Etkö+ymmärrä+että+tämä+voi+olla+meille+palstan+miehille+suurta+hupia,+yritttää+saada+houkuteltua+teitä+palstanaisia+avautumaan+oikein+kunnolla+häpeäraivoissanne.+Itsessäni+en+sellaista+tunnetta+koe+kun+ei+ole+mitään+hävettävää+tai+oikeastaan+raivottavaakaan+vaikka+kyllähän+suominaisten+nykytila+toki+harmittaa,+ihan+niiden+itsensäkin+vuoksi.
"Mutta+suht+uuteen+autoon+leima+huoltokirjassa+on+sitten+kuitenkin+arvokas.+Hinta+siitä+optiosta+että+auton+vaihtaa+silloin+kun+sillä+on+vaihtoarvoa."Etkös+tuolla+aiemmin+maininnut+300tkm+omalle+autollesi+ajomääräksi,+niin+paljon+kelattu+on+romuraudan+hinnoissa+vaikka+miten+olisi+huollettu.+Joudun+aiheuttamaan+pettymyksen+noiden+määräaijkaishuoltojenkin+suhteen+kertomalla+totuuden,+ei+niillä+ole+kuule+oikeasti+mitään+merkitystä+vaikka+ne+vähän+helpottaisi+sitä+tuskaa+kun+joutuu+maksamaan+satasia+todellakin+valohoidosta.+Itseasiassa+mulle+kerran+ihan+automyyjäkin+sanoi+(kun+olisi+halunnut+alkaa+kaupoille)+kerrottuani+että+itse+olen+tehnyt+kaikki+huototoimet+ettei+heille+ole+mitään+väliä+kuka+asiat+on+tehnyt+kun+niistä+vaan+on+merkintä+huoltokirjassa+ja+väitänpä+että+minun+dokumentoimana+siitä+huoltokirjasta+paremmin+näkee+mitä+oikeasti+on+tehty+kun+ei+ole+pelkkä+mitään+kertomaton+leima+vaan+siinä.Joo,+no+joku+yksittäinen+jarrupallojen+vaihto+ei+hirveitä+maksa+mutta+siinäpä+jää+ne+loput+jarrut+laittamatta+ja+sitten+saa+ajatkuvasti+hypätä+niitä+yksittäisiä+parisataa+per+keikka+huollattamassa.+Olen+törmännyt+sellaiseenkin+että+kuitin+mukaan+etujarrupalojen+vaihto+ollut+juuri+ja+sitten+melkein+kohta+kun+jouduin+laittamaan+jarruja+selvisikin+että+"laadukas"+merkkiliike+olikin+vaihtanut+palat+vain+toiselle+puolelle.+Itsehän+teen+yleensä+aina+niin+että+kerralla+vaihtuu+kaikki+palat++levyt+ja+sitten+saakin+mennä+ainakin+semmoiset+satatuhatta+ihan+huoleti,+kustannukset+jää+suunnilleen+samaan+kuin+merkkiliikkeessä+pelkkä+yksittäisten+palojen+vaihto+maksaisi.
Te+kaikki+kolme+"vitunhiiri",+"23456"+ja+"876"+olette+mainio+esimerkki+2000-luvun+naisten+alennustilasta,+pelkillä+henkilöhyökkäyksillä+pyritte+murskaamaan+kun+taidot+ei+riitä+keskustelemaan+oikeasti+asioista.