Vapaa kuvaus

Aloituksia

25

Kommenttia

3337

1. "Välillä+kommentoit+minulle+käyttäen+keksimääsi+pilkkanimeä+"yski-akka"+välillä+yski-ukko".+Käytät+molempia,+koska+et+ilmeisesti+osaa+päättää+kumpi+olen.+Onko+vaikea+käyttää+minun+omaa+nimimerkkiäni?"En+ole+käyttänyt+sinusta+nimitystä+"yski-akka".++Täysin+perusteeton+syytös.Yski_ukko+ei+vastaa+todellista+nimeäsi+eikä+"kenties"+edes+sukupuoltasi...+jonka+oletan+tiedostavasi.+Yksi_usko+et+myöskään+ole,+koska+uskosi+vaihtuu+aina+mielialan+mukaan.+Mutta+saankoo+kutsua+sinua+mieluummin+Kalleksi,+Petteriksi,+Annaksi+tai+Leenaksi+?+Minista+on+typerä+kutsua+sinua+yksi-uskoksi+kun+sitä+nimenomaan+et+ole.+Jos+edelliset+eivät+kelpaa,+anna+joku+muu+nimi.
  2. "Ota+huomioon,+että+jo+14.+päivä+syödään+happamatonta+leipää.+2.+Moos.+12:8"No+niin.+tarkastellaanpa+tätä+asiaa+nyt+oikein+tarkasti.+2+Moos+12:17+"Ensimmäisessä+kuussa,+kuukauden+neljäntenätoista+päivänä,+EHTOOLLA,+SYÖKÄÄ+happamatonta+leipää,+ja+niin+tehkää+aina+saman+kuun+yhdennenkolmatta+päivän+ehtooseen+asti."+(yhdenkolmatta+=+21.)jae+15+sanoo:+"Seitsemän+päivää+SYÖKÄÄ+happamatonta+leipää;+jo+ensimmäisenä+päivänä+korjatkaa+pois+hapan+taikina+taloistanne.+Sillä+jokainen,+joka+hapanta+syö,+ensimmäisestä+päivästä+seitsemänteen+päivään+asti,+hävitettäköön+Israelista."Mutta,+mutta,+mutta...+lasketaanpas:14,+15,+16,+17,+18,+19,+20,+21+.+päivät+???+Minä+saan+luvuksi+KAHDEKSAN+!!!+Happamattoman+leivän+syömisen+päiviä+oli+kuitenkin+vain+7,+kuten+jae+15+sanoo+!!!Missä+on+ongelma+?++Syödäänkö+happamatonta+leipää+seitsemän+vai+kahdeksan+päivää+?Juutalaiset+tiesivät+varsin+tarkkaan,+mistä+oli+kysymys.+Luetaanpa+lisää:Jakeen15+mukaanhan+sanotaan,+että+"Seitsemän+päivää+SYÖKÄÄ+happamatonta+leipää;+jo+ensimmäisenä+päivänä+korjatkaa+pois+hapan+taikina+taloistanne."MIETI:+Kuinka+kauan+aikaa+hapatetun+taikinan+poistamiseen+talosta+on+annettu+?+No+tasan+yksi+päivä,+eli+Nisan+14.+Sen+PÄÄTTYESSÄ+ei+saa+olla+mitään+hapatettua+leipää+jäljellä+-+se+on+hävitettävä.+On+siis+täysin+luonnollista,+että+tämän+"enismmäisen+päivän"+aikana+hapatettu+leipä+hävitetään+joko+syömällä+tai+heittämällä+loppu+pois+ja+hapattaMATON+leivotaan+kakuiksi,+jotta+se+voidaan+syödä+skarpisti++VIIMEISTÄÄN15.+päivän+=+pääsiäisen+=+1.+happamattoman+leivän+päivän+alkaessa,+iltahämärässä+!!!Näin+ollen,+happamattoman+leivän+juhla+(jolloin+sai+syödä+ainoastaan+happamatonta+leipää,+on+juuri+kuten+sanottiin,+7+päivää,+eli+15,+16,+17,+18,+19,+20+ja+21+Nisan,+ja+14.+Nisan+sai+syödä+pois+tai+hävittää+hapaTETTU+leipä.+!!!!!!Tämä+on+täysin+yksiselitteinen+asia.+Ei+ole+mitään+muuta+tulkintaa+(paitsi+valehtelijoilla+ja+väärinselittäjillä).+No+nyt+kun+tarkastelemme+tuota+Mark+tekstiä:+Mark+14:"12+Ja+ENSIMMÄISENÄ+HAPPAMATTOMAN+LEIVÄN+PÄIVÄNÄ,+KUN+PÄÄSIÄISLAMMAS+TEURASTETTIIN..."Tämä+on+täysin+yksiselitteinen+päivä.+Samana+päivänä+kuin+happamattoman+leivän+8-päiväinen+juhla+alkoi,+eli+happamaton+leipä++ENSIMMÄISENÄ+PÄIVÄNÄ+poistettiin+talosta,+teurastettiin+myös+pääsiäislammas.+Se+oli+happamattoman+leivän+8-päiväisen+juhlan+ensimmäinen+päivä,+ja+pääsiäisen+VALMISTUSpäivä,+jolloin+pääsiäislammas+teurastettiin.Näin+ollen,+Joh+teksti,+joka+sanoo+että+Jeesus+kuoli+pääsiäislampaan+teurastuspäivänä,++on+täysin+ristiriidassa+Mark+tekstin+kanssa.+joka+sanoo+että+Jeesus+söi+pääsiäislampaan+täysin+oikeaan+aikaan,+eli+pääsiäispäivän+alkaessa,+Nisan+15.+alkaessa.
  3. "Tai+onhan+se+periaatteessa+mahdollista+tulla+raskaaksi+niin,+että+siemensyöksy+tapahtuu+ennen+kuin+immenkalvo+repeää+ja+tällöin+on+"virallisesti"+neitsyt."No+jostakinhan+se+kuukautisveri+on+juostava+ulos,+ja+se+portti+on+kyllä+ihan+kaksisuuntainen,+riippumatta+siitä+mitä+jotkut+"immenkalvosta+"+kuvittelevat.Mutta+itse+asiassa+Jesajan+termi+ei+puhu+"neitsyestä",+vaan+"nuoresta+naisesta",+ja+sitäpaitsi+Jesajan+"ennustus"+kävi+tteen+jo+vuosisatoja+ennen+Jeesusta.+Nuoren+naisen+raskaaksi+tuleminen+ei+ole+immenkalvoista+kiinni.