Kun rakastuu yllättäen

Anonyymi-ap

En myöntänyt itselleni pitkään aikaan, että olen ihastunut saati rakastunut sinuun mies. Olen vuoksesi joutunut pohtimaan tiedänkö edes mitä rakkaus on. En ole koskaan tavannut kaltaistasi miestä. Herätät minussa henkiin tunteita ja ajatuksia, mitä en ole koskaan ennen kokenut. Saat minut innostumaan ja kiihottumaan. Miten hukassa ja sekaisin voikaan aikuinen nainen olla. Niin sekaisin, että purkaa tuntemuksiaan jopa suomi24 palstalle. Ehkä minun pitää ajatella niin, että olet jonkinlainen tienviitta polullani ja ohjaat minua tietämättäsi oikeaan suuntaan. Ei näin vahvoja tunteita synny tyhjästä ja ilmeisesti elämässäni on tapahduttava muutoksia. Tarina ei välttämättä pääty niin, että päätyisimme koskaan yhteen. Olethan elämänvlintasi jo tehnyt. Mutta olen onnekas kun olen saanut tutustua sinuun. Nyt tiedän paremmasta vahvoine tunteineni.

Ja nyt kysymys palstalaisille. Haluaisitko tietää, jos olet tehnyt näin vahvan vaikutuksen johonkin naiseen? Perustelut kiinnostavat.

63

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti haluaisin tietää. Helppo puhua koska omassa tilanteessani nainen ei tiedä asioistani mitään ja siitä että kaikki on mahdollista. Tunteet pitäisi aina kertoa, varsinkin vahvat tunteet. Olen siinä itsekin epäonnistunut toistaiseksi.

    • Ihme se olis, jos sellaisen vaikutuksen tekis vielä tässä iässä ja tällä naamalla. Tietysti se olis mukava tietää, jos niin kävis.

    • Anonyymi

      Haluaisin ehdottomasti tietää. Tämän jälkeen uskaltaisin paljastaa omat tunteeni sinulle. Eikä tarvitsisi, koskaan enää epäröidä. Yhdessä kirjoittaisimme meidän näköisen loppuelämän tarinan.

      • Anonyymi

        Kovat on luulot.


      • Anonyymi

        Voi jos hänellä olisikin tunteita minua kohtaan. ❤️


    • Anonyymi

      Aika suuri vaikutus olis sitten ollut jos rakkauteen asti olisi mennyt.
      Jos tietäisin että ei olisi mitään mahdollisuuksia tulla vastaan yhtään niin en haluaisi kuulla.
      Jos taas tietäisin että ei olisi esteitä ja molemmat olisi osoittaneet jo aiemmin kiinnostusta niin tottakai haluaisin kuulla.
      Mutta hiljaiseksi varmasti vetäisi jos tosiaan noin suuri vaikutus olisi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että mies on auttanut sinua löytämään yhteyden omaan itseesi, mikä on mielestäni merkittävämpää kuin joku (ulkoinen) parisuhde. Yhteinen tulevaisuus miehen kanssa on mielestäni epäoleellinen asia tässä. Mä miellän tämän sellaiseksi, että saan katsoa ylpeänä vierestä, kun minulle rakas ihminen saavuttaa jotain oleellista ja / tai avartuu itselleen ja tunteidensa valtaan. Tottakai haluaisin siitä kuulla. Muistaisin asian varmaan hyvin pitkään ellei ikuisesti ja siitä tulisi hyvä mieli ja tietynlainen syvempi tunneyhteys naiseen. Mutta tämä vastaus on naiselta.


    • Anonyymi

      Olisihan se kiva kyllä tietää. Voisimme keskustellut asiasta siltä pohjalta että yhteistä tulevaisuutta ei välttämättä/todennäköisesti tule.

      • Anonyymi

        Itsekin haluaisin tietää jos jollain olisi syttynyt vahvoja tunteita minuun, vaikkei mitään yhteistä tulevaisuutta olisikaan. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin haluaisin tietää jos jollain olisi syttynyt vahvoja tunteita minuun, vaikkei mitään yhteistä tulevaisuutta olisikaan. Ap

        Voit lähestyä minua irl, jos haluat.


    • Anonyymi

      Ei se nyt ihan noin mene. Kun rakastuu yllättäen niin se todellakin iskee tajuntaan ja tietää olevansa rakastunut. Sinulla on jostain muusta kyse. sivusta ja naiselta

      • Anonyymi

        Niin että jos sinulla on mennyt toisella tavalla, niin se on ainut totuus rakkaudesta maailmassa? Sivusta myös


    • Anonyymi

      Ylimielinen, omakehuinen nainen. Ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Naiset kirjoittaa katkerana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kirjoittaa katkerana.

        Just nii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kirjoittaa katkerana.

        Sukupuolella ei ole mitään väliä eikä katkeruudella mitään tekemistä mielipiteeni kanssa.
        Tuo naikkonen nosti itsensä meidän muiden yläpuolella. Itsekäs on, usko pois. Mies ei halua tu ota naista. Kukaan mies!
        "Niin sekaisin, että purkaa tuntemuksiaan jopa suomi24 palstalle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kirjoittaa katkerana.

        Miksi heti pitää olla nainen tai katkera, jos ei pidä ylimielisyydestä. Ihan sama kuka tuon aloituksen kirjoitti HÄN KIRJOITTI SILTIYLIMIELISESTI. Miksi kukaan olisi hänelle katkera yhtään mistään? Herätkää nyt amiskat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolella ei ole mitään väliä eikä katkeruudella mitään tekemistä mielipiteeni kanssa.
        Tuo naikkonen nosti itsensä meidän muiden yläpuolella. Itsekäs on, usko pois. Mies ei halua tu ota naista. Kukaan mies!
        "Niin sekaisin, että purkaa tuntemuksiaan jopa suomi24 palstalle."

        En ajatellut suomi24 asiaa noin, että nostaisin itseni muiden yläpuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut suomi24 asiaa noin, että nostaisin itseni muiden yläpuolelle.

        Mies ei sinua halua, ymmärrä jo.


    • Anonyymi

      Minkähänlainen mies se tuollainen on. Itse haluaisin tietää. Harvoin tuollainen on yksipuolista. En haluaisi kenenkään kärvistelevän tuollaisten tunteiden kanssa yksinään. Ottaisin hänet lempeydellä vastaan lopputulemasta riippumatta.

      • Anonyymi

        On tässä jotain ollut miehenkin puolelta. Kemiaa on. Mitään isompaa ei ole tapahtunut. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tässä jotain ollut miehenkin puolelta. Kemiaa on. Mitään isompaa ei ole tapahtunut. Ap

        Olisi voinut tapahtua enemmän, jos mies olisi rohkeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi voinut tapahtua enemmän, jos mies olisi rohkeampi.

        Se ukko on varattu


    • Anonyymi

      "Elämänvalintasi jo tehnyt" viitannee siihen, että hän on parisuhteessa. Itse en haluaisi tietää kenenkään ihastumisista ollessani jo parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Miksi et haluaisi tietää? Onko parisuhteesi sitten niin huono, että vieras vetäisi heti puoleensa?


      • Anonyymi

        Tuo pätee sinuun, mutta ei kaikkiin. Kaikki suhteet ei ole onnellisia tai vakaalla pohjalla. Ei sillä, että lennosta vaihtaminen olisi mitenkään tyylikästä. Jos ihastuu parisuhteessa toiseen, niin ei se varmaankaan ole kovin tyydyttävällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pätee sinuun, mutta ei kaikkiin. Kaikki suhteet ei ole onnellisia tai vakaalla pohjalla. Ei sillä, että lennosta vaihtaminen olisi mitenkään tyylikästä. Jos ihastuu parisuhteessa toiseen, niin ei se varmaankaan ole kovin tyydyttävällä tasolla.

        Totta. Ja erokin voi olla jo allekirjoitettu. Eikä vaihtoa, inhoan sanaa, tarvitse tehdä retostellen koko maailmalle.
        Vain rakkaus merkitsee. Moralisoijat voivat mennä papin puheille.


      • Anonyymi

        En minäkään haluaisi tietää, jos olisin naimisissa. Epämukavaa jonkun yksipuolinen ihastuminen.


    • Anonyymi

      Kuinka pitkään kielsit sen tosiasian itseltäsi että olet rakastunut? Oliko se itsesuojelureaktio kun ymmärsit että yhteen sovittaminen olisi vaikeaa?

    • Anonyymi

      Minä en jaksa näin pitkiä lorinoita lukea kun täällä on satoja viestejä enkä tiedä onko sinulta vai ei. Opettele täsmälliseen ulosantiin ainakin keskustelupalstalla. Blogeissa ja omassa somessa nuo pitkät ok kun lukija tietää ketä lukee.

      • Anonyymi

        Omia kirjoituksias ne ovat!


    • Anonyymi

      Tietämättään rakastuu...

    • Anonyymi

      Taiat olla ap ns mies, älä viitti kertoo valheita, koska syntymäpapereissasi lukee miespuolinen, täällä joskus lukenut noin!

      • Anonyymi

        Se mies ei tääl kirjoittele, elikkä sinä kirjoitat miehenkin puolesta! Olet vahvasti psykoosissa, hae hoitoa, ku pitää seurata pariskunnan elämää, ilman lupaa, joka ei sulle noidalle kuulu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies ei tääl kirjoittele, elikkä sinä kirjoitat miehenkin puolesta! Olet vahvasti psykoosissa, hae hoitoa, ku pitää seurata pariskunnan elämää, ilman lupaa, joka ei sulle noidalle kuulu!

        Tää ap on ammatti kiusaaja, yrittää murtaa jonkun naisen mielen, mielistelemällä tämän puolisoa! Heillä takanapitkä avioliitto, nii toi mieheke muka on niin rakaztunut ja plää plää plää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ap on ammatti kiusaaja, yrittää murtaa jonkun naisen mielen, mielistelemällä tämän puolisoa! Heillä takanapitkä avioliitto, nii toi mieheke muka on niin rakaztunut ja plää plää plää!

        Väärin mieheksiIuulija. Tuo aloittaja taitaa kaivata jotain. Sinä olet se ammattikiusaaja vaikka taitaa palkkasi maksaa Kela. sivusta


    • Anonyymi

      Itse en osaa ottaa vastaan rakkautta. Siksi en tiedä haluaisinko kuulla naisen rakastavan minua paljon... en ainakaan ilman että tekee asian moneen kertaan selväksi. Kun en nimittäin uskoisi jos nainen kertoisi pitävänsä minusta. Ajattelisin että hallusinoin tai että hän huijaa minua jollain tapaa.

    • Anonyymi

      Ehkä autoin sinua löytämään itsesi. Sait ymmärryksen siitä millaisen miehen haluat. Pääsit kurkistamaan toisenlaiseen maailmaan.

      • Anonyymi

        Niin autoit. Tai oikeastaan herätit eloon ne puolet minussa jotka olivat pitkään olleet sivussa. Ja kyllä, nyt tiedän millaisen miehen haluaisin. Ap


    • Anonyymi

      Kerro miehestä ja tilanteesta vähän lisää?

    • Anonyymi

      Lopputulos voi myös olla huono. Hän voi valittaa sinusta töissä, jos työskentelette yhdessä. Hän voi kertoa vaimolleen, ja se kirjoittaa sinulle vihaisia ​​viestejä… Hän voi myös olla töykeä sinua kohtaan - sivusta nainen

      • Anonyymi

        Sinä se haukka jaksat.


    • Anonyymi

      On niin tärkeätä sanoa suoraan toiselle onpa tunteet millä tasolla tahansa, siinä voi vain voittaa. Jos jättää sanomatta, siinä voi vain hävitä, niin ihmiset kun yhteydetkin. "Olethan elämänvalintasi jo tehnyt". Tämänkin kohdalla on eri asia nähdä tilanne kun kysyä toiselta suoraan, niillä voi olla iso ero.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin kirjoitettu. Rohkeutta itse kullekin. Minullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin kirjoitettu. Rohkeutta itse kullekin. Minullekin.

        Sivusta ☝️☝️


      • Anonyymi

        Tämä on totta. Ja tiedän ettei toisen elämästä tiedä mitään vaikka kulissien perusteella jotain olettaisi. Ap.


    • Anonyymi

      Ei tiennyt rakastuiko?

    • Anonyymi

      On nähty

    • Anonyymi

      Ilman näkemistä vaikutus

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin olen nähnyt jotakin tässä elämässä....

    • Anonyymi

      Vaikka hieman vain tietysti

    • Anonyymi

      Ylättävää sen täytyy olla.

    • Anonyymi

      Hän nainen on tehnyt hyvin vahvan vaikutuksen minuun jo kauan sitten. Itse olen joutunut aikaisemmin piilottelemaan kiinnostustani. Nyt sen haluaisin tehdä. Valitetavasti emme ole tasa-arvoisessa asemassa tekemään aloitteita tutustumiseen. Naisella voisi olla helpompaa ottaa yhteyttä vaikka se ei menisikään sitten perinteiselle tavalla. Ehdottomasti haluan tietää naisen ajatuksia ja tunnelmia minusta ❣

      • Anonyymi

        Kuinka kauan aikaa sitten?


    • Anonyymi

      Tottakai.. tai edes vihjeen siitä.

      • Anonyymi

        Olen antanut vihjeitä. Pitää varmaan antaa selkeämpiä vihjeitä. Sivusta


    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaa ihan täysin saman eräästä miehestä. Hän sai minut näkemään taas värit maailmassa, joka oli pitkään ollut musta ja synkkä. Hän opetti minulle sen mitä ansaitsen. Hänen ansiostaan olen löytänyt taas itseni. Hänen ansiostaan olen voinut kerros kerrokselta laskea suojamuuriani.
      Olemme todella samanlaisia ja ”yhtä pöljiä”.. Hän on ❤️

      • Anonyymi

        kauniisti sanottu :)


    • Anonyymi

      Siihen on syynsä, että olen oman elämäni "Fox Mulder"....
      Hienoa jos olet kasvanut ihmisenä, mutta älä ajattele sitä ainoastaan aikaansaannoksenani.
      Etsi yhteyttä... Jumalaan.
      Ei ole ollenkaan niin tiukkapipo, kuin "uskonnot" opettavat.
      Jokainen lämmittävä auringonsäde on rakkautta.

      • Anonyymi

        Tarun tähän hetkeksi. Jokainen lämmittävä auringonsäde on rakkautta. Ja jatkan... Jokainen vesipisara myös!


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta vaikka palsta ja rakkaus mainittu. /sivu😁

    • Anonyymi

      Kyllä minä haluaisin tietää jos olisin vaikuttanut toiseen ihmiseen noin suuresti kuin ap kirjoitti.

    • Anonyymi

      Kun rakastuu yllättäen, koko elämä muuttu sumuiseksi eikä jälkeenpäin muista missä vaiheessa edes tajusi rakastuneensa. Sitä kulkee kiihkon vallassa näkemättä tai kuulematta mitä ympärillä tapahtuu. Hän hän ja hän eikä ketään muuta.
      naiselta sivusta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      232
      3448
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      20
      2446
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      5
      1435
    4. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      34
      1355
    5. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      83
      1197
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      77
      1155
    7. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      30
      1136
    8. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1115
    9. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1048
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      27
      925
    Aihe