Piparit onnistuvat takuuvarmasti kaupan valmiista piparitaikinasta. Entä jos tänä vuonna leipoisit piparitaikinan itse, vielä on aikaa jouluaattoon...
Gallup: Teetkö piparitaikinan itse vai ostatko kaupasta?
Katso tästä helppo resepti:
https://www.suomi24.fi/viihde/paras-piparitaikina-syntyy-nain-nailla-vinkeilla-teet-helposti-piparitaikinan-itse?s24
Gallup: Teetkö piparitaikinan itse vai ostatko kaupasta?

13
1068
Vastaukset 13
- Anonyymi
En tee enkä osta, koska meillä on tapana syödä hyvin!
- Anonyymi
Niin meilläkin. Kun sivistyttiin jätettiin nostatusaineella valmistetut toisillle.
- Anonyymi
Omatekoisen otin pakastimesta noin tunti sitten. Huomenna paistan piparit.
- Anonyymi
En tee itse enkä osta, meillä ei oikein piparit kelpaa kenellekään.
- Anonyymi
Vanhan ajan ruispiparkakut ovat paremman makuisia kuin valkeasta vehnäjäuhosta tehdyt hötöt.
https://liianhyvaa.blogspot.com/2014/12/vanhanajan-ruispiparkakut-ja-sirpan.html- Anonyymi
Hmm.Minä ainakin pidän blon.Hmm.Vaaleista piparkakuista..
- Anonyymi
Ruislimppu on parasta
- Anonyymi
Leivon naisen pipari on hyvää!
- Anonyymi
Ostin tänään Leivon sokerikorppuja. 3,90 €/ 800 g pussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin tänään Leivon sokerikorppuja. 3,90 €/ 800 g pussi.
Mulla tuli ien pakoa hampaissa, lopetin korput ja näkkärin, on kiva omistaa terveet hampaat.
- Anonyymi
Annan piparia😇
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291974
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 20995
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38679
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 51425
- 38418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412