Vapaa kuvaus

Aloituksia

25

Kommenttia

3337

1. "No+kun+Markus+ei+sano,+että+Yahushua+söi+pääsiäislampaan+Nisan+15.+alkaessa.+Vaan+se+sanoo,+että+Hän+söi+sen+ensimmäisenä+happamattoman+leivän+päivänä,+jolloin+pääsiäislammas+teurastettiin,+eli+illalla+14.+Nisan."+..."Johanneksen+teksti+ei+todellakaan+ole+Markuksen+kanssa+ristiriidassa,+koska+Yahushua,+meidän+pääsiäislampaamme+KUOLI+TUONA+SAMAISENA+PÄIVÄNÄ,+NISAN+14+klo+15:00.+Ei+mitään+ristiriitaa."Puhut+täysin+läpiä+päähäsi+taas.Mark+14:+12+"Ja+ensimmäisenä+happamattoman+leivän+päivänä,+kun+pääsiäislammas+teurastettiin,+hänen+opetuslapsensa+sanoivat+hänelle:+"Mihin+tahdot,+että+menemme+valmistamaan+pääsiäislampaan+sinun+syödäksesi?""Tämä+päivä,+jolloin+pääsiäislammas+teurastettiin,+ja+joka+on+ENSIMMÄINEN+happamattoman+leivän+päivä,+oli+takuuvarmasti+Nisan+14.++Siitä+ei+ole+mitään+epäselvyyttä.Ja+huomaatkos,+että+Jeesus+ei++ollut+kuollut,+ei+riippunut+tuossa+jakeessa+ristillä,+eikä+ollut+vangittuna,+vaan+oli+aivan+harvinaisen+elossaolevana+ja+vapaana+ja+OLI+VALMIS+vastaamaan+kysymykseen+minne+se+PÄÄISÄISLAMMAS+TULISI+VALMISTAA+!!!Voi+sinua.+Lukisit+nyt+Raamattua,+etkä+uskosi+harhaopettajien+puheisiin+!!!
  2. "Me+uskomme+ja+tiedämme,+että+sinä+olet+Messias,+elävän+Jumalan+Poika.+Taidatko+tietää+edes+sitä,+kuka+on+Messias?++Alla+olevassa+videossa+Baruch+Korman+opettaa+juuri+tätä+Raamatun+kohtaa+(JOH.+6:60-71)."Joo,+tiedän+varsin+hyvin.+Näemmä+paremmin+kuin+sinä+tai+tuo+Korman.+Katsotaanpa+tuo+lainauksesi:"60+Niin+monet+hänen+opetuslapsistansa,+sen+kuultuaan,+sanoivat:+"Tämä+on+kova+puhe,+kuka+voi+sitä+kuulla?"61+Mutta+kun+Jeesus+sydämessään+tiesi,+että+hänen+opetuslapsensa+siitä+nurisivat,+sanoi+hän+heille:+"Loukkaako+tämä+teitä?62+Mitä+sitten,+jos+saatte+nähdä+Ihmisen+Pojan+nousevan+sinne,+missä+hän+oli+ennen!63+Henki+on+se,+joka+eläväksi+tekee;+ei+liha+mitään+hyödytä.+Ne+sanat,+jotka+minä+olen+teille+puhunut,+ovat+henki+ja+ovat+elämä.64+Mutta+teissä+on+muutamia,+jotka+eivät+usko."+Sillä+Jeesus+tiesi+alusta+asti,+ketkä+ne+olivat,+jotka+eivät+uskoneet,+ja+kuka+se+oli,+joka+oli+kavaltava+hänet.65+Ja+hän+sanoi:+"Sentähden+minä+olen+sanonut+teille,+ettei+kukaan+voi+tulla+minun+tyköni,+ellei+minun+Isäni+sitä+hänelle+anna".66+Tämän+tähden+monet+hänen+opetuslapsistaan+vetäytyivät+pois+eivätkä+enää+vaeltaneet+hänen+kanssansa.67+Niin+Jeesus+sanoi+niille+kahdelletoista:+"Tahdotteko+tekin+mennä+pois?"68+Simon+Pietari+vastasi+hänelle:+"Herra,+kenen+tykö+me+menisimme?+Sinulla+on+iankaikkisen+elämän+sanat;69+ja+me+uskomme+ja+ymmärrämme,+että+sinä+olet+Jumalan+Pyhä."70+Jeesus+vastasi+heille:+"Enkö+minä+ole+valinnut+teitä,+te+kaksitoista?+Ja+yksi+teistä+on+perkele.""Tehtävä+sinulle,+yski_ukko:+etsi+lainauksesta+sana+"Messias",+ja+kerro+minulle+se+jae+jota+MUKA+lainasit+!!!Senkin+harhaanjohtaja+!!!+Et+sen+vertaa+ymmärrä+spämmäysvideoistasi,+etteivät+ne+edes+käsittele+kohtaa+jota+mainitset+!!!
  3. "Ensimmäisessä+viestissä+tarkoitin+sitä,+että+toinen+kirjain+ei+ole+pyhempi+kuin+toinen+kirjain.+Toisessa+viestissäni+taas+kirjoitin,+että+jokainen+Raamatun+kirjain+on+Pyhän+Hengen+aikaansaannos+eli+Pyhä+Henki+on+ollut+innoittamassa+kirjoittajaa.+Kaksi+täysin+eri+asiaa."Matemaattis-loogisesti++ajateltuna++kyseessä+on+yksi+ja+sama+asia.+Väität+siis,+että+koska+PH+on+jokaisen+sanan+ja+kirjaimen+takana,+ei+yksikään+kirjain+olisi+pyhempi+kuin+toinen,+ja+ettö+kaikki+kirjaimet+ovat+pyhiä.+Tämän+seuraamus+olisi+väistämättä+se,+että+koko+Taamattu+on+erehtymätön+ja+sopusoinnussa+itsensä+kanssa.Väitteesi+on+kuitenkin+väärä,+sillä+Raamattu+ON+ristiriidassa+itsensä+kanssa.+Esimerkiksi,++kuka+saapui+ensimmäise+nä+haudalle+ja+kenen+kanssa+?+Mitä+hän+näki+?+Pitikä+uskovien+pysyäJerusalemissa+vai+mennä+Galileaan+?++kielsikä+Jeesus+opetuslapsia+paljastamasta+messiaanisuuttaan,+vai+julistiko+hän+sitä+ihmetöillään+ympäri+Israelia+?++Koska+Jeesuksesta+tuli+Jumalan+poika+?++Anna+nyt+vaikka+näihinkin+YKSI+vastaus+kuhunkin,+ja+takaan+että+lyön+sinulle+luun+kurkkuun+ihan+suorilla+Raamatun+jakeilla.+Ristiriitaisia+kun+ovat.+Et+taida+uskaltaa+?+No,+ymmärrän+sinua.+En+minäkään+uskaltaisi+vastata+yhteenkään,+jos+väittäisin+edes+UT:ta+erehtymättömäksi.+ja+tämähän+nyt+oli+vasta+pintaraapaisu+edes+UT:n+ristiriitaisuuksista;+jos+vastaat+edellisiin+oikein,++selittärn+kaiken,+annan+sinulle+sata+kysymystä+lisää.+Ja+sitten+vielä+lisää+VT:n+puolelta+bonuskysymyksiä.+Katsotaan+sitten,+kuinka+erehtymätön+se+"PH:n++sanainspiroima"+Raamattu+on.Todellisuus:+Raamattu+on+kokoelma+eri+ihmisten+tekstejä,+jotka+kirjoittivat+maailmasta+ja+Jumalasta+sen+mukaan,+kuin+uskoivat.+Ja+useimmiten+ihan+päin+honkia,+mitä+tulee+todellisuuteen.