Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

42

1. Suomessa+maski+kielletään,++on+parempi+että+se+virus+lentää+aivan+suoraan+kurkkuun+tai+poskionteloihin.On+myäs+parempi+että+jokainen+virus+lentää+sisään+kun+suomalainen+hengittää+sisään+päin.Ikävää+jos+joku+jäisi+maskiin+,++se+voisi+olla+vaarallista
  2. Samoin+on+käynyt+maantiellä+2+kertaa,+ohi+olen+ajanut+enkä+ole+jäänyt+tapahtumapaikalle+vaikka+olen+ollut+kolarin+1.+silminnäkijä.Toisella+kerralla,+jos+olisin+jarruttanut+niin+olisin+varmasti+aiheuttanut+kolarisuman,+koska+takanani+tuli+kymmeniä+autoja.Ensimmäisellä+kerralla+useampi+vuosi+takaperin+oli+mýös+lapsia+kyydissä+ja+olin+yksin,+en+voi+kolmea+1v,+3v+3v+jättää+autoon+pakkasella+ja+mennä+auttamaan.+Samoin+tällä+kertaa+tuli+takana+useampia+autoja+ja+yksi+jarrutti+niin+tehokkaasti+että+ajoi+myös+ilman+syytä+tieltä+ulos.Molemmilla+kerroilla+jouduin+väistämään+kolaroivia,+jotta+en+itse+joutuisi+samaan+joukkoon.Jos+onnettomuus+tapahtuisi+100+m+tai+enemmä+edessäni+tottakai+silloin+jäisi+ainakin+autoon.Mutta+on+se+paha+paikka+jos+on+kolmen+pikkasen+kanssa,+jne.Toki+hieman+ymmärrän,+112+on+ne+vakiokysymykset,+eijkä+siinä+vaiheessa+järjenkäyttöä.Se+on+aivan+sama+kuin+jos+äidille+vaatii+jotai++Kelan+avustuksia.+ensimmäisenä+tulee+"vakiovastaus"+jostain+kopioitu,+eikä+paljo+liity+asiaan,+tietysti+on+kielteinen.+Vasta+kolmanteen+kirjeeseen+alkavat+vastailemaan+harkitusti+ja+huomaavat+että+toisessa+päässä+on+henkilö+joka+ymmärtää+asioista+"aika+paljon".