...naisettomina palstalla ruikuttamassa kohtaloaan?
Vastaukset 10
Hyvin monet suuret ajattelijat, keksijät ja sensemmoiset tosiaan ovat viettäneet elämäänsä naisettomina, eihän sitä jäisi aikaa juurikaan ajatella ja mietiskellä asioita jos pitäisi jatkuvalla syötöllä aisuroida jonkin naisen eteen hyödykkeitä. Esim. yksi historian nerokkaimmista keksijöistä, ellei jopa nerokkain, Nikola Tesla ei koskaan mennyt naimisiin eikä perustanut perhettä kun oli niin paljon muutakin tärkeää tekemistä. Lisäksi varmaan naiset hyljeksivät Teslan liian kiltin & kunnollisen oloista habitusta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla- Pihtarikurppa
Eli se oli homo kuten palstaätmitkin. Ei mikään uutinen.
Pihtarikurppa kirjoitti:
Shaming language ja henkilöhyökkykset ovat äärettömän huono keino saada äänensä kuuluviin. Se ehkä toimii naisporukoissa mutta meihin kiltteihin & kunnollisiin miehiin sillä ei ole juurikaan vaikutusta, päällimmäisin tunne on sääli niitä kohtaan jotka siten yrittää hyökätä.
- ainatätäsamaa
Pihtarikurppa kirjoitti:
Kysyn edelleenkin kuten aina vastaavista kommenteista että tarkoittaako rumuus automaattisesti homoutta? Mielestäni tuo kommenttisi on lähinnä loukkaus oikeita homoja kohtaan. Kyllä minuakin homona pidetään kun en koskaan saa naista. Komeat kaverini kyllä pariutuvat mutta kas kummaa minä rumana en. Ei se silti että naiset karttavat minua ulkonäköni takia minusta homoa tee. No oli miten oli mulle itselleni riittää tieto että täys hetero olen. Sama mitä muut ajattelee mutta sen sanon että edelleenkään ruma mies ei ole synonyymi homoudelle.
- Teknodonna
Mulla on ollut ihan liikaa suhteita, jotta jaksaisin valittaa tai marista.
(naurua)- Teknodonna
Helsingissä on muuten yksi taksi, joka on Tesla.
(varma tieto) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Helsingissä on muuten yksi taksi, joka on Tesla.
(varma tieto)Sen voisin myös sanoa, että välttämättä ei tarvitse elää sitä elämää, josta kirjoittaa. On nimittäin olemassa maailmanmatkaajia, jotka eivät koskaan edes poistuneet kotoaan, mutta silti hanskasivat jokaisen kukkulan ja nyppylän, eleen. Ja kaikki tämä ennen Googlea.
Funtsi sitä.
Sitten on taas ne ihmiset, jotka ovat eläneet. Minusta se jengi on juuri sitä traumaosastoa.
(hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Sen voisin myös sanoa, että välttämättä ei tarvitse elää sitä elämää, josta kirjoittaa. On nimittäin olemassa maailmanmatkaajia, jotka eivät koskaan edes poistuneet kotoaan, mutta silti hanskasivat jokaisen kukkulan ja nyppylän, eleen. Ja kaikki tämä ennen Googlea.
Funtsi sitä.
Sitten on taas ne ihmiset, jotka ovat eläneet. Minusta se jengi on juuri sitä traumaosastoa.
(hihitystä)Siis on ollut olemassa. Nykyään en enää tiedä, onko mitään merkittävää enää olemassa.
(hihitystä) - henkistä.pääomaa
Teknodonna kirjoitti:
Sen voisin myös sanoa, että välttämättä ei tarvitse elää sitä elämää, josta kirjoittaa. On nimittäin olemassa maailmanmatkaajia, jotka eivät koskaan edes poistuneet kotoaan, mutta silti hanskasivat jokaisen kukkulan ja nyppylän, eleen. Ja kaikki tämä ennen Googlea.
Funtsi sitä.
(hihitystä)Tämä pätee parisuhteisiinkin, parhaat parisuhdeasiantuntijat eivät ole suhteissaan traumatisoituneet katkerat epäonnistujat, vaan puhtoiset neitsytketmit.
Neitsytketmin markkina-arvo on korkea eikä heillä ole tramatisoivia kokemuksia erektiohäiriöistä tai ennenaikaisista siemensyöksyistä naisen nähden.
- luonnnontieteilijä
"Miksiköhän historian suurimmat ajattelijat ovat naisettomina... "
Ovat liian älykkkäitä naisille. Naisten oma niiden älykkäämpienkin ÄÖ vastaa niitä amisjätkien vastaavaa.
Huippuälykkäät miehet ovat harvinaisuuksia, joille ei löydy vastinparia vastakkaisesta sukupolvesta. Maapallon 10%:a älykkäimmästä yksilöstä, kaikki ovat miehiä. Nämä miehet ovat luoneet suunnilleen sen elintasomme, missä elämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1901700Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2591159Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180837- 43741
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah223738- 61728
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63705- 76628
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50603Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul70600- 40596
- 38593
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68580- 31538
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom60538Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal182534- 85525
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23517Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30497- 6483