Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7331

1. Aivan+k/k.+Luonnonvarat+hupenevat+ja+jokainen+sukupolvi+ajattelee,+että+kyllä+ne+meidän+ajan+riittävät.+Tai+sitten+eletään+samasta+syystä+kuin+viimeistä+päivää;+mitä+väliä,+kun+romahdus+tulee+kuitenkin.Itse+olen+jo+tehnyt+niin+pitkän+surutyön+näiden+asioitten+kanssa,+että+olen+aika+turta+niille.+Yritän+kuitenkin+itse+elää+ihmisiksi+ja+säilyttää+edes+hiukan+toivoa.+Ei+epätoivokaan+mihinkään+johda.
  2. Onnellisuudellakos+me+nyt+kilpailemme+?+Voin+heti+tunnustaa,+että+minä+en+siinä+kisassa+pärjää,+koska+onnellisuus+ei+ole+minulle+arvo,+mitään+sellaista,+jota+pitäisin+tavoittelemisen+arvoisena.+Onnellisuus+on+sivutuote+eivätkä+pienet+onnen+hetketvaadi+minkäänlaisia+järjestelyjä.+Tulevat+jos+ovat+tullakseen,+vaikka+kesken+arjen.Minusta+lesken+kirjoitukset+ovat+hauskoja.+Hän+on+sanavalmis,+suorapuheinen+ja+kostailematon.Itsekorostus+ja+muiden+mollaaminen+ovat+minusta+tyylikeinoja,+lievää+provoa,+joka+pistää+miettimään+omaa+kohtaa+ja+herättää+tietysti+myös+keskustelua.Hyvää+Helsingin+reissua+lesken+!