Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+vastauksesta.
En+ole+törmännyt+tuohon+nimeen+eikä+sitä+Raamatusta+löydy+ainakaan+noin+kirjoitettuna.+Olisiko+sinulla+antaa+jotain+Raamatun+kohtia,+jossa+se+mainitaan?
Eli+tuo+aloitusko+tarkottaisi,+että+Jumalan+feminiini+henki+on+Jeesuksen+yllä?
09.05.2018 20:50
Mikä+on+Shekina?
09.05.2018 17:02
""Kristinuskosta+kerrotaan+myös+monella+tavalla+ja+näyttää+olevan+niin,+että+kerrotaan+myös+paljon+siitä,+miksi+toinen+uskova+ei+voi+olla+uskova+kertojan+mielestä."
Tuo+on+sinun+omaa+pahantahtoista+mielikuvistasi.+Me+tuomme+esiin+täällä+ne+eksyttävät+opetukset+ja+sen+pahantahtoisuuden+mitä+uskoviin+täällä+kohdistetaan.+Sinänsä+hyvä+asia+jos+kohdistat+nämä+itseesi,+sillä+se+todistaa,+että+ymmärrät+kyllä+sen+hengen+missä+täällä+uskovat+asioita+julistamme."
Tämä+oli+mielenkiintoinen+kommentti.+Minulla+on+vähän+sama+kokemus+kuin+Eerikalla,+että+uskoani+on+epäilty+joidenkin+kommenttien+perusteella.+Sitä+minäkin+täällä+aina+ihmettelen+eikä+siinä+ole+mitään+pahantahtoisuutta.+
Kun+puhut+meistä,+niin+ketkä+siihen+kuuluvat?+Eikö+ole+vähän+ongelmallista+puhua+useamman+puolesta+ilman+heidän+lupaansa?+Te+uskovat+julistatte+tosiaan+monen+moista+meistä+uskovista+ja+meidän+"opetuksistamme".+Teidän+uskovien+ja+meidän+uskovien+erona+on+se,+että+me+uskovat+emme+arvostele+toisten+uskoa,+yritämme+pitää+huolen+omasta+uskostamme+ja+me+uskovat+suhtaudumme+ystävällisesti+ja+rakkaudellisesti+muita+ihmisiä+ja+toisiamme+kohtaan.
09.05.2018 16:55
Mikä+oli+henkilökohtaista?
09.05.2018 15:33
Tuo+on+sinun+käsityksesi.+Itse+olen+sitä+mieltä,+että+vanhuksia,+naisia+ja+lapsia+voisi+tuoda+sieltä+enemmän,+mutta+tuskin+kaikki+tänne+tulevat+miespuoliset+pakolaiset+mitään+rintamakarkureita+ovat.+
"osaa+"horokin"+ampuu",+kuuluuko+äitisikin+tuohon+"horojen"+joukkoon?
09.05.2018 15:15
En+kirjoittanut+loisista+vaan+apua+tarvitsevista+pakolaisista.+Miten+raunioista+rakentaminen+mahtaa+onnistua?+Ei+niistä+betonin+kappaleista+kovin+kummoista+rakenna.+Eivätkä+ne+siviilit+taida+vastuussa+olla+siitä+raunioittamisesta.
He+tarvitsevat+apua+selviytymiseen.+Tuskin+he+sinua+kaipaavat+kädestä+kiinni+pitämään.+
Oletko+koskaan+itse+tarvinnut+apua?
09.05.2018 15:02
Totta.+
Ja+kun+sen+avun+saisikin+niille+oikeille+tarvitsijoille+ja+ne+välistä+vetäjät+saisi+pois+niistä+avustusketjuista.
09.05.2018 14:28
Olisihan+se+hyvä,+jos+ihmisiä+voisi+auttaa+siellä+kotimaassaan,+ettei+tule+tarvetta+lähteä.+Mutta+kun+noita+uutiskuvia+katselee+esim.+syyriasta,+niin+eipä+siellä+paljon+näy+kuin+raunioita.+Vaikea+siellä+on+kenenkään+enää+asua.
09.05.2018 13:45
Olipa+taas+oletus,+kiitos+siitä.+Minulta+loppui+voimat,+väsytti.
09.05.2018 11:18
Enpä+osaa+sanoa+kumpaankaan+kohtaan+juuta+enkä+jaata.+
Nyt+saa+tämä+tentti+tältä+illalta+riittää.+Kiitos+ja+hyvää+yötä.
08.05.2018 22:52
Tottakai+joku+tietää,+keitä+he+ovat.+He+myös+itse+tietävät+keitä+ovat.+Sinun+sitä+ei+tarvitse+tietää.+Sinä+voit+vähätellä+niiden+naisten+kokemusta,+se+ei+kuitenkaan+poista+sitä+eikä+tee+sitä+valheeksi.
08.05.2018 22:46
Et+siis+muista?+Vähän+tuosta+ylempää+kopioin+tämän+oman+vastaukseni:+"Varmaan+vähän+sama+kuin+meetoo-kampanjalla,+saada+se+hyväksikäyttö+loppumaan,+ettei+enää+muita+naisia+huijattaisi+samalla+tavalla."
Niitä+naisia+on+usempi+kuin+yksi.+
Lehdistön+motiivi+pitäisi+olla+varmaan+olla+todenperäisen+tiedon+julkaisu,+ja+varmaan+sitä+pääasiassa+tekevätkin.+Motiivi+on+myös+rahan+tekeminen,+luonnollisesti.
Etkä+taaskaan+vaivautunut+vastaamaan+minun+kysymykseeni.+Miksi+muuten+laitoit+naisen+lainausmerkeillä,+mitä+haluat+sillä+korostaa?
08.05.2018 22:37
Minua+ei+jääkiekko+kiinnosta.
08.05.2018 22:19
Sinähän+niin+väitit.+Kuinka+minä+voisin+itseltäni+kysyä+sinun+aivoituksiasi?+
Naisten+motiivin+olen+kertonut+jo+aiemmin+tai+sen,+mikä+se+saattaisi+olla,+enhän+minä+sitä+tietää+voi.+Miksi+muuten+laitoit+naisen+lainausmerkeillä,+mitä+haluat+sillä+korostaa?
08.05.2018 22:15
Kuinka+voi+väittää+jotain+sellaista,+jonka+on+unohtanut?
Minä+olen+tuon+motiivinkin+jo+kirjoitellut+aiemmin,+etkö+muista?+Lehdistön+motiivi+on+julkaista+juttuja+julkisuuden+henkilöistä,+koska+se+myy.
08.05.2018 22:10
No+et+kai+sinä+voi+alkaa+väittämäänkään+sellaista,+jonka+olet+unohtanut.
Minä+muistan+lukeneeni+tuon+asian+jostain.
08.05.2018 22:03
Muistatko+sinä+kaikkien+lukemiesi+juttujen+lähdettä?
08.05.2018 21:57
Ei+ole.+Olen+senkin+lukenut+jostain+kirjoituksesta,+mutta+en+nyt+muista+mistä.
08.05.2018 21:55
Muistaakseni+olet+jossain+keskustelussa+jotain+sen+suuntaista+kirjoittanut.+Eihän+se+mikään+häpeä+ole,+vaikka+asia+noin+olisikin.
Minä+en+väitä+Mellerin+toimineen+noin,+mutta+sellaista+viestiä+olen+lukenut+niiden+naisten+kertoneen.
08.05.2018 21:49
Voihan+sen+niinkin+tulkita,+mutta+ei+se+poista+itse+asiaa.+Ja+hyvähän+se+on+varoittaa+muita+lankeamasta+samaan.+Ihmismieli+on+herkkä+ja+sitä+on+syytä+suojella.
08.05.2018 21:47
74 / 308