Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pohjoispohjanmaalta
profiilit
Pohjoispohjanmaalta
Pohjoispohjanmaalta
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onnekseni+minulla+on+ystävä+jolle+voin+puhua+kaikesta+ja+voin+luottaa+häneen.++Ja+tiedän+että+toimii+myös+toisinpäin.+Sitten+on+ystäviä+joille+en+ihan+kaikkea+kerro+mutta+ystävyys+on+silti+antoisaa.+Eli+ei+tässä+oikeastaan+kannata+valittaa+eikä+se+ollut+tarkoituskaan.+Kun+vaan+olisi+joku+samalta+paikkakunnalta+jonka+kanssa+käydä+lenkillä+konserteissa+ja+semmoista.++Mutta+kaikkeahan+ei+voi+saada.+Olen+toki+kiitollinen+tästä+mitä++minulla+jo+on
25.02.2017 17:24
Kiitos+kommentista.+Ystäviä+ei+tarvitse+montaa+välttämättä+olla.+Laatu+korvaa+määrän.
21.02.2017 17:30
Sinkkuus+on+ok+kun+se+on+oma+valinta.+Itse+olen+ajautunut+sinkkuuteen+tahtomattani+mutta+sittemmin+huomannut+että+tämä+onkin+hyvä+vaihtoehto.+En+silti+sano+että+tulen+aina+olemaan+sinkku+mutta+jos+niin+sitten+olen.+Muille+tuntuu+olevan+ongelma+että+minulla+ei+ole+miestä.
19.02.2017 18:19
Olen+57+vee+nainen+Pohjois-Pohjanmaalta.+Huomasin+useita+samantyyppisiä+asioita+sinun+ja+ketjun+aloittajan+kanssa.+Tykkään+olla+yksinkin,+elän+siis+yksin,+mutta+toki+joskus+kaipaan+juttuseuraa+ja+kahvilaseuraa+yms.+Sinä+asut+kaukana,+mutta+ajatuksia+olisi+kiva+vaihtaa.+Sanon+nyt+minäkin+että+olen+hetero+ja+aivan+ok+ihminen.+Käyn+töissä+ja+se+tosiaan+vie+välillä+mehut,+joten+kovin+tiiviiseen+tuttavuuteen+en+jaksakaan+töiden+jälkeen+varsinkaan.+Riippuu+aina+vähän+fiiliksestä.
08.02.2017 19:32
1 / 1