Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Etkö+ymmärrä+että+tämä+voi+olla+meille+palstan+miehille+suurta+hupia,+yritttää+saada+houkuteltua+teitä+palstanaisia+avautumaan+oikein+kunnolla+häpeäraivoissanne.+Itsessäni+en+sellaista+tunnetta+koe+kun+ei+ole+mitään+hävettävää+tai+oikeastaan+raivottavaakaan+vaikka+kyllähän+suominaisten+nykytila+toki+harmittaa,+ihan+niiden+itsensäkin+vuoksi.
02.04.2017 19:14
"Ja+mitä+tulee+amerikkalaisiin+kotirouviin+50-luvulla,+mikä+sinun+listauksestasi+enemmän+tulee+mieleen,+niin+iso+osa+heistä+oli+vaikeasti+päihderiippuvaisia."
Heh,+siideriä,+punaviiniä+ja+muita+päihteitä+urakalla+litkivät+2000-luvun+suominaiset+eivät+ole+kovinkaan+uskottavia+syytellessään+50-luvun+kunnollisia+perheenemäntiä+ja+äitejä+alkoholiongelmaisiksi.
02.04.2017 15:53
Kun+et+lukenut+vastauksia+niin+turha+mussuttaa,+aiheenahan+oli+tosiaan+se+että+minun+kokemusten+mukaan+nettideittinaiset+on+helppoja,+ja+onhan+ne+tosihelppoja+jos+viidesta+kahdelta+olen+saanut+seksiä+heti,+sillähän+ei+sulle+tietenkään+ole+väliä+että+juuri+sen+helppouden+vuoksi+lopetin+nettideittijutut+kun+en+halua+pilata+itseäni+vaan+huudat+nyt+sitten+sitä+kaksinaismoralismia+joka+paikkaan.+Joo,+jos+olisin+jatkanut+ja+pannut+tähän+mennessä+ainakin+sataa+muijaa+niin+kyllä+tosiaan+halveksisin+itseäni.+Etsi+se+syytösketjusi+ja+minun+vastaukset+jos+haluat+tietää+lisää.
02.04.2017 15:43
Heh,+tuo+harmaahaalariksi+nimittelysi+on+aika+huvittavaa,+ilmeisesti+yrität+sillä+jotenkin+halveerata+mutta+tiedätkös,+minä+olen+ihan+ylpeä+siitä+että+kykenen+tekemään+myös+haalarihommia,+oikeastihan+työasut+on+yleensä+kaksiosaisia+mutta+ilmaisuna+ymmärrän+mitä+koetat+hakea.+Ei+muuten+ole+mainoksista+kuva,+kuka+tahansa+voi+mummossaan+nähdä+sitä+ihan+oikeaa+50-lukulaista+naisen+mallia.+Kohtapuoliinhan+mummotkin+ovat+tatuoituja,+kiroilevia+alkoholisteja,+parempi+vaan+kaikkien+pitää+lapsenlapset+mahdollisimman+kaukana+niistä+niin+eivät+opi+huonoille+tavoille.
02.04.2017 14:20
http://www.tuulilasi.fi/auton-kaytto/nain-kauan-autojen-kulutusosat-kestavat
"+Ajotavasta+riippuen+jarrupalat+pitää+vaihtaa+80+000+kilometrin+ja+kytkin+vasta+noin+150+000+kilometrin+jälkeen”,+58-vuotias+työnjohtaja+Dresdenistä+kertoo."
Minun+havainto+jarrupaloille+vaihtoaika+suunnilleen+sadassa+tonnissa,+itse+kun+vaihtanut+aina+sen+verran+tai+vähän+vähemmän+ajetun+niin+se+jarruremppa+pitänyt+tehdä+noilla+main+enimmäkseen+niiden+muiden+jarrutteluiden+vuoksi,+sittenhän+sitä+ei+ikinä+tarvitsekaan+tehdä+enää+kun+auto+vaihtuu+ennen+kuin+on+seuraava+100t.+täynnä.
02.04.2017 13:51
Joo,+jonkun+anonyymin+kurpan+perustelematon+kolme-viisisanainen+henkilöhyökkäys+on+todellakin+kunnon+pyöritys+:D+Eihän+niihin+viitsi+edes+vastata+kun+tyhnyytensä+paljastavat+jo+itse+ihan+ilman+houkuttelua.
02.04.2017 13:43
Niihin+sun+kaksinaismoraalia+koskeviin+aiheettomiin+syytöksiin+silloin+siihen+ketjuun+vastasin,+et+ilmeisesti+vaivautunut+edes+niitä+vastauksia+lukemaan+niin+en+ala+kyllä+enää+vääntämään+rautalangasta,+pidä+luulos+jos+tykkäät+olla+väärässä.
Niin,+sinä+nyt+et+moraaliltasi+olekaan+pahimmasta+päästä+2000-luvun+naisia,+sensijaan+päätelmien+tekemisessä+muista+ihmisistä+sulla+tuntuu+olevan+ongelmia.
02.04.2017 13:41
Ai+millä+tavalla+sai+köniinsä?+Epätoivoisia+henkilöhyökkäysyrityksiä+tekevät+kolme-neljä++raivoavaa+kurppaa+ketjussa+ei+ole+vielä+mikään+"köniinsä+saaminen"+vaan+osoitus+siitä+että+häpeän+määrä+on+suunnaton.
02.04.2017 13:37
"Mutta+suht+uuteen+autoon+leima+huoltokirjassa+on+sitten+kuitenkin+arvokas.+Hinta+siitä+optiosta+että+auton+vaihtaa+silloin+kun+sillä+on+vaihtoarvoa."
Etkös+tuolla+aiemmin+maininnut+300tkm+omalle+autollesi+ajomääräksi,+niin+paljon+kelattu+on+romuraudan+hinnoissa+vaikka+miten+olisi+huollettu.+Joudun+aiheuttamaan+pettymyksen+noiden+määräaijkaishuoltojenkin+suhteen+kertomalla+totuuden,+ei+niillä+ole+kuule+oikeasti+mitään+merkitystä+vaikka+ne+vähän+helpottaisi+sitä+tuskaa+kun+joutuu+maksamaan+satasia+todellakin+valohoidosta.+Itseasiassa+mulle+kerran+ihan+automyyjäkin+sanoi+(kun+olisi+halunnut+alkaa+kaupoille)+kerrottuani+että+itse+olen+tehnyt+kaikki+huototoimet+ettei+heille+ole+mitään+väliä+kuka+asiat+on+tehnyt+kun+niistä+vaan+on+merkintä+huoltokirjassa+ja+väitänpä+että+minun+dokumentoimana+siitä+huoltokirjasta+paremmin+näkee+mitä+oikeasti+on+tehty+kun+ei+ole+pelkkä+mitään+kertomaton+leima+vaan+siinä.
Joo,+no+joku+yksittäinen+jarrupallojen+vaihto+ei+hirveitä+maksa+mutta+siinäpä+jää+ne+loput+jarrut+laittamatta+ja+sitten+saa+ajatkuvasti+hypätä+niitä+yksittäisiä+parisataa+per+keikka+huollattamassa.+Olen+törmännyt+sellaiseenkin+että+kuitin+mukaan+etujarrupalojen+vaihto+ollut+juuri+ja+sitten+melkein+kohta+kun+jouduin+laittamaan+jarruja+selvisikin+että+"laadukas"+merkkiliike+olikin+vaihtanut+palat+vain+toiselle+puolelle.+Itsehän+teen+yleensä+aina+niin+että+kerralla+vaihtuu+kaikki+palat++levyt+ja+sitten+saakin+mennä+ainakin+semmoiset+satatuhatta+ihan+huoleti,+kustannukset+jää+suunnilleen+samaan+kuin+merkkiliikkeessä+pelkkä+yksittäisten+palojen+vaihto+maksaisi.
02.04.2017 12:16
Ei+siihen+että+öljyt+vaihtelee+mitään+rasvamonttuja+tarvitse,+ainoastaan+astian+mihin+ne+vanhat+valuttaa.+Joo,+moottorit+kestää+mutta+apulaitteita+saattaa+joutua+vaihtamaan,+jarruja+ropaamaan+ja+sen+semmoista+perusjuttua+eikä+niiden+tekemiseen+tarvitse+mikään+ihmemies+olla.
02.04.2017 11:40
2000-luvun+käytetyn+kurpan+tuhannen+kullin+kairaama+häpeän+taakka+yleensä+on+jo+kasvanut+niin+suureksi+että+mitä+se+muutakaan+voisi+kuin+raivostua+kun+joku+uskaltaa+vaatia+puhtaampaa+rakkautta+kuin+mitä+sillä+itsellään+on+tarjota.
02.04.2017 10:44
On+tuokin+totta,+en+tuossa+viitannutkaan+suomalaisten+tuotteiden+laadukkuuteen+vaan+syntyperäisen+suomalaisen+tekemän+työn+laadukkuuteen,+ei+se+edelleenkään+jää+huonommaksi+mutta+ei+myöskään+kaiklita+osin+ole+poikkeuksellisen+hyvääkään+ja+mistähän+se+taas+johtuu?+Oliskohan+globalisaatio+syynä?+Meillä+kyllä+löytyy+hyviä+speksejä+ja+säännöksiä+miten+asioita+tulisi+tehdä+mutta+jos+nyt+vaikka+raksapuolesta+puhutaan+niin+tosiaan,+uudetkin+rakennukset+saattaa+homehtua+ja+mistähän+se+taas+johtuu?+No+kun+on+niitä+halpoja+virolais-+sun+muita+porukoita+jotka+ei+välitä+paskaakaan+ja+nykyään+myös+se+suomalainen+timpuri+joka+töihin+pääsee+joutuu+tekemään+huonoa+laatua+kun+on+helvetin+kiire,+ei+siinä+ehditä+paikkoja+kuivailemaan+välttämättä+riittävästi+kun+aikataulu+huutaa+punaisena+pomon+kanssa+kilpaa.++
Niin+ja+kyllä+täällä+silti+suhteellisen+siistiä+jälkeä+päällepäin+tehdään,+usein+sekin+vaan+saatetaan+sitten+kiireellä+pilata+mutta+jos+vertaa+esim.+suomalaisten+kylppäreiden+laatoituksia+vaikkapa+aasian+maissa+oleviin+niin+kyllä+meillä+oltaisiin+ihan+hyvällä+tasolla+jos+ei+vaan+olisi+aina+niin+kiire.+Tietenkään+ei+kannata+alkaa+vertailemaan+2000-luvulla+tehdyn+esim.+kerrostaloasunnon+viimeistelyä+alkuperäiskuntoisen+vaikkapa+60-lukulaisen+kanssa,+siinä+näkee+jo+aikalailla+eroa+kun+on+kaikki+jiirit+viimeisen+päälle+tehty.
02.04.2017 10:38
Oletkohan+yksinkertainen+kun+ety+ymmärrä+pointtia?+50-luvulla+naiset+osasivat+hoitaa+asiansa+niin+ettei+muiden+tarvinnut+yökkäillä+niiden+vuoksi,+toisin+on+2000-luvulla:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Katri-Sorsa-avautuu-vessakaynneistaan-Yhteiskakkaa-ja-joskus-jopa-naapurit-kuulevat/1113568
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702232200076073_vi.shtml
Virossa+tosiaan+on+naisilla+vielä+tapoja,+Suomesta+ne+on+kadonneet+eikä+tarvitse+ihmetellä+miksi+perheen+perustaminen+suominaisen+kanssa+ei+juuri+ketään+enää+kiinnosta.
02.04.2017 09:56
henkilöhyökkäysviesteihin+en+yleensä+vastaa+mutta+vastaan+koska+kommentissasi+tuo+oli+järkevää:
+"Miksi+sitä+edes+pitäisi+hyvätuloisena+jakaa+tulojaan+toisen+kanssa,+jos+sitä+hyvää+ja+mieluisa+kumppania+ei+ole+löytynyt??+"
Niinpä,+tuota+voitaisiinkin+kysyä+yyhoonaisilta+että+kun+ne+sen+kiltin+aisurinsa+löytää+että+onko+ne+sitä+mieltä+että+sen+aisurin+ei+tarvitse+millään+tavalla+jakaa+tulojaan+sen+yyhoon+ja+toiselle+miehelle+tehtyjen+lasten+kanssa.
02.04.2017 09:22
Itsekin+yllätyin+(kyseessä+siis+ei+ihan+tavallinen+talonrakennustyömaa+vaan+vähän+suurempi+kokonaisuus)+siitä+että+Suomalaisia+yllättävänkin+paljon,+johtunee+osin+siitä+kun+itse+niiden+porukoissa+pyörinyt+että+niitä+näkee+enemmän+mutta+arvioisin+että+parikymmentä+prosenttia+suomalaisia,+aika+paljon+ruotsalaisia,+jonkin+verran+norskeja,+polakkeja,+latvialaisia+ja+liettualaisia,+venäläisiä,+italiaanoja+ja+sakemanneja,+jopa+yllättävänkin+vähän+virolaisia.+Aika+paljon+vaikuttaa+tietysti+se+mistä+maasta+joku+suurempi+toimittaja+on+niin+se+sitten+lähettää+omia+keikkamiehiään+paikalle.+
Kyllä+näyttäisi+vielä+fyysinen+työ+suomalaisvässyköille+kelpaavan+ihan+hyvin+eikä+tarvitse+hävetä+tekevyyden+määrässä+&+laadussa+minkään+muun+kansallisuuden+rinnalla,+niitä+töitä+vaan+pitäisi+saada+tänne+enemmän.
02.04.2017 09:19
"Pelkillä+haalareilla+ei+vielä+paljon+tee,+joten+kustannusten+puolesta+ei+ole+mitään+järkeä+lähteä+investoimaan+välineisiin,+joita+nykyaikaisen+auton+korjaus+vaatisi.+"
Tästä+joskus+ennnekin+ollut+täällä+vääntöä+mutta+ihmettelen+tuota+myyttiä+"nykyaikainen+auto+vaatii..",+ilmeisesti+merkkikorjaamot+on+onnistuneet+tehtävässään+uskotella+ihmisille+kaikenlaista.+No+joo,+vikakoodinlukijan+voi+hommata,+maksaa+viisikymppiä+mutta+muuten+uskokaa+tai+älkää,+ihan+samantyyppiset+perustekniikat+autoissa+on+nykyaikana+kuin+vielä+vuosikymmeniä+sitten.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Polttomoottori
02.04.2017 09:09
"Harmi+vaan+että+siinä+vaiheessa+kun+pitäisi+tehdä+miesten+töitä,+kiinnostus+loppuukin.+"
Itse+olen+päässyt+näkemään+läheltä+yhtä+suomen+suurimmista+rakennusprojekteista.+Kuvaavaa+oli+että+väestä+ainakin+99%+oli+valkoisia+miehiä,+pohjoismaalaisia,+itäeurooppalaisia+jne.,+kaikki+työmaalla+näkyneet+naiset+sekä+tummempihipiäiset+miehet+mahtuvat+kevyesti+siihen+viimeiseen+yhteen+prosenttiin.+Tanssi+ja+laulu+ovat+kieltämättä+kivempaa+ajanvietettä+kuin+työkoneiden+melussa+oleskelu+ja+ikävien+työsuoritteiden+tekeminen.
01.04.2017 22:11
En+itse+käy+mutta+minulla+on+pari+tuttua+töissä+naisvaltaisissa+organisaatioissa+niin+tiedän+suunnilleen+miten+niissä+menee,+itse+tekemällä+tehtyä+henkistä+pahoinvointia+on+paljon.
01.04.2017 20:54
Tjaa,+ei+siellä+missä+oikeasti+rakennetaan+yhteiskuntaa+yleensä+paljon+naisia+näy,+naiset+on+jossain+virastoissa+pätemässä+ja+keskenään+riitelemässä,+masentumassa+ja+hakemassa+saikkuja+sillä+aikaa+kun+miehet+tekee+ne+oikeat+työt.
01.04.2017 20:44
Te+kaikki+kolme+"vitunhiiri",+"23456"+ja+"876"+olette+mainio+esimerkki+2000-luvun+naisten+alennustilasta,+pelkillä+henkilöhyökkäyksillä+pyritte+murskaamaan+kun+taidot+ei+riitä+keskustelemaan+oikeasti+asioista.
01.04.2017 20:41
996 / 1041