Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Kyllä+kai+se+yksin+viihtyminen/pärjääminen+on+jokaiselle+hyväksi+enkä+usko,+että+se+sen+enempää+itsekeskeisyyttä+lisää+kuin+vanheneminen+muutenkaan.Olen+itse+ollut+hyvinkin+seurallinen,+mutta+kyllä+ikä+tekee+sen,+että+kääntyy+enemmän+sisäänpäin,+viihtyy+omissa+oloissaankin.+Eikä+voimatkaan+riitä++kovin+isoon+määrään+kontakteja.Ja+kyllä+nettikin+voi+palvella+seurantarpeeseen...))
  2. Huomenta.+"Niin+se+aika+menee",+sanoi+muuan+pikkumies+kun+viisi+vuotta+täytti..))Paljon+muistoja+ovat+taas+herättäneet+teidän+viestit.+SkillaNin+tyttärelle+osoitettu+luottamus,+pyyntö+yökylään+tulosta..))+sai+minutkin+muistelemaan+kaikkia+niitä+mukavia++palautteita+mitä+lapsilta+koulu-+ja+päiväkotikeikkojen++ajalta+sain.+Keikkatyössä+oli+vain+se+huono+puoli+että+jatkuvuus+puuttui.+Ramoona+sai+omat+läheisensä+yhteen,+varmasti+unohtumaton+elämys+kaikille+ja+jää+voimaksi+tulevaan.+Omat+isommat+tapaamiset+ovat+nyt+olleet+pienellä+katkolla,+enkä+muutenkaan+ole+Ramoonan+veroinen+seremoniamestari,+mutta+yhdessäolo+kai+se+tärkein+asia+on.Miaelina+kertoi+tuolla+omasta+hammaslääkärikokemuksestaan.+Sama+täällä.+Kävin+yksityisellä+hammaslääkäriasemalla+ja+sanoisin,+että+se+oli+melkein+hilpeä+kokemus.Kirurgi+joutui+poistamaan+tulehtuneen+poskihampaan.+Aseman+henki+oli+ystävällinen+ja+kiireetön,+tunsi+heti+olevansa+"joku",+jota+palveltiin..))Kirurgi+oli+leppoista+ja+tuntui,+että+osasi+virittyä+potilaan+tunnetiloihin.+Vitsailtiin+ja+kun+lähtiessä+toivoin,+ettei+enää+tavata+hän+kiirehti+heti+sanomaan:+siis+näissä+merkeissä.Kiittelyyn+hän+vastasi:+ei+kestä,+lasku+tulee+perässä...))Olikohan+tuo+ainoa+ilon+aihe,+mitä+tässä+syksyn+harmaudessa+on+ollut+tarjolla+?+Onhan+tässä+tietysti+ollut+aurinkoisiakin+päiviä,+lenkille+on+päässyt,+pihatöitä+olen+laistanut,+kun+piti+"viikon+ajan+välttää+fyysistä+rasitusta"...Eliaanalle+kiitos+tuosta+grillivinkistä+takkaan.+Olen+jotakin+viritystä+ajatellut+mutta+en+ole+keksinyt+millaista.+Meillä+on+takassa+sellainen+Motivan+toimittama+hökötys,+joka+asettaa+puut+sellaiseen+asentoon,+että+puut+palavat+"oikein"+.Takan+käyttö+jää+nyt+meillä+vähäisemmäksi+kun+tuttu+puutoimittaja+joutui+myymään+metsänsä+tierakentamisen+vuoksi.+Oli+kyllä+sopiva+hetki,+sentään+80+kohta+täyttää.Tänään+onkin+sitten+pari+asiointireissua+tiedossa:+kirjastoautolle+ja+postilaatikolle+meno..))Kunhan+nyt+pitäisi+vähän+paussia+ettei+saisi+vettä+niskaansa.Mukavaa+alkavaa+viikkoa+kaikille+!demeter1
  3. Siis:+politiikkaan+pitää+olla+sopivan+kokoinen...Meikäläiselle+ei+sovi+tämä+multitaskaus,+ajatuksen+pystyy+keskittämään+vain+yhteen+asiaan+kerrallaan,+ei+ruuan+laitton+ja+kirjoittamiseen,,))