Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+en+ota+kantaa+tuohon+söpöys+asiaan+joka+tuntuu+sinulle+olevan+kovinkin+oleellinen+,+toki+tietänet,+että+himoitseminen+on+synti.+
Tuosta+olen+kyllä+erimieltä,+ei+ole+hyvä.+Ihan+siis+ajatellen+asiaa.+Mietippäs+nyt+itse+sellaista,+että+ei+ole+kauhean+katu-uskottavaa,+että+nainen+jolla+ei+ole+edes+yhtä+lasta+puhuu+näitä+juttuja.
Eli+kuinka+moni+häneen+samaistuu+?+Onko+tarkoitus+nimenomaan+tavoitella+kissojen+kasvattajia+vaikko+oikeasti+äitejä+?
10.09.2017 20:35
No+onneksi+tajusi+olla+nolaamatta+itseään.+Tässä+iässä+kun+olisi+aika+vaikea+ottaa+vastaan+neuvoja+kissankasvattajalta.
10.09.2017 20:25
Ei,+johtuunee+siitä+,+että+olimme+ns.+hyväosaisia,+eli+emme+olleet+sossun+asiakkaita+muutenkaan++mutta+ei+se+elämä+silti+mitään+ruusuilla+tanssimista+ollut.
10.09.2017 20:23
No+mitkäs+ne+Koivulan+meriitit+oli+tuohon+vanhemmuuden+asiantuntemukseen+?
10.09.2017 20:21
Nimenomaan+perhehelvetti+.+Siinä+oliskin+vahtimisenpaikka+nimittäin+kun+kukaan+ei+vahdi+jos+lisäännyt+normisti.
10.09.2017 20:17
Mikäs+siinä+on+luonnotonta,+kyllähän+hoitoja+annetaan+pareillekkin+jossa+mies+ei+voi+siittää.+Tuossa+kohtaa+kannattaa+kysyä+onko+Jumala+tarkoittanut+asian+niin,+ettei+hän+pysty+siittämään,+tai+vastaavasti+nainen+joka+ei+kykene+hedelmöittymään.
10.09.2017 20:15
Toki+omat+koulut+tuossa+joutui+käymään+mutta+mummo+oli+kyllä+niin+särmä,+että+ei+auttanut+kiukutella+,+eihän+sitä+edes+silloin+tajunnut+mutta+jälkeenpäin+kyllä+lämmöllä+muistellut,+että+oikeassa+ol+kun+sanoi,+i+ettei+menneisyyden+pidä+määrittää+tulevaisuutta.
10.09.2017 20:09
Jäi+puuttumaan...
Jos+joku+haluaa+sukupuolensa+vaihtaa,+ei+se+minulta+ole+pois.+Toivon+mukaan+itse+on+ratkaisuunsa+tyytyväinen+jokaiselle+kun+tavallaan+on+tärkeää+löytää+se+oma+paikkansa.
10.09.2017 20:01
Niin,+no,+mikä+tuossa+oli+jotenkin+uutta.
Itse+ihan+umpiheterona+vuosikymmeniä+naimissa+olleena+en+ymmärrä+miksi+minun+pitäisi+olla+pohjattoman+kiinnostunut+vaikkapa+homoseksuaalin+seksielämästä,+tuskin+hekään+minun.+
Tasa-arvo+ylipäätänsä+on+mielestäni+kaikille+kuuluva+asia+joten+ihan+siltä+pohjalta.
10.09.2017 19:59
Juurikin+näin,+Annas+olla+kun+joku+homopari+kunnon+kansalaisia+"teettää"+pitkään+odotetun+lapsen+jollakin+naisella+niin+johan+on+maailmankirjat+sekaisin.
10.09.2017 19:54
No+onneksi+siitä+ei+ongelma+tullut,+no+toki+olin+joskus+vihainen+nuorimies+mutta+onneksi+kaikki+meni+hyvin+kuitenkin.++Pointtini+lienee+se,+että+ei+niillä+siittäjillä+ole+niinkään+merkitystä+vaan+sillä+kuka+sinusta+oikeasti+huolehtii,+ne+on+lapsen+vanhemmat+tai+vanhempi.
10.09.2017 19:51
Juurikin+näin.+Itse+olen+tuosta+ihan+loistava+elävä+esimerkki+ja+en+varmasti+aino+suomessa.+Isäni+ja+äitini+osasivat+kyllä+lisääntyä+mutta+mitään+vastuunkantoa+ei+ollut.
Ja+ihan+vaan+tieoksi+lapsi+ei+sitten+yhtään+mitään+tee+tuollaisilla+vanhemmilla
10.09.2017 19:44
Varmaan+saannut+paremmat+keskustelut+ja+ketjut+täällä+aikaiseksi+kuin+sinä.+Sinun+manttelisihan+näyttäisi+olevan+Eerikan+näykkiminen+joka+ketjussa.+Eli+ihan+perus+munattoman+jätkän+hommia+:xd
10.09.2017 19:36
Tai+sit+ei+kiinnosta.+Katsos+kun+laki+on+laki,+ei+auta+vaikka+kuinka+paheksuisit+.+Mille+kansalle+?On++pakko+kysyä+tässä+vaiheessa,+suurinosa+suomalaisista+ihan+jopa+meistä+iätajat+naimisissa+ollleista+heteroukoista+kannatetaan+tasa-+arvoa+kaikille.+Eli+jäljelle+jää+joku+pieni+uskonollinenlahko+jonka+olisi+alunperin+pitänyt+jo+tukkia+naistenkin+suut+jos+ihan+Raamatun+mukaan+mentäisiin.
10.09.2017 19:31
Joo+se+tosin+siinä+alussa+vähän+helisemässä,+eli+varmaan+vähän+jännittäjä+tyyppi+mutta+sitten+alkoi+tulla+ihan+selkeästä+;)+
Mutta+joo+kyllähän+tuo+on+aika+paha+"+väijytys"+eli+kyllä+ropsit+menevät+hänelle+:)+jopa+Päivin+siinä+kepitti+kun+lämpeni.
10.09.2017 19:21
Missä+muka+vähättelin,+kaikkihan+oli+totta+mitä+kirjoitin.
10.09.2017 19:16
Näinpä+todella+pieni+marginaali+varmaan+ajattelee+noin+kun+asia+nyt+esitellään.+Haavisto+puolisoineen+ei+ainakaan+ole+julkisuudessa+mitään+lätisseet+,+että+tenavia+haluaisivat.+Eli+lienevät+menneet+samalla+linjalla+kuin+vanhemmuuden+asiantuntija+Koivula+"yksi+kissa"+?
Koskaan+en+ole+tällasena+ihan+umpiheterona+ja+yli+kakskytvuotta+aviolla+olleena+(en+kertaakaan+eronnut)+eli+ihan+oikein+aito+avioliitto,+eikö+;)+
Niin+en+ymmärrä+miten+se+on+minulta+pois+jos+jotkut+lesbot+vaikka+haluaa+naimisiin+ja+sitten+tekevät+tenavan.+
Se+vanha+totuus+"vain+äidistä+on+varmaa"+pätee+tuossakin.+Ei+lapsen+siittäminen+ole+mitään+rakettitiedettä,+eikä+ketään+vielä+isäksi+tee+(ihan+kokemuksesta)+
Jos+kuvittelee+esim.+.+että+lesbot+hankkivat+lapsia+jotenkin+syöksevän+koko+kansakunnan+johonkin+"julkilesbouteen"+niin+väärin+taas,+ihan+historia+osittaa+tuon.+Ajatellaan+kuinka+paljon+rintamalla+sota-aikaan+kaatui+miehiä+ja+naiset+sitten+porukalla+kasvattivat+ne+kersat,+no+ei+tullut+lesboja+eikä+homoja+sen+enempää.
10.09.2017 19:09
Luulen+enemmänkin,+etteivät+pitäneet+tärkeä.+Lakihan+on+jo+miksi+siis+antaa+koiravaljakoille+lisää+haukuttavaa+ja+mikä+teki+tuosta+Koivulasta+vanhemmuuden+asiantuntijan,+Räsänen+vielä+jopa+ymmärrän+itselläänkin+lapsia.
10.09.2017 18:53
Tai+sitten+eivät+pitäneet+kauheen+tärkeenä,+onhan+siellä+väestöliitto+kuitenkin+paikalla.
10.09.2017 18:44
Ei+kait+mutta+mikä+teki+hänestä+vanhemmuuuden+asiantuntijan,+käsittääkseni+hän+on+nuorisotyöntekijä,+eihän+se+nyt+mikään+vanhemmuuden+asiantuntija+ole?
10.09.2017 18:37
98 / 179