Autoni rusinana takaosastaan, avomies ajoi avovai-

naisautoilijan.harmitus

monsa autolla mun autoni takaosan rusinaksi ja itsensä pöpelikköön, suistui siis vielä tieltäkin. Mulle ei henkilökohtaisesti pahemmin käynyt, ainoastaan vasemmankäden peukalo on saanut pahemman kolauksen ja itse olin säikähtänyt puolikuoliaaksi... Josta kyllä toivuin aika sanarikkaaksi, heti kun kokonaistilanne alkoi mulle selvitä.

Herra arabi ajoi avovaimonsa autolla ylinopeutta ja lähes suoralla tiellä minun autoni perään.. rysähtäen. Kyllä minä näin hänen tulevan kovaa takaa, mutta oletin hänen myös ohittavan minut vauhdilla, tietä oli vapaana edessä vaikka muutamalle autolle.
Autoni kappaleita oli pitkin tietä, siis takavalot vasemmalta kaikki pois pyyhkäisty, mitä nyt vähän johdonpätkiä ja jotain kennonpohjia plus rypytettyä peltiä jne.
Soitin poliisille heti kun näin kuljettajan kapuavan rikkonaisesta autostaan ulos ja nostavan vielä noin parivuotiaan itkevän lapsen takapenkiltä myös ulos.

Mieskin soitti jonnekin, puhuen englantia. Suomea tämä mies ei kuitenkaan osannut tai ei halunnut osata, joka tapauksessa vastasi vain englanninkielisiin kysymyksiin ja ainoastaan "sivullisille miehille" jotka olivat pysähtyneet kolaripaikalle, tien reunan ulkopuolelle. Kerroin näet yleisölle, ett poliisi on tulossa... ja sakkolappuja saattaa ropista jos autot tukkivat tietä, vaarantaen lisää liikenneturvallisuutta, huolimattomalla pysäköinnillään. Osa autoista lähti saman tien pois paikalta.

Poliisit saapuivat ja piirsivät karttaa toinen poliiseista jututti arabia ja toinen minua... alustavasti he sanoivat. Poliisilaitokselle on mentävä vielä tekemään papereita ja tarkentavia lausuntoja antamaan. Tässä vaiheessa avovaimo saapui paikalle, taxilla. Otti nyyhkivän lapsen mieheltä ja juttelivat keskenään englantia. (nainen puhui vielä huonommin englantia mitä minä, ja he olivat avopariskunta jolla oli yhteinen lapsikin)

Sain naiselta sellaisen syyteryöpyn päälleni etten oikein osannut aluksi edes vastata siihen...
Lopulta vanhempi poliiseista rykäisi naiselle: "Taisitte nyt ymmärtää väärin... miehenne on ajanut neidin auton perään vauhdilla, ihan viime tingassa miehenne on yrittänyt ohitusta... mutta liian myöhään pelti oli rutissut siitä syystä! Neiti ei nähdäkseni ole syyllistynyt mihinkään mikä olisi aiheuttanut kyseistä vahinkoa!

Oli tilattava vielä hinausautokin paikalle ja VPK:laiset tulivat siivoamaan tieltä, pellinpalasia sekä lasia. Vakuutusyhtiössäkin on käytävä vielä tekemässä ilmoitus... tarvitsen toisen auton tilalle siksi ajaksi kun autoani kunnostetaan/korjataan.
Kaikenlaisia luupäitä sitä autonrattiin päästetäänkin, ja sitten miehet kehtaavatkin moittia vielä naisautoilijoita... meidän ajotaidoistamme.

Minä mietin sitä miksi se mies ajoi minun autoni perään... mitä siellä toisessa autossa oikein tapahtui silloin vähän ennen rysäystä? Oliko lapsella jotain tekemistä sen ohjaajan huomion viemisessä... vai miten näin voi edes käydä?
Onnekseni pysyin itse tiellä koko ajan, aika pienellä vaivalla, yksi ainoa ohjausliikkeen korjaus riitti ja jarrutus... vaikka perä siirtyikin hieman vasemmalle törmäyksen voimasta. Ai niin, ja puhalluskokeenkin jouduin siellä tiellä tekemään!

Viikonloppuja teille.

5

138

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se mikä toimii basaarissa ei välttämättä toimi Suomessa, huippuunsa hiottu viimehetken väistöliike epäonnistui kuoppaisella asfaltilla. Onneksi henkilövahingoilta vältyttiin ja toivottavasti eivät vakuutusyhtiössä ala rasismipelossaan sinusta tekemään syyllistä vaikka aika vaikeaa se kai suvakillekin olisi noin selvässä tapauksessa. Toivottavasti maanpetturiavokkiakalla ei ollut kotterossaan kaskoa niin saa vähän maksaa sitten hintaa valinnoistaan.

Niin joo ja muista sitten vaatia kunnollinen korjaus autoosi, paras tilanne tietysti jos menee lunastukseen kun ei ihan uudenveroista aina korjaamallakaan saa. Korjausarvio merkkiliikkeeltä ja silleen niin hyvinkin voi mennä arvio sen verrran suureksi että pääset etsimään uutta itsellesi.

• naisautoilijan.harmitus

Arvasit väärin. Sinä pystyit siihen mihin kukaan muu ei pystynyt! On erittäin helppo matkia toisen ihmisen kirjoitustyyliä ja sanontoja... jos on kakarasta asti yhdessä kasvettu ja samaan ydinperheeseen kuulutaan.

Menit sitten syyttämään systeriä aiheettomasta henkilöhyökkäyksestä, johon hän ei mielestään ollut syyllistynyt. Vastatessaan sulle ihan rehellisesti vain asiasta jota todellakin inhoaa... erivapauksia itselleen omivia ihmisiä!

Niitä kun hänen sulhasistaan kaikki kolme viimeisintä ovat olleet... enemmän tai vähemmän pettureita... katumuksellaan ja anteeksi pyytelemällä kuvitelleet selviävänsä... ja saavansa tehdyn taas pyyhkäistyä tekemättömäksi!
        Ei hän sinun kokemuksistasi kimahtanut... ja miksi olisikaan?
        Ainoastaan kaksonaismoralismista jota kirjoituksessasi selvästinkin harjoitit... myös minunkin mielestäni.
        Kiitos sinulle kaikesta huolenpidosta sisartani kohtaan...
        ja kaikkea hyvää sinulle jatkossakin täällä seikkaillessasi.
        Anteeksi pieni vedätys....että naisautoilijan.harmitus onkin velimies.

• naisautoilijan.harmitus kirjoitti:

Arvasit väärin. Sinä pystyit siihen mihin kukaan muu ei pystynyt! On erittäin helppo matkia toisen ihmisen kirjoitustyyliä ja sanontoja... jos on kakarasta asti yhdessä kasvettu ja samaan ydinperheeseen kuulutaan.

Menit sitten syyttämään systeriä aiheettomasta henkilöhyökkäyksestä, johon hän ei mielestään ollut syyllistynyt. Vastatessaan sulle ihan rehellisesti vain asiasta jota todellakin inhoaa... erivapauksia itselleen omivia ihmisiä!

Niitä kun hänen sulhasistaan kaikki kolme viimeisintä ovat olleet... enemmän tai vähemmän pettureita... katumuksellaan ja anteeksi pyytelemällä kuvitelleet selviävänsä... ja saavansa tehdyn taas pyyhkäistyä tekemättömäksi!
        Ei hän sinun kokemuksistasi kimahtanut... ja miksi olisikaan?
        Ainoastaan kaksonaismoralismista jota kirjoituksessasi selvästinkin harjoitit... myös minunkin mielestäni.
        Kiitos sinulle kaikesta huolenpidosta sisartani kohtaan...
        ja kaikkea hyvää sinulle jatkossakin täällä seikkaillessasi.
        Anteeksi pieni vedätys....että naisautoilijan.harmitus onkin velimies.

En minä mitään arvannut tai siis kyllä arvelinkin tietysti arvaavani mutta vastasin ihan kuten kenelle tahansa. Joo, kyllä matkia aina voi täällä palstalla ihan tuntemattomiakin jos haluaa ihan tyylin perusteella, ihan hyvin kyllä vedit.

En mielestäni aiheettomasti syyttänyt kun otin sen kuitenkin hyökkäysenä itseäni kohtaan kun kuitenkin juurikin vältän sitä kaksinaismoralismia enemmän kuin juuri kukaan käytännön elämässä. En mene helpoimman kautta tai omaa etua ajatellen kun juurikin ajattelen niitä muita ihmisiä niin ei kiva jos sitten väitetään että että itsekkäästi toimisin. Ehkä siinä on väärinkäsitystä ja hän peilaa omia kokemuksiaan vähän liikaakin kuten ehkä myös minä, ehkä olisi parasta että unohdetaan koko juttu.

Joo, ei mitään, hyvä ja elämän makuinen tarinahan tuo oli. Vaikkei varsinaisesti sinkkuuteen liitykään niin noita tuollaisia on aina mukava lukea vaikka toki kokijalle harmillinen juttu.

• Todennäköisesti ei ollut terroriteko

• Kesän tullen tulee aina ne kärpäset, hyttyset ja ajotaidottomat kuskit. :)

Pomminvarmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1014
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      949
    4. 55
      919
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      822
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      43
      769
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      158
      714
    8. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      64
      687
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      37
      555
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      496
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      480
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      443
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe