Vapaa kuvaus

Aloituksia

92

Kommenttia

6153

  1. Ja kaikista hauskinta asiassa on se että et näillä kirjoituksillasi voi asialle yhtään mitään, todellakaan yhtään mitään.
    Presidentti Stubb:lla on erittäin kova kansansusio jolle sinä et vain yksinkertaisesti voi mitään.
  2. Kyllä, -07 (vai onkohan se -08) GSX-R 750 oli minulla tuo viimeisin "oikea sportti" (ja itseasissa se seisoo vieläkin minulla yhdessä varastossa ja suht vähän ajettuna vielä mutta kun aikainaan muuton yhteydessä hävitin sen avaimet ja kerran tuli se varastossa kaadettua ja katteita halki niin...), olikohan tuo joku 2012 kun sen hankin ja muutamia vuosia sillä sittun tuli ajeltua silloin kuin aikaa siihen vain riitti.

    Enään ei tällä iällä nuo ihan puhtaat sporttipyörät (mitä tuo GSX-R hyvin edustaa) oikein uppoa, joku GSX-S voisi tänä päivänä olla itselleni sellainen kiva kesäpäivän kulkine jos moottoripyörää joskus tulee vielä hankittua.