Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsenäiselle+naiselle+ei+tulisi+mieleenkään+erikseen+mainita+tuosta+kun+pitää+itsestäänselvyytenä+sitä+että+kumpikin+hoitaa+omat+kulunsa.
27.03.2017 20:42
Helmiä+sioillehan+ilmoitti+siirtyvänsä+muille+foorumeille+pertin+palstasekoiluun+kyllästyttyään,+nykyään+varmaan+jossain+missä+musiikista+keskustellaan.
27.03.2017 20:23
Palastellaan:
"En+hae+itselleni+elättäjää"
Kyseessä+on+2000-luvun+vahva+nainen+jonka+elatuksesta+yhteiskunta+ja+ex-mies+kyllä+pitävät+huolta,+pakettiin+kuuluvat+lapset.
",+vaan+toivon+miehen"
Vieno+toivomus+hidalgolle+joka+lähestyy+ettei+olisi+niin+kuin+ne+kaikki+muut+jotka+on+käyttäneet+vain+hyväkseen.
"+olevan+omillaan+toimeen+tuleva,"
Siis+semmoinen+mies+jolla+on+nyt+ja+menneisyydessä+massia+tullut+enemmän+kuin+on+mennyt+niin+että+pankkitilien+varannoissa+riittää+laittaa+avustusta+naisen+ja+toisen+miehen+lasten+tarpeisiin.
27.03.2017 20:21
Totta,+se+toteaminen+taitaa+tulla+yleensä+siinä+vaiheessa+kun+osa+kavereista+saa+naisen+++lapsia+++ok-talovelat+ja+sitten+moni+joka+sitä+rallia+sivusta+seuraa+huomaa+ettei+se+ehkä+olekaan+niin+mahdottoman+tavoittelemisen+arvoista.
26.03.2017 21:25
Voit+ajatella+ihan+mitä+haluat,+ei+mulle+ole+väliä+noilla+tasoluokilla.
26.03.2017 21:17
Niitä+harmittaa+kun+kukaan+ei+halua+niitä+enää+niin+pitää+yrittää+lapsellisesti+"kostaa"+noilla.+
Itseasiassa+muuten+jos+ajattelen+itseä+&+läheisimpiä+sinkkumieskavereitani+niin+neljässä+on+ainoastaan+yksi+joka+tavoittelee+vähänkään+aktiivisemmin+parisuhdetta,+me+muut+ollaan+ihan+tyytyväisiä+sinkkuina+niin+jo+se+kertoo+jotain+siitä+kuinka+haluttava+on+suominainen+ja+erityisesti+jos+sillä+on+muille+miehille+tehtyjä+lapsia+tai+feministisiä+ajtuksia+päässä+niin+mahdolisuudet+on+suunnilleen+nolla+löytää+elättäjäaisurimies,+kiukuttaahan+semmoinen+varmasti.
26.03.2017 21:15
Kohtaamisongelma+on+se+suurin+ongelma.+Kuinka+monesti+sinä+&+naisystäväsi+muka+tavallisissa+arkielämän+tilanteissa+(kaupassa,+kadulla+kävellessä+jne.)+teette+aloitteita?+Joo,+niin+arvelinkin+ja+itse+toimin+tai+siis+jätän+toimimatta+samoin+niin+vaikka+joku+nainen+äkkiä+katsoen+näyttäisi+olevankin+ok+niin+se+että+onko+se+oikeastikin+jää+selvittämättä+kun+ei+kumpikaan+eväänsä+väräytä+tutustumisen+eteen.
26.03.2017 21:04
Ei+ole+niinkään+tasoasia+vaan+ennemminkin+kohtaamisen+ongelma+yhdistettynä+lievään+sitoutumiskammoon,+noihin+kun+lisätään+vielä+elämäntilanteiden+natsaamiset+ja+maantieteelliset+seikat+niin+liian+haasteelliseksi+käy+parisuhteen+hakeminen+minusta+niin+että+parempi+olla+vain+tyytyväisenä+yksin.
26.03.2017 20:48
Paitsi+minun+kanssa+johtaa+paljon+isommalla+prosentilla+kun+naiset+on+niin+kovia+ihastumaan+ja+siksi+niitä+kahvittelujakin+joutuu+välttämään+jos+ei+itse+olen+ihan+kybällä+mukana,+sitähän+tässä+olen+yrittänyt+selittää.
26.03.2017 20:22
Joo+on,+olen+todennut+että+niitä+naisia+on+niin+harvassa+joiden+kanssa+voisi+pidempää+parisuhdetta+edes+ajatella+niin+todennäköisyys+löytymiselle+on+aika+pieni,+niin+pieni+että+olen+päättänyt+sen+turhan+etsimisen+jättää+väliin,+näin+elämä+on+paljon+huolettomampaa.
26.03.2017 20:20
En+minä+mitään+ole+tässä+kohottamassa+eikä+ne+ole+pelkästään+tasokysymyksiä+aina,+on+niin+paljon+muutakin+yleensä+mukana+noissa+ihmissuhdejutuissa.+Minullahan+on+lievä+sitoutumiskammo+aina+päällä,+kun+sinkkunakin+viihdyn+ihan+hyvin+niin+miksi+vaihtaisin+sitä+olotilaa?
26.03.2017 20:17
Joo,+kyllä+kai+sitten+jos+kemiaa+on+enemmän+Saran+kanssa+on+viisainta+unohtaa+Viivi,+tulisi+vaan+pettymystä+ja+kiivasta+eroriitaa+jos+sitten+myöhemmin+vaihtaisitkin+Saraan.
26.03.2017 20:08
Olet+siis+täällä+siksi+kun+pakko+olla+sinkku?+Itse+olen+aina+punninnut+mikä+olotila+on+minulle+luontevin+ja+paras,+siksi+sinkkuna,+en+siksi+että+olisi+ehdoton+pakko.
26.03.2017 20:07
Tässä+vielä+tutkimustietoa+asiasta:
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016090822281559_se.shtml
26.03.2017 20:02
Huonostipa+tunnet+naisia+:D
26.03.2017 19:58
Todennäköisesti+oli,+meillä+palstan+kultivoituneilla+herrasmiehillä+on+kysyntää+naismarkkinoilla+vaikka+palstan+äkäiset+kurpat+vihaavatkin+sitä+ajatusta.
26.03.2017 19:57
Ai+jaa,+ei+tästä+kovin+kauaa+ole+kun+yksikin+nainen+pyysi+kahville,+ilmeisesti+kai+kelpaisin+parisuhdeyritykseen+mutta+en+oikein+ole+innokas+kun+hänellä+nykyinen+suhde+minusta+vielä+aktiivinen.+Enkä+muuten+itse+pätkääkään+ole+yrittänyt+tai+ollut+aloitteellinen.
26.03.2017 19:49
Shaming+language+ja+henkilöhyökkykset+ovat+äärettömän+huono+keino+saada+äänensä+kuuluviin.+Se+ehkä+toimii+naisporukoissa+mutta+meihin+kiltteihin+&+kunnollisiin+miehiin+sillä+ei+ole+juurikaan+vaikutusta,+päällimmäisin+tunne+on+sääli+niitä+kohtaan+jotka+siten+yrittää+hyökätä.
26.03.2017 19:01
"Tämä+teoria+sotii+kuitenkin+oikeaa+markkinamekanismia+vastaan,+siellähän+arvoa+on+vain+niillä+hyödykkeillä+joilla+käydään+kauppaa.+"
Kyllähän+sinun+huutokauppiaana+tulisi+ymmärtää+että+arvoa+on+myös+artikkeleilla+jotka+eivät+koskaan+tule+myyntiin,+ne+ovatkin+niitä+arvokkaimpia+kun+niitä+ei+saa+rahallakaan+vaikka+kuinka+vinkuisit+että+saisit+huutokaupattavaksi.
26.03.2017 18:33
Hyvin+monet+suuret+ajattelijat,+keksijät+ja+sensemmoiset+tosiaan+ovat+viettäneet+elämäänsä+naisettomina,+eihän+sitä+jäisi+aikaa+juurikaan+ajatella+ja+mietiskellä+asioita+jos+pitäisi+jatkuvalla+syötöllä+aisuroida+jonkin+naisen+eteen+hyödykkeitä.+Esim.+yksi+historian+nerokkaimmista+keksijöistä,+ellei+jopa+nerokkain,+Nikola+Tesla+ei+koskaan+mennyt+naimisiin+eikä+perustanut+perhettä+kun+oli+niin+paljon+muutakin+tärkeää+tekemistä.+Lisäksi+varmaan+naiset+hyljeksivät+Teslan+liian+kiltin+&+kunnollisen+oloista+habitusta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
26.03.2017 18:23
999 / 1041