitten tulisi kiire tehdä asioita (esim. hankkia lapsia).

Jos taas tilanne on se, että lapsi joutuu pienestä asti katsomaan vanhempien riitelyä ja mahdollista riitaisaa avioeroa niin ehkä uskoa parisuhteeseen ei oikein synny.

• 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

En tiedä onko niin että parisuhdenaisia olisi niin vähän. Periaatteessa ainakin parisuhdetta haluavia naisia pitäisi olla aika paljon. Minusta tuntuu, että esikuvat puuttuvat monelta lapselta valitettavasti ja tämä muokkaa käsityksiä.

Esim. Itse olen ollut siinä onnekkaassa asemassa, että olen elänyt koko elämäni ehjässä perheessä. Vanhempani ovat alkaneet seurustella jo lukioiässä ja ovat edelleen onnellisia yhdessä. Elämä heillä on harmoonista ja yhteiselo sujuu toista rakastaen ja kunnioittaen. Myös muut sukulaiseni (joita on paljon) ovat pääsääntöisesti pysyneet suhteissaan ja avioerot ovat olleet harvinaisia. Monet sukulaiseni ovat löytäneet kumppaninsa jo n. 16-25 vuotiaina. Eivät toki ihan kaikki, mutta iso osa. Ja ei, meidän suvussa ei kukaan kuulu mihinkään herätysliikkeeseen.

On ihan luonnollista, että nähdessään ympärillään paljon toimivia, pitkiä parisuhteita, pitää sitä tilaa itsekin ihanteena. Oma haave oli aina löytää se elämänkumppani nuorena, koska tulevan kumppaninsa kanssa haluaa mahdollisimman paljon aikaa rakentaa yhteistä elämää. Ettei sitten tulisi kiire tehdä asioita (esim. hankkia lapsia).

Jos taas tilanne on se, että lapsi joutuu pienestä asti katsomaan vanhempien riitelyä ja mahdollista riitaisaa avioeroa niin ehkä uskoa parisuhteeseen ei oikein synny.

Totta. Olet varmasti oikeassa. Jos ajatellaan että yli puolet eroaa ja osa niistä lopuistakin saattaa olla eri tavoilla rikkinäisiä perheitä...on valtava määrä naisia jotka eivät saaneet hyvää mallia kotona.

Päälle tulee feministiyhteiskunnan tärkeät opetukset. On tyhmää "säästää itseään", miehet ovat pahoja/vaarallisia ja haluaisivat alistaa naisia joiden kannattaa mieluummin käyttää miehiä.

Mediassa toistuu samat jutut, lapsienkin suosimassa komediassa vahva lutkatytär potkaisee betaisukkia munille ja flirttaa moottoripyörällä ajelevalle jyystärikarjulle.

Vahinko kiertää: mitä enemmän ympäriinsä paneskelijoita, avioeroja, yksinhuoltajia, riitoja kotona kun vaimo/mies jäi kiinni pettämisestä...sitä enemmän samaa on luvassa seuraavassa sukupolvessa.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Totta. Olet varmasti oikeassa. Jos ajatellaan että yli puolet eroaa ja osa niistä lopuistakin saattaa olla eri tavoilla rikkinäisiä perheitä...on valtava määrä naisia jotka eivät saaneet hyvää mallia kotona.

Päälle tulee feministiyhteiskunnan tärkeät opetukset. On tyhmää "säästää itseään", miehet ovat pahoja/vaarallisia ja haluaisivat alistaa naisia joiden kannattaa mieluummin käyttää miehiä.

Mediassa toistuu samat jutut, lapsienkin suosimassa komediassa vahva lutkatytär potkaisee betaisukkia munille ja flirttaa moottoripyörällä ajelevalle jyystärikarjulle.

Vahinko kiertää: mitä enemmän ympäriinsä paneskelijoita, avioeroja, yksinhuoltajia, riitoja kotona kun vaimo/mies jäi kiinni pettämisestä...sitä enemmän samaa on luvassa seuraavassa sukupolvessa.

Tuo "miehet ovat pahoja" on kyllä niin oudon huvittava lausahdus. Tästä tulee mieleen aina omat peruskouluajat. Tytöt kiusasivat eikä mihinkään ryhmään päässyt, mutta pojat ottivat iloisesti mukaan palloa pelaamaan. Aivan hirveitä raakalaisia siis :'D

• 5plus6
        Rose_91 kirjoitti:

Tuo "miehet ovat pahoja" on kyllä niin oudon huvittava lausahdus. Tästä tulee mieleen aina omat peruskouluajat. Tytöt kiusasivat eikä mihinkään ryhmään päässyt, mutta pojat ottivat iloisesti mukaan palloa pelaamaan. Aivan hirveitä raakalaisia siis :'D

Mikäs vitun parisuhdeihminen sä olet kun sinkkupalstalla pyörit naiiveine juttuinesi? :D Eikö 121212 sunkaan kellot yhtään soi Rosen "kunnollisuuden" suhteen?

• Rose_91
        5plus6 kirjoitti:

Mikäs vitun parisuhdeihminen sä olet kun sinkkupalstalla pyörit naiiveine juttuinesi? :D Eikö 121212 sunkaan kellot yhtään soi Rosen "kunnollisuuden" suhteen?

Oon kirjoittanut palstalla ekan kerran kun olin vielä sinkku. Joskus käyn edelleen lukemassa mitä täällä on. Onko se jotenkin väärin? Mielestäni sinkkuudesta ja parisuhteen muodostumisesta voi keskustella parisuhteessa olevakin. Ihan niin kuin sinkku voi jutella parisuhteista.

• 5plus6
        Rose_91 kirjoitti:

Oon kirjoittanut palstalla ekan kerran kun olin vielä sinkku. Joskus käyn edelleen lukemassa mitä täällä on. Onko se jotenkin väärin? Mielestäni sinkkuudesta ja parisuhteen muodostumisesta voi keskustella parisuhteessa olevakin. Ihan niin kuin sinkku voi jutella parisuhteista.

On väärin, koska et ole sinkku. Sä ja muut parisuhteessa elävät voisitte painua helvettiin täältä.

Olet ilmeisesti onneton suhteessasi. Siirry vaikka parisuhdepalstalle, jutuistasi on siellä enemmän hyötyä ja voit itsekin saada apua parisuhteeseesi sieltä.

• Rose_91 kirjoitti:

Mullakin on vanhemmat olleet koko ikänsä yhdessä. Teinistä asti, riidelleetkin ja melkein eronneetkin. Hyvinkin rajusti. Samoin myös lähisuvussa. Isovanhemmat, sedät ja tädit jne.

Yksi eno on eronnut useamman kerran. Muut ovat samojen kanssa yhdessä, jotka nuorena tuli valinneeksi ja perheen perustaneeksi.

Kumppanini vanhemmat ovat joskus eronneet, mutta silti kaikki heidän lapset ovat parisuhteissaan pysyviä ja viihtyviä. Riitelytaipumukset ja erotaipumukset ei välttämättä siirry sukupolvelta toiselle, ehkä jopa pistää yrittämään vielä enemmän onnistumista omissa suhteissaan. Vaikka tulisi riitaisasta ja rikkoutuneesta perheestä. :)

Kun on nähnyt miten onnettomaksi riitely ja eripura tekee pariskunnat. Ja ero vaikuttaa koko perheeseen, ei vain vanhempiin. Eikä suinkaan aina suopeasti.

Toisten epäonnistuminen saa joskus yrittämään itse enemmän. Pyrkimään parempaan lopputulokseen.

• Ei.pidä.paikkaansa
        5plus6 kirjoitti:

On väärin, koska et ole sinkku. Sä ja muut parisuhteessa elävät voisitte painua helvettiin täältä.

Olet ilmeisesti onneton suhteessasi. Siirry vaikka parisuhdepalstalle, jutuistasi on siellä enemmän hyötyä ja voit itsekin saada apua parisuhteeseesi sieltä.

Tietääkseni täällä ei ole sellaista sääntöä, ettei parisuhteessa oleva saisi kirjoittaa sinkkupalstalle. Sitäpaitsi, jos olisit aloituksen lukenut, olisit ehkä huomannut, ettei se ole pelkästään sinkuille suunnattu. Melkoista höpöhöpöä teksti on, mutta silti. Sinä takerrut nyt pikkuseikkoihin sinkuutesi kanssa. Olen itse vihdoin ja viimein onnellisessa parisuhteessa, takana avioliitto "kiltin" nahjuksen kanssa. Nyt rinnalla on oikea mies, joten minäkin olen päässyt ensimmäisen kerran elämässäni toteuttamaan omaa parisuhdehaavettani. Itse en ole irtosuhteita harrastanut ja kokemattoma menin naimisiin kokemattoman miehen kanssa. Vuosien kuluessa ymmärsin, ettei tälläinen parisuhde ole minua varten ja erosin. Pari vuotta olin onnellinen sinkku, yhtään yhden yön juttua minulla ei ollut, mutta seksiä kyllä oli. Sitten tapasin nykyisen miehen, jonka kanssa seksuaalisuus pääsi valloilleen. Nyt muutaman vuoden yhdessä olon jälkeenkin meillä on parisuhteen lisäksi panosuhde, eli seksi toimii. Kotihommista, seksin määrästä, rahasta tms ei ole riitoja, vaan rakkaus kukoistaa. En aikaisemmin pitänyt itseäni parisuhde ihmisenä, koska en ollut tavannut miestä, jonka kanssa voisin olla onnellinen. Eli aikaisemmin en ollut parisuhde- enkä paneskelijanainen parisuhteessa enkä sinkkuna, nyt olen molempia parisuhteessa. Eli ihan höpönhöpöä on aloittajan juttu.

• 121212121212
        Ei.pidä.paikkaansa kirjoitti:

Tietääkseni täällä ei ole sellaista sääntöä, ettei parisuhteessa oleva saisi kirjoittaa sinkkupalstalle. Sitäpaitsi, jos olisit aloituksen lukenut, olisit ehkä huomannut, ettei se ole pelkästään sinkuille suunnattu. Melkoista höpöhöpöä teksti on, mutta silti. Sinä takerrut nyt pikkuseikkoihin sinkuutesi kanssa. Olen itse vihdoin ja viimein onnellisessa parisuhteessa, takana avioliitto "kiltin" nahjuksen kanssa. Nyt rinnalla on oikea mies, joten minäkin olen päässyt ensimmäisen kerran elämässäni toteuttamaan omaa parisuhdehaavettani. Itse en ole irtosuhteita harrastanut ja kokemattoma menin naimisiin kokemattoman miehen kanssa. Vuosien kuluessa ymmärsin, ettei tälläinen parisuhde ole minua varten ja erosin. Pari vuotta olin onnellinen sinkku, yhtään yhden yön juttua minulla ei ollut, mutta seksiä kyllä oli. Sitten tapasin nykyisen miehen, jonka kanssa seksuaalisuus pääsi valloilleen. Nyt muutaman vuoden yhdessä olon jälkeenkin meillä on parisuhteen lisäksi panosuhde, eli seksi toimii. Kotihommista, seksin määrästä, rahasta tms ei ole riitoja, vaan rakkaus kukoistaa. En aikaisemmin pitänyt itseäni parisuhde ihmisenä, koska en ollut tavannut miestä, jonka kanssa voisin olla onnellinen. Eli aikaisemmin en ollut parisuhde- enkä paneskelijanainen parisuhteessa enkä sinkkuna, nyt olen molempia parisuhteessa. Eli ihan höpönhöpöä on aloittajan juttu.

Palataan asiaan 5-10 vuoden kuluttua. Parisuhteessa oleminen ei todista sinua parisuhdenaiseksi, suhdehan on kestänyt vasta muutaman vuoden.

• Ei.pidä.paikkaansa
        121212121212 kirjoitti:

Palataan asiaan 5-10 vuoden kuluttua. Parisuhteessa oleminen ei todista sinua parisuhdenaiseksi, suhdehan on kestänyt vasta muutaman vuoden.

Sinä varmaan ruikutat naisettomuuttasi tällä palstalla vielä 5-10 vuoden päästäkin. Minä taas elän elämääni onnellisena mieheni kanssa, vanhempana, mutta en katkerana.

• 121212121212

Virallisessa rankingissani parisuhdenaisten kärkipaikkaa pitää hallussaan Rose_91, tuo nuorena kunnollisen miehen kanssa pariutunut hoikka ja urheilullinen, älykäs, empaattinen ja mukava nainen.

Viimeisella sijalla on huonojen miesten kanssa seurustellut zönggö. Mutta, järkytyksekseni, zänggö voittaa _silti_ mukavuudellaan, empaattisuudellaan, luotettavuudellaan, jne kaikki paneskelijanaiset 10-0.

Paneskelijanaiden parhaimmistoa edustava monella tavalla mukava ja hauska Nainen28v ei pääse Zönggön tasolle. Jo 25v tienoilla suhde lasten isän kanssa päättyi ko. naistyypille tyypilliseen kyllästymiseen ja ahdistumiseen ja kiltti betamiesnallekarhu vaihtui suureen joukkoon salibodaripanoja.

Pansekelijanaisten viimeisillä sijoilla riittää tungosta. Sieltä löytyy Riiiiiiiiiiii, Pihtarikurppa, jne. Katkerat, ilkeät, kyyniset, miehiin epäluuloisesti suhtautuvat kurpat jotka ovat niin koomisen ilkeitä että heistä on melkein pakko pitää.

Käytännössä tämä on kuin vertaisi SM-liigan huonoimpia pelaajia ja pienimmän peräkylän seniorisarjan kärkinimiä. Ero on valtava.

• huh.huh5

Nyt olet 1212121 melko yksinkertainen. Et voi tietää yhtään mitään oikeasti kenenkään paneskeluista tai parisuhteessa olemisista, et edes tiedä onko kaikki naisia, miehiä vai jotain siltä väliltä.

"Mutta, järkytyksekseni, zänggö voittaa _silti_ mukavuudellaan, empaattisuudellaan, luotettavuudellaan"

"Luotettavuudellaan"? Et tiedä vaikka zönggö olisi pettänyt miestään, eihän se sitä nyt täällä sano.

• 121212121212
        huh.huh5 kirjoitti:

Nyt olet 1212121 melko yksinkertainen. Et voi tietää yhtään mitään oikeasti kenenkään paneskeluista tai parisuhteessa olemisista, et edes tiedä onko kaikki naisia, miehiä vai jotain siltä väliltä.

"Mutta, järkytyksekseni, zänggö voittaa _silti_ mukavuudellaan, empaattisuudellaan, luotettavuudellaan"

"Luotettavuudellaan"? Et tiedä vaikka zönggö olisi pettänyt miestään, eihän se sitä nyt täällä sano.

Kaikki on mahdollista.

Eli pitäisikö olettaa että ihan varmaan sönkkö on pettänyt, joten mistään ei voi tietää, elämä opettaa, ketään ei voi omistaa, meillä kaikilla on historiamme, jne?

• 987787
        121212121212 kirjoitti:

Kaikki on mahdollista.

Eli pitäisikö olettaa että ihan varmaan sönkkö on pettänyt, joten mistään ei voi tietää, elämä opettaa, ketään ei voi omistaa, meillä kaikilla on historiamme, jne?

Ei, vaan jättää olettamatta yhtään mitään.

• Erittäin hyvä avaus ja arviot palstanaisista, tuo jo avauksessa mainitsemasi kun taitaa olla niin totta:

"Naiset jotka ovat mukavia, lämpimän ja empaattisen oloisia, eivätkä suhtaudu mieheen suorittajana ovat kaikki sellaisia naisia jotka eivät harrasta irtopanoja eikä panosuhteita.

Sen sijaan kaikki naiset jotka harrrastavat irtosuhteita ja panosuhteita, suhtautuvat mieheen suorittajana ja heiltä puuttuu lämpö/empatia."

Sen tosiaan palstateksteistäkin huomaa kuinka parisuhdepalstanaisilta löytyy ymmärrystä myös meitä miehiä kohtaan kun taas paneskelijanaisille olemme ehdoton paha jota voi solvata mielinmäärin, tietenkin ilman mitään perusteita, ja näin palstalutkat pitää shaming language ja häpäisytekniikkaa voimissaan.

Noiden kahden naistyypin lisäksi palstaltakin tietysti löytyy välimallin tapauksia, ei siis ihan toivottomia mutta kuitenkin toisinaan aika ilkeitä luonteeltaan. Heillä varmaan kuukautiskierto ja muut naisten vaivat vaikuttaa sekä seksuaali- että muuhunkin käytökseen, saattavat olla ihan hyviäkin vaimoihmisiä mutta saattavat olla olemattakin jos saavat tilaisuuden lutkailuun ilman kiinnijäämisen pelkoa.

• hölmökö.olet
        Harmaaritari kirjoitti:

Erittäin hyvä avaus ja arviot palstanaisista, tuo jo avauksessa mainitsemasi kun taitaa olla niin totta:

"Naiset jotka ovat mukavia, lämpimän ja empaattisen oloisia, eivätkä suhtaudu mieheen suorittajana ovat kaikki sellaisia naisia jotka eivät harrasta irtopanoja eikä panosuhteita.

Sen sijaan kaikki naiset jotka harrrastavat irtosuhteita ja panosuhteita, suhtautuvat mieheen suorittajana ja heiltä puuttuu lämpö/empatia."

Sen tosiaan palstateksteistäkin huomaa kuinka parisuhdepalstanaisilta löytyy ymmärrystä myös meitä miehiä kohtaan kun taas paneskelijanaisille olemme ehdoton paha jota voi solvata mielinmäärin, tietenkin ilman mitään perusteita, ja näin palstalutkat pitää shaming language ja häpäisytekniikkaa voimissaan.

Noiden kahden naistyypin lisäksi palstaltakin tietysti löytyy välimallin tapauksia, ei siis ihan toivottomia mutta kuitenkin toisinaan aika ilkeitä luonteeltaan. Heillä varmaan kuukautiskierto ja muut naisten vaivat vaikuttaa sekä seksuaali- että muuhunkin käytökseen, saattavat olla ihan hyviäkin vaimoihmisiä mutta saattavat olla olemattakin jos saavat tilaisuuden lutkailuun ilman kiinnijäämisen pelkoa.

Yksikään palstan "vihaisista kurpista" ei ole sanonut paneskelevansa ympäriinsä. Et voi olettaa jotain ja tehdä päätelmiä. Et niin hölmö voi olla.

• hölmökö.olet kirjoitti:

Yksikään palstan "vihaisista kurpista" ei ole sanonut paneskelevansa ympäriinsä. Et voi olettaa jotain ja tehdä päätelmiä. Et niin hölmö voi olla.

Kyllä niiden tunne-elämän tason näkee teksteistä, ei niistä ole rakastavaan suhteeseen. Ymmärrettävästi toki voi olla niin ettei ne paneskele siksi kun kukaan ei niitä halua kun ovat niin vastenmielisiä otuksia. Niin no tuosta vihaisista tuli mieleen huomauttaa tähän että nimimerkistään huolimatta vihatipusta en pidä ihan pahimpina tapauksina vaikkei kyllä taida olla puhtaasti niitä parisuhdenaisiakaan, jonkinlainen välimalli siis hänkin.

• hölmökö.olet
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä niiden tunne-elämän tason näkee teksteistä, ei niistä ole rakastavaan suhteeseen. Ymmärrettävästi toki voi olla niin ettei ne paneskele siksi kun kukaan ei niitä halua kun ovat niin vastenmielisiä otuksia. Niin no tuosta vihaisista tuli mieleen huomauttaa tähän että nimimerkistään huolimatta vihatipusta en pidä ihan pahimpina tapauksina vaikkei kyllä taida olla puhtaasti niitä parisuhdenaisiakaan, jonkinlainen välimalli siis hänkin.

Samalla perusteella voi sitten olettaa ettei monesta palstamiehestäkään ole suhteeseen. Käytös on ala-arvoista, luonne tylsä, kaikki pitää järkeillä ja analysoida teorioiden pohjalta bläääh.

• hölmökö.olet kirjoitti:

Samalla perusteella voi sitten olettaa ettei monesta palstamiehestäkään ole suhteeseen. Käytös on ala-arvoista, luonne tylsä, kaikki pitää järkeillä ja analysoida teorioiden pohjalta bläääh.

Onhan tuossakin totuutta varmaan hieman mutta minusta palstamiehissä on se ero että enemmän onnistumisen mahdollisuuksia vakavaan pitkäaikaiseen suhteeseen on palstalla naisten vihaamilla miehillä kuin naisten suosimilla valkoritareilla, naisillahan se menee toisinpäin että ne joista me pidetään menestyvät parisuhteissaan ja ne joista me ei pidetä on niitä yleisiä jakorasioista.

• huh.huh5 kirjoitti:

Voi sanoakin ja onkin sanonut. On varmaan mennyt ohitse.

Olen ryhtynyt nykyiseen suhteeseeni, ennen avioeroni virallista loppumista. Harkinta-aikana. Olen myös pitänyt yhteyttä kirjoittaen nykyiseen kumppaniini hyvän aikaa, vielä ollesani suhteessa. Vaikkakin kaverina ja tapaamatta, mutta kuitenkin. Jotkut ajattelevat sen olevan henkistä pettämistä, koska toinen osapuoli on mies ja hänelle avautuu asioistaan. Ihan sama onko siinä viritystä tai ei.

Olen myös kertonut, että koen toimineeni väärin exääni kohtaan, tietyllä moraalisella ja henkisellä tasolla. Tästä syystä, että yleensä erot hoidetaan ensin alta pois ja vasta sitten ryhdytään uusiin suhteisiin. Periaate, josta siis itsekin olen kerran lipsunut.

Mitä tulee muuten pettämiseen, niin en ole harrastanut muiden pettämistä fyysisesti enkä henkisesti. Tämä on se ensimmäinen ja ainoa kerta, jonka lasken kuuluvan ainakin luottamuksen pettämiseksi. Siitä huolimatta, että elimme kaverisuhteessa myös avioliitossa liki vuoden päivät. Ennen eroamista.

Mutta joo, pidän itseäni parisuhdeihmisenä. Siitä huolimatta, että en ole aina osannut valita miehiäni oikein. Harva on seppä syntyessään. Joten olen itselleni armollinen siinä asiassa.

• dfsadsfsad
        Harmaaritari kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että olet ÄRSYTTÄVÄ! Naismainen ruikuttaja. Eikö sua yhtään hävetä tuo ämmämäinen käytös? Tunnetko itses edes mieheksi?

Luojan kiitos oikeassa elämässä ei tarvitse tuntea yhtään sun tyyppistä ihmistä. Miten ihmeessä sä pärjäät reppuhommissa? Pidät siellä turpasi kiinni? Raksaäijät ei narisijaa kuuntele.

• dfsadsfsad kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että olet ÄRSYTTÄVÄ! Naismainen ruikuttaja. Eikö sua yhtään hävetä tuo ämmämäinen käytös? Tunnetko itses edes mieheksi?

Luojan kiitos oikeassa elämässä ei tarvitse tuntea yhtään sun tyyppistä ihmistä. Miten ihmeessä sä pärjäät reppuhommissa? Pidät siellä turpasi kiinni? Raksaäijät ei narisijaa kuuntele.

Totuus sattuu, siksi kai häpeää itsestään tuntevat palstanaiset kokevat minut ärsyttävänä, yritetään shaming languagella ja henkilöhyökkäyksillä vaientaa muttei se sitä totuutta mihinkään muuta.

Sama toisinpäin, en usko että pitäisin tuollaisesta henkilöhyökkäilijä-akasta ihmisenä, tuskin kukaan pitää. Minähän tulen toki toimeen kaikkien kanssa mitä erilaisimmissa porukoissa duunareista akateemisiin kun olen niin hyvä keskustelija, kannattaisi sinunki kehittää itseäsi sillä saralla.

• uytiuytiuyti
        Harmaaritari kirjoitti:

Totuus sattuu, siksi kai häpeää itsestään tuntevat palstanaiset kokevat minut ärsyttävänä, yritetään shaming languagella ja henkilöhyökkäyksillä vaientaa muttei se sitä totuutta mihinkään muuta.

Sama toisinpäin, en usko että pitäisin tuollaisesta henkilöhyökkäilijä-akasta ihmisenä, tuskin kukaan pitää. Minähän tulen toki toimeen kaikkien kanssa mitä erilaisimmissa porukoissa duunareista akateemisiin kun olen niin hyvä keskustelija, kannattaisi sinunki kehittää itseäsi sillä saralla.

Etkö tajua, että olet sairas?

Syystä tai toisesta et pysty itse seksiä harrastamaan, joten tunnet sairaalloista kiinnostusta ja vihaa muiden normaalia seksielämää kohtaan. Onko sinua käytetty hyväksi? Oliko äitisi prostituoitu?

Jotain häikkää tässä nyt on. Ehkä kannattais ihan oikeasti hakea apua.

• uytiuytiuyti kirjoitti:

Etkö tajua, että olet sairas?

Syystä tai toisesta et pysty itse seksiä harrastamaan, joten tunnet sairaalloista kiinnostusta ja vihaa muiden normaalia seksielämää kohtaan. Onko sinua käytetty hyväksi? Oliko äitisi prostituoitu?

Jotain häikkää tässä nyt on. Ehkä kannattais ihan oikeasti hakea apua.

Oliskohan sun syytä katsoa peiliin? Ehdottomasti kyllä ammattiapu olisi sulle varmaan hyväksi niin pääsisit noista vihan tunteista.

• jhgjhgkjhk
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei yllätä. Nuolet palstan ulkopuolella jokaisen per...ttä, mutta sisällä kuohuu koska muut vie naiset. Kiltteys ja kunnollisuus ei tuonutkaan palkintoa parisuhteen muodossa.

En vihaa miehiä, vaan rakastan. Sua lähinnä säälin.

• jhgjkhgkjhk
        Harmaaritari kirjoitti:

Oliskohan sun syytä katsoa peiliin? Ehdottomasti kyllä ammattiapu olisi sulle varmaan hyväksi niin pääsisit noista vihan tunteista.

En odottanutkaan tuon järkevämpää vastausta.

• jhgjhgkjhk kirjoitti:

Ei yllätä. Nuolet palstan ulkopuolella jokaisen per...ttä, mutta sisällä kuohuu koska muut vie naiset. Kiltteys ja kunnollisuus ei tuonutkaan palkintoa parisuhteen muodossa.

En vihaa miehiä, vaan rakastan. Sua lähinnä säälin.

Ei mun tarvitse kenenkään persettä nuolla, mistä ihmeestä tuollainen käsitys? Yleensä ihmisistä jotka osaa keskustella ja omaavat omia mielipiteitä pidetään koska semmoisten kanssa on helppo jutella mistä tahansa, keskustelu synnyttää keskustelua kun ei olla liian samaa mieltä kaikesta.

tee niin kuin tykkäät mutta noita keskustelutaitoja kannattaa kehittää.

• jhgjfjhgfjhgj
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei mun tarvitse kenenkään persettä nuolla, mistä ihmeestä tuollainen käsitys? Yleensä ihmisistä jotka osaa keskustella ja omaavat omia mielipiteitä pidetään koska semmoisten kanssa on helppo jutella mistä tahansa, keskustelu synnyttää keskustelua kun ei olla liian samaa mieltä kaikesta.

tee niin kuin tykkäät mutta noita keskustelutaitoja kannattaa kehittää.

Täälläkin on paljon ihania miehiä -olet niitä harvoja kerta kaikkiaan kuvottavia ja vastenmielisiä henkilöitä.

Keskustelutaitoihin on turha vedota, koska sivuutit kysymykset: Onko sinua käytetty seksuaalisesti hyväksi? Oliko äitisi prostituoitu? Pystytkö ylipäätään harrastamaan seksiä? (Siis tällä hetkellä, sitä ikivanhaa panosuhdetta 10v vanhempaan naiseen ei lasketa. Se oli ajat sitten.)

• PuhuiPussiin
        hölmökö.olet kirjoitti:

Juuri noin, Ikiksen logiikalla Ikiksestä itsestäänkään ei ole lämpimään, arvostavaan ja uskolliseen parisuhteeseen, koska täällä tykkää ilkeillä.

• jhgjfjhgfjhgj kirjoitti:

Täälläkin on paljon ihania miehiä -olet niitä harvoja kerta kaikkiaan kuvottavia ja vastenmielisiä henkilöitä.

Keskustelutaitoihin on turha vedota, koska sivuutit kysymykset: Onko sinua käytetty seksuaalisesti hyväksi? Oliko äitisi prostituoitu? Pystytkö ylipäätään harrastamaan seksiä? (Siis tällä hetkellä, sitä ikivanhaa panosuhdetta 10v vanhempaan naiseen ei lasketa. Se oli ajat sitten.)

"Täälläkin on paljon ihania miehiä -olet niitä harvoja kerta kaikkiaan kuvottavia ja vastenmielisiä henkilöitä."

Ne sinun mielestä ihanat on juurikin niitä perseennuolijoita, täytyy olla aika tyhmä jos ei tajua sitä. Tuo että sinä pidät kuvottava on oikeastaan kehu, en juurikaan kaipaa kaltaistesi hyväksyntää.

Vastaukset kysymyksiisi: Ei, Ei, Pystyn ja hyvin mutta en sinun tai kaltaistesi kanssa eikä sekään ole pystymisestä kiinni vaan siitä ettei huvita.

• PuhuiPussiin kirjoitti:

Juuri noin, Ikiksen logiikalla Ikiksestä itsestäänkään ei ole lämpimään, arvostavaan ja uskolliseen parisuhteeseen, koska täällä tykkää ilkeillä.

en ilkeile henk.koht. kenellekään jos ei minulle ilkeillä ensin enkä aina silloinkaan, aika usein jätän vaan kommentoimatta vihakurppaviestit.

• EiJatkoon
        Harmaaritari kirjoitti:

en ilkeile henk.koht. kenellekään jos ei minulle ilkeillä ensin enkä aina silloinkaan, aika usein jätän vaan kommentoimatta vihakurppaviestit.

Valutat kuitenkin itse katkeruuttasi, ja siitä seuraavaa ylenkatsettasi kaikkien naisten päälle täällä. Hölmö olet jos/kun et sitä itse huomaa.

• mietipävähän
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä ilkeilet olet ilkeilijä pahimmasta päästä, mutta on se kumma kun aina on vika muissa, minä olen hyvä, minä en sitä enkä tätä vaan ne muut.

• Kummaa.touhua
        Harmaaritari kirjoitti:

Onhan tuossakin totuutta varmaan hieman mutta minusta palstamiehissä on se ero että enemmän onnistumisen mahdollisuuksia vakavaan pitkäaikaiseen suhteeseen on palstalla naisten vihaamilla miehillä kuin naisten suosimilla valkoritareilla, naisillahan se menee toisinpäin että ne joista me pidetään menestyvät parisuhteissaan ja ne joista me ei pidetä on niitä yleisiä jakorasioista.

Enemmän onnistumisen mahdollisuuksia parisuhteeseen? Miksi sitten palstamiehet ruikuttavat täällä eivätkä ole käyttämässä niitä mahdollisuuksiaan muualla, siellä oikeassa elämässä? Samat tyypit päivästä toiseen vinkuvat samoista asioista, naiset ovat julmia, naiset ovat nirsoja, naiset ovat paskoja. Ei se parisuhde sillätavalla tule ikinä onnistumaan.

• Kummaa.touhua
        dfsadsfsad kirjoitti:

Etkö idiootti tajua, että ärsyttää hän haluaakin?!?! Ärsyttää ajankulukseen ja sitten hihitellä pienessä päässään, kun taas sai jonkin palstakurpan raivoon. Pitäisi pitää järki päässä eikä provosoitua heti alkuun.

• Riiiiiiiiiii

Kiitos top-paneskelijanaisen tittelistä, niiaan ja kumarran:). Joo ihan normisettiä sulle tuo ihmisten luettelointi ja jaotteleminen, mutta jatka vaan vaikka se ei mihinkään johdakaan. Olen muuten viimeksi harrastanut seksiä kolme-neljä vuotta sitten, ja sitä ennen olin varmaan kymmenen vuotta selibaatissa ja harrastamatta irtoseksiä, jota toimintoa olen harrastanut pääosin vain parikymppisenä ja sen jälkeen ehkä muutaman kerran. Baarista en ole iskenyt ketään ehkä 15 vuoteen, ehkä harrasta tindereitä. Vakipanoja mulla on ollut tasan 1 joskus aikoja sitten. Parisuhtessa, jota en erityisesti etsi mutta johon minua kyllä kelputtettaisiin (sekä toki seksiin) en ole koskaan pettänyt. Että mitä ne ei-paneskelijat sitten tekevätkään?:)

• Voi.sönkkö
        zönggö kirjoitti:

Voi sanoakin ja onkin sanonut. On varmaan mennyt ohitse.

Olen ryhtynyt nykyiseen suhteeseeni, ennen avioeroni virallista loppumista. Harkinta-aikana. Olen myös pitänyt yhteyttä kirjoittaen nykyiseen kumppaniini hyvän aikaa, vielä ollesani suhteessa. Vaikkakin kaverina ja tapaamatta, mutta kuitenkin. Jotkut ajattelevat sen olevan henkistä pettämistä, koska toinen osapuoli on mies ja hänelle avautuu asioistaan. Ihan sama onko siinä viritystä tai ei.

Olen myös kertonut, että koen toimineeni väärin exääni kohtaan, tietyllä moraalisella ja henkisellä tasolla. Tästä syystä, että yleensä erot hoidetaan ensin alta pois ja vasta sitten ryhdytään uusiin suhteisiin. Periaate, josta siis itsekin olen kerran lipsunut.

Mitä tulee muuten pettämiseen, niin en ole harrastanut muiden pettämistä fyysisesti enkä henkisesti. Tämä on se ensimmäinen ja ainoa kerta, jonka lasken kuuluvan ainakin luottamuksen pettämiseksi. Siitä huolimatta, että elimme kaverisuhteessa myös avioliitossa liki vuoden päivät. Ennen eroamista.

Mutta joo, pidän itseäni parisuhdeihmisenä. Siitä huolimatta, että en ole aina osannut valita miehiäni oikein. Harva on seppä syntyessään. Joten olen itselleni armollinen siinä asiassa.

Aijai mikä lutka ja selän takana puuhastelija sinä oletkin. Nyt meni pisteet :(

• Voi.sönkkö kirjoitti:

Aijai mikä lutka ja selän takana puuhastelija sinä oletkin. Nyt meni pisteet :(

Jaa saako täällä pisteitäkin, plussapalloina? :)

Njoo, oishan sitä voinut varttua, että tuomari on julistanut eron viralliseksi ja vasta sitten. Ei tarvinut enää kauaa odottaa, mutta kummallakin alkoi oma elämä kun erilleen muutettiin. Meidän harkinta-aika oli vain lain velvoite, ei siinä vaiheessa enää mitään harkittu. Päätös oli jo tehty.

Mutta tuo kirjoittelu toisen miehen kanssa lienee se, mikä sinuun tässä koskee enempi? Mä kerroin kyllä kirjoittelevani erään miehen kanssa exälleni. Eipä tuo asiaan mitään virkkonut. Ilmeisesti häntä ei asia kiinnostanut tai sitten koki ettei ole mitään sanottavaa. Rehellinen olen kuitenkin ollut ja kertonut missä mennään. :)

Ei se helppoa ole, varsinkaan kun sitten se mies jonka kanssa kirjoitteli päätyikin uudeksi kumppaniksi. Luulen että se saattoi olla kipein asia, koko jutussa. Kun tajusi, että suhde on todellakin ohi ja ehkä olisi pitänyt kuitenkin yrittää enemmän korjailla suhteessa juttuja, mistä kiristi välejä. Mutta ei se enää siinä vaiheessa paljon auta...liian myöhään. Mä kuitenkin tulkitsen, että suhde alkaa olla ohi, jos miestä ei kiinnosta yrittääkään korjailla mitään mun kanssa väleissään.

Aikuisella miehellä on itsellään kuitenkin päätösvalta, haluaako yrittää vai antaako periks. Sitä minäkään en voi päättää enkä pakottaa. Voin vaan antaa sitten periksi, jos kerta toinenkin.

• zönggö kirjoitti:

Njoo, oishan sitä voinut varttua, että tuomari on julistanut eron viralliseksi ja vasta sitten. Ei tarvinut enää kauaa odottaa, mutta kummallakin alkoi oma elämä kun erilleen muutettiin. Meidän harkinta-aika oli vain lain velvoite, ei siinä vaiheessa enää mitään harkittu. Päätös oli jo tehty.

Mutta tuo kirjoittelu toisen miehen kanssa lienee se, mikä sinuun tässä koskee enempi? Mä kerroin kyllä kirjoittelevani erään miehen kanssa exälleni. Eipä tuo asiaan mitään virkkonut. Ilmeisesti häntä ei asia kiinnostanut tai sitten koki ettei ole mitään sanottavaa. Rehellinen olen kuitenkin ollut ja kertonut missä mennään. :)

Ei se helppoa ole, varsinkaan kun sitten se mies jonka kanssa kirjoitteli päätyikin uudeksi kumppaniksi. Luulen että se saattoi olla kipein asia, koko jutussa. Kun tajusi, että suhde on todellakin ohi ja ehkä olisi pitänyt kuitenkin yrittää enemmän korjailla suhteessa juttuja, mistä kiristi välejä. Mutta ei se enää siinä vaiheessa paljon auta...liian myöhään. Mä kuitenkin tulkitsen, että suhde alkaa olla ohi, jos miestä ei kiinnosta yrittääkään korjailla mitään mun kanssa väleissään.

Aikuisella miehellä on itsellään kuitenkin päätösvalta, haluaako yrittää vai antaako periks. Sitä minäkään en voi päättää enkä pakottaa. Voin vaan antaa sitten periksi, jos kerta toinenkin.

Jännintä koko hommassa on, että kaiken tämän jälkeen ollaan edelleen hyvissä puheväleissä exän kanssa. Ollaan oltu saman katon alla moneen kertaan uuden ja vanhan kanssa.

Mä en tiedä kantaako exä kaunaa jollain tasolla(ei vaikuta sille), mutta mä kannan aina mukanani syyllisyydentunnetta siitä, että koen jollain tasolla kaikesta suoruudestani ja avoimuudestani huolimatta hoitaneeni eron väärin. Kerroin mitä teen ja miten menettelen, mutta ehkä mun oliskin pitänyt suojella häntä? Tai mulla on sellainen tunne, että olisi pitänyt suojella.

Periaatteellisella tasolla ketään ei saisi sattua eikä satuttaa. Ja olen varma, että häntä satutti kaikesta urhoollisuudesta huolimatta, siinä vaiheessa kun kaikki oli lopullista. Mä rakastin sitä ihmistä (hänkin minua) ja välitän edelleen jollain tasolla, mutta tiedän ettei meistä olisi tullut missään olosuhteissa enempää. Mä en ole oikea nainen hänelle, tiedän sen liian hyvin.

Ollaan jossain asioissa niin kaukana toisistamme ymmärryksen tasolla. Kuin toinen puhuis kiinaa ja toinen saksaa. Eikä kummallakaan ole mitään käsitystä toisen puheista. Ei osaa löytää mitään vastinetta sille mitä toinen sanoo...kuin tyhjä työkalupakki mistä pitäis ottaa tietty työkalu, mutta sitä ei ole siellä. Tyhjää.

• Voi.sönkkö
        zönggö kirjoitti:

Selittele sinä vaan itsellesi jos siitä tulee parempi olo. Totuushan on se että löysit tasokkaamman miehen ollessasi vielä suhteessa entisen kanssa ja aloitit kiimassasi selän takana suhmuroinnin ja juonittelun. Suunnittelitte ehkä rakastajasi kanssa miehesi surmaamistakin?
        Kyllä sä petollinen lutka olet etkä muuksi muutu :(

• Voi.sönkkö kirjoitti:

Selittele sinä vaan itsellesi jos siitä tulee parempi olo. Totuushan on se että löysit tasokkaamman miehen ollessasi vielä suhteessa entisen kanssa ja aloitit kiimassasi selän takana suhmuroinnin ja juonittelun. Suunnittelitte ehkä rakastajasi kanssa miehesi surmaamistakin?
        Kyllä sä petollinen lutka olet etkä muuksi muutu :(

Heh, mä selittelen sulle. Ei mun itselleni enää tätä tarvitse kertoa. Minä tiedän pääroolissa olevana miten näytelmä eteni ja meni. Katsojat katsoo ja vetää oman päätelmänsä. Se ei siitä muuksi kuitenkaan muutu. :)

Tehty mikä tehty ja en kadu sitä, että löysin ihmisen jonka kanssa mulla on hyvä elää ja olla. Ja usko tai älä, sillä vapautuneellakin osapuolella on parempi olla, ilman minua.

• zönggö kirjoitti:

Heh, mä selittelen sulle. Ei mun itselleni enää tätä tarvitse kertoa. Minä tiedän pääroolissa olevana miten näytelmä eteni ja meni. Katsojat katsoo ja vetää oman päätelmänsä. Se ei siitä muuksi kuitenkaan muutu. :)

Tehty mikä tehty ja en kadu sitä, että löysin ihmisen jonka kanssa mulla on hyvä elää ja olla. Ja usko tai älä, sillä vapautuneellakin osapuolella on parempi olla, ilman minua.

Ei ihmiset turhaan oireile suhteissaan, jos niillä on siinä hyvä olla. Ei miehet eikä naiset. Ymmärrän sen, että mun kanssa ei ollut hyvä olla. Siksi ei mikään kiinnostanut eikä varsinkaan yrittää laittaa asioita kuntoon.

Itsesääli meitä ihmisiä enemmän itkettää, kun se että joku jättää meidät jonka kanssa oikeastaan ei mitään yhdessä haluta tehdäkään.

• Voi.sönkkö
        zönggö kirjoitti:

Justiin tuo "en kadu" kertoo kaiken sinusta, tai oikeastaan kaikista nykynaisista jotka hyppelevät suhteesta toiseen ilman tunnontuskia.

Hyi helvetti!

• Voi.sönkkö kirjoitti:

Justiin tuo "en kadu" kertoo kaiken sinusta, tai oikeastaan kaikista nykynaisista jotka hyppelevät suhteesta toiseen ilman tunnontuskia.

Hyi helvetti!

Ei sitä voi katua, että eroaa ihmisestä jonka kanssa elämä ei voi jatkua ilman pahaa oloa. Sitä voi katua kuinka asiat hoiti tai jätti hoitamatta. :)

Näissä asioissa on eroa.

• Voi.sönkkö
        zönggö kirjoitti:

Ei sitä voi katua, että eroaa ihmisestä jonka kanssa elämä ei voi jatkua ilman pahaa oloa. Sitä voi katua kuinka asiat hoiti tai jätti hoitamatta. :)

Näissä asioissa on eroa.

Mutta sinä et malttanut hoitaa sitä eroa edes alkuun, kun aloitit jo petollisen juonittelun miestäsi vastaan. Ehkä tämä uusi ihastus sai manipuloitua päähäsi ajatuksen miehesi paskamaisuudesta, ja sinä kiimaläpi märkänä ostit tämän idean?

On tuossa paljonkin kaduttavaa.

• Voi.sönkkö kirjoitti:

Mutta sinä et malttanut hoitaa sitä eroa edes alkuun, kun aloitit jo petollisen juonittelun miestäsi vastaan. Ehkä tämä uusi ihastus sai manipuloitua päähäsi ajatuksen miehesi paskamaisuudesta, ja sinä kiimaläpi märkänä ostit tämän idean?

Lue uudelleen.

Avioliitossa voi elää kaverinakin aika kauan tai vaikka lopun elämäänsä. :)

Mutta ymmärrän närkästymisesi. Eihän tämä hienoin tapa ole asioita hoitaa, tiedän sen itsekin. Enkä siitä itseäni kehumaan ole ryhtynytkään.

• Voi.sönkkö kirjoitti:

Ei mua tarvinut manipuloida, turha siitä on nykyistäni syytellä. Minähän se varattu olin, hän vapaa mies. Vastuu on aina varatulla ensisijaisesti. Eli minulla tässä tapauksessa.

Hän vain kuunteli ja juteltiin kaiken maailman asioista, mistä en koskaan kotona voinut puhua. Tai oisin voinut mutta ilman vastakaikua tai kuulemista. Jos puhuu asioita mitkä ei toista kiinnosta mitenkäänpäin, niin ei niitä silloin kuunnella.

Itestäänselvyytenä pitäminen on monen suhteen kuolon isku. Ei enää kiinnosta kuunnella tai puhua tai olla läheinen. Jos toisella on paha olla, kuinka toinen voi vaan jatkaa elämää kuin kaikki olis hyvin? Siten, että itsellä on asiat hyvin ja ihan sama miltä toisesta tuntuu.

Ei niin pitäs yhdenkään suhteen mennä. Toisen murhe on yhteinen murhe, toisen ilo on yhteinen ilo.

Olisin koska tahansa voinut lopettaa kirjoittelun toiselle ja olisinkin lopettanut, jos mies olisi silloin sanonut, että älä jatka. Korjataan nää meidän asiat tavalla tai toisella. Mä oon tässä puhu ja mä kuuntelen. Ei olis ollut tarvetta jatkaa. Oisin mielelläni yrittänyt korjata ja kohentaa kaiken ajan kanssa, jos toinenkin olis sitä halunnut.

Syy miksi kerroinkin avoimesti kirjoittelevani toisen kanssa oli viimeinen pyyntö, näe mut ja kuule mua. Älä oleta, älä käännä selkää, älä jätä mua yksin miettimään. Tässä kohtaa mä velloin itsesäälissä. Ja tein päätöksiäni sen mukaan mitä läpi kävin. :)

Moni puhuu itsarista viimeisenä hätähuutona, parisuhteessakin voidaan näitä hätähuutoja huudella. Jos niitä ei kuule ja kuuntele, ote lipsuu.

Itsesääli ja tyytymättömyys ajaa etsimään pakoreittiä pahasta olosta.

• zönggö kirjoitti:

Ei mua tarvinut manipuloida, turha siitä on nykyistäni syytellä. Minähän se varattu olin, hän vapaa mies. Vastuu on aina varatulla ensisijaisesti. Eli minulla tässä tapauksessa.

Hän vain kuunteli ja juteltiin kaiken maailman asioista, mistä en koskaan kotona voinut puhua. Tai oisin voinut mutta ilman vastakaikua tai kuulemista. Jos puhuu asioita mitkä ei toista kiinnosta mitenkäänpäin, niin ei niitä silloin kuunnella.

Itestäänselvyytenä pitäminen on monen suhteen kuolon isku. Ei enää kiinnosta kuunnella tai puhua tai olla läheinen. Jos toisella on paha olla, kuinka toinen voi vaan jatkaa elämää kuin kaikki olis hyvin? Siten, että itsellä on asiat hyvin ja ihan sama miltä toisesta tuntuu.

Ei niin pitäs yhdenkään suhteen mennä. Toisen murhe on yhteinen murhe, toisen ilo on yhteinen ilo.

Olisin koska tahansa voinut lopettaa kirjoittelun toiselle ja olisinkin lopettanut, jos mies olisi silloin sanonut, että älä jatka. Korjataan nää meidän asiat tavalla tai toisella. Mä oon tässä puhu ja mä kuuntelen. Ei olis ollut tarvetta jatkaa. Oisin mielelläni yrittänyt korjata ja kohentaa kaiken ajan kanssa, jos toinenkin olis sitä halunnut.

Syy miksi kerroinkin avoimesti kirjoittelevani toisen kanssa oli viimeinen pyyntö, näe mut ja kuule mua. Älä oleta, älä käännä selkää, älä jätä mua yksin miettimään. Tässä kohtaa mä velloin itsesäälissä. Ja tein päätöksiäni sen mukaan mitä läpi kävin. :)

Moni puhuu itsarista viimeisenä hätähuutona, parisuhteessakin voidaan näitä hätähuutoja huudella. Jos niitä ei kuule ja kuuntele, ote lipsuu.

Itsesääli ja tyytymättömyys ajaa etsimään pakoreittiä pahasta olosta.

Ja sanompa senkin vielä, että on helppoa tykätä ihmisestä joka kuulee, näkee ja välittää. Vaikeaa ihmisestä joka ei näe, ei kuule eikä näytä välittämistään.

Ihminen on itsekäs otus.

• Tekonodonna

Mjoo

Liittyykö tämä kommentti aikaisemmin ilmaantuneeseen postaukseen naisten skumpankäytöstä?

Kyllä mun mielestä bilettäjänaiset ovat se kolmas ryhmä, joka on kuin näiden kahden mainitsemasi edellisen ryhmän synteesi.

Sitten on vielä parisataa muuta kanahäkkiä, mutta niistä nyt sen enempää, koska tämä on yksinkertaistuksien värittämä plantaasi, ja asiat lähtisivät siinä mielessä käsistä.

(hihitystä)

• 121212121212

Katselin muuten joskus Heritage Foundationin loistavaa tutkimusta jossa verrattiin naisen seksikumppanien määrää avioerojen määrään ja tyytyväisyyteen avioliittoon.

http://1.bp.blogspot.com/_R-WhB9g9eYk/TJDSr8V_ShI/AAAAAAAAAOg/VmMGTymAVcI/s1600/teachman

Huomatkaa että tässä seurattiin 10 vuoden jaksoa, ts. 16-20 kumppanin naisen tapauksessa todennäköisyys avioeroon _seuraavien 10v aikana_ on murhaava 82,2%. Toistan : 82,2%. Kymmenen vuoden aikana, eikä tämä edes takaa onnellista liittoa.

Käytännössä liitto 16-20 panon naisen kanssa on kuin venäläistä rulettia rynnäkkökiväärillä jonka lipas on täysi.

Luultavasti nekin naiset jotka vastoin todennäköisyyksiä pysyvät suhteissa, ovat tapauksia jotka kokeilivat irtosuhteita eivätkä pitäneet niistä. Ne naiset joiden mielestä irtosuhteet ovat sytyttäviä ja vakipaneskelu ihanaa, ovat luonteeltaan sopimattomia vakiintumiseen. Suhde voi kestää aikansa, mutta perusluonne voittaa. Se on vain ajan kysymys.

• Niin jä jäljelle jäävä 17,8% varmaan on yhä kelkassa vain siksi ettei miehen rahat ole vielä loppuneet ja niillä varmaan on salainen rakastaja.

• jokunainennn

Melko loogistahan se. Empaattinen, syvästi tunteva ihminen haluaa seksiä vain tunteen kanssa joten harrastaa sitä siksi vain suhteessa.

• 121212121212

Tismalleen. Sinä ymmärrät pointtini.

• tunnekomukana

Koskee siis myös miehiä. Täällä on pillunhinkujia kuitenkin ruuhkaksi asti.

• TiedämmeTunteen
        tunnekomukana kirjoitti:

Koskee siis myös miehiä. Täällä on pillunhinkujia kuitenkin ruuhkaksi asti.

Pikkukakkosella oli varmastikin paljon tunnetta mukana prostituoidulla käydessään.

• mitä.tästä.opimme
        121212121212 kirjoitti:

Tismalleen. Sinä ymmärrät pointtini.

Toisin sanoen et ole mukava, lämmin, empaattinen.

• Miesss32v

Hieman mustavalkoinen näkemys, mutta jotain totuuden siementäkin tuosta löytyy. Muun muassa ekstroversio, suuri seksikumppanien määrä, elämyshakuisuus ja päihdehakuisuus korreloivat lyhyiden suhteiden kanssa, mutta kuten monissa psykologian teorioissa, varsinainen ennustekyky voi olla heikko.

Mutta sinänsä on helppo ymmärtää että toisille sopii pidempiaikainen sitoutuminen ja toisille lyhytaikainen.

• Netin manosfäärisivuilta luettua hömppää, jolle sitten "löydetään vahvistusta" todellisesta elämässä vahvistusvinouman hengessä kuten mille tahansa uskomukselle jonka halutaan olevan totta.

Wikipediassa on lähteiden kanssa joitain oikeisiin tutkimuksiin perustuvia korrelaatioita naisen promiskuiteettiin: hyvä "ulkonäköitsetunto", naiselliset ulkoiset ja hormonaaliset piirteet, alkoholin käyttö, ja ehkä hieman yllättäen korkea sosiaalinen asema korreloivat positiivisesti suuren seksipartnerimäärän kanssa. En laita linkkiä, koska idiootti-AI poistaa koko viestin. Googlaa "Female promiscuity".

• Naisasialooser11

Olet idiootti. Tämä ei ole ainut päivänselvä tosiasia, siis tämä ketju avauksen aihe, johon tulet selostamaan noita naurettavia vastaväitteitäsi.

Johan sen nyt järkikin sanoo, että paneskelijanainen ei ole tunne-elämältään vakaa, toisin kuin parisuhdenainen.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Olet idiootti. Tämä ei ole ainut päivänselvä tosiasia, siis tämä ketju avauksen aihe, johon tulet selostamaan noita naurettavia vastaväitteitäsi.

Johan sen nyt järkikin sanoo, että paneskelijanainen ei ole tunne-elämältään vakaa, toisin kuin parisuhdenainen.

Sinun ei kannattaisi paljon järkeesi luottaa kun nuppitohtorikin on sen vialliseksi todennut.

• outsider1 kirjoitti:

Sinun ei kannattaisi paljon järkeesi luottaa kun nuppitohtorikin on sen vialliseksi todennut.

Oletko jo mahtavalla järjelläsi saanut elämäsi ensimmäisen työpaikan hankittua? Ikäähän sinulla on jo vähintään 40 vuotta.

• Sääliksikäy1
        super-atm kirjoitti:

Oletko jo mahtavalla järjelläsi saanut elämäsi ensimmäisen työpaikan hankittua? Ikäähän sinulla on jo vähintään 40 vuotta.

Älä kehtaa kiusata palstan surkimusta. Naismainen ruikuttaja se on, mitä ei ole kukaan edes turpaan kehdannut vetää säälittävyytensä vuoksi.

• Sääliksikäy1 kirjoitti:

Älä kehtaa kiusata palstan surkimusta. Naismainen ruikuttaja se on, mitä ei ole kukaan edes turpaan kehdannut vetää säälittävyytensä vuoksi.

Mitä olen ruikuttanut?

• ruikuttajaätmi
        outsider1 kirjoitti:

Mitä olen ruikuttanut?

Et ole ruikuttanut vaan me ätmit itse ruikutamme naismaisesti joka päivä.

• pasas_

Nämä susta epäempaattiset naiset, onko ne sanoneet paneskelevansa ympäriinsävai onko tuo oma oletuksesi? Palstakäytös ei myöskään usein vastaa todellisuutta, kuten olet sanonut asian olevan myös omalla kohdallasi.

• ktejuhylätty

121212 hylkäsi jo tämän ketjun kun tajusi miten typerän avauksen teki.

• hki_häm

Tuleeko aloittajalle mieleen, että nämä "empaattiset" parisuhdenaiset kirjoittelevat palstalla myös parisuhteestaan meille miehille, joilla osalla on kova naisenkaipuu ja osa on onnettomia ilman naista. On suorastaan vittuilua kirjoittaa suhteestaan ja läheisyydestä kumppaniin sellaisella palstalla. Se siitä empaattisuudesta.

• Hmmm. Itse en koe olevani oikein kumpikaan. Vaikka parisuhteita on useita eikä historiani vakuuta, panoja ei kuitenkaan ole. Empaattisuutta minulta sen sijaan löytyy liiaksikin.

• Poljen.sut

Sinähän täällä yleensä vakuuttelet omaa paremmuuttasi toisiin palstalaisiin nähden. Muutenkin olet ylimielinen paska. Muista kuitenkin se että tosielämässä minä voin miehenä halutessani ottaa sinulta mitä haluan. Voin polkea sinut maahan ja pitää elämänlankaasi käsissäni, päättää kummalla puolella sinun vaellus jatkuu.
        Ymmärrätkö tämän sinä ylimielinen paskapää?

• Teknodonna

Nyt vasta mä tajusin, mikä mua tässä asetelmassa häiritsi. Kysymys ei olekaan naisista ja näiden tekemisistä (tai tekemättä jättämisistä), vaan viinistä.

Eli kumpi on parempi vaihtoehto: kylmä valkkari vai huoneenlämpöinen punkku?

Se vähän riippuu tilanteesta, vai mitä?

(hihitystä)

• Teknodonna

Kaikilla itseään kunnioittavilla citysinkuilla on viinikaappi (eräänlainen cooleri), paitsi mulla.

Laahaan aina kaiksessa jälkijunassa.

(hirn)

• tiedettä

Se tulee geeneistä. Naiset ja miehet, joilla on tietty muutos eräässä geenissä harrastavat todennäköisemmin yhdenillansuhteita ja pettävät kuin ne joilla muutosta ei ole. Osa siis todella on parisuhde ihmisiä ja osa ei.
      Jos kiinnostaa niin lue täältä:
      http://www.livescience.com/9043-sleep-blame-genes.html

• VoiOlla-

Mutta tuo ei liity empaattisuuteen mitenkään.
        Tiedän monia "parisuhdenaisia", jotka ovat varsinaisia pirttihirmuja, kylän kauhuja.
        Ja taas vastaavasti empaattisia naisia, jotka sinisilmäisesti, ja hyvään uskoen ja odottaen sitä omaa miestään odottavat. Ympäriinsä iloa ja empatiaa antaen.

Ei tuossa aloituksessa ole mitään logiikkaa, kuten ei useimmissa muissakaan jutuissaan. Ymmärrän sen, että maailmaa on kiva lokeroida ja suoraviivaistaa sitä paremmin _itse_ ymmärtääkseen.
        Maailma ei vaan toimi niin.
        Maailma pulppuaa monimuotoisuutta, joka on myös evoluution edellytys, sekä seuraus. Kamalaa tietysti huomata, jos ei itse tunne siihen kaikkeen elämän ilotulitukseen mukaan mahtuvansa.

• VoiOlla- kirjoitti:

Mutta tuo ei liity empaattisuuteen mitenkään.
        Tiedän monia "parisuhdenaisia", jotka ovat varsinaisia pirttihirmuja, kylän kauhuja.
        Ja taas vastaavasti empaattisia naisia, jotka sinisilmäisesti, ja hyvään uskoen ja odottaen sitä omaa miestään odottavat. Ympäriinsä iloa ja empatiaa antaen.

Ei tuossa aloituksessa ole mitään logiikkaa, kuten ei useimmissa muissakaan jutuissaan. Ymmärrän sen, että maailmaa on kiva lokeroida ja suoraviivaistaa sitä paremmin _itse_ ymmärtääkseen.
        Maailma ei vaan toimi niin.
        Maailma pulppuaa monimuotoisuutta, joka on myös evoluution edellytys, sekä seuraus. Kamalaa tietysti huomata, jos ei itse tunne siihen kaikkeen elämän ilotulitukseen mukaan mahtuvansa.

Hyvin kirjoitettu. Tuo mainittu geenikin on vain yksi tekijä lukemattomien muiden joukossa eikä mikään kaiken ratkaiseva selitys. Edes jotain ihmisen pituutta tai silmien väriä ei ratkaise yksi geeni saati sitten mutkikkaita sosiaalisia käyttäytymistapoja.

• outsider1 kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu. Tuo mainittu geenikin on vain yksi tekijä lukemattomien muiden joukossa eikä mikään kaiken ratkaiseva selitys. Edes jotain ihmisen pituutta tai silmien väriä ei ratkaise yksi geeni saati sitten mutkikkaita sosiaalisia käyttäytymistapoja.

Onko sinulla laiskuusgeeni, koska elät mielummin toisten rahoilla, sen sijaan että vaivautuisit menemään töihin?

• 98797879
        super-atm kirjoitti:

Onko sinulla laiskuusgeeni, koska elät mielummin toisten rahoilla, sen sijaan että vaivautuisit menemään töihin?

Myös naisasialooseri on työtön. Alahan vittuilla.

• 98797879 kirjoitti:

Myös naisasialooseri on työtön. Alahan vittuilla.

Ala itse vittuilla. Senhän varmasti osaat.

• 98797879
        super-atm kirjoitti:

Ala itse vittuilla. Senhän varmasti osaat.

Ei oo tarvetta, mut sää näytät nauttivan.

• 98797879 kirjoitti:

Ei oo tarvetta, mut sää näytät nauttivan.

Ei se siitä nauti. Yrittää vaan purkaa pahaa oloaan. Nettiraivoaminen on kuitenkin siihen tutkitusti huono tekniikka.

• Pillujen--asiantuntija

En ymmärrä sitä että aletaan parisuhteesen mutta sitten seksiä ei siinä harrasteta. Pihtaamista harrastavat kuitenkin ja jotkut käy sitten vieraissa hakemassa lohtua.

• Olen samaa mieltä aloittajan kanssa siitä, että ei kaikki ihmiset ole parisuhdeihmisiä. Mutta toki keskustelun voi rajoittaa koskemaan vain naisia.

Mitä haluat sanoa tällä aloituksella? Ihmisten luokittelu parempiin ja huonompiin on aika yksioikoista ja uskon että osalle naisista (tai miehistä) parisuhteeseen kykenemättömyys voi liittyä myös elämäntilanteeseen. Ja ne elämäntilanteet voivat olla oikeasti tosi hankalia ja tuhoisiakin, jos nainen (tai mies) ajautuu niihin irtosuhteisiin.

Palstalla taas on aika vaikea erottaa näitä parisuhdeihmisiä ja siihen kykenemättömiä ihmisiä toisistaan, eli täällä moni kirjoittaa kovemmin ja kylmemmin kuin ikinä puhuisi toiselle ihmiselle, koska on mahdollisuus puhua nimimerkin takaa. Koskaan et voi olla varma siitä, millainen ihminen kirjoittaa kommenttia, eikä kommenttien perusteella voi päätellä paljoa toisen todellisesta luonteesta. Ei minun mielestäni. :)

• Ikävä kyllä olen parisuhde vaimo ja paneskelija vielä empaattikin, ettei se tuota kuin itselleni pahaa mieltä.
      En nai muita mutta hukun puutteeseen. Ei ole helppo. Vielä empaattisena poistan vaarat etten joudu uhriksi.

Ei ole mukavaa olla ristiriitainen

• Tunteet ja halut ovat ristiriidassa toistensa kanssa sen vuoksi puhun että minulla äly alhaallakin ja ristinyt karvahirviöksi.

• "parisuhde vaimo"

Yhdys sana. Sinkku palsta.

• super-atm kirjoitti:

"parisuhde vaimo"

Yhdys sana. Sinkku palsta.

Yhdyssana on yhteen.
        "Sinkku palsta" en tiedä onko yhdyssana.
        Mutta jos muistan kerron😂 sinä sekoitat.

Se että kerron asiat päälaelle kertoo hyvin että ei kaikki ole miltä näyttää kuvitelmissa.
        Tottakai puolustan itseäni. Romutan kyllä asioita kuvitelmissa koska ymmärrän, erittäin paljon miehiä, jotka on puutteessa mutta niiltä puuttuu itsehillintä ketkä pettää.

Sinäänsä 14v puhtaana takana kertoo itseillintäni mutta nyt on alkanut miehellä halut vähentynyt ja olemme eri seksuaalin edustajia. Hänellä ei haluta yhtään.

Parisuhdevalinnassa on syytä seksi loistaa tai sitten molempien olevan antiseksuaaleja tai normeja.

Tämä palsta luo uutta näkemystä, ettei ole kuin paljon asioita, mitkä on huomioitava parivalinnassa ominaisuuksissa.

• valtakunta kirjoitti:

Yhdyssana on yhteen.
        "Sinkku palsta" en tiedä onko yhdyssana.
        Mutta jos muistan kerron😂 sinä sekoitat.

Se että kerron asiat päälaelle kertoo hyvin että ei kaikki ole miltä näyttää kuvitelmissa.
        Tottakai puolustan itseäni. Romutan kyllä asioita kuvitelmissa koska ymmärrän, erittäin paljon miehiä, jotka on puutteessa mutta niiltä puuttuu itsehillintä ketkä pettää.

Sinäänsä 14v puhtaana takana kertoo itseillintäni mutta nyt on alkanut miehellä halut vähentynyt ja olemme eri seksuaalin edustajia. Hänellä ei haluta yhtään.

Parisuhdevalinnassa on syytä seksi loistaa tai sitten molempien olevan antiseksuaaleja tai normeja.

Tämä palsta luo uutta näkemystä, ettei ole kuin paljon asioita, mitkä on huomioitava parivalinnassa ominaisuuksissa.

Valta kunta, tyhmä huora, ei osata kirjoittaa, tyhmä ämmä, ei sinkku.

• super-atm kirjoitti:

Valtakunta on yhteen ja se että vain älykkäät osaa suomentaa.
        Minulla on puhekieli,ei mikään kirjakieli.
        En ole huorannut.😂 en ole pettänyt.
        en ainakaan vielä, ole ollut toisen miehen kanssa 14vuoteen, edes sängyssä.
        sinäänsä ukon mällit karvahirviötä voidellut 14vuotta.

• super-atm kirjoitti:

Epäilen enemmän sun älyä kuinka alhaiseksi se menee kun et osaa kirjoittaa. Se että suomalaisetkin joutuu opettelemaan säännöt.
        Vertaan samaa asiaa kirjakielen lahjakkaat oppivat ilman sääntöjä kuin ukkoseni.
        Mutta minä taas soitan myös pianoa ilman nuotteja. Eli eri vahvuus, eri nerous.

• super-atm kirjoitti:

Minua taas ei ole opetettu, se ei ole tyhmyyttä että opin erilailla. Tuskin sinulta jäänyt koulua väliin mutta käytöstavat ovat mitä surkeimmat.

• valtakunta kirjoitti:

Minua taas ei ole opetettu, se ei ole tyhmyyttä että opin erilailla. Tuskin sinulta jäänyt koulua väliin mutta käytöstavat ovat mitä surkeimmat.

Turpa kiinni, hölmö.

• Eki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Turpa kiinni, hölmö.

Onkohan jo turhan asiatonta.

• super-atm kirjoitti:

Turpa kiinni, hölmö.

Pitäisi olla enemmän äänessä että saa koulut rahoitusta enemmän, eikä lykkää erityisiä lapsia sinne normaaliluokkaa vaan ainoastaan sen vuoksi, että näyttää normaalilta.

• valtakunta kirjoitti:

Pitäisi olla enemmän äänessä että saa koulut rahoitusta enemmän, eikä lykkää erityisiä lapsia sinne normaaliluokkaa vaan ainoastaan sen vuoksi, että näyttää normaalilta.

Haluan kuitenkin eritarpeisille, oman henkilökohtaisen opetuksen.

• Eki.Palstamäki kirjoitti:

Onkohan jo turhan asiatonta.

Ei ole.

• super-atm kirjoitti:

Ei ole.

Näyttävästi et tiedä mitään maailman menosta, mitä leikkaukset tarkoittaa. Asiattomuus tulee sinulla siinä ,ettei ole mitään sanottavaa muuta kuin kohtelet huonosti ja asiaton käytös.

• Riiiiiiiiiii

Jos ihmisten/palstalla esiintyvien, ehkä keksittyjenkin ja sinulle tuntemattomien hahmojen jaotteleminen mustavalkoisesti kahteen luokkaan, hyvään ja pahaan, tuo sinulle turvaa ja defenssiä elämässäsi, niin olkoot sitten näin.

• Asteikolla hyvä-paha, sinä olet paska.

• Eikö kuitenkin pitäisi kääntää oikeaan suuntaa. Sosiaalisetkin suhteet on heikkous ja masentuneisuus näkyy muissakin kuin leviäisi paha olo purkaa muihin.

• super-atm kirjoitti:

Asteikolla hyvä-paha, sinä olet paska.

Etkö voi kertoa, mistä sun paha olo tulee?

• valtakunta kirjoitti:

Etkö voi kertoa, mistä sun paha olo tulee?

Taisi joskus mainita, että naisettomuudesta ja yksinäisyydestä. Se voi hyvin pitää paikkaansa, mutta katkera samojen asioiden toistelu täällä ei auta asiaa yhtään.

• Fwefsdklmfkfsklffdf

Itse kelaan että on olemassa joukko "hyviä paneskelijanaisia" - seksiin ja ihmisiin positiivisesti suhtautuvia vähän hipahtavia naikkosia, helppoja sellaisia, joiden ainoa uhka on se että he eivät halua sitoutua vaan heille seksi on ikäänkuin luonnonvoima.

Näitä seksin papittaria dissataan aivan turhaan, tosin sekin on ymmärrettävää, kun moisen ihmeen kohtaa niin mies luultavasti ihastuu rankasti ja kokee pettymyksen kun nainen ei haluakaan sitoutua joka antaa helposti naiselle negatiivisen maineen.

Tuollaiset naiset ovat ainoita joiden kanssa suostun yhden illan juttuihin. Muutama tullut vastaan elämäntaipaleella.

• Vein neljä 0,33 tölkkiä kolmea tuntia ennennen kuin vein täyden ruiskun punasta pamia..

Alkometri näytti kyllä nollaa mutta en usko että se nainen osas käyttää sitä.

Mitkähän vaikutukset tulee olemaan? Nyt on aika lötkö olo.

• Itse oon sinkkumies, mutten paneksele ,ut runkkailen paljon enkä halua lapsia enkä halua parisuhteeseen (kai), en osaa sanoa, mut jos joku osuu kohdalle, mikä ettei, tosin en oo työelämässä kuin vain osittain, jos sitäkään enkä haluu lapsia.
      Mieluiten ehkä vain runkkailisin koko loppuelämäni.
      Mulla on noin 100 "nettivaimoa" eli runkkailen kenen tahansa naisen kuvalle, jos näen jossain.
      Tiedän että oon perverssi, mutta oon tämmönen tosi kiihkeä mies(kiihkeyden voisi selittää aurinkomerkkini härkä ja mulla on möys skorppionia ja vaakaa mun kartalla, mitkä seksuaalisia merkkejä myös).
      Ulkonäkö tärkeä,mut toki luonne on myös tosi tärkeä.
      En vois olla tympeen naisen kaa suhteessa.

• weshfdls

Miksi sitten paneskelijat pariutuvat nopeampaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      1768
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1672
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1135
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe