Kun mies tulee ulos kaapista, huomio kiinnittyy usein hänen rohkeuteensa.
Mutta jokaisen ulostulon takana on myös toinen tarina – sen puolison, joka jää oven taakse miettimään, mitä juuri tapahtui. Usein edessä ovat avioero, lasten huoltajuuskiistat ja arjen uudelleenjärjestelyt – ja liuta tunteita ja aiheita, joista harvoin puhutaan ääneen. Niihin voivat kuulua miehen etsikkoaikaan liittynyt uskottomuus, naiseuden mitätöiminen ja oman identiteetin mureneminen.
https://www.city.fi/opas/jatetyn+ja+petetyn+tuska+mieheni+olikin+homo/14142
Jätetyn ja petetyn tuska: Mieheni olikin homo

52
1841
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko viestintäpäällikkö?
- Anonyymi
Mutta missä on kaakatus "Jätetyn ja petetyn tuska: Vaimoni olikin lesbå."?
Missä lesbån paikka muuten on, lesbå ei voi olla kaapissa koska kaappi on varattu håmoille.- Anonyymi
Sellaisista löpinää ei voi täällä esittää koska sana lesbo on automaattisensuurissa.
- Anonyymi
Oletko kuullut Räsäsen käyttävän sanaa "lesbo?". Laita lähde, jos löydät sellaisen artikkelin. Olen kiinnostunut.
- Anonyymi
Tuossa tapauksessahan feministi sai mitä tilasi.
Feministimies on aina ja poikkeuksetta joko kaappi- tai julki-.
Turha siinä on porata, jos ei itse tajua, mikä se hihittävä nutturapää ohuine sormineen ja pälyilevine katseineen on.... - Anonyymi
14- vuotias nainen on paras.
- Anonyymi
Ei toi ole edes niin paha tilanne kuin se että
olis kyseessä toinen nainen.
Tollasessa tapauksessa ei jää niin pska mieli, koska tietää täysin ettei itessä ollut vikaa.
Tai siis kun tietää että ei olisi voinut tehdä mitään enempää tai paremmin.
Jos se toinen osapuoli olisi nainen jonka takia jätetään sitä jäis miettimään vaikka mitä, esim entä jos olisin ollut parempi tai muuta vastaavaa.- Anonyymi
Mitäs ne miehet joista tulee homo sen naisen takia jonka kanssa olivat otitko huomioon lainkaan
- Anonyymi
Ai ei ole vikaa, jos nainen pariutuu homomiehen kanssa?
No ainakin näössä ja arvostelukyvyssä täytyy olla aika paljonkin häikkää.... - Anonyymi
Hieno mie0s kun päätti lopulta tylla ulos kaapista ei ole kuollut eikä lähtenyt mihinkään kuinka paljon rohkeutts on vsstinutjkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ne miehet joista tulee homo sen naisen takia jonka kanssa olivat otitko huomioon lainkaan
"Mitäs ne miehet joista tulee homo sen naisen takia jonka kanssa olivat"
Onpahan taas jonkun tietämättömän taukin lausunto! Hohhoijaa sentään, pikkasen älyä tähänkin keskusteluun lisää. kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei ole vikaa, jos nainen pariutuu homomiehen kanssa?
No ainakin näössä ja arvostelukyvyssä täytyy olla aika paljonkin häikkää....Ei sitä vaan aina huomaa. Miehetkin saattaa olla epävarmoja asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä vaan aina huomaa. Miehetkin saattaa olla epävarmoja asiasta.
Ja meni vielä uuden naisen kanssa naimisiin.
- Anonyymi00058
Anonyymi kirjoitti:
"Mitäs ne miehet joista tulee homo sen naisen takia jonka kanssa olivat"
Onpahan taas jonkun tietämättömän taukin lausunto! Hohhoijaa sentään, pikkasen älyä tähänkin keskusteluun lisää. kiitos!Kyllä!Olen samaa mieltä!Ei homoksi naisen takia yhtäkkiä vaan tulla!Kyllä sen tietää jo nuorena!Kannattaa lukea kirjoja...Aika rumaa haukkua jotain homoksi..🤣🤬
- Anonyymi
Uskallan väittää että näiltäkin välttyisitte kun opettelisitte tuntemaan edes sen jonka kanssa olette
https://youtube.com/shorts/GNxB0MZuUII?si=QXwNHmKjBnTxGw41
Miltä kaikelta ns rakastunut on valmis sulkemaankaan silmänsä kun on se TÄYDELLINEN puoliso usein vertauksena täydellistäkin täydellisempi on se miten kavereilleen kehuvat aika hyvin ottaen huomioon etteivät edes tunne ja si ihmettelevät miksi kaveri on niin kateellinen- Anonyymi00059
Sinä olet fiksu!minun ystäväni miestä haukkuttiin homoksi,Ystäväni oli aivan rikki ja niin oli hänen mies myös rikki.Sitten selvisi että tämän miehen exä oli tahallaan laittanut tämmösen juorun liikenteeseen.koska ei saanut tätä miestä itselleen takaisin!!!ja minun Ystäväni on uskollinen,reipas,kova käymään töissä,ei ole ikinä pettänyt miestään .Ja tämä mies on saanut oikeesti Todella hyvän naisen itselleen. He ovat onnellisia ja kuulemma ensi vuonna on kirkonkellot soi!Olen niin ylpeä heistä!katellisuus,valehtelu ei kannattanut!😉😄🤔🤬
- Anonyymi
No kyllä saa homoiIIa, sitä on mukava katsella. Jups.
- Anonyymi
Voimia! Todella paha teko monessa mielessä tuo. Miksi sitten alunperin meni naimisiin, moni kysyy. No, petetään ja jätetään ihan normiavioliitoissakin. Aina pitäisi puolisoa arvostaa, ettei jätä toista vaikeuksiin. Se on hyvyyttä ja rakkutta. Ei siitä kuitenkaan pitemmän päälle ihmiselle hyvää seuraa, kun ihminen pettää ja voi lähimmän ihmisen heittää kuin roskan pois. Kertoo ihmisestäkin jo aika paljon. Muista, sinussa ei ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Kiitos
Juuri noin koin, kjin roska joka heotetään pois vuosien yhdessäolon jälkeen. Siitä tuli sitten minulle vuosien taival päästä yli.
- Anonyymi
Jätetyn vaimon tuska ei ole mitään verrattuna miehen takapuoIeen kohdistuvasta tuskasta.
- Anonyymi
Pehmopylly heteroiden mutuilua.
- Anonyymi
🤣...
- Anonyymi
Eikös moni vaimokin osoittaudu lesboks, ainakin julkiksist
- Anonyymi
Ihan sama. Homoilkoon vapaasti.
- Anonyymi
Negatiivista: Hän ei edes tiedosta olevansa sairas päästään.
Positiivista: Juontajan pesti jossain tv-ohjelmassa odottaa.- Anonyymi00056
Ei kaikki homot ole julkkiksia. Suurin osa meistä on ihan taviksia ja haluaakin olla.
- Anonyymi
Ei homous tule yhtä äkkiä. Bi on oltava, mutta onneksi on nykyään että saa tulla kaapista. Se on hyvä. Ei tule niitä tilanteita, että vasta avioliitossa paljastuu homoksi. Se on petos ollut ennen. Nykyään on parempi. Rehellisyys??
- Anonyymi
Luulen, että moni pettyy tuon ratkaisunkin jälkeen. Eihän heille ole miehiä odottamassa ottajiksi, vaan toisia homomiehiä korkeintaan. Aika eri asia loppujen lopuksi. Siis seksuaalisuuden kannalta. Toki kaikkia ihmisiä täytyy kunnioittaa. Myös tällaisten aviomiesten pitäisi kuitenkin kunnioittaa puolisoaan. Useimmiten kuitenkin jätetyksi tullaan ihan normi heterosuhteissa, kun toinen osapuoli on ihastunut uuteen ihmiseen. Ei siinäkään vastuutaan pitäisi pakoilla. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että moni pettyy tuon ratkaisunkin jälkeen. Eihän heille ole miehiä odottamassa ottajiksi, vaan toisia homomiehiä korkeintaan. Aika eri asia loppujen lopuksi. Siis seksuaalisuuden kannalta. Toki kaikkia ihmisiä täytyy kunnioittaa. Myös tällaisten aviomiesten pitäisi kuitenkin kunnioittaa puolisoaan. Useimmiten kuitenkin jätetyksi tullaan ihan normi heterosuhteissa, kun toinen osapuoli on ihastunut uuteen ihmiseen. Ei siinäkään vastuutaan pitäisi pakoilla. Voimia!
"Useimmiten kuitenkin jätetyksi tullaan ihan normi heterosuhteissa, kun toinen osapuoli on ihastunut uuteen ihmiseen."
Lähes aina ihastutaan uuteen naiseen vasta sen jälkeen kun vanha nainen on alkanut pihtaamaan vaihdevuosivaivojensa alkamisen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, meni usko uusiin suhteisiin. En luota enään. Yksin aion loppuelämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Useimmiten kuitenkin jätetyksi tullaan ihan normi heterosuhteissa, kun toinen osapuoli on ihastunut uuteen ihmiseen."
Lähes aina ihastutaan uuteen naiseen vasta sen jälkeen kun vanha nainen on alkanut pihtaamaan vaihdevuosivaivojensa alkamisen takia.Eikö tuota sit voisi ratkaista ja puhua muilla konstein, kun eroamalla. Miehetkin vanhenee.
- Anonyymi00047
Anonyymi kirjoitti:
No, meni usko uusiin suhteisiin. En luota enään. Yksin aion loppuelämän.
Varmasti on luotettaviakin ihmisiä olemassa. Voimia!
- Anonyymi00055
Ei tarvitse olla bi. Itse olen nuorena murkkuikäisenä seurustellut vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska niin valtava paine omien sukulaisten ja omien kavereiden suunnalta. Tiedän monia muitakin tällaisia.
- Anonyymi00057
Anonyymi kirjoitti:
Homoilla ja lesboilla ei ole paljon valinnanvaraa. Jos tykkääkin miehekkäistä miehistä tai naisellisista naisista. Ei niitä tuosta noin vaan löydy ja meneekö muut asiat yksiin, luonne yms. Moni haluaa lapsia ja monella valtava tarve pärjätå sosiaalisesti, yhteiskunnallisesti, rahallisesti. Heteroilla on paljon helpompaa. Riittää kun menee vaan ulos niin joku on heti pokaamassa. Ja entäpä jos on ikäisiään henkisesti edellä tai jäljessä. Ensimmäisessä ei tunne kuuluvansa joukkoon, on jotenkin ulkopuolinen omien ikäistensä kanssa ja jälkimmäisessä taas muut kokevat liian lapselliseksi. Entä jos muutenkin on luonteeltaan ja persoonaltaan erikoinen. Vaikea löytää puolisoa, mutta yksinkään ei haluais olla.
- Anonyymi
Nykynaiset ovat aivan liian monet itsekeskeisiä, lyhytpinnaisia, minä määrään, huudan kun haluan ja voin temppuilla tunteillasi tyyppejä.
Mieheltä odotetaan mitä milloinkin ja jos ei käy niin itkupotku...
Mieluummin silloin elää "homona" toisen miehen kanssa, vaikka peppu* ei harrastetakaan.
Arki kun on arkea kaikille. Tylsää, yksitoikkoista, kotitöitä, töitä, väsymystä, huolia,...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kahdeksan-varoittavaa-merkkia-kayttaydytko-kuin-pilalle-hemmoteltu-kakara/3280056
Näitä löytyy miehistä ja naisista.
Monesti kyse on persoonallisuushäiriöstä, tosin diagnoosin tekee psykiatri.
Monella on stressaantuneena joskus käytösoireita, mutta jos ne ovat lähes jatkuvia niin usein on kyse häiriöstä. - Anonyymi
Psykiatri ajoi mereen katselee kaloja kuolo korjas
- Anonyymi
Onko city lehti muka vielä olemassa
- Anonyymi
Yhteiskunnassa on edelleen voimakasta homokammoa. Siksi näitä kulissisuhteita on.
- Anonyymi
Se ei ole kammoa että ei luota kehitysvammaiseen, se on itsesuojeluvaiston ohjaamaa toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole kammoa että ei luota kehitysvammaiseen, se on itsesuojeluvaiston ohjaamaa toimintaa.
Juuri noin se on!
- Anonyymi00054
Varsinkin vanhemmilla ihmisillä ja sitten nuoremmilla, jotka tulevat maaseuduita/uskonnollisesta yhteisöstä.
- Anonyymi
Kyllä monet naiset tiedostavat sen onko mies homo vai ei ja tietyssä tapauksessa se oli selvää jo useamman vuoden ajan. Minun mielestä homon on syytä olla tekemisissä omiensa kanssa, eikä yrittää peitellä taipumustaan! Minulla ei ollut mitään halua auttaa yhtäkään sellaista, joka ei uskalla olla oma itsensä!
- Anonyymi00053
Ei välttämättä. Ei mieskään välttämättä tajua naista lesboksi, ei vaikka kuinka sanois päin naamaa ja otsassa lukis lappu.
- Anonyymi
Mikä homoseksuaali se sellainen on, jolla on lapsiakin? Ei tykkää naisista, mutta silmät kiinni pystyi juuri ja juuri laittamaan lapsen alulle, kun on ensin juuri ja juuri pystynyt iskemään itselleen naisen, jota ei siis halunnut vaan ihan ympäristön paineesta seisoi?
Se on bi, joka tolleen pettää, ja tietysti ikävä luonne, kun syyttää homoseksuaalisuutta.
Nyt oikeesti biukot, lopettakaa homouden / homojen syyttäminen.- Anonyymi00051
Miehellä voi seistä pelkästä mekaanisesta suorituksesta siis siitä, että ylipäätänsä joku koskettaa. Lopun voi sitten itse mielessään kuvitella eli vaimon kuvittelee mieheksi.
- Anonyymi00051
Miehellä voi seistä pelkästä mekaanisesta suorituksesta siis siitä, että ylipäätänsä joku koskettaa. Lopun voi sitten itse mielessään kuvitella eli vaimon kuvittelee mieheksi.
- Anonyymi
Onhan se varmaan kova pala naiselle tajuta, että miehelle kelpasi mieluummin mies kuin hän. Haahaa.
- Anonyymi
hpmomiehen homokaveri se vaan haahattelee asialle ovat kovin mustisporukkaa haahaa
- Anonyymi
Ulkosaunaa on laajennettava ei kai muu auta.
- Anonyymi
Sanna marin on joutunut tälläiseen tilanteeseen ja hylkäsi isänsä.
- Anonyymi00048
Nyky moderneja naisia kun katselee. Tulee sellainen olo että minunkin kannattaisi kääntyä homoksi.
- Anonyymi00050
Siis oikeasti ettekö osaa olla yhtään yksin ei voi kuin todeta johan on avutonta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061