Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Osan+toki+erottaa,+mutta+ei+läheskään+kaikkia.
Tarkoitukseni+on+vain+todistaa+sinulle,+että+jos+näet+transmiehen+vaatteet+päällä+esim.+kadulla,+niin+et+välttämättä+tunnista+häntä+mieheksi+vaan+luulet+häntä+naiseksi+ja+saatat+jopa+hymyillä+hänelle,+koska+hän+on+kaunis.
09.10.2017 21:15
Et+taida+oikein+itsekään+pysyä+kirjoitustesi+tasalla.+Mutta+selkiytetään+nyt+siis+tämä+asia.
Onko+Isä+meidän+-rukous+mielestäsi+mantra?
Onko+uskontunnustus+mielestäsi+mantra?
09.10.2017 21:10
Ei+se+välttämättä+ole+yhtään+sen+helpompaa.
09.10.2017 21:07
Ei,+mutta+minulla+on+lyhyet+hiukset,+joita+on+leikattu.++Ei+kaikilta+miehiltä+ajeta+hiuksia+koneella.+Ja+siitäkin+pitäisi+mielestäni+maksaa+sama+hinta+sukupuolesta+riippumatta.
09.10.2017 21:04
Sukulaiseni+tunnistan+kyllä+ihan+nimenkin+perusteella.+Mutta+veikkaanpa,+että+jos+sinulle+tehtäisiin+testi,+että+kuinka+hyvin+tunnistat+miehen+naisesta+ja+laitettaisiin+esimerkiksi+joitain+transmiehiä,+niin+et+varmasti+heitä+tunnistaisi.
09.10.2017 20:59
Missä+olen+väittänyt,+että+olisit+sanonut,+että+enkeli+taivaan+olisi+mantra.+Olet+kova+keksimään+omiasi+😉
Isä+meidän+rukouksesta+käytiin+tällainen+keskustelu:
Minä:+Tuo+sinun+määritelmäsi+matrasta+herätti+uuden+kysymyksen+Isä+meidän+-rukouksesta.+Siihen+voit+ihan+vaikka+vastata+ilman+kiemurteluja.
Sinä:+Minä+vastasin+sinulle+jo.
Minä:+Et+vastannut+kysymykseen+Isä+meidän+-rukouksesta.+Vai+oliko+"Enkeli+taivaan+lausui+näin"+vastaus+siihen?
Sinä:+Kyllä,+se+oli+vastaukseni.
Minä:+Tarkennan+vielä.+Kysyin:+Onko+Isä+Meidän+-rukous+mielestäsi+mantra?+Vastaat:+Enkeli+taivaan+lausui+näin?+Lausuiko+siis+Enkeli+taivaan,+että+Isä+meidän+-rukous+on+mielestäsi+mantra?+Vai+yritätkö+kiemurrella+vastauksesta?
Sinä:+Mantraan+jo+edellä+vastasin+ja+tuo+vastaukseni+oli+siihen+toiseen+kysymykseesi.
Ja+määritelmäsi+matrasta+oli+tällainen:+"Kyllä+se+mantra+on+koska+sitä+holevat+myös+ateistit+etteivät+erottuisi+kirkossa+kun+käsketään"
Tuosta+minulle+heräsi+siis+kysymys+Isä+meidän+-rukouksesta,+koska+sitähän+"hoetaan"+myös+uskontunnustuksen+tapaan.
09.10.2017 20:56
Ymmärräthän,+että+ihmiset+eivät+kulje+siellä+ilman+vaatteita?
09.10.2017 20:11
Toki+vastauksesi+kelpaa,+se+vaan+vaikuttaa+vähän+oudolta.+Mutta+jos+Enkeli+taivaan+lausui+näin,+että+Isä+meidän+-rukous+on+mielestäsi+mantra,+niin+kaikin+mokomin.+Mitähän+mieltä+Jeesus+olisi+asiasta?
09.10.2017 20:02
Tarkennan+vielä.+
Kysyin:+Onko+Isä+Meidän+-rukous+mielestäsi+mantra?
Vastaat:+Enkeli+taivaan+lausui+näin?
Lausuiko+siis+Enkeli+taivaan,+että+Isä+meidän+-rukous+on+mielestäsi+mantra?+Vai+yritätkö+kiemurrella+vastauksesta?
09.10.2017 19:56
No+onhan+se+ollutkin+aika+hullua,+että+samasta+tehdystä+työstä+joutuu+maksamaan+jotain+naislisää.
09.10.2017 19:52
Katsoimme+sitten+varmaan+eri+uutisia.+Niissä,+joita+minä+katsoin,+puhuttiin+vain+numeroiden+loppumisesta+syynä+uudistukseen.
09.10.2017 19:49
Et+vastannut+kysymykseen+Isä+meidän+-rukouksesta.+Vai+oliko+"Enkeli+taivaan+lausui+näin"+vastaus+siihen?+Älä+nyt+kiemurtele.
09.10.2017 19:47
Tiedän+kyllä+mitä+lainasin,+osaan+ajatella+kahtakin+lainattua+tekstiä+samaan+aikaan.+Tuo+sinun+määritelmäsi+matrasta+herätti+uuden+kysymyksen+Isä+meidän+-rukouksesta.+Siihen+voit+ihan+vaikka+vastata+ilman+kiemurteluja.
09.10.2017 19:40
Uutisissa+tänään+kerrottiin,+että+sotuja+muutetaan,+koska+ne+alkavat+loppua+kesken.+Oliko+jossain+kerrottu+tarkemmin,+että+ne+muutettaisi+sukupuolettomiksi?+Ja+nimenomaan+transujen+takia+näin?
09.10.2017 19:37
Taisit+olla+oikeassa.
09.10.2017 19:34
Vai+niin,+ja+sinä+penäät+minulta+asiallista+keskustelua.+Hmm.
Onko+Isä+Meidän+-rukous+mielestäsi+mantra?
09.10.2017 19:34
Ei+se+ole+manta+vain+siksi,+että+joku+muu+hokee+sitä+tai+että+se+on+jonkun+muun+keksimä.+Vai+onko+Isä+Meidän+-rukouskin+mielestäsi+mantra?
Mistä+sinä+tiedät,+että+Jumalasi+ei+ole+vain+sinun+oma+Jumalasi?
09.10.2017 19:27
Ei+se+valitettavasti+ihan+aina+niin+mene.+Tässä+muutama+esimerkki,+toki+ovat+median+antamia+tietoja,+joten+niiden+paikkaansapitävyydestä+en+voi+mennä+takuuseen.
"Mies+sai+usean+vuoden+aikana+tehdyistä+teoista+kaksi+vuotta+ja+viisi+kuukautta+vankeutta.
Uhri+oli+tekoaikaan+4–5-vuotias.+Mies+tuomittiin+korvaamaan+uhrille+kärsimyksestä+10+000+euroa,+kivusta,+särystä+ja+muusta+tilapäisestä+haitasta+300+euroa+sekä+oikeudenkäyntikulut."
"Pitkäaikaisen+sijaisperheen+isä+ja+sijaisveli+tuomittiin+eilen+tekoaikaan+6–9-vuotiaan+sijaislapsen+hyväksikäytöstä+Keski-Suomen+käräjäoikeudessa.+Veli+tuomittiin+nuorena+henkilönä+tehdystä+törkeästä+lapsen+seksuaalisesta+hyväksikäytöstä+vuoden+ja+4+kuukauden+ehdolliseen.+62-vuotias+sijaisisä+tuomittiin+törkeästä+lapsen+seksuaalisesta+hyväksikäytöstä+vuoden+ja+kuuden+kuukauden+ehdolliseen+sekä+80+tunniksi+yhdyskuntapalveluun.+Molemmat+miehet+määrättiin+korvaamaan+tytölle+8 000+euroa,+eli+yhteensä+16 000+euroa."
"törkeästä+lapsen+seksuaalisesta+hyväksikäytöstä+vuosina+1994–2000.+Hovioikeus+tuomitsi+miehen+yhden+vuoden+ja+kymmenen+kuukauden+ehdolliseen+vankeuteen+sekä+90+tunnin+yhteiskuntapalveluun.+Hovioikeus+perusteli+ehdollista+rangaistusta+muun+muassa+teosta+kuluneella+ajalla.+Tekojen+alkaessa+tyttö+oli+7-vuotias."
09.10.2017 19:23
En+toki+itse+keksinyt,+varmaan+tiedät,+mistä+se+on.+Mutta+olethan+sanonut,+ettei+minulla+ole+mitään+omaa+sanottavaa,+niin+ajattelin+ottaa+nyt+tuollaisen+jonkun+viisaamman+keksimän+ajatuksen,+jonka+tunnen+sisällöltään+omakseni.+Sehän+ei+ole+mantra,+jos+sitä+ei+mantrana+hoe.+Kuinka+itse+vastaisit+esittämääsi+kysymykseen,+jos+sen+joku+muu+sinulle+esittäisi?
09.10.2017 19:17
Millä+perusteella+se+on+matraa,+jos+uskon+siihen?
09.10.2017 19:10
236 / 308