Miksi sinkkuus olisi paha asia?

ihmetteleväminä

Tällä palstalla sinkkuus esitetään usein huonona ja negatiivisena asiana. Mutta eikös sinkkuus voi olla ihanakin asia, kun saa rauhassa katsella toisen sukupuolen edustajia (tai vaikka samankin) ja arvioida heitä, sekä ihastella vapaasti. Voi ihan rauhassa ajatella vain omaa hyvinvoinitaan ja tehdä mitä huvittaa. Voi flirttailla ja nauttia toisten huomiosta. Harrastaa vaikka irtokseksiä, jos siltä tuntuu. Nauttia ystävien seurasta jne. En ymmärrä tätä negatiivisuutta täällä.

48

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävätriittää

      Sitä minäkin ihmettelen, kun me olemme erilaisia niin hyväksyttäköön kaikenlaiset tavat elää.

    • SelibacyKing1977

      Sinkkuus täällä tarkoittaa aina myös seksittömyyttä. Se kannattaa pitää mielessä.

      • eioletarvetta

        Ja siitähän ei ole mitään haittaa.


      • Sinkku-1973

        Kun ottaa huomioon nykyisin ihmisten (tässä tapauksessa naisten) kyvyttömyyden sitoutua yhtään mihinkään, ainakin miehen näkökulmasta seksittömyys tietää vähemmän taloudellisia riskejä yksipuolisesti (vain naisen omalla päätöksillä) realisoituvien elatusmaksujen suhteen. Muutenkaan, en ole koskaan kiinnostunut parisuhteesta (ja vielä vähemmän irtosuhteista) vain pelkän muodollisuuden ja paremman puutteen vuoksi.

        Toisekseen, en näe mitään huonoa siinä, että ihminen tulee toimeen myös itsekseen ilman, että pitäisi olla joku passaamassa. Mitä olen tuttavapiiriä seurannut, osa suhteessa elävistä miehistä/naisista on jopa huolestuttavan "uusavuttomia" esimerkiksi arkisten asioiden suhteen. Toki, en tarkoita sitä, että suhteessa pitäisi elä eri talouksissa.

        Sen on myös huomannut, että joillekin naisille itsekseen ja omin avuin toimeen tuleva mies on pelottavaa. Oma luku on sitten naiset, jotka itse eivät kykene muodostamaan mistään asiasta omaa mielipidettä, vaan kaikkeen on kysyttävä tai pyydettävä kavereiden hyväksyntä. Näitäkin naisia nimittäin on.

        Miksi sitten suhteeton elämä? Siksi, että ihmisillä vaatimukset ovat karanneet sen verran pahasti käsistä, jotta suorituskeskeinen parisuhde ei kauheasti nappaa.


      • 6782
        Sinkku-1973 kirjoitti:

        Kun ottaa huomioon nykyisin ihmisten (tässä tapauksessa naisten) kyvyttömyyden sitoutua yhtään mihinkään, ainakin miehen näkökulmasta seksittömyys tietää vähemmän taloudellisia riskejä yksipuolisesti (vain naisen omalla päätöksillä) realisoituvien elatusmaksujen suhteen. Muutenkaan, en ole koskaan kiinnostunut parisuhteesta (ja vielä vähemmän irtosuhteista) vain pelkän muodollisuuden ja paremman puutteen vuoksi.

        Toisekseen, en näe mitään huonoa siinä, että ihminen tulee toimeen myös itsekseen ilman, että pitäisi olla joku passaamassa. Mitä olen tuttavapiiriä seurannut, osa suhteessa elävistä miehistä/naisista on jopa huolestuttavan "uusavuttomia" esimerkiksi arkisten asioiden suhteen. Toki, en tarkoita sitä, että suhteessa pitäisi elä eri talouksissa.

        Sen on myös huomannut, että joillekin naisille itsekseen ja omin avuin toimeen tuleva mies on pelottavaa. Oma luku on sitten naiset, jotka itse eivät kykene muodostamaan mistään asiasta omaa mielipidettä, vaan kaikkeen on kysyttävä tai pyydettävä kavereiden hyväksyntä. Näitäkin naisia nimittäin on.

        Miksi sitten suhteeton elämä? Siksi, että ihmisillä vaatimukset ovat karanneet sen verran pahasti käsistä, jotta suorituskeskeinen parisuhde ei kauheasti nappaa.

        Joo, kyllä seksittömyys sinun tapauksessasi on varmaankin paras vaihtoehto.

        Seksin harrastaminen kun voi aina tuoda niitä pelkäämiäsi taloudellisia riskejä. Sä nimittäin oikeasti joutuisit elättämään niitä siittämiäs lapsia, vaikka eläisitkin parisuhteessa. Ei sulla silloinkaan olis oikeutta jättää niistä huolehtimista pelkästään naisen niskoille, vaikkei oikeusistuin olekaan määrännyt tiettyä summaa sun osuudeksi.


    • Pillujen-asiantuntija

      Kaverit pitää luuserina jos ei naista saa. Naisen sinkkuutta kukaan ei ihmettele.

      • tupakatti

        Tuo on kyllä omituista jos noin on. Kannattaa hankkia parempia ystäviä. Huono syy naisten hankitaan on että kaverit pakotti, muuten ne olisi pitänyt mua luuserina. Ei ole ihme että eroja niin paljon tulee, jos miehet vain noin sitoutuu parisuhteeseen.


      • rthfdt

        Ihmeellisiä "kavereita" sulla.


      • NaisetonLuuseriM36
        rthfdt kirjoitti:

        Ihmeellisiä "kavereita" sulla.

        Eipä tässä mitään ihmeellistä ole. Kaikkihan pitää naisetonta miestä luuserina, sekä kaverit että naiset. Tämä on selvä juttu, vaikka kaverit yleensä on hienotunteisia, eivät luultavasti sano asiaa ääneen. Jotkut naiset saattavat sanoakin tai ainakin antavat rivien välissä ymmärtää, että naiseton mies on pohjakastia. Tällä palstalla kun ei tarvitse esittää kohteliasta ja poliittisesti korrektia, niin pillujen-asiantuntija nähdäkseni vain mainitsi yleisesti tiedetyn tosiasian, josta yleensä vaietaan, koska sen sanominen ääneen tuottaa kiusallisen tunnelman face-to-face tilanteissa.


      • desperado49

        luuseri on riipuvainen ja pimuja saa kun pirauttelee,kateellisten panettelua.sinkkuna oon vapaa ja rahatkin pysyy omassa taskussa.eikä kotiintulo aikoja.t.desperado49


    • Sinkkuirmeli77

      Sitä minäkin ihmettelen.
      Sinkkuus on ok. Miksi olla huonossa suhteessa, jos yksin on onnellisempi.
      Eikä sitä ole yksin, jos on olemassa ystäviä.
      Seksiä voi harrastaa tai olla harrastamatta, luulenpa, että meille naisille seksittömyys on helpompaa.
      Olisi jotenkin typerää roikkua jonkun miehen kanssa vaan seksin takia.
      Siksi sinkkuna olo on ihan hyvä ratkaisu. Ei tarvitse miellyttää ketään, vaan saa tehdä, mitä milloinkin huvittaa.

    • vielä.nykyaikanakin

      Sinkkuudella on tietynlainen stigma. Se kertoo muille ihmisille, että sinussa on jotain vikaa, kun et kelpaa kenellekään., vaikka olisit siis vapaaehtoisesti sinkku.

      • Turku_25.1.17

        Mä vähän luulen, että toi "negatiivinen stigma" -käsitys on ainoastaan niiden ihmisten mielessä, jotka ovat arvo- ja ajatusmaailmaltaan hyvin konservatiivisia, vanhanaikaisia, jäykkiä. Tulee mieleen joku 50-60–luvulla nuoruuttaan elänyt henkilö, mahdollisesti kotoisin jostain maaseudulta. Ei mikään 2000-luvun liberaali kaupunkilaiskasvatti.


      • meitäonmoneenjunaan

        Tämä on valitettavasti totta vielä nykyisinkin ;
        kolmekymppiseltä yksin asuvalta naiselta kysellään kaveripiirissä/ töissä / sukujuhlissa poikaystävistä ja lisääntymisestä (?)
        Yksinasuva nuorehko mies leimataan helposti homoksi, mikäli hänen seurassaan on joskus nähty joku mieskaveri (?)
        Ehkä tämän takia monet sinkut muuttavat isompiin kaupunkeihin, missä voi elää rauhassa ja on muitakin samanlaisia yksinasuvia.

        Mukana myös aseksuaalisia heteroita, jotka vain haluaisivat olla ilman mitään parisuhdetta. Jotkut heistä asuvat yksin koko elämänsä, jotkut harvat pariutuvat onnellisesti kaltaistensa kanssa.


    • "Miksi sinkkuus olisi paha asia?"

      Miks kyselet Tommosii, etkö itse ole varma, että onko se vai eikö ole?.. ;P

    • Osa pitää sinkkuutta negatiivisena ja osa on oikein tyytyväinen oloonsa sinkkunakin. Ja joku osa on tuossa välissäkin. Näyttäisi siltä, että iso osa palstasedistä pitää sinkkuutta ikävänä asiana itselleen, kun taas pääasissa palstanaiset paistattelevat ihania sinkkupäiviä.

      • Kaikkeen.tottuu_

        Sinkkuuden onni ja autuus ei liene sukupuolisidonnaista, vaan kokemukset sinkkuudesta määrittyvät sen syiden kautta.

        Minä ainakin tiedän puolenkymmentä sinkkunaista joilla ei ole ikinä ollut sutinaa eikä ulkoisesta olemuksesta ja iästä johtuen enää tule olemaankaan. Elo on päällisin puolin tasaista, mutta ihanien sinkkupäivien paistattelun sijaan heidän elämänsä on melko sisällötöntä.


      • Kaikkeen.tottuu_ kirjoitti:

        Sinkkuuden onni ja autuus ei liene sukupuolisidonnaista, vaan kokemukset sinkkuudesta määrittyvät sen syiden kautta.

        Minä ainakin tiedän puolenkymmentä sinkkunaista joilla ei ole ikinä ollut sutinaa eikä ulkoisesta olemuksesta ja iästä johtuen enää tule olemaankaan. Elo on päällisin puolin tasaista, mutta ihanien sinkkupäivien paistattelun sijaan heidän elämänsä on melko sisällötöntä.

        Melko sisällötöntä? Sinun mielestäsi, ilmeisesti. Ja jos siihen elämään sisältyisi mies, elämästä tulisi sisällöllistä? Jaaaa....


      • Kaikkeen.tottuu_
        LinerT.2 kirjoitti:

        Melko sisällötöntä? Sinun mielestäsi, ilmeisesti. Ja jos siihen elämään sisältyisi mies, elämästä tulisi sisällöllistä? Jaaaa....

        Pointti oli siinä, että ei sinkkuus itsessään anna elämänsisältöä.

        Toki ei parisuhdekaan.


    • Useimmat ihmiset kuitenkin ovat onnellsia kun heillä on joku fyysisesti ja henkisesti läheinen ihminen. Yleisin tapa hoitaa tämä tarve on parisuhde.

      Joten pidän parisuhdetta pääsääntöisesti positiivisena asiana. Näin ollen sen puute eli sinkkuus näyttäytyy negatiivisena. TOki parisuhde on vain yksi elämän hyvistä asioista, joten selkeästi täällä esiintyvä mieliala, että elämä ei ole mitään ilman naista on aikas vahvasti ylimitoitettu.

      Mutta kukin tyylillään. Jos sinkkuuden vapaudesta tykkää niin valitsee sitten sen.
      Ei parisuhde nyt kuitenkaan oikeasti niin rajoittava ole. Pidän kyllä oikeutenani ajatella ja katsella kauniita naisia varattunakin. Treffeille tai sänkyyn en heidän kanssaan menisi, mutta eipä sellaista sinkkunakaan liiemmin ole tapahtunut.

    • onmenoakunjäähampaisiin

      Sinkkuus antaa kylläkin kaikista epämiellättävimmille parisuhteessa oleville naisille jostakin syystä idean kiusata yksinään olevia naisia. Se on jotenkin sisään kirjoitettu että kun mies ei ole suojaamassa niin näiden joidenkin naisten kiusaamisvietti aktivoituu sosiopaattiseen menoon saakka eli kaikki valehtelut ja mustamaalaamiset keksitään yksinäisen naisen pään menoksi.

      • Onko se tosiaan noin raakaa?


    • Palstan--Rumin--Mies

      Naisen näkökulmahan tuo on. Sinkkuus kun on naiselle vapaaehtoinen ja jopa vaikeasti pidettävä olotila mutta mietihän asiaa ruman miehen kannalta. Et pääse suhteeseen vaikka haluaisit ja irtoseksiäkään et saa vaikka haluaisit ja kaiken takaa ruma ulkonäkö. Tietenkin kaikki muut sinkkuuden positiivisuudet saan kaupantekijäisenä. Kun lopulta 20 vuoden yrittämisen jälkeen tajusi että olen niin ruma että en kenellekään halustani huolimatta kelpaa on ollut jopa vapauttavaa jättäytyä lopulliseen sinkkuuteen. Kyllä tämä yksinäinen arki elämäkin ilman naista on kuitenkin mahtavaa. On vapautta, omaa aikaa, omat mielipiteet, rahaa yms kaikkea mitä saat suunnitella vain ihan itse. Ikävintä on ollut oman lapsen ja rakastetun parisuhteen saamisen haaveen jättäminen tämän elämän ulkopuolelle.

    • almeera

      Parempi elää sinkkuna ja nauttia VAPAUDESTA . Ei tartte miettiä , mitä toinen ajattelee . puristanko hammastahnaa päästä vai keskeltä. Elin kymmenkunta vuotta avioliiton ihanuudessa tiedän mitä se on. Se ei vaan sovi kaikille, joten pysyn sinkkuna kaikine huvineen ja harmeineen.

    • Aika monessa vastauksessa tulikin jo, että sinkkuus on mukavaa silloin kun se on oma valinta. Nekin monet ihmiset, jotka työiässä ovat mielellään sinkkuina, haluaisivat vanhuudenpäivillään kumppanin.

      Lisäksi yhteiskunnan kannaltahan sinkkuus on huono asia. Jonkun pariutuneen lapsen pitää maksaa sinkun eläke.

    • Fewfmfkwemsdfsdf

      Jos on sinkku miksi ihmeessä tuhlaisi aikaansa "tarkastelakseen vastakkaista sukupuolta" aivan kuin se olisi jotenkin oleellista.

      Vapaus on sitä että kaikki vaihtoehdot ovat käytettävissä, joten miksei nauttia elämäsä sen koko kirjolla sensijaan että hiertää kokoajan vasten sinkkuuden parisuhteeseen johtavaa porttia vasten vaikkei juuri nyt aio siitä kulkea?

      Itse koen että nimenomaan se ettei tarvi pohdiskella parisuhteeseen liittyviä asioita tai välttämättä olla hollilla lainkaan toisesta sukupuolesta vaan voi keskittyä täsmälleen siihen mikä itseä kiinnostaa on se sinkkuuden suurin anti - sulkea pariutumissysteemit pitkälti kokonaan pois häiritsemästä mukavaa ja antoisaa elämää ellei sitten ihan oikeasti huvita tsekkailla niitä mahdollisuuksia.

      Parisuhteilun ja vastakkaisen sukupuolen ei pidä antaa määritellä "sinkkuutta". Sinkkuus on ihmisen elämästä itselleen eikä sitä pitäisi määrittää se että "toista osapuoliskoa ei ole".

      • Dwfjnwefnjsdfsdfdf

        Ts. "Sinkkuus" ei ole elämäntapa vaan parisuhdestatus. Jos "sinkkus" määrittää elämän on silloin jotain vialla, itsensä yksinomaan "sinkuksi" kokeva on samantasoinen kuin joku joka kokee itsensä yksinomaan "aviopuolisoksi".

        Sinkkuuden resurssit tulevat ajasta ja vaivasta jonka voi uhrata itseensä ja omille intresseilleen koska niitä ei tarvi panostaa kumppanuusaikaan. Tuolla ajalla ja vaivalla voi tehdä jotain muuta miellyttävää.


    • Nnnnainen

      Kai se on joku vanhan kansan juttu et sinkkuus on epänormaali olotila kun siitä ei synny jälkikasvua.
      Sinkkuus on ihan huippujuttu. Kaikki ei halua huollettavia.

    • mMmMmM-MMmmM

      Sinkkuudessa ei ole mitään muuta huonoa puolta kuin se, ettei pääse pylsimään kovin helposti. Siis miehenä. Naisena tuotakaan ongelmaa ei tietysti ole ja jos olisin nainen, niin sinkkuus olisikin aikamoinen Nirvana.

    • pitkää-ollut-sinkku-mies

      Sinkkuna olo on niin painostavaa, että meinaa seota pää, ja se taitaakin vielä joku päivä seota täydellisesti.

    • Kaikkeen.tottuu_

      "Sinkkuus voi olla ihanakin asia, kun saa rauhassa katsella toisen sukupuolen edustajia (tai vaikka samankin) ja arvioida heitä, sekä ihastella vapaasti. Voi ihan rauhassa ajatella vain omaa hyvinvoinitaan ja tehdä mitä huvittaa. Voi flirttailla ja nauttia toisten huomiosta. Harrastaa vaikka irtokseksiä, jos siltä tuntuu."

      Tuolla logiikalla autottomuuskin voi olla ihanaa, voisi vain kierrellä autokauppoja ja käydä potkimassa renkaita. Vuokraisi sitten auton kun tarvisi sellaista...

      En nyt ryhdy yleistämään, mutta tyytyväisimmät tapaamani sinkut eivät edes katsele vastakkaista sukupuolta tai harrasta irtoseksiä. Heillä ei ole mitään tarvetta vastakkaiselle sukupuolelle.

    • 212121212

      Aloittaja lienee nuori lapseton kaunis nainen. Saat jännän elämäsi jatkumaan ottamalla jonkun vähän arvaamattoman, esim. työtävieroksuvan viinasiepon tai viileä nuorisorikollisen, pidempiaikaiseksi kumppaniksesi. Sitten kun väännätte muksulauman ja otat eron tästä mulkusta, voit tulla tänne takaisin hehkuttamaan sinkkuäidin elämää.

    • Sinkkuus on ok kun se on oma valinta. Itse olen ajautunut sinkkuuteen tahtomattani mutta sittemmin huomannut että tämä onkin hyvä vaihtoehto. En silti sano että tulen aina olemaan sinkku mutta jos niin sitten olen. Muille tuntuu olevan ongelma että minulla ei ole miestä.

    • crux

      Varmaan näin olisi jos olisi joskus jotain mahdollisuuksia flirttailuun, seksiin, tutustumiseen, keskusteluihin uusien ihmisen kanssa. Kun mitään tällaista ei tapahdu, niin aika negatiiviseksi jää sinkkuelämän saldo. Toki suruunsa voi juoda vapaasti kun on yksin, se laskettakoon plussana.

      • Juuri noin. Itsellänikään ei ole mitään mahdollisuuksia saada kontaktia naisten kanssa joten juopottelen. Ihmiset pitävät jonain helvetin spitaalisena.


      • lluueee
        164cmMies kirjoitti:

        Juuri noin. Itsellänikään ei ole mitään mahdollisuuksia saada kontaktia naisten kanssa joten juopottelen. Ihmiset pitävät jonain helvetin spitaalisena.

        miksi noin??? juopottelun kyllä ymmärrän...., harrastan sitä itsekkin....,


      • lluueee kirjoitti:

        miksi noin??? juopottelun kyllä ymmärrän...., harrastan sitä itsekkin....,

        Lyhyys, babyface ja asperger.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Juuri noin. Itsellänikään ei ole mitään mahdollisuuksia saada kontaktia naisten kanssa joten juopottelen. Ihmiset pitävät jonain helvetin spitaalisena.

        Mikset voi nauttia sinkkuelämästä ja kaikista muista asioista elämässäsi?

        Kyllä säkin ehdit vielä joskus sen naisen löytämään, kun oot vielä nuori mies. Ei kannata turhaan masentua sen sinkkuutensa takia, vaan pitää mieliala korkealla.


    • Annas.kukkia.pois

      Niin miksi nähdään huonona asiana..en osaa sanoa.
      Luin vaan aloitusviestin ja sen verran siihen; etten itse pahemmin katsele toisia sillä silmällä. En koskaan vois kuvitellakaan flirttailevani jonkun kanssa. Ei kiinnosta. Ehkä
      minussa on joku vika, mutta en kaipaa ketään, enkä halua ketään.
      Sinkkuus ei tod ole paha asia. Joillekin se sopii, toisille taas ei. En minäkään lähde kenenkään parisuhteita tuomitsemaan.

      • kkkqqq

        jännä kirjoitus sulta...., jäi vaan kysymysmerkiksi oletko mies vai nainen...., no se siitä..., palataan alkuperäiseen asiaan...., mulle naiset on antaneet ne mitä heidän pitääkin antaa...., lisäksi 2 lasta jotka olivat harkittuja..., nykyään sinkkuna..., eipähän kukaan vittuile....


    • Teknodonna

      En minäkään ymmärrä. Itse saan sellaisen käsityksen näistä puheista, että kirjoittajat eivät edes käsitä, mitä sinkkuus on.

      Ihan wierdoa.

      (Reps)

    • Teknodonna

      Itse määrittelisin sinkkuuden elämäntavaksi tai valinnaksi.

      (Naurua)

      😁

    • Saijjjaaa

      Olen paljon mieluummin sinkkuna lopun ikääni jos en saa unelmieni miestä. Vähempään ei tulisi kenenkään tyytyä

    • 121212121212

      "Voi flirttailla ja nauttia toisten huomiosta. Harrastaa vaikka irtokseksiä, jos siltä tuntuu."

      Kysytäänpä aluksi oletko:
      a) nainen
      b) top 10-20% mies
      c) ei kumpikaan yllä mainituista

      Jos vastasit c, mitään toisten huomiota ei juuri ole luvassa. Irtoseksiä ei ole helpolla saatavissa, mahdollisesti ei ollenkaan, eikä missään tapauksessa ns. oman tasoisesi partnerin kanssa.

      Pääsääntöisesti menee näin. Seiskan nainen...
      - saa suhteeseen seiskan miehen
      - saa panosuhteeseen kasin-ysin miehen
      - saa irtoseksiä ysin miehiltä
      - saa toisinaan känniseksiä kympin mieheltä

      Seuraavaksi ap voisi kuvitella itsensä mieheksi. Arvioi oma tasosi, ja käännä tuo sääntö toisin päin. Miltä sinkkuus kuulostaa nyt?

    • Sinkkuna oleminen on siinä mielessä paha asia että en voi tehdä mitään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Siksi olenkin sinkku kun naiset eivät kusekaan minua kohti.

      • Ehkä sä oot vaan ollut liian vaativa naisten suhteen tai sitten sun sosiaaliset taidot ovat liian huonot.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ehkä sä oot vaan ollut liian vaativa naisten suhteen tai sitten sun sosiaaliset taidot ovat liian huonot.

        Myönnän sen että mun sosiaaliset taidot ovat aivan perseestä. Siksi minulla ei ole miespuolisiakaan frendejä.


    • Ujoatm28v

      Se on totta että näin moniongelmaisena miehenä sinkkuudessa ei ole mitään muuta hyvää kuin se että voi juoda suruunsa koska huvittaa eikä siitäkään ole enää nykyään juuri mitään iloa.

      En rehellisesti sanottuna usko itsekkään koskaan saavani naisystävää enkä seksiä koska minullakaan ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja ja olen täysin syrjäytynyt kaikesta normaalista elämästä. Lisäksi olen itsekkin melko lyhyt vain 174cm, melko ruma, kaljuuntunut, usein on myös sanottu että olen babyface (en ole ihan varma onko se hyvä vai huono juttu mutta epäilen vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa kun se on sanottu minulle pilkalliseen tai vähättelevään ja minuun on suhtauduttu kuin johonkin vähä älyiseen pikkulapseen. Näiden lisäksi kärsin erilaisista mielenterveyden häiriöistä joten eiköhän siinä ole jo tarpeeksi syitä miksi en tule koskaan saamaan naista.

      Varmaan vielä jonain päivänä kyllästyn lopullisesti olemaan ikuinen pilkan kohde ja teen jonkun todella radikaalin ratkaisun. Ei sitä jaksa koko elämäänsä elää vailla mahdollisuutta parisuhteeseen tai edes seksiin ja olla vielä jatkuvasti muiden pilkan kohteena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe